Mad je napisal/-a:... Včasih gre kdo od nas tudi do prodajaln kot so Bar Metal in podobne pa kupimo kak kos 5 mm debele pločevine kak profilček ki ga razrežemo preoblikujemo in ga kam privarimo - ker to avtu pomaga da poveže določene točke ... zato se več ne zvija in preprečuje da se ne razpade pri obremenitvah ter mu doda določeno trdnost ... pa kak kotnik kje povarimo pa kak dodaten varček potegnemo, kaj dodatno zapikamo ... Tisti Ax, ki ga je prejšnji lastnik vozil okrog in ta - ki ga vidiš na sliki imata kar nekaj razlik v strukturi v podvozju kar ju ne loči samo po varnosti temveč tudi po performansah, ki jih imata ... recimo, da je narejeno prav ker če ne - bi motor z temi konji kmalu iz karoserije naredil prežveček z katerim bi se bilo nevarno in težko voziti ... je pa res, da če se kam po nesreči zatolčeš je pol sigurno bolje kupiti novo školjko, kakor pa to ravnati ... a to me ne zanima ... L.p. M.dr.sah je napisal/-a:niti nisem podal slabega mnenja, zgolj hotel povedati da bodite previdni, ker je pleh krheh. Pri tistem hudem fičku ni nič drugače.
Z katerim bi rajše šel v steno, mislim da je to nepotrebno.
Mad ze ki smo pri temu v katerem avtu si varnejsi...al ce imas saxo-ja (al bilo kiri avto v takem rangu) al pa kakega suv-a in se zaletis s 150-200km/h v nekaj trdega mislim da veste kako se bo koncalo v obeh primerih.....tako da je brez veze se s tem obremenjevat

Drugace Mad ze ki pravis, da ste tko porihtalo pleh...ste tudi razmisljali kej v smeri klete, da bi jo dali not??
Pa se prej sem nekje bral da imaste 266mm diske....ma kaj so gor 13" feltne?


Drugace ste pa fanj pridni...

LP