Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 24, 2008 9:28 pm

ribic je napisal/-a:Tole je ic od s3


lol pa ta zgleda manši od 5GTT
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 24, 2008 9:36 pm

Spidojc je napisal/-a:
ribic je napisal/-a:Tole je ic od s3


lol pa ta zgleda manši od 5GTT

ja je pa vrjetn se enkrat debelejsi kot pa pri gtt5.
on.avtor teme zakaj pa si preprosto ne nadrgadis sistema tako kot ga ima sti,ce je seveda nadgradnja mozna.
Ni vse res kar napišem
 
ribic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Po nov 12, 2007 7:44 pm

Napisal/-a ribic To jun 24, 2008 9:38 pm

S3 nerabi tk vlkega kot 5GTT....
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jun 24, 2008 9:43 pm

abbe je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:najboljša izbira je intercooler od Golf V GTI

Dvomim da je kej prov posebnega. Potem raje od S3, če že... :)

sta oba enako velioka pa tdi-ji majo tut tko velkega so vsi ic-ji enaki pri teh motorjih.
s3,gti,tdi,tsi

pomoje gti pa s3 nista enak velka, če ne ne bi folk z gtiji menjal ic pa dal od S3 gor :)

Tole namreč v usa kar dost kupujejo: http://oempl.us/index.php?main_page=pro ... cts_id=435
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 24, 2008 9:46 pm

Ne bom 100% trdil, ampak glede na to, da ga imajo na strani, tudi prostora ni za večjo površino.

off: ima kdo izkušnje z montažo front IC-ja na passata?
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 24, 2008 9:46 pm

Pavel_P je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:najboljša izbira je intercooler od Golf V GTI

Dvomim da je kej prov posebnega. Potem raje od S3, če že... :)

sta oba enako velioka pa tdi-ji majo tut tko velkega so vsi ic-ji enaki pri teh motorjih.
s3,gti,tdi,tsi

pomoje gti pa s3 nista enak velka, če ne ne bi folk z gtiji menjal ic pa dal od S3 gor :)

Tole namreč v usa kar dost kupujejo: http://oempl.us/index.php?main_page=pro ... cts_id=435

prou an.ti si misl svoje jst ti pa povem kako je.ce bi znau popat slike bi ti prlepu z etke za oba avta pa se za tdi-ja pa tsi-ja pa so vse slike enake.pa stevilke tut.resno govorim.
lahko pa da se motim
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jun 24, 2008 10:11 pm

abbe je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
Pavel_P je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:najboljša izbira je intercooler od Golf V GTI

Dvomim da je kej prov posebnega. Potem raje od S3, če že... :)

sta oba enako velioka pa tdi-ji majo tut tko velkega so vsi ic-ji enaki pri teh motorjih.
s3,gti,tdi,tsi

pomoje gti pa s3 nista enak velka, če ne ne bi folk z gtiji menjal ic pa dal od S3 gor :)

Tole namreč v usa kar dost kupujejo: http://oempl.us/index.php?main_page=pro ... cts_id=435

prou an.ti si misl svoje jst ti pa povem kako je.ce bi znau popat slike bi ti prlepu z etke za oba avta pa se za tdi-ja pa tsi-ja pa so vse slike enake.pa stevilke tut.resno govorim.
lahko pa da se motim

Jah ka pa vem, čej u etki tko, poj že mora bit, sam.. lah pa da majo američani drgač. Če pogledaš na vortex recimo...
3. post
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3652972

2. stran, slikce na sredin strani..
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3705105&page=1
pa pod slikcam so še mere, nej bi bil 1 centimetr širš al debelej tale od s3..
Možn da majo oni oem pa neoem pa ne vem kaj pa majo drgač.
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 24, 2008 10:19 pm

abbe je napisal/-a:
Spidojc je napisal/-a:
ribic je napisal/-a:Tole je ic od s3


lol pa ta zgleda manši od 5GTT

ja je pa vrjetn se enkrat debelejsi kot pa pri gtt5.
on.avtor teme zakaj pa si preprosto ne nadrgadis sistema tako kot ga ima sti,ce je seveda nadgradnja mozna.

ja pa ni :P
Krvav'c je zakon
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 24, 2008 10:24 pm

ribic je napisal/-a:S3 nerabi tk vlkega kot 5GTT....


ja res je,lohk bi bil brez al bi mel pa lohk še večjiga,no kolk boosta pa lavfajo ti avti sploh serisko
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jun 24, 2008 10:31 pm

Spidojc je napisal/-a:
ribic je napisal/-a:S3 nerabi tk vlkega kot 5GTT....


ja res je,lohk bi bil brez al bi mel pa lohk še večjiga,no kolk boosta pa lavfajo ti avti sploh serisko

Keri zdej? S3 al GTT?
S3:
195 kW (265 PS) at 6,000 rpm, 350 Nm from 2500 to 5000 rpm in the Audi S3 (A5): 9.8:1 compression ratio, stronger pistons pins and new rings, reinforced connecting rods, new bearings, reinforced cylinder block at the main-bearing pedestals and cap, new, lightweight aluminium-silicon alloy cylinder head for high temperature resistance and strength, adjusted exhaust camshaft timing, increased cross-section high-pressure injectors, 1.2 bar boost pressure turbocharger with larger turbine and compression rotor.
Gti mk5 200hp pa recimo 0,9bara z K03 turbino.
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 24, 2008 10:40 pm

ja za te me je zanimal,tenks
pismo S3 je kr uredu,sam GTI pa 0,9 pa sam 200 konjičkev se mi pa zdi bl tko tko,pa tut S3 bi mel lohk mal več konjenice za ta boost,nevem no kaj pa drugi pravte,en frend ma na CA18DET mensezdi da 1,2-1,3 pa ma 300konjičev,sam je nejbrž avdi full bolj iz rezervo narejen,
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To jun 24, 2008 10:45 pm

men moj tdi fila na 1.5 bara nekje.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Pavel_P
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: To jun 26, 2007 8:47 am
Kraj: Kr&Lj

Napisal/-a Pavel_P To jun 24, 2008 10:50 pm

za 2.0tfsi k03 je nekje 1.6bara max kar naj bi turbo lahko dal / prenesel..
po optimizaciji (čipu) naj bi bla špica boosta nekje 1.3 - 1.4 bara.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 24, 2008 10:50 pm

Spidojc je napisal/-a:ja za te me je zanimal,tenks
pismo S3 je kr uredu,sam GTI pa 0,9 pa sam 200 konjičkev se mi pa zdi bl tko tko,pa tut S3 bi mel lohk mal več konjenice za ta boost,nevem no kaj pa drugi pravte,en frend ma na CA18DET mensezdi da 1,2-1,3 pa ma 300konjičev,sam je nejbrž avdi full bolj iz rezervo narejen,


to že, ampak s katero turbino?
RiDe hArD
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 24, 2008 11:00 pm

sej nima veze iz kero turbino,važn d je turbina zmožna tolk pritiska dat pa da to dela,ti lahko dosežeš tak pritisk že iz eno GT25xxxxx sam ti bo delala recimo samo 300kilometrov,drugač ma on mensezdi da en hibrid a kva nism 100% sam pomojm je neki podobnga k GT2871R
Krvav'c je zakon
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R To jun 24, 2008 11:04 pm

pol se pa zbudiš...so turbine ki so zmožne tudi 2+ bar-a, ampak imajo keramične lopatice in podobno, kak navaden Garrett (gt28rs), se giblje okol 1.5 bar-a in pri 1.8t ob primernih injektorjih in intercoolerju doseže 300+ hp.
RiDe hArD
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc To jun 24, 2008 11:11 pm

R 34 GT-R je napisal/-a:pol se pa zbudiš...so turbine ki so zmožne tudi 2+ bar-a, ampak imajo keramične lopatice in podobno, kak navaden Garrett (gt28rs), se giblje okol 1.5 bar-a in pri 1.8t ob primernih injektorjih in intercoolerju doseže 300+ hp.

ja in kva si ti hotu povedt....a sm jest slučajn kej čudnga napisu,dej umer se iz takimi kot so (pol se pa zbudiš)
Krvav'c je zakon
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr jun 25, 2008 8:25 am

tole bi bilo primerno kupiti

http://www.bolha.com/oglas2789150

ima prijatelj z tem intercoolerjem turbo odprt na bara in avto ima na valarjih preko Hp

motor je Audi 2.2T

Avto se uporablja za tekmovanja v avtokrosu
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Spidojc
Novinec
 
Prispevkov: 487
Pridružen: To nov 29, 2005 6:04 pm
Kraj: ne veste tut ce povem

Napisal/-a Spidojc Sr jun 25, 2008 9:29 am

Hladilnik intercoolerja za golf v prodam.


8)
Krvav'c je zakon
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr jun 25, 2008 9:35 am

drsokodj je napisal/-a:tole bi bilo primerno kupiti

http://www.bolha.com/oglas2789150

ima prijatelj z tem intercoolerjem turbo odprt na bara in avto ima na valarjih preko Hp

motor je Audi 2.2T

Avto se uporablja za tekmovanja v avtokrosu


To misliš od Jerihe? Koliko bara, koliko HP?
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 3 gostov