Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek To jul 08, 2008 2:30 pm

:har :har
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S To jul 08, 2008 5:02 pm

Vsi 16v motorji ( ki niso kaj aftermarket čipani) imajo okoli 4000RPM "boost" in to iz čisto normalnega razloga. Ekologija.

Do nekje 4000 RPM so 16v motorji v tako imenovanem closed loop, da je nizka stopnja onasnaževanja, ker se do 4k največ folka fura in tudi poraba je zaradi tega nižja.

In vseh 16 ventilov dela ves čas, ker odpiranje ventilov je narejeno preko odmične gredi in gred ne more najprej 8ventilov odpirat pol pa še dodatnih 8.
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 To jul 08, 2008 5:12 pm

In vseh 16 ventilov dela ves čas, ker odpiranje ventilov je narejeno preko odmične gredi in gred ne more najprej 8ventilov odpirat pol pa še dodatnih 8.


How VTEC works: http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3 ... re=related
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 To jul 08, 2008 7:13 pm

Danes ko sem šel iz službe sem vozil normalno do 4.000 rpm cca 4 km, da se je avto segrel nato pa sem ga po hitri cesti dvakrat spravil na 6.000 obratov v 2 ter 3-ji. Ponovil sem test v 3-ji brzini z začetno hitrostjo 70 km/h ter dosegel pod istimi pogoji 121 km/h prej 89, z audijem 135 km/h. Avto zdej res vleče. Moja teorija je bila da avto je bil ulenjen, ker sem prestavljal na 4.000 rpm, od kadar pa sem ga z prisilo spravil na 6.000 obratov avto vleče kot mora. Zdej bom še ena dva tanka tankal 100 oktanski bencin ter ga postopoma ene 2 -4 krat na dan spustil do rdečega polja.Že ko govorimo o motorjih kaka je razlika v motorju 1.4 16v s 98 km ter 1.2 TCE z 100 km? (masa, vožnja, elastičnost, perfomanse, poraba) Sem gledal prospekte od kadar sem kupil modusa, pa sem imel na raspolago ta 2 motorja z ceno 100 eurov več za TCE. Takrat nisem poznal še tce mašino pa me zanima kakšne so razlike. Če bi bila cena dci 1.5 105 km tudi ista bi se brez razmišljanja odločil za to. V Kopru so imeli enega cliota s tem motorjem in baje je šel res dobro.
 
Uporabniški avatar
_Pancho_
Novinec
 
Prispevkov: 403
Pridružen: Po jan 02, 2006 5:10 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a _Pancho_ To jul 08, 2008 7:47 pm

Ma, mislim, da je tam tam vse skupi. Imaš pa s tvojim motorjem eno skrb manj; ni te treba skrbeti za turbino. Tole s turbinami in posledično manjšanje prostornine motorja je ratalo vse skup ena modna muha in odlično deluje v navezi s skrbjo za čisto naravo. Turbina ima za moje pojme čisto drugo funkcijo kot pa tole "šminkiranje" po 1.2, 1.4, 1.6 "motorčkih" za masovno uporabo.
Včasih vozim hitro, včasih pa počas
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To jul 08, 2008 7:57 pm

Ma ni bil prej samo zalenjen. Neki je moglo bit narobe.
1.2 tce 100 hp je naslednjik tega 1.4 98 hp. Ima vecji navor kot 1.4 pa posledicno se vozi z nizjimi obrati. Pa verjetno porabi malo manj. Jaz bi bil doplacal tistih 100€ :) Tce-ja lahko das cipat pa bi moral pridobit precej moci.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR To jul 08, 2008 8:06 pm

ru7 je napisal/-a:
In vseh 16 ventilov dela ves čas, ker odpiranje ventilov je narejeno preko odmične gredi in gred ne more najprej 8ventilov odpirat pol pa še dodatnih 8.


How VTEC works: http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3 ... re=related



Rajš ne še ti....



@denis099:

Ne da se otrok vala, pes se vala... poraz... o banih pa rajši bodi tiho, kar veš kaj pravijo... zarečenega kruha se največ poje...
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 To jul 08, 2008 8:14 pm

Ja ma ni čipanje tega motorja malo riskantno. 1.2 motor in 125 KM ter +45 nm navora. Iz 60 KM (1.2 8v) smo prišli na 125.
http://www.ets-power.de/haendlerpreisli ... enault.htm
 
Dr_S
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne feb 09, 2003 9:03 pm

Napisal/-a Dr_S To jul 08, 2008 8:30 pm

ru7 je napisal/-a:
In vseh 16 ventilov dela ves čas, ker odpiranje ventilov je narejeno preko odmične gredi in gred ne more najprej 8ventilov odpirat pol pa še dodatnih 8.


How VTEC works: http://www.youtube.com/watch?v=AcT_ZyY3 ... re=related


he he he.... kaj si hotel s tem linkom povedat?
Da hondin vtec dela z 8mimi ventili nad 4500 pa 16 8)

Še parkrat poglej filmček na linku pa povej če lahko dela s polovico ventiliv ...
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS To jul 08, 2008 8:46 pm

Sploh nebi začenjali teme o VTEC, ker je itak brezvezni izum, ki ga hondaši povzdigujejo v nebesa.

Sicer pa sm enkrat vidu tisto slikico z napisom "waiting for VTEC to turn on, is like waiting for bad sex." al nekj takega. Dejansko je res :-P
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To jul 08, 2008 9:10 pm

a zdaj si pa še ti pameten?sm se mogu oglasit...če bi blo bv nebi tega "vgrajevali" v motorje ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec To jul 08, 2008 9:30 pm

boris22, kakšno pa imaš povprečno porabo?
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS To jul 08, 2008 9:40 pm

im nobody je napisal/-a:a zdaj si pa še ti pameten?sm se mogu oglasit...če bi blo bv nebi tega "vgrajevali" v motorje ;)


Bilo je moje osebno mnenje. Če se komu zdi to uporabno pa nej kr uporablja.
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 To jul 08, 2008 10:12 pm

Mja, link je res bil nevmesen :oops: , hotu sem pokazat da gred lahko ločeno odpira ventile, če se hoče...

@boris22: Avto po 4km ni segret za na polno žgat btw :shock:
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
Kukec
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 701
Pridružen: Ne feb 06, 2005 6:38 pm

Napisal/-a Kukec To jul 08, 2008 10:19 pm

jaz se peljem skoraj vsak dan isto relacijo cca 3.7km. in menjavam pri 3500rmp.. in ko prispem na cilj, je cajger pri temp. na istem mestu kot po 10km vožnje..sicer pa... avto ne bo crkno če je en × to naredil...
 
Uporabniški avatar
ru7
Novinec
 
Prispevkov: 141
Pridružen: To feb 20, 2007 4:46 pm

Napisal/-a ru7 To jul 08, 2008 10:24 pm

Kukec, maš mogoče števce za temperaturo olja al ti vodo gledaš :roll:
I would make no more than 0.5 horsepower. A horse can make 1, and since I'm not a horse, then 0.5 hp sounds like a good figure.
 
Uporabniški avatar
mihhec
Novinec
 
Prispevkov: 248
Pridružen: To apr 03, 2007 9:30 pm

Napisal/-a mihhec To jul 08, 2008 10:27 pm

Blinder je napisal/-a:Ma ni bil prej samo zalenjen. Neki je moglo bit narobe.
1.2 tce 100 hp je naslednjik tega 1.4 98 hp. Ima vecji navor kot 1.4 pa posledicno se vozi z nizjimi obrati. Pa verjetno porabi malo manj. Jaz bi bil doplacal tistih 100€ :) Tce-ja lahko das cipat pa bi moral pridobit precej moci.


Moj prjatu ma s tem motorjem v cliotu, se pravi 1.2 TCE porabo 10litrov na prevženih 100 kilometrov. Sam res pa da je avto skos v obratih od 4000 naprej :D
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Sr jul 09, 2008 5:51 am

Ločeno odpira ventile? Dejstvo je da iam Vtec odmikače v konus, 16vji pa so čist normalne odmične gredi, le da ima ena ponavadi nadzor nad sesalnimi ena pa nad izpušnimi ventili.

Sicer pa, čudno je to s tem motorjem. Kaj ni štimal je pa težko rečt. Vsi tako brihtne glavce, tester zazna le okvarjene napake. Vrtenje nad 4000, eni imajo za to dve loputi in s tem omejujejo dotok zraka do tiste magične meje, čeprav dandanes imajo že skoraj vsi eno in to veliko. Avto je narejen tko kot je bilo omenjeno za ekonomijo, zmore pa dosti več nad to mejo ;)
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
boris22
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: Pe sep 10, 2004 9:56 pm
Kraj: OBALA

Napisal/-a boris22 Sr jul 09, 2008 8:31 am

Kukec je napisal/-a:boris22, kakšno pa imaš povprečno porabo?

Trenutna poraba z normalno vožnjo (prestavljanje na 4.000 obratih) je 7.8 L z vedno prižano automatsko klimo naštimano na 24 stopinj. Zdej se bo pa sigurno poznalo, ko ga vsako toliko spravim na rdeče polje. Po kolikih km pa je avto segret. Kaj ni una fora, ko se temperatura vode dvigne na delovno temperaturo?
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr jul 09, 2008 8:39 am

boris22 je napisal/-a:Kaj ni una fora, ko se temperatura vode dvigne na delovno temperaturo?

....je, samo olje takrat še na polovici delovne temperature ni, naspram vodi.....
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost