Fast66 je napisal/-a:Ok, moj avto je Opel Astra 1996 letnik s športnim podvozjem (znižan ni glih kej - mogoče 1 cm - pač tovarniško) in motorjem 1.8 16v, 115 konjev.
Trenutno mam gor originalne oljne amortizerje katere sm glih pred kratkim dal obnovit, maistr jih je pa na svoj predlog sprednje stršal za 15%. Avto je dokaj trd, skor bi loh reku da je k lojtrski voz. V ovinkih se sicer zlo dobr drži ampak na kratkih neravninah kr zabija preveč - recimo prehod čez progo, razrukan razpokan asfalt, razpoke. Čez ležeče policaje morm it res zelo počas, tam ene 10km/h največ. Skoz volan čutim udarce v podvozje drugač (tut pr prehodih čez progo itd.).
In zdej razmišlam da bi kupu plinske amortizerje ker naj bi se hitreje odzivali na kratkih neravninah in naj bi se (upam da res) ta efekt zabijanja izničil. Pa sm tut v dilemi a vzamem športne plinske al navadne plinske. A bom s športnimi plinskimi na istem kot sem zdaj in je bol da vzamem navadne plinske?
Drgač pa sm se pozanimal glede twintube pa monotube tehnologije. Monotube naj bi bla najbolša stvar kar obstaja in tudi veliko bolj trpežna od twintube (po besedah enga maistra naj bi monotube držali 20 let, twintube pa 2 do 3 leta).
No in da mam spredi in zadi monotube morm pol nabavit športne amortizerje od Bilstein-a, za moj avto sprednjih monotube ne dela nobena druga firma - jih je težko nardit. No, ta opcija je tut zelo draga, prišla bi me 570 EUR-ov.
Druga opcija je Kayaba (velik cenejša varianta od Bilsteina) kateri pa majo monotube amortizerje samo za zadnjo os, in sicer Gas-a-just al pa Ultra SR. Js se sam bojim da bi bil avto spet tok trd pa nevozen po slabi cesti kot je že zdaj. Kayaba ma drgač Excel-g (mehkejši), Gas-a-just (se dobi samo za zadnjo os - srednje trd) in Ultra SR (se dobi za obe osi - zadnji je monotube, sprednji twintube - najbolj trd.).
Zdej pa tut ne vem a je bol da je spredi mehkejši al more bit spredi trši amortizer?
Drgač pa men je srednje pomembno da se avto dobr drži v ovinkih in ne plava, mi je pa NAJBOL pomembno da se lohk vozim tut po makedamu in slabem razpokanem asfaltu in da mi ne bo avto razpadel ob tem oz. da mi nau armatura pa volan v naročje padla.
A je možno met športne in udobne amortizerje obenem in take k preprečijo udarce v karoserijo kljub temu da so športni?
Lepo prosim za pomoč in hvala vnaprej!
Na Octaviji sem imel UltraSR v kombinaciji z FK progresivnimi fedri in sem bil precej zadovoljen. Neravnine je lepo pobiralo, v ovinku je pa fino drzalo. Sedaj imam na Audiju KW gewinde, to je pa en cisto drugi svet spet... sploh ni primerjave
/jan