Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jun 09, 2008 10:11 am

Mad je napisal/-a:
dr.sah je napisal/-a:niti nisem podal slabega mnenja, zgolj hotel povedati da bodite previdni, ker je pleh krheh. Pri tistem hudem fičku ni nič drugače.
Z katerim bi rajše šel v steno, mislim da je to nepotrebno.
... Včasih gre kdo od nas tudi do prodajaln kot so Bar Metal in podobne pa kupimo kak kos 5 mm debele pločevine kak profilček ki ga razrežemo preoblikujemo in ga kam privarimo - ker to avtu pomaga da poveže določene točke ... zato se več ne zvija in preprečuje da se ne razpade pri obremenitvah ter mu doda določeno trdnost ... pa kak kotnik kje povarimo pa kak dodaten varček potegnemo, kaj dodatno zapikamo ... Tisti Ax, ki ga je prejšnji lastnik vozil okrog in ta - ki ga vidiš na sliki imata kar nekaj razlik v strukturi v podvozju kar ju ne loči samo po varnosti temveč tudi po performansah, ki jih imata ... recimo, da je narejeno prav ker če ne - bi motor z temi konji kmalu iz karoserije naredil prežveček z katerim bi se bilo nevarno in težko voziti ... je pa res, da če se kam po nesreči zatolčeš je pol sigurno bolje kupiti novo školjko, kakor pa to ravnati ... a to me ne zanima ... L.p. M.


Mad ze ki smo pri temu v katerem avtu si varnejsi...al ce imas saxo-ja (al bilo kiri avto v takem rangu) al pa kakega suv-a in se zaletis s 150-200km/h v nekaj trdega mislim da veste kako se bo koncalo v obeh primerih.....tako da je brez veze se s tem obremenjevat ;)
Drugace Mad ze ki pravis, da ste tko porihtalo pleh...ste tudi razmisljali kej v smeri klete, da bi jo dali not??
Pa se prej sem nekje bral da imaste 266mm diske....ma kaj so gor 13" feltne? :roll: al so 14-ke? :)
Drugace ste pa fanj pridni... :)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 09, 2008 4:07 pm

... Dario na obeh dveh avtih so 14 col feltne na 13 daš max 247 gor ... kot si videl na slikah so od 106 Rallye 14 col na ax-u na Saxoju pa so Alu - Mim 6 x 14 et 18 za peugeota 106 in Saxoja ... Homologirane ... Ljudje a katerimi se srečujem na srečanjih v Italiji pa imajo v glavnem od Wilwood-a ali AP-a gor diske od 283 mm nekateri celo uporabijo predelan sistem od Coswortha ... no to je eden od njih ... Raffaele - http://www.passionesaxo.com/La%20mia%20auto.htm drugi pa je Emiliano : http://www.youtube.com/watch?v=59Ry2rDlRLc L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Po jun 09, 2008 4:15 pm

mad ja....na pugije ti spredaj pase tui recimo od 307 (1.616v ali 2.0hdi), ki imajo tudi 283mm disk, kar sem si tudi sam nabavil za 205-ko in bom se ta mesec montiral gor....283 pa ne gre vec pod 14-ko, ampak je potrebna vsaj 15col feltna ;)

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 To jun 10, 2008 10:22 pm

vidu u živo, mojstrom kapo dol!
drugače pa teli PSA mlinčki so že po naravi majhni pa živčni :)
pol se jih pa še tkole zlorab :P
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle To jun 10, 2008 10:27 pm

Dariooo je napisal/-a:mad ja....na pugije ti spredaj pase tui recimo od 307 (1.616v ali 2.0hdi), ki imajo tudi 283mm disk, kar sem si tudi sam nabavil za 205-ko in bom se ta mesec montiral gor....283 pa ne gre vec pod 14-ko, ampak je potrebna vsaj 15col feltna ;)

LP


če paše od 307 paše tudi 302mm od C4 (VTS in 2.0 hdi) :idea: :?:

samo pol pa je že min. 16"
 
janez12
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Pe avg 26, 2011 1:24 pm

Re: Turbopolnilnik- vgradnja (kje, cena,

Napisal/-a janez12 Pe avg 26, 2011 1:31 pm

vse je odvisno koliko boš reskiral.je pa ceneje menjat avto za močnejšega ,ker v te avte z rač.in brez programiranja njega teško kaj dodaš
pravi naslov za turbine so [brisana reklama] zastopajo vse znamke turbin in imajo tudi dirkaške izkušnje.

lp.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Turbopolnilnik- vgradnja (kje, cena,

Napisal/-a pskoda Pe avg 26, 2011 2:22 pm

janez12 je napisal/-a:vse je odvisno koliko boš reskiral.je pa ceneje menjat avto za močnejšega ,ker v te avte z rač.in brez programiranja njega teško kaj dodaš
pravi naslov za turbine so [brisana reklama] zastopajo vse znamke turbin in imajo tudi dirkaške izkušnje.

lp.


Glede te beje je takole bilo. Kolega je dal obnovit turbo, oni so pač delali kar pač so in drugi dan ga pokličejo, da jo naj pride ponj, ker je počena. Kolega jo je šel ponj in pripeljal domov na kar smo ugotovili, da se po vsej verjetnosti ni dal odvijačit en vijak na kar so jo greli in turbina je počla. Poljali smo jo še mehaniku in je tudi on povedal, da jim je turbina počla zaradi premočnega gretja, da bi lažje odvijačiči vijak.

Se ne lažem :con je pa res, da je že kakšne 2 leti nazaj, ker od takrat naprej ni šel noben več k njim
Lp
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Re: Turbopolnilnik- vgradnja (kje, cena,

Napisal/-a Matey_ Pe avg 26, 2011 2:48 pm

janez12 je napisal/-a:vse je odvisno koliko boš reskiral.je pa ceneje menjat avto za močnejšega ,ker v te avte z rač.in brez programiranja njega teško kaj dodaš
pravi naslov za turbine so [brisana reklama] zastopajo vse znamke turbin in imajo tudi dirkaške izkušnje.

lp.


A to damo še eno oglasno desko pa megafon ??
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
 
rupp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: So apr 03, 2010 10:48 am
Kraj: Lj

Re: Turbopolnilnik- vgradnja (kje, cena,

Napisal/-a rupp Pe avg 26, 2011 5:53 pm

Mene je predelava stala pri proceedu, bencin 2.0 atmosverc (143km serijsko) na 305km, 1400€ z kompletnim delom, seveda sem moral narediti dosti sam. Kupil sem kitajski komplet kit, replika za Dodge nevem kaj že za en model. Turbina je kasneje edin bila menjana za rabljeno Garretovo. Lepo je blo tista dva meseca samo pol ko enkrat ugotoviš da bo vse šlo k vragu in začenja razpadat se premisliš. No do dans novemu lastniku ni razpadel, čeprav je neke probleme imel, no, se vozi in tiši ko budala po obvoznici vsak dan. Kitajci sploh niso tko švoh, sploh ko gledaš cene originalov 3000€+ ali kitajca za 600€
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost