rs2 je napisal/-a:Pozdravljeni,
glede na to, da se na tem forumu, na katerem nisem bil ravno dejaven dosedaj, kar na veliko predstavlja tuning projekte - take in drugacne sem se odločil tudi sam predstaviti projekt, s katerim se ukvarjam v bistvu ze dobro leto.
............
.........
Lp
Vsaka čast Edo, to pa je res legendarno!!


Z veseljem bom prebiral to temo, ker sem nenormalno nor na projekte/prebiranje le-teh. In tukaj zdaj se bo pisala/se piše zgodovina


Zdaj tudi nisem več tako na sebe jezen, da sem začel mojo temo v Galeriji in s predstavljanjem mojega "projekta", ko vidim da si se tudi ti odločil.

Resnično upam, da še Jure @greedy predstavi projekt in pa Cicero, pa Ribič... pa še kdo.
Bi pa mogoče apeliral na moderatorje, če bi bilo možno da bi se odprl podforum "Projekti" v katerih bi se lahko potem predstavljali malo večji posegi od "športnega filtra in remusa"

Blue GTI je napisal/-a:Brutalno zgleda tale tvoj Audi S1.
Kako bo to letelo![]()


Dajta še no prilepit kakšno slikco. Komaj čakam!

greddy je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:TH Performance je napisal/-a:Ma to nebu zmesta islo. Nema sanse da se to upali prije 2009. :P
No fantje, kolikor vidim je ta novo pridruzeni uporabnik Hrvoje(zvani HIC) iz Zagreba, kateri ima tudi ogromno izkusenj v tuniranju avtomobilov, tko da ga lahko napadete, če bo kdo rabil kak nasvet okrog elektronike ali kaj drugega.
Decko je zastopnik za Autronice - računalnike (standalone) in jih tudi vgrajuje in mapira.
Seveda ker sem se za S1 odločil, da bo vozil z Autronicom in ga imam že doma, je moral mal senfa dodat.![]()
I Hic, ovo če da upali brzo a ti samo spremi neku konkurenciju ili moraju slovenci opet dominirati druge godine...
No prvi info za S1(motor):
- elektronika bo Autronic (Australija) (bom prilepil sliko, kdor tega se ne pozna - zvecer)- ena boljših elektronik na svetu, katera ti npr.omogoča:
- kontroliranje pritiska turbine (zelo dobro deluje)
- logiranje vseh parametrov kot so AFR, EGT, tlak, predvzig, temperature vode, temperature vstopnega zraka, pozicije lopute za gas, ....
- anti lag
- traction control
- launch contorl, flat shift
- autotune
- nastavitev tlaka turbine po prestavah
- jasno nastavitev predvziga in zmesi
- razne kompenzacijske mape ala če je zunaj vroče, mrzlo ipd...
- v povezavi z se eno napravo kontrolira klenkanje in odvzema po cilindru ki je zaklenkal
- lahko podpira motor z do 16 cilindri
- lahko podpira sekvencionalno 8 injektorjev in 8 tuljav
- ima še 8 dodatnih pvm izhodov, kateri se uporabljajo za kontrolo ala nitro, water injection,...
- ima 3 analogne vhode
-............
VELIKO, če ima kdo kako strokovno vprašanje naj vpraša kar Hica.
Bom zvecer se mal slik prilepil...
Lp
To je prava zadeva, vse ostalo so kompromisi..Tudi jaz bom sel na Autronic SM4.Morm zdele malo Hica povprasat, kako je s časom, ker bi počasi moral kravo zalaufat, recimo kaki base map bi prav prisel....Glede SEME sem slišal, da ste šli, matr, če bi blo kej placa, bi sou takoj zravn verjetno je kej za videt...
Resnično je prava zadeva in ko sta me "zdaj že predlani"


P.S. Pozdravljen tudi @HIC na forumu

