Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne mar 06, 2005 11:18 pm

Ma sej da se, k sm enkrat gledu cenik od 1.2 mašine naprej, sam splača pa se ne
 
Uporabniški avatar
Kemični
Novinec
 
Prispevkov: 139
Pridružen: Sr feb 16, 2005 7:56 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a Kemični Ne mar 06, 2005 11:34 pm

No sej tut ne mislim. Sam vprašam, če je možno pa če bi sploh kej dubo s tem.
Bo enkrat močnejša mašina v garaži, ko bo dnarja... :? :? Do takrat se pa vozimo počas pa poceni. :-P :P
 
Uporabniški avatar
BlackWind
Tw1ng0 p0wah
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Sr dec 29, 2004 10:01 pm
Kraj: Kranjsterdam

Napisal/-a BlackWind Ne mar 06, 2005 11:37 pm

darkdog24 je napisal/-a:
Kemični je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Tocno tako, zato se pa dela cip tunink. :!:

Mogoč mal off topic ampak...
Mene pa zanima, če bi se splačalo oz. sploh če bi se dalo na 1.2 (58 km) mašino delat čip tuning? :roll: :roll: ;)
LP


Absolutno se ne splača in verjetno se tudi neda.

Fantje močnejše motorje bo treba kupit za športno vožnjo.


je*es sportno vozno :) pol bodo pa tut sportne cene vzdrzevanja avtomobila in sportne kazni :) je pa fajn da ce je treba stisnt gas da gre kam:) ampak to je malkrat... :)
vse za sabo potegne ane...bols stayling :)
Lp
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Ne mar 06, 2005 11:41 pm

Ma čez par let bodo kamere že na vsakem vogalu, tko daaa....
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Ne jul 03, 2005 8:41 pm

neki bi vprašu...

iz česa ste vi naredili škatlo, da do filtra ne pride topel zrak?
 
KREMENKO
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 723
Pridružen: Po okt 04, 2004 6:29 pm
Kraj: GLIH T´M

Napisal/-a KREMENKO Ne jul 03, 2005 9:13 pm

je*es sportno vozno :) pol bodo pa tut sportne cene vzdrzevanja avtomobila in sportne kazni :) je pa fajn da ce je treba stisnt gas da gre kam:) ampak to je malkrat... :)
vse za sabo potegne ane...bols stayling :)
Lp[/quote]

Se podpišem.
 
Uporabniški avatar
Speedfighter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1329
Pridružen: Če feb 17, 2005 3:57 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Speedfighter Po dec 19, 2005 7:32 pm

Da ne odpiram nove teme o filtrih, bom kar tu vprašal...

Spomladi sem namreč namestil konusni filter na mesto, kjer je bil prej box...zvok je bil sicer lep,ampak performans pa poleti slabši kot z boxom... :? In sem že skoraj obupal nad filtrom, dokler ni prišla zima in je filter končno sploh prišel do izraza! Zdej me pa zanima, na kaj naj bom pozoren pa kako naj najbolj optimalno naštimam, da bi mel filter take lastnosti tud poleti? Vem da bo treba napeljat kako cev za dovod hladnega zraka-od kje bi bilo najbolj priporočljivo črpati zrak do filtra? Pa kaj bi se poleg tega še dalo narest za optimalno izkoriščenost filtra? Hvala za vse ideje! :D
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Pe feb 10, 2006 4:35 pm

Bom kar tu vprašal, da ne bom nove teme odpiral..

Kakšne izkušnje imate s filtri, ki jih prodajajo v A3M? zanimam se za filter, ki je v ohišju iz karbona..
Let there be rock!
 
maccek_21
Uporabnik
 
Prispevkov: 884
Pridružen: Ne jan 02, 2005 5:42 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a maccek_21 Pe feb 10, 2006 6:28 pm

[SlasH] je napisal/-a:Bom kar tu vprašal, da ne bom nove teme odpiral..

Kakšne izkušnje imate s filtri, ki jih prodajajo v A3M? zanimam se za filter, ki je v ohišju iz karbona..


je imitacija karbona........saj moj....je pa vredu zaenkrat.......prevozil 7k BP
Fantje so avtomobili: če ne paziš si pod njimi!
 
Uporabniški avatar
kljukecXXL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To jan 10, 2006 2:08 pm
Kraj: Kisovec

Napisal/-a kljukecXXL Po feb 13, 2006 2:11 pm

lep pozdrav mene pa zanima kako funkcijo majo športni filtri na dizlih( 2.0 HDi 90KM) a je sploh kaka razlika in ali se bolj splača konus ali zaprti od K&N? in kam se konus montira ker jst mam na cevi za zrak en senzor in me zanima ali morm tist stran dat ali pride konus montiran za tistim senzorjem hvala
TUNING je drag špas
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Po feb 13, 2006 2:19 pm

kljukecXXL je napisal/-a:lep pozdrav mene pa zanima kako funkcijo majo športni filtri na dizlih( 2.0 HDi 90KM) a je sploh kaka razlika in ali se bolj splača konus ali zaprti od K&N? in kam se konus montira ker jst mam na cevi za zrak en senzor in me zanima ali morm tist stran dat ali pride konus montiran za tistim senzorjem hvala

Vsi senzorji morajo ostati za filtrom ..

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
kljukecXXL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To jan 10, 2006 2:08 pm
Kraj: Kisovec

Napisal/-a kljukecXXL Po feb 13, 2006 2:47 pm

Hvala
TUNING je drag špas
 
Uporabniški avatar
kljukecXXL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To jan 10, 2006 2:08 pm
Kraj: Kisovec

Napisal/-a kljukecXXL Po feb 13, 2006 10:08 pm

zanime me še ali se sploh da konusni filter na dizle ( ali ima kako funkcijo) in ali je bolši zaprti ali konusni za motor 2.0HDi 90KM
TUNING je drag špas
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Po feb 13, 2006 11:09 pm

Zvoka ne bos dobil iz njega, ce to mislis. Nobene razlike sploh, ce ze, mogoce vgradnega, namesto original papirnega filtra, konusa je pa popolnoma brezveze za dizla.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Marko_mx-3
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 530
Pridružen: To jul 22, 2003 8:48 pm
Kraj: Domžale

Napisal/-a Marko_mx-3 To feb 14, 2006 2:01 am

Samo kako je pa z turbincami pri konusnih filtrih, ker naj bi prepuščal zelo fin prah ki motorju naj nebi škodoval, turbinci naj pa bi še posebej lopaticam in ležajem
 
Uporabniški avatar
JohnyR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: Pe jun 20, 2003 12:13 pm
Kraj: KK

Napisal/-a JohnyR To feb 14, 2006 7:15 am

Pri turbo motorjih šp. filter nima pomena, ker je motor za turbino.

Turbina bo pa nabila pritisk v vsakem primeru. Sploh če je vse serijsko.

Zvok pa ne more dobiti prav zaradi turbine, ker se zvok ki ga slišimo pri n/a avtih proizvaja v sesalnih kanalih, ti so pa pri turbo motorju zaprti za turbino.
http://www.raceland.si
 
Uporabniški avatar
kljukecXXL
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: To jan 10, 2006 2:08 pm
Kraj: Kisovec

Napisal/-a kljukecXXL To feb 14, 2006 11:44 am

no hvala pa ste mi prihranili ene 12.000 lhka dam za eno rundo
HVALA
TUNING je drag špas
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To feb 14, 2006 1:22 pm

kljukecXXL je napisal/-a:no hvala pa ste mi prihranili ene 12.000 lhka dam za eno rundo
HVALA


runda te bo prišla 2 x toliko :twisted:
 
za
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 96
Pridružen: Sr nov 15, 2006 6:20 pm

Napisal/-a za Pe dec 29, 2006 7:21 pm

no če že vsi bom pa še jaz vprašal :)

namen mam dat šp.filter pa me zanima koliko to kaj škodi motorju,ker sem se z enim pogovarjal pa pravi da ga ne da gor, ker z tem ko je večja prepustnost zraka,je posledično tut večja prepustnost smeti in z tem obraba motorja
(ma kar prav si mislim) a to drži?
mam pa še garancijo pa tudi nasploh nebi si rad zdaj z to potezo kasneje povzročal probleme. :?
no me pa zanima tudi kakšnega naj dam v MEGANE 16.16V 115KM letnik 04
mika me predvsem zvok, pa to ko berem da lažje zavrti,ker se mi zdi da tam do 3k obratov bi mogo malo več dat od sebe.pol je kar ok razen zvoka še nitistega pravega :twisted:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov