Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To jun 26, 2007 9:18 am

nebivedu malosi površno prebral kaj je napiso kopron
Samo pri bencnarju pride v poštev več + veliko večje turbine, ker se rad zavrti . Dizel pa precej energije porabi za kompresijo, zato se tudi noče vrteti .
LP Rok
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar To jun 26, 2007 9:20 am

Tudi Opel je naredil dizla z dvema turbinama, 1,9CDTI , nekaj čez 200KM, študia pa je bila za vectro OPC, če se ne motim :?
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone To jun 26, 2007 9:37 am

cdti je bil tako ali tako fiatov jtd če se ne motim ne? pred kratkim pa je bilo tudi na tem forumu objavljeno, da pri fiatu in alfi pripravljajo biturbo dizla, pri fiatu s 180 PS pri alfi pa 190.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 26, 2007 9:51 am

Hvala, Genius . Ja, kaj, Nebivedu, a ti nisem lepo razložil, da za Bencinarja ja, za Dizla pa ne !?! In tudi nobenega podatka o navoru R 5 Maxi nisi navedel .
Aja, pa tudi za dizla, prideta v poštev maximalno 2 Turbini, ostalo je brez pravega pomena , ker pade navor ;) .
Ker, Dizel je v prednosti ravno v navoru, in če še tega izgubiš, si oplel na celi fronti ;) .
Lp, by Boštyx + Kopron team , Si
Zadnjič spremenil kopron, dne To jun 26, 2007 9:56 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To jun 26, 2007 9:56 am

Kopron, mislil sem 6 cilindrov, ne turbin. Malo blesavo sem napisal. Tako, da bi prišli vsaj 3-je cilindri na turbino.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jun 26, 2007 9:58 am

Ajaaaaaaaaaa, ja, ... ja, no, to pa že, to pa že gre, + bi/bo tudi šlo ...
lep pozdravčaw, 8)
by Kopron team + Boštyx
 
Uporabniški avatar
P206S16
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne apr 03, 2005 12:10 pm
Kraj: lj

Napisal/-a P206S16 Pe jul 06, 2007 8:27 am

leoCar je napisal/-a:Tudi Opel je naredil dizla z dvema turbinama, 1,9CDTI , nekaj čez 200KM, študia pa je bila za vectro OPC, če se ne motim :?


Res je bilo pred leti (3 leta nazaj) ko so drugi še sanjali je imel opel že naštudirano Vectro OPCjko 1.9 dizel z 212km.

Neki testi so bili serijske proizvodnje pa ne. Ni bilo tržno zanimivo, čeprav danes bi šlo za med.
leti...leti.... S16
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek So jul 07, 2007 7:44 am

dejvi..... boš vidu kak se boš hitr navadil večje moči...... to je neverjetno, šraufaš vse porihtaš, k greš na prvo vožnjo avto leti po treh tednih se ti pa zdi da bi blo fajn če bi bil še mal močnejši........
Slika
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc So jul 07, 2007 8:29 am

hmm zanimiva ideja biturbo

pri dizlu hm hm to bi znalo biti zanimivo

ce das enega za drugega das eno manjso drugo vecjo pač prej zagrabi manjsa pri nizjih obratih ko gre pa čez večjo pa zadeva se malo stisne .. ko pa prides v visje obrate pa samo zaradi zahtev pretoka zraka začne padat tlak pri manjsi turbini med tem ko vecja turbina pa se takrat dobro zavrti in kompenzira padec tlaka
ta sistem je melo kr veliko avtov

pol mas lahko eno za drugo enako velike in tisto kar prva stisne pač dodatno stisne druga to bi bilo recimo ce bi hotel meti full visoke tlake samo nebi zelel da bi turbina prijela sele pri ene 5000 obratih ampak recmo pri ene 2500


ce bi mel pa vzporedno bi bilo pa priblozno tako (tukaj bi mel dve enake turbine)

turbini bi mogoče malo nizje zagrabile samo res malo potem pa ko bi tlak naredile bi ga pa imel konstantnega do konca obratov in nebi imel tistega kar imajo večinoma vsi turbo motorji da zacne pri ene 3000 obratih tlak padati ker so zahteve po pretoku zraka tok velike da turbina ne folga več ..


kar se pa tice fiatovega in oplovega 1.9 biturbo diesla pa je to ista masina k pač sta jo razvila gm in fiat v skupnem podjetju za razvoj motorjev powertrain

sej nova oplova masina 115km 1.6 twinport je tudi praktično enaka fiatovi (isti razvoj) samo da ma glava dvojno sesalno cev in tako ma lahko tudi eno izmet visjih kompresij za 95 oktanca 10.8 ampak ma zaradi višje kompresije malo več moči kot fiatova
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So jul 07, 2007 6:17 pm

peljal sem se z P607 ver II Restyled .... 2.7 V6 BiTurbo Diesel !!!!

avto vleče ko nor... !!!
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Po jul 09, 2007 7:18 am

Biskvitek je napisal/-a:dejvi..... boš vidu kak se boš hitr navadil večje moči...... to je neverjetno, šraufaš vse porihtaš, k greš na prvo vožnjo avto leti po treh tednih se ti pa zdi da bi blo fajn če bi bil še mal močnejši........


He, he...precej verjetno ja...
ko sem nabavil ta avto, sem sam :shock: , zdej pa :? . Eh...
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Po jul 09, 2007 7:25 am

največji bad je ko greš z turbinca 215km na cliota 65km.. nobenemu ne privoščim. :lol: 8)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To jul 24, 2007 11:47 am

res je jst sploh nočem več imeti avtomobila brez turbine kajti ne morš primerjati tko k ne 1.8 in 1.8t ali 1.9tdi dizel bolj pospešuje ima dost boljšo prožnost in navor, ampak čez biturbo ga pa ni to je resnično zakon res da je vse dražje ker je vse dvojno ampak občutek,ki ti ga daje ob pospeševanju in k se u sekundi takoj odlepiš od zasledovalca z večjo močjo je božanstvenen :twisted:
biturbo SKN Project CT3 50
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov