Vasc0 je napisal/-a:ja saj...
zdaj mi bo kolega zrihtal eno rabljeno da sprobamo če bo razlika...
ker pomojem bi morala biti napaka na luft-messeru če že turbina ne dela z določenimi bari ...
sm vseeno... bomo vidli kaj bo ko bomo loputo zamenjali
Da se izognemo nepotrebnemu odkrivanju tople vode ...
Tvoj Audi ima ECU tipa Motronic M3.82 , ki ima posebnost, da ob zaznani napaki na dušilni loputi plina preklopi na t.i. safemode regulacije turbine in na elektropnevmatski krmilni ventil N75 v celotnem režimu delovanja "dozira" točno 5% dutycycle. To pa odgovarja max. tlaku polnjenje cca. 0.3 bara.
Safemode režim je aktiven dokler je prisotna napaka v pomnilniku napak. Napake s servisnim testerjem ni možno zbrisati dokler se ne izvede uspešna prilagoditev
brezhibne krmilne lopute. Ne pomaga niti odklop akumulatorja. Ravno tako samo menjava lopute z drugo ne pomaga. Po menjavi je
OBVEZNA prilagoditev s testerjem in izbris napak. Šele po tem postopku je dejansko možna kontrola delovanja polnjenja turbine.
Zaradi te napake so na marsikaterem servisu brezuspešno menjavali turbine, katalizatorje, lmm-je in ostale sklope ... seveda brez uspeha
Matjaž