Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr mar 14, 2007 3:05 pm

No to da sinterjeve lamele ne zdržijo dovolj je bol bulšit. Na terenu smo testiral na avti navadno in sinterjevo lamelo. Navadna je zdržala manj kot 2 ure res orenk matranja, potem pa crknila dokončno, sinterjeva pa je po celem dnevu matranja sicer že drsela, ampak voziti se je še dalo.

Pa to ni blo testirano na kaki testni vožnjici po cesti ali v kakem hitrem pospeševanju, ampak konkretno na terenu, kjer je bilo speljevanja z drsečo sklopko ogromno. Tko da obremenitve so bile hude in zadeva je zdržala dovolj dolgo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr mar 14, 2007 3:17 pm

Nebivedu, verjamem, a eno je terenec, drugo pa novitec kompressor tuned alfa romeo 147 s 365hp. Človek je povedal iz prakse.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Sr mar 14, 2007 3:42 pm

De_Tomaso je napisal/-a:Lahko samo rečem, da sem slišal, da tudi sinterjeve sklopke ne zdržijo več kot tri močne štarte in začno drset. Vsaj pri družinskem prijatelju se to dogaja.


Na drugi strani pa autodeltina karbonska sklopka zdrži 10 močnih štartov brez problema in nasploh ne kaže bilokake utrujenosti nikoli. V obeh primerih gre za enako predelavo in porsta moči z 250 konjev na cirka 365.



me dejansko ne preseneča. sinterjeva zelena sklopka je zelo v redu ampak seveda spet samo do neke meje... in teh cca. 365hp in (ugibam) 450+ Nm navora pač dela svoje... za tak power se enostavno pol vgradi kkšn res športn clutch kit :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr mar 14, 2007 7:23 pm

De_Tomaso buče...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 14, 2007 8:18 pm

Hemingway, verjemi samo povem to, kar res vem. pridi na eno srečanje pa boš videl dve alfi GTA kompresor bi boš lahko oba lastnika vprašal in se ti bo potrdilo kar sem napisal.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr mar 14, 2007 8:49 pm

Jaz poznam tega lastnika GTA kompresor oz smo se enkat peljali znjim skupaj v lipo ko je bila še odprta in mam svoje mnenje o tem...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr mar 14, 2007 8:54 pm

Pomojem pri autodelti ob predelavi in montaži karbonske sklopke dajo tudi drugo košaro z močnejšimi vzmetmi, tako bi bilo edino logično da zdrži več kot sinterjeva, katera je sklepam na serijski košari.

Sam imam sinterjevo lamelo v avtu z cca. 140-150KM in staro serijsko košaro, pa se super obnese in ob konkretni zlorabi sklopke samo malo smrdi, kakega drsenja še nisem opazil.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 14, 2007 8:55 pm

Hemingway, morda si se ti dolgo nazaj vozil s kom v lipo, zdaj pa kolikor vem sta samo dva takšni alfi v Sloveniji. Eno ima moja mati, druga pa je iz Velenja.

Oboji smo družinski prijatelji in nekako eni tej alfi (ki ima sintarjevo sklopko) sklopka drsi, drugi pa pač od drugega proizvajalca ne drsi.

Če pa boš imel želje po še kakšni vožnji in demonstraciji (predvsem kako avtodeltina sklopka ne drsi nikoli) pa pošlji kak ZS.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 14, 2007 8:56 pm

In tako kto sem že v osnovi napisal. Pišem samo tisto kar vem in v kar sem prepričan.
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr mar 14, 2007 9:03 pm

Čudno... Ne ne rabim se vozit s temi avtomobili. Raje bi videl te sklopke pa košare vsaj slikane...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Sr mar 14, 2007 9:08 pm

lahko ti slikam le serijsko od GTA, ki je v garaži.

Za slikanje karbonske pa ne bomo menjalnika narazen jemali. ;)
Vprašanje podnebnih sprememb zaradi naše potrošnje ni vprašanje stroškov, ampak vprašanje naše morale.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr mar 14, 2007 9:12 pm

Od kje ste pa kupili avto? Ker vem da sem proti enim tekmoval v portorožu in model ki ga je imel je iz lj...
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr mar 14, 2007 9:37 pm

ShineR je napisal/-a:navadna? športna? lol... vsaka zelena (karbonska) lamela je "športna", fora je samo v tem ali pustiš celo (lep krog) ali pa se ti naredi 3-/6-/12-peresno, tiste so pa full na hard (po možnosti je še brez vzmeti) kar se speljlevanja tiče in to so tiste ki "cukajo" in delajo manjše probleme ko avto uporabljaš za mestno vožnjo :)

Eeejga, jaz sem imel v svoji Alfi 4-krako , sintrano, pa je čiiiiiii iiiist uredu delala :!: .
Torej, nobenega "cukanja + škripanja + nevemkaj še ... kot je govoru Nebivedu .
Smo pa tudi skurili sinterjevo " ta zeleno " , in sicer toliko, da je :
1.) iz zelene ratala temno - rjava
2.) začela razpadati v "svaljkih"
( kdor ne verjame , lahko pride pogledat, k lastniku P 206 Turbo , Tuned by Kopron :!: ) ( slikal raje nebi, zaradi bednih izkušenj z mojimi slikami/slikanji, do zdej ;) )
Sicer paje res, da " ta zelena " precej več zdrži, ker sem jo lani ceeelo leto " žgal" :shock: z drsenjem :!: v mojem avtu , pa je še vedno dokaj dobra , čeprav je tudi že precej potemnela ;) .
( Upam, da jo ne bo že treba menjat zdej, ... :( )
Zadnjič spremenil kopron, dne Če mar 15, 2007 9:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Sr mar 14, 2007 10:39 pm

men je že žal da sem spet na A.com po dolgem času uletu... ajde
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če mar 15, 2007 9:31 am

Kaj, a ni prav, da si nam mal razložu , al' kako ? 8)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Če mar 15, 2007 3:41 pm

De_Tomaso je napisal/-a:lahko ti slikam le serijsko od GTA, ki je v garaži.

Za slikanje karbonske pa ne bomo menjalnika narazen jemali. ;)


Tukaj si potrdil mojo tezo. Glede na to da imaš doma serijsko košaro u garaži je potemtakem na avtu avtodeltina košara in lamela. Zato tudi nikoli ne zdrsne.
Na drugi alfi pa praviš je sinterjeva lamela in je najbrž na serijski košari zato tudi lahko zdrsne.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne mar 18, 2007 11:46 pm

Ja, zdaj pa mene nekaj zanima, ker mi nekaj ni jasno :evil: . Namreč, ta vikend sem menjal potisno ploščo , ker je bila prejšnja od NA in je fuuul drsela . Notri sem dal najtršo izmed 3 možnih . Lamelo imam že od prej " ta zeleno " ... ki pa je bila čudne , nekake " sivkasto-rjave " barve na površini , pa še precej trda povrhu . Mislim, precej drugačna kot na začetku .
Glavni problem pa je zdej, ker : - še vedno drsi :shock: :( . Sicer manj kot prej, ampak to ni vseskupaj nič :( . Sedaj sem imel menjalnik že v 4. dol :evil: . No, še imam nekaj fore ( Alex ga je imel 6X :P ) . No, in/ampak, če je kdo še kaj pameten ( Ernest ) , lahko še kaj pove , ker je vseskupaj že malo pre-čuuudno :? :o :? , hvalaaa . ( sploh, seveda če ima še kake extra izkušnje z zeleno lamelo , da ne bom moral spet dat delat 4 krako ;) , kot pri Alfi ;) ) ( mal' panike :evil: )
Pa lep pozdrav, iz duhovnih nižav 8) , by Boštjan, Minkendorf
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po mar 19, 2007 2:28 pm

Ja, menda da te lamele naredijo trd sloj na površini in se tako zmanjša torni koeficient, kar je skrajno neugodno glede prenašanja navora ;) . Mogu bi jo še bolj očistiti , spraskati ... ali pa morda narediti utore, kanale po vztrajniku + potisni plošči , ... al' kako ? :(
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po mar 19, 2007 2:41 pm

kopron je napisal/-a:Eeejga, jaz sem imel v svoji Alfi 4-krako , sintrano, pa je čiiiiiii iiiist uredu delala :!: .
Torej, nobenega "cukanja + škripanja + nevemkaj še ... kot je govoru Nebivedu .
Smo pa tudi skurili sinterjevo " ta zeleno " , in sicer toliko, da je :
1.) iz zelene ratala temno - rjava
2.) začela razpadati v "svaljkih"
( kdor ne verjame , lahko pride pogledat, k lastniku P 206 Turbo , Tuned by Kopron :!: ) ( slikal raje nebi, zaradi bednih izkušenj z mojimi slikami/slikanji, do zdej ;) )
Sicer paje res, da " ta zelena " precej več zdrži, ker sem jo lani ceeelo leto " žgal" :shock: z drsenjem :!: v mojem avtu , pa je še vedno dokaj dobra , čeprav je tudi že precej potemnela ;) .
( Upam, da jo ne bo že treba menjat zdej, ... :( )


Dej ne nakladaj. Na jimnyju z 1.5 mašino je avto cuknil ko si speljal, bila je pa trikraka sinterjeva sklopka - sploh ni bil za normalno vožnjo po cesti več dober avto. Pa je bila samo 1.5 mašina, na večjih mašinah pa še bolj sune.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po mar 19, 2007 10:53 pm

Ja, vprašanje kaj ste imeli tam :roll: . Ja, meni ni niti malo "cuknila" , pri 1,8 T motorju 8) . In tudi v P 206 1,6 - Turbo se je normalno-lepo speljevalo 8) . In, verjetno imaš priče , kot jih imam tudi jaz ;) . No, sicer pa je spet izredno pomembno vprašanje.-: :kakšno potisno ploščo ste imeli notri :!: :idea: ;) . Jaz sem imel takrat originalno od F&S . In je bila že skoraj na meji , ker je malo drsela, dokler se ni "utekla" , šele potem se je dalo normalno vozit ;) . Do takrat pa je lepooo/grdooo, -mehko zadrsela že pri speljevanju :( :o .
No, ker sem vedel za kaj gre, je bilo edino zdravilo ; na polno do Črnivca + nazaj, z drsenjem ( da se je "ulegla" ) , in :; ko sem prišel domov, je sklopka že normalno prijemala 8) :-P .
Aaampak, sedaj pa imam hujši problem ... :( :evil: ;) :!: :o :P :shock: 8) :)
Btw, a vas kaj sneg mede :oops: ? Jaz sem zdele driftal od Izlak do Kamnika in mam dost , uuuf :P ... za 1 X 8) :lol:

No, torej, če še kdo kaj več ve glede "zelene lamele", lahko kaj tudi pove , Hvalaaa :roll: .
Lp, by Boštjan
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost