Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 11, 2010 11:14 pm

Problem je edino to da večina proizvajalcev nima navedenega kakšen dejansko je profil "odmikača" na odmični. Dve odmične z enakim časom odprtja ventila imata lahko povsem drugačni krivulji. Bolj ko agresivno odpre ventil večji je stres na celotni sistem (ventil, ležaje, odmikače itd.).
Recimo da imata dva proizvajalca odmični z navedenim duration-om 300°. Pri 1mm dviga ventila ima ena odmična duration še vedno 280°, druga pa le še recimo 266°. Razlika je ogromna pa čeprav po podatkih zgleda da sta enaki, ker ena veliko bolj agresivno odpre ventil kot druga. Kolk zraka bo pa motor sprejel je pa odvisno od površine pod krivuljo.
Pri motorjih z eno odmično se pa zakomplicira pri overlapu, katerega ne moreš nastavljat. Načeloma je tako da večji kot je overlap (kot prekrivanja v °), bolje bo motor delal v višjih vrtljajih. Večji kot je overlap, bolj je treba pazit na "pulse tuning" izpušnega in sesalnega kolektorja.

Drugače pa vsak proizvajalec ti bo prodal tisto kar ima in lahko da bo pa nek drug proizvajalec imel odmične bolj primerne tvojemu motorju. Za izbiro odmične gredi si odgovoren ti oz. tisti ki ti sestavlja motor.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po jan 18, 2010 10:48 am

Brušenje odmične...
Naj bi se šlo za Subaru Justy 1.2 mašino z el.vbrizgom goriva.
_na netu ni "športne odmične" za ta avto.
Koliko pribljižno pride brušenje le te?

Hvala
DIY maniac.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 18, 2010 11:09 am

To je verjetno SOHC motor (ena odmična)? Ima hidravlične dročnike ali klaviaturo? Ne poznam motorja zato sprašujem.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po jan 18, 2010 11:12 am

drmocar je napisal/-a: klaviaturo? Ne poznam motorja zato sprašujem.

Ena odmična,trije cilindri inline. Letnik 1993. Stara šola :D
DIY maniac.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 18, 2010 11:48 am

V Italiji priblizno 200 EUR.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 18, 2010 12:17 pm

Če je klaviatura potem se da kar nekaj narest, samo si omejen z overlap-om sesalne in izpušne. Cena je tam nekje kot ti je Pro_Tuning rekel, kar njega vprašaj on to prakticira in pozna.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 18, 2010 12:27 pm

Tudi, ce so drocniki nad ventili ni problem.

Seveda je dobro vedeti kaksni so cilji te predelave.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 18, 2010 1:12 pm

Če so hidravlični potem je problem.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 18, 2010 1:40 pm

Zakaj? Moj avto dela zelo dobro s pobrusenimo odmicnimi in hidravlicnimi drocniki.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 18, 2010 3:29 pm

Mal si omejen z brušenjem če so hidravlični dročniki.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 18, 2010 4:06 pm

Potem jih pa predelas na mehanske.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 18, 2010 4:27 pm

To ja, samo pa podraži zadevo, se ti ne zdi? Da se tud kupt take ki se nastavljajo s ploščicami zgoraj ali spodaj, samo to spet stane.Verjetno se da tud uporabt od kakšnega drugega motorja dročnike, dostkrat je tako. Hotu sm samo to povedat da če so hidravlični dročniki si omejen kar se tiče brušenja, sploh če hočeš ostat na "zmernem" budgetu. Tle mislm da se strinjava.
Če že greš to delat potem narediš motor cel kot se zagre, ne sam odmične pa dročnike.
 
Uporabniški avatar
rokc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: To avg 25, 2009 6:58 pm

Napisal/-a rokc Po jan 18, 2010 5:06 pm

No pa da še jest neki uprašam..bi kej pridobil če bi samo odmično zamenjal pri polotu 6n, 1.4 60km.. pa recimo brez kat.... Oz. kje sploh dobiti odmično za tak majhen mlinček?
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Po jan 18, 2010 5:26 pm

Brez remapa bl nč. Da se dobit za dotični motor.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 18, 2010 7:19 pm

Po izkusnjah se da pridobiti na moci od 70 do 90% z brusenimi odmicni, posamicnimi sesalnimi loputami in izpusnim sistemom. Seveda odvisno od motorja.
Tako da tudi hidravlicni drocniki niso problem. Samo z odmicnimi in izpuhom pa 40 do 50%.

drmocar je napisal/-a:To ja, samo pa podraži zadevo, se ti ne zdi? Da se tud kupt take ki se nastavljajo s ploščicami zgoraj ali spodaj, samo to spet stane.Verjetno se da tud uporabt od kakšnega drugega motorja dročnike, dostkrat je tako. Hotu sm samo to povedat da če so hidravlični dročniki si omejen kar se tiče brušenja, sploh če hočeš ostat na "zmernem" budgetu. Tle mislm da se strinjava.
Če že greš to delat potem narediš motor cel kot se zagre, ne sam odmične pa dročnike.



Lahko zritam, ce rabis. Dodaj se predelano motorno glavo, izpusni sistem, sesalni del motorja, da se bo kaj poznalo. Na koncu se elektroniko.

rokc je napisal/-a:No pa da še jest neki uprašam..bi kej pridobil če bi samo odmično zamenjal pri polotu 6n, 1.4 60km.. pa recimo brez kat.... Oz. kje sploh dobiti odmično za tak majhen mlinček?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po jan 18, 2010 8:00 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Po izkusnjah se da pridobiti na moci od 70 do 90% z brusenimi odmicni, posamicnimi sesalnimi loputami in izpusnim sistemom. Seveda odvisno od motorja.

70 do 90% ?
Če ima v štartu okoli 60KM
in rečemo, da z osnovnim brušenjem pridobimo 50%...
Je teh 50%=30KM

Skupaj: 60+30=90KM

Si računico prav predstavljam?
DIY maniac.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jan 18, 2010 8:15 pm

Odmicne, obdelana glava motorja, komplet izpusni sistem od izpusnega kolektorja do izpuha ter prilagojena elektronika.

Polo 1.4 16V 100KM smo spravili na 170KM. Poleg nastetega so bile vgrajene se posamicne sesalne lopute.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima To jan 19, 2010 1:49 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Odmicne, obdelana glava motorja, komplet izpusni sistem od izpusnega kolektorja do izpuha ter prilagojena elektronika.

Polo 1.4 16V 100KM smo spravili na 170KM. Poleg nastetega so bile vgrajene se posamicne sesalne lopute.


Jest pa zadnjic tauham, pa hladilnik najdem 5m pod vodo... Odprem vrata, pa se lucka przge...
OK! 30 konj odstej, jest bom pa lucko ugasnu.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To jan 19, 2010 2:37 pm

Se pravi ce na teh istih valjih kaksna 1.6 Honda s tovarniskimi 160KM pokaze 160KM je v redu. Ce pa kaksen 1.4 VW na istih valjih pokaze recimo 160 ali 170KM pa ni v redu?


Slika
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rover416
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Če okt 13, 2005 7:39 am
Kraj: žužemberk

Napisal/-a rover416 To jan 19, 2010 4:01 pm

Pro tuning;a tole na polotu so itb ji al sm jst narobe zastopu.mal velik prirastka se mi zdi da jih nebi blo gor
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov