Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Pe nov 09, 2007 7:48 pm

Si zihr? Na tej sliki stock megana se lepo vidi, da je prednji blatnik globji.
Slika
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak Pe nov 09, 2007 7:59 pm

Ko sem jaz svojega spustil, so mi najprej zmerili višino do roba blatnika in na koncu še enkrat. Tako smo točno vedeli za koliko je nižji.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Pe nov 09, 2007 8:09 pm

Aja, sm te narobe zastopu, to so tud men spredaj, sam mene zanima linija spredaj-zadaj.
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer Pe nov 09, 2007 8:15 pm

sei...če se Apex posede...je še boljše...še nižje:D
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe nov 09, 2007 10:09 pm

Meri se višina praga od tal, oziroma tisti rob, ki je na pragu spodaj. Rob ("un nosilec pod pragovi"), ki se "zatakne" dvigalka za zamenjavo kolesa. Po višini tega "robu", se vidi, koliko je sprednji del vozila nižji od zadnjega. Večina vozil pa ima sprednji izrez blatnika višji, kot zadnji, zaradi obračanja koles.

Za koliko se je avto znižal spredaj ali zadaj se ponavadi meri od vrha blatnika do tal. Razlika v višini, pa tako, kot sem vpisal zgoraj.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Pe nov 09, 2007 10:57 pm

Se mi je zdelo, da se po unmu nosilcu gleda. Naštimat tko, da bo prazen avto lepo zgledal še ni tak problem. Problem je, ker je sprednje vzmetenje zdaj toliko trše, če spustiš zad torzijo ne bo pa nč trša in se bo z ljudmi in prtljago avto veliko bolj posedu zadaj. Res bi rabu mnenje nekoga, ki ma to že narejeno, torej spredaj -35mm in premaknen 1 zob zadaj na torziji na meganu.
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty So nov 10, 2007 7:52 am

Tudi ko zadaj obrneš torzijo za en zob, avto postane trši, kot serijsko. En obrat naj bi vozilo znižal za približno 30mm.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc So nov 10, 2007 3:49 pm

Slika
Avto res postane trši? Če pogledamo to sliko mamo dve torzijske palice, vsaka je za eno kolo, na njih je z ene strani na zobnike nataknjena roka, ki je potem našraufana na amortizer. Po moji logiki bi z premikanjem torzije samo zamaknili območje delovanja roke, palice bi bile še vedno tam, kjer so in enako elastične kot so bile prej. popravite me, če se motim. :?
Sprašujem zato, ker če se sedaj nekdo usede na voznikov sedež se avto bolj posede zadaj kot spredaj in po mojem bi se tud pol.
Ma kdo slučajno kakšno sliko, na kateri je megan znižan 35mm pa en zob na torziji slikano pod lepim kotom? Sm vidu, da jih je nekaj v galeriji sam tam je bolj tko tko videt.
Je kakšen relativno ugoden način tršanja torzije?
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So nov 10, 2007 5:36 pm

Kaj pa blažilnike si že tršal za 20 % ne? Daj jih še bolj.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc So nov 10, 2007 6:00 pm

Amortizerje sem tršal samo spredaj. Če bi jih še na torziji bi se to kaj poznalo na trdoti? Trdota je odvisna samo od vzmeti ane? Amortizerji samo blažijo neravnine na cesti.
 
Uporabniški avatar
AudiFreak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1257
Pridružen: Pe apr 28, 2006 2:53 pm
Kraj: Ried im Innkreis

Napisal/-a AudiFreak So nov 10, 2007 6:01 pm

Se pozna pri trdoti. Baje je bolj odvisno od blažilnika kot od vzmeti.
Nimam privilegijev za branje tega foruma, ampak vseeno berem.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc So nov 10, 2007 7:32 pm

Torej, če bi tršal še amortizerje na torziji bi se avto manj posedu, ko bi ga zadaj naložu?
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

ja

Napisal/-a sergej So nov 10, 2007 8:16 pm

Ja bi se samo ne kaj veliko manj ....saj pri men je blo tak....
-----------------------------
www.mottorklub.com
 
Zodd
Novinec
 
Prispevkov: 449
Pridružen: To okt 17, 2006 9:38 pm

Napisal/-a Zodd Ne nov 11, 2007 7:04 pm

ce hoces konkretno lego avta bos moral zamenjati ali "spedenati" tudi amortizerje
 
swrt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Po apr 11, 2005 9:06 pm

Napisal/-a swrt Ne nov 11, 2007 7:47 pm

Nasty je napisal/-a:Tudi ko zadaj obrneš torzijo za en zob, avto postane trši, kot serijsko. En obrat naj bi vozilo znižal za približno 30mm.

avta se ne pušča po zobeh na torzijski palici. avto spustiš lahko tudi za 0,5cm.
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Ne nov 11, 2007 7:52 pm

Tud amortizerje na torziji? Pri amortizerju so rekli, da se amortizerjev na torziji ponavad ne trša, lega avtomobila je pa tudi sedaj zelo dobra. Dejstvo je, da avto sedaj zgleda kot ena kajla, ker je nižan samo spredaj. Neki sm računal, pa sm dobil, da en zob zniža vozilo kar za 6cm. :shock: Recte mi, da sm zajebal. :shock: Res nima noben nobene slike?
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Ne nov 11, 2007 7:55 pm

swrt je napisal/-a:
Nasty je napisal/-a:Tudi ko zadaj obrneš torzijo za en zob, avto postane trši, kot serijsko. En obrat naj bi vozilo znižal za približno 30mm.

avta se ne pušča po zobeh na torzijski palici. avto spustiš lahko tudi za 0,5cm.

Kako pa bi to naredu?
 
swrt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 59
Pridružen: Po apr 11, 2005 9:06 pm

Napisal/-a swrt Ne nov 11, 2007 8:38 pm

ti stisneš krake kolikor bi pač rad in potem na to višino vstaviš torzijske palice da ostane kot more. pač prilagodiš levo in desno stran da sta na isti višini.
naj ti to pa kar majstri naredijo ker vidim da ti ni preveč jasno.
sem tudi jst pri turenšku menjal vzmeti in mi niso vredu torzije poštimali in smo mogli še 1x. :roll:
 
Uporabniški avatar
Bawc
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: To jun 13, 2006 8:41 pm
Kraj: Podgora

Napisal/-a Bawc Po nov 12, 2007 11:46 am

swrt je napisal/-a:ti stisneš krake kolikor bi pač rad in potem na to višino vstaviš torzijske palice da ostane kot more. pač prilagodiš levo in desno stran da sta na isti višini.
naj ti to pa kar majstri naredijo ker vidim da ti ni preveč jasno.
sem tudi jst pri turenšku menjal vzmeti in mi niso vredu torzije poštimali in smo mogli še 1x. :roll:

Kdo je pa teb to delal? Sam al si ga kam pelal? Kolk te je pa cenovno prišla takšna predelava?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov