Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc So avg 11, 2007 6:23 pm

lejete za bolše bremzanje in ustavlanje sploh ni nujno bolši diski pa ploščice,bolje je dati večje diske in več batne čeljusti in večje-širše lajtnge,glede navrtanih diskov,tisti doma navrtani niso dobri ker ko zvrtaš luknjo prekineš silnice novi navrtani diski pa so že tako uliti,pa še nekaj je potrbno tud boljše hlajenje zavor tud to je pomenbno
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So avg 11, 2007 10:44 pm

Zdaj pa ni problema!
Hvala, da si nam razjasnil.
Sem že naročil 6batne MOVIT oversized zavore in 20 colske feltne, da bodo pasale spodaj. :roll:

Človek, vemo, da je to najbolje, a je problem, da to tudi ogromno stane, jaz pa nimam 3000€ na strani za bremze, tudi če vzamem od GTAjke brembote, je to velka zajebancija, veliko denarja, pa še feltne moram menjat da bo šlo spodaj.
Mi bi vsi imeli Brembote, če bi bil keš...
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc So avg 11, 2007 10:57 pm

lej napisu sm tko k sm jest to doživu,volvo 850 T-5R še mal predelave je mal čez 300 ks novi diski nove ploščice različni proizvajalci navrtani zarezani pa ni blo učinka pa je čist zmeri tresl nad 140 km/h pol sm pa predelu sprednje bremze sm dal diske ter klešče od porscheja pa ni nikol več tresl pa zelo dobr je bremzal
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne avg 12, 2007 1:25 am

Že, a večina nas nima niti 200, kaj šele 300 konjev in porsche bremze (btw to so Brembo ozr. MOVIT) odpadejo, lahko to dojameš?
Da so bremze 30% vrednosti avta, ali pa celo več - to meni ni logično(vsaj pri novejših ne), raje daš ta znesek in si kupiš boljši avto. :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
vuc
Novinec
 
Prispevkov: 351
Pridružen: Sr jul 18, 2007 10:26 pm

Napisal/-a vuc Ne avg 12, 2007 9:22 am

sej pol so pa večinoma dovolj original bremze dost dobre sam vsakič k menjaš ploščice je dbor disk podrejat pa spet na novo ulavfat bremze,se dost s tem ukvarjam , zato za mal bl poskočno vožnjo je to čist v redu za dirkat pa ni,zedej je SINTER žačel sodelovat z enim italijanom k sam doma vliva diske pa ploščice, baje da so dobre jest jih bom tud kolegu dal gor na VOLVOTA 850 T-5 pa vam bom javu,sprdnji komplet pride približno 400-500 eurov
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Ne avg 12, 2007 9:35 am

Sinter prodaja Roescheve diske in ploščice... vsaj pred pol leta jih je.
Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Ne avg 12, 2007 2:28 pm

lep pozdrav. Pri moji corsi so pri 44000 km originalne ploščice zrele za zamenjavo, diski so še ok in jih najverjetneje zdaj še ne bom menjal. katere ploščice mi priporočate, da bi na originalne diske boljše grabile od tovarniških pa da jih ne bi rabil menjat glih vsakih 20 000 km. Problem, pri tej corsi je tudi, da se ji abs zelo hitro sproži, in da nasploh so zavore bolj v k. Bi se to dalo kako izboljšati, recimo z boljšim oljem ali kaj? Hvala za nasvete.

Če pa bi bilo po vašem mnenju pametno zamenjat diske, mi priporočate katere za nek pameten denar?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Napisal/-a Slicker Ne avg 12, 2007 2:34 pm

mene tut zanima kaj naj vzamem. menjal sem diske 7.000 km nazaj pa so spet zviti. pa nisem nek divjak da bi se veliko posluževal ornk bremzanja. zdj kaj nj kupm da bo zdržalo malo dlje. pa omejitev je max 150€, več ne dam ker ne rabim tok dobre stvari. hočm da zdržijo vsaj 30.000 km.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne avg 12, 2007 8:12 pm

speedfreak je napisal/-a:lep pozdrav. Pri moji corsi so pri 44000 km originalne ploščice zrele za zamenjavo, diski so še ok in jih najverjetneje zdaj še ne bom menjal. katere ploščice mi priporočate, da bi na originalne diske boljše grabile od tovarniških pa da jih ne bi rabil menjat glih vsakih 20 000 km. Problem, pri tej corsi je tudi, da se ji abs zelo hitro sproži, in da nasploh so zavore bolj v k. Bi se to dalo kako izboljšati, recimo z boljšim oljem ali kaj? Hvala za nasvete.

Če pa bi bilo po vašem mnenju pametno zamenjat diske, mi priporočate katere za nek pameten denar?


Ploščice z večjim koef. trenja zahtevajo tudi diske z večjim koef. trenja, drugače neke blazne razlike ni.
Raje razmisli o širših in predvsem BOLJŠIH gumah, bo največja razlika kar se vklapljanja abs-a tiče.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne avg 12, 2007 9:34 pm

bass je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:lep pozdrav. Pri moji corsi so pri 44000 km originalne ploščice zrele za zamenjavo, diski so še ok in jih najverjetneje zdaj še ne bom menjal. katere ploščice mi priporočate, da bi na originalne diske boljše grabile od tovarniških pa da jih ne bi rabil menjat glih vsakih 20 000 km. Problem, pri tej corsi je tudi, da se ji abs zelo hitro sproži, in da nasploh so zavore bolj v k. Bi se to dalo kako izboljšati, recimo z boljšim oljem ali kaj? Hvala za nasvete.

Če pa bi bilo po vašem mnenju pametno zamenjat diske, mi priporočate katere za nek pameten denar?


Ploščice z večjim koef. trenja zahtevajo tudi diske z večjim koef. trenja, drugače neke blazne razlike ni.
Raje razmisli o širših in predvsem BOLJŠIH gumah, bo največja razlika kar se vklapljanja abs-a tiče.


sej diski ne rabijo bit bolsi oz da imajo vecji koef. trenja...samo se bodo zelo hitro obrabli pri trsih ploscicah ne......tko je....bolj trde ploscie kot das bolj se ti bo disk obrabljal oz obratno.... ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne avg 12, 2007 9:39 pm

Zakaj bi pa disk rabu večji koefc trenja :lol: :lol: :lol: ZA ornk zadevo rabš čist navadn disk in fajn hude ploščice. Seveda tak komplet zdrži cca 10.000km, bremza pa konkretno bolš..
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne avg 12, 2007 9:57 pm

Problem je tudi, da ploščice prenesejo višjo temp. kot disk...
Hvala lepa za tak komplet torej. :?
To zame ni "orenk".
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Ne avg 12, 2007 10:08 pm

Si probal kdaj kkšne dirkalne ploščice??

Če hočš ornk, treba dat večje diske itd, material ne bo delal čudeža (keramike ne dobiš za naše avte) če bo dik pretanke in fi premali za konkretno odvajanje toplote..
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne avg 12, 2007 10:34 pm

CupraR je napisal/-a:Si probal kdaj kkšne dirkalne ploščice??

Če hočš ornk, treba dat večje diske itd, material ne bo delal čudeža (keramike ne dobiš za naše avte) če bo dik pretanke in fi premali za konkretno odvajanje toplote..


sej je brez veze debatirat.....
folk bi da to vse grabi ko samo zavoro pogledas, vecjih diskov in celjusti nebi dal, ki prevec stane, pa feltne treba dat vecje....ce pa das bolj agresivne ploscice in disk pa se pritozujeste da kaj se tko hitro obrabi...zavore delujejo na principu trenja...vecje kot bo trenje med materjali, vec bo zaviralo in tudi vec se bo obrabljalo..in obratno....in vec kot se bo segrelo slabse bo zaviralo....da se tega resis das vecje zavore, kjer bo povrsina zaviranja vecja in tudi povrsina kamor se bo toplota odvajala bo vecja.....
no zdaj pa razmislite kaj ste pripravljeni naredit...al dat v startu ful kesa za vecje zavore....al dat sportno varjanto gor, ki se bo hitro obrabla.....al pustit original... :)

LP pa srecno pri razmisljanju :)
Slika
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Ne avg 12, 2007 10:55 pm

Se pravi obstajata samo dve varianti:
1. večji diski, večje čeljusti itd.
2. serijski diski in racing ploščice, ki se bodo segrele, ko bom z avtom prišel na cilj

Bodita resna, no. Kot da ni vmesne variante.
Saj že par strani debatiramo o raznih EBCjih in Roeschih in bogvečem še vse in to je tudi nek finančno zmeren zalogaj za avto, ki nima miljavžent konjev in superduper keramično karbonskih zavor ne rabi.

Pač nekateri nebi nebi radi na pol leta menjali bremz ampak recimo na dve leti. (40.000km)
Močno sem pa tudi v dvomih, da se serijski disk nebi zvil pod racing ploščicami, zaradi zgoraj navedenih razlogov in se mi iz tega vidika to ne zdi primerna kombinacija.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Ne avg 12, 2007 11:02 pm

bass je napisal/-a:Se pravi obstajata samo dve varianti:
1. večji diski, večje čeljusti itd.
2. serijski diski in racing ploščice, ki se bodo segrele, ko bom z avtom prišel na cilj

Bodita resna, no. Kot da ni vmesne variante.
Saj že par strani debatiramo o raznih EBCjih in Roeschih in bogvečem še vse in to je tudi nek finančno zmeren zalogaj za avto, ki nima miljavžent konjev in superduper keramično karbonskih zavor ne rabi.

Pač nekateri nebi nebi radi na pol leta menjali bremz ampak recimo na dve leti. (40.000km)
Močno sem pa tudi v dvomih, da se serijski disk nebi zvil pod racing ploščicami, zaradi zgoraj navedenih razlogov in se mi iz tega vidika to ne zdi primerna kombinacija.


2. varjanta sploh ni receno da se ti bodo pregreli....drugace diski se itaq tko al tko segrejo, ko zaviras, ker pri zaviranju se trenje izraza s segrevanjem!! ;)
drugace je pa zelo odvisno od voznje....ce bos dirkal s kakega hudega hriba gor (kak vrsic in podobno) se ti bodo lahko tudi z navarnimi zavorami diski in ploscice pregrele (pomembna je tudi nova zavorna tekocina...).Tu igra tudi vlogo teza in obtezenost avta.
da se bi serijski diski zvili pa dvoimi, ampak bi se pa kr hitro obrabli ce bi dal kake fanj trde ploscice.Diske lahko tudi scasoma zvijes tako, da so diski vroci in zapeljes v kako luzo vode ali da peljes avto prat...v tem primeru se lahko tudi diski malo zvijejo.

ce nebi rad tko pogosto menjaval zavor, in si v dvomih da se ti bodo diski zvili s sportnimi ploscicami, pol pusti original, kar je cisto zadosti za normalno in poskocnjo voznjo.Volk sit in koza cela ;)
LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Silverblitz
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 22
Pridružen: Ne avg 05, 2007 1:42 pm

Napisal/-a Silverblitz Ne avg 12, 2007 11:09 pm

No vse lepo in prav vendar smo že pomoje zdavnaj odšli iz rdeče niti...mene so pač zanimala mnenja in predlogi v primerjavi z:
- original setom spredaj zadaj;
- ATE power disc - spredaj zadaj (navrtani) - original zraven ATE ploščica;
ter seveda
- Roesch VR2 serija kpl spredaj+cer.ploščice - kaj pa takrat dat na zadnjo os?

TO so recimo moje želje, med katerimi se ne morem odločit, kajti original proti ate, OZ. proti spredaj roesch vr2 in kaj potem dat na zadnjo os??
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Po avg 13, 2007 12:25 pm

roesch ZMAGA!!! poglej te utore na ATE. utor kot utor je ok, sm utori morajo biti vsmerjeni ne pa ka rneki narejeni. ti ATE mi delujejo šminka. Pri roesch so utori narejeni tkao da meše prah ven ne pa da smao naklaa pah v utor. ne vem no. Če je že tako potem vzami original disk pa ga nesi k enemu graverju i nnaj ti tvoje ime vgravira na disk, veš kako oš frajer potem.

Naredi kot hočeš vendar ti lahko povem da roesch so super.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po avg 13, 2007 9:47 pm

bass je napisal/-a:
speedfreak je napisal/-a:lep pozdrav. Pri moji corsi so pri 44000 km originalne ploščice zrele za zamenjavo, diski so še ok in jih najverjetneje zdaj še ne bom menjal. katere ploščice mi priporočate, da bi na originalne diske boljše grabile od tovarniških pa da jih ne bi rabil menjat glih vsakih 20 000 km. Problem, pri tej corsi je tudi, da se ji abs zelo hitro sproži, in da nasploh so zavore bolj v k. Bi se to dalo kako izboljšati, recimo z boljšim oljem ali kaj? Hvala za nasvete.

Če pa bi bilo po vašem mnenju pametno zamenjat diske, mi priporočate katere za nek pameten denar?


Ploščice z večjim koef. trenja zahtevajo tudi diske z večjim koef. trenja, drugače neke blazne razlike ni.
Raje razmisli o širših in predvsem BOLJŠIH gumah, bo največja razlika kar se vklapljanja abs-a tiče.


Gume so siroke po predpisih ( 185), spredaj imam dunlop sp01, glede na to da gume menjam vsako leto nimam slabih gum, zdaj sem dal gor premium contact ( spredaj) pa ni nič boljše..torej gume lahko izključimo. da bo komplet zdržal 10000 km? to je ravno dobre 3 mesece moje vožnje, kar je rahlo nesprejemljivo :?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Po avg 13, 2007 10:12 pm

Montiraš večji komplet od močnejše verzije oz drugega Opla..
Ni nujno da bo drago, beri lahko ceneje kot novi Roesch diski
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov