Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker To jan 06, 2009 9:16 pm

In Kamnik je ownu Tuning sceno :P
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker To apr 07, 2009 11:58 am

Živjo :vc

Imam eno vprašanje.
Na motor načrtujem montirati turbino (samo njen kompresor)
Vse skupaj sem planiral, da gre zrak najprej v fergazer in nato v turbino.
Tam naokoli, se komprimera in nato direkt v cilinder.

Problem:
Pri komprimiranju se zrak segreje. Koliko?
Bi se lahko tako segrel, da bi uničil hlape ki so prepotovali iz fergazerja?

Ali je bolje, da dam najprej kompresor in nato iz kompresorja v ferg in nato v mašino?
(slednje mi ni ušeč, saj razporeditev komponent ni po načrtovani)

Hvala za odgovore.

Matej Ogrinec
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica To apr 07, 2009 12:49 pm

lol ogrinc, "skica" motorja ubija :rofl
me spominja na chop shop, haha...
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Sr apr 15, 2009 10:13 am

:P Takle mamo. Dons nesm cevi krivit...
Bom pa naredu: (pravilno) se pravi...
Turbina-fergazer-cilinder.
Namreč pojavi se problem, kako vžgat motor. Saj "naj bi" mogla turbina potegnt benz do cilintra. (kar bi predolgo trajal)

_me pa čud, da noben nima časa odpisat post o turbini_
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr apr 15, 2009 11:02 am

brejker je napisal/-a:Živjo :vc

Imam eno vprašanje.
Na motor načrtujem montirati turbino (samo njen kompresor)
Vse skupaj sem planiral, da gre zrak najprej v fergazer in nato v turbino.
Tam naokoli, se komprimera in nato direkt v cilinder.


tole men ne gre glih najbol skup u fergazer pa pol turbino :shock:
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr apr 15, 2009 11:02 am

brejker je napisal/-a::P Takle mamo. Dons nesm cevi krivit...
Bom pa naredu: (pravilno) se pravi...
Turbina-fergazer-cilinder.
Namreč pojavi se problem, kako vžgat motor. Saj "naj bi" mogla turbina potegnt benz do cilintra. (kar bi predolgo trajal)

_me pa čud, da noben nima časa odpisat post o turbini_


a turbina vleče bencin?od kje ti pa to?
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Sr apr 15, 2009 11:13 am

brejker je napisal/-a::P Takle mamo. Dons nesm cevi krivit...
Bom pa naredu: (pravilno) se pravi...
Turbina-fergazer-cilinder.
Namreč pojavi se problem, kako vžgat motor. Saj "naj bi" mogla turbina potegnt benz do cilintra. (kar bi predolgo trajal)

_me pa čud, da noben nima časa odpisat post o turbini_


glede na vprasanja ki jih postavljas naj te ne cudi.tale tema me spominja na escape-jevo temo.sam da ti za razliko od njega nisi aroganten,ne lazes pa ne zalis drugih.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Če apr 16, 2009 2:28 pm

im nobody je napisal/-a:
a turbina vleče bencin?od kje ti pa to?


Naj bi pihala v ferg. Posledično sesala zrak iz ferga preko turbine.
Kakor koli je sedaj ta ideja o: fergu-turbini ˛in cilindru_____OVRŽENA
Bo sedaj turbina-ferg-cilinder :roll:
Waste gatea nimam. Kje bi lahko dobil en:
Cheap shit blow off ventil? (kkšnga k ma luft, da mal spušča,... da je zlo pocen?)
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Če apr 16, 2009 4:04 pm

brejker je napisal/-a:
fleko je napisal/-a:O turbinah na 2-taktnih motorjih je veliko govora. Tomos je razvijal 25 let (tam nekje) da bi turbino namonteral na motor pa mu ni uspelo.

Tomos je razvijal... Namesto, da bi denar vložil v razvijanje MOTOCIKLOV :shock: Sam mopede štanca že ceu življenje pa še proizvodnjo selijo v indijo :evil:
_za mazanje ležajev bom uporabil pumpo za olje. Delam OLDSCHOLL chopperja ki bo imel spodaj pod zicom Carbonski tank za olje. No polovica bo olja za turbino, polovica pa za akumolator in elektroniko, za vžig in tako dalje...
Kakšni prenosi? iz magneta na velik verižnik, dalje na manjši verižnik na isti gredi veelika jermenica-jermen in naprej na turbino ki ima manjšo jermenico. Simpl k pasulj ;) Vrtljaji se pa mimo grede povečajo za kakšne 4x_ še nisem delal izračunov :oops:
Slika motorja:


Huda pobarvanka :) a si pokazal tovaršici?

Ps: ne se hecat z karburatorjem pred turbino. Benz ki šprica na superhitre lopatice turbine nima dobrega učinka (tud olje ti bo spiral,ter pomagal ribnit ležaj). Nevem kaj je tko problem kupt karburator od R5gtt ter zmontirat...
Upam pa da se hecaš da bi rad le šminkiral z turbino. Če hočeš šminkirat, nalimi značko od ferrarija pa si rešen....Če ne misleš furat niti 0.4 bara lahko kar pozabiš na kake glasne žvižge iz blowoff-a.Tam blizu nekje je pa glede pritiska tudi meja,brez kakih resnejših predelav (vsaj nižanje kompresije).

Če bi le malo pobrskal bi bil prijetno presenečen:
http://subarujusty.proboards.com/
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Če apr 16, 2009 8:27 pm

Hvala za link. Bil sem aktiven na temu torumu o Justyu: http://www.subaru-slo.net/viewforum.php?f=14

Hvala za tvoj post.
Koliko pritiska bom lahko iztisnil ven je odvisno od prestavnega razmerja. :roll:
Iz magneta preko verižnika na "Jack shaft" na tej gredi bo ena večja jermenica in iz te večje jermenice naprej preko jermena na manjšo jermenico katera bo gnala puhalnik.
Z tem načinom naj bi pripravil puhalnik da se zavrti tudi do 4x večjo vrtilno hitrost od samega motorja. (ciljam na kakšne 20.000 obratov puhalnika)
Kar bi po mojem mnenju lahko napolnilo za vsaj kakšne 0.8 bara pritiska :pop:
Ugibam.!
Moram še vse skupaj izračunat, da dobim idealno prestavno razmerje.
Priskrbel sem si oljno pumpo, za prisilni obtok olja skozi drsne ležaje turbine.
Saj le tako, ji lahko zagotovim dolgo življensko dobo.
Računam, da se bo "motor" lahko homologiral za kolo z pomožnim motorjem. Se pravi, da njegova hitrost nebo presegla 25Km/h. A ko bo motor končan bo neblokiran odšel na Dyno, da vidim koliko je mašina sposobna :D
Nato sledijo blokade in homologacija...
Edina znamka ki bo "vidna" bo: O.C.B. (Ogrinec Custom Bikes)
_z skrito željo, da nekoč odprem svoj popoldanski S.P. :pray: _
:shock: :lol:
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
fičfirič
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Ne dec 18, 2005 10:07 pm

Napisal/-a fičfirič Če apr 16, 2009 9:02 pm

20.000 obratov je za turbino zelo malo. Če veš da se boljše turbine vrtijo do 120.000 obratov.Če bi se turbine sukale tako nizko bi imela vsaka kroglične ležaje, ne pa drsne.
Še vedno nevem kam bi jo rad utaknil? na motor ali justiya? Nevem kako bo kaj tole špilalo z jermenici, ker jermenica ti povzroči silo pravokotno na gred (vprašlijvo kako bo z tem zadovoljen ležaj). Nevem zakaj bi kompliciral če lahko natakneš kompresor,ki je praktično nevničljiv, ne rabi mazanja, ne j**e ga temperatura in ostalo.Pa še simpl kot pasulj je kontrolirat boost.Samo jermenico menjuješ pa spreminjaš tlak.Poglej malo:
http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... /index.htm
Tega semizdi da je mel hemingway na fiesti.Na ebayu jih je veliko.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Če apr 16, 2009 10:07 pm

M45 piše da je za tovornjake od 2.0.-3.0 mašine.
Jest mam 50ccm agregat :roll: !
Kupoval nebom nič ker sem že za tole turbino dal 150€ . (za dijaka to ni ravno majhen zalogaj)

Z pravokotnimi silami imaš prav. V to smer še nisem razmišljal... Hvala.


Se slišimo...
Zadnjič spremenil brejker, dne Ne maj 23, 2010 3:01 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po apr 20, 2009 3:48 pm

fičfirič je napisal/-a:
Ps: ne se hecat z karburatorjem pred turbino. Benz ki šprica na superhitre lopatice turbine nima dobrega učinka (tud olje ti bo spiral,ter pomagal ribnit ležaj).


Našel slikco...
Mudelu funkcjonira:
Priponke
post-20043-1219944392_thumb.jpg
PhotoID15793.jpg
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Po apr 20, 2009 7:26 pm

Lej upam da ti bo uspelo,
sam da boš ti gnal navadno turbino prek jermena pa kr lepo pozabi, za take plane ko maš ti bi bil primernejši glader, oz. nekaj podobnega.
Problem bo nastal, ker je tubina nareta tako, da leti po sloju olja, in more bit na obeh straneh u nulo zbalansirana da ne čoha po ohišju,
res škoda da si tistih 150€ stran vrgu, bi jih raj z družbo zapil.
Slika
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads Po apr 20, 2009 8:21 pm

bolše da jih je dal v nek projekt, pa četudi ne uspe popolnoma, kakor da jih zapije, in drug dan se ne bo spovnil kam je zginil denar.
 
Uporabniški avatar
brejker
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: Ne jan 04, 2009 3:02 pm
Kraj: KAMNIK: Podgorje

Napisal/-a brejker Po apr 20, 2009 10:07 pm

Kdor ne riskera ne profitera.
Takrat se spomnim, da sem dal zanjo polovico mesečne plače :roll:
A kaj ko se v nekaj zapičim. Za stvar se potrudim, pa naj stane kar hoče.
Trmast sm, kaj čem.
Bomo vidl kako zadeva funkcijonira z ferhgom pred turbino (Glej sliko).
Če se pa nebo izšlo, bom pa zamenjal vrstni red.
DIY maniac.
 
Uporabniški avatar
shaggx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Ne nov 30, 2008 8:27 pm

Napisal/-a shaggx To apr 21, 2009 4:11 pm

urosr je napisal/-a:Lej upam da ti bo uspelo,
sam da boš ti gnal navadno turbino prek jermena pa kr lepo pozabi, za take plane ko maš ti bi bil primernejši glader, oz. nekaj podobnega.
Problem bo nastal, ker je tubina nareta tako, da leti po sloju olja, in more bit na obeh straneh u nulo zbalansirana da ne čoha po ohišju,
res škoda da si tistih 150€ stran vrgu, bi jih raj z družbo zapil.
poglej malo tiste res extrem tunerjek jih majo na motorjih...
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr To apr 21, 2009 7:01 pm

shaggx je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Lej upam da ti bo uspelo,
sam da boš ti gnal navadno turbino prek jermena pa kr lepo pozabi, za take plane ko maš ti bi bil primernejši glader, oz. nekaj podobnega.
Problem bo nastal, ker je tubina nareta tako, da leti po sloju olja, in more bit na obeh straneh u nulo zbalansirana da ne čoha po ohišju,
res škoda da si tistih 150€ stran vrgu, bi jih raj z družbo zapil.
poglej malo tiste res extrem tunerjek jih majo na motorjih...

??
Slika
 
jankoh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: Po dec 12, 2005 5:07 pm

Napisal/-a jankoh Po maj 04, 2009 4:59 pm

Ko vzameš turbo od dizla moraš pazit 2 stvari:
Bencinc ima precej višjo temperaturo izpušnih plinov kar lahko hitro uniči turbino (to je izpušni del turbota).
Če turbina nima wastegate-a ga moraš dodat da lahko reguliraš tlak compresorja.

Drugače pa si poišči kakšna turbina je in za njo poišči map-o (to je graf ki podaja karakteristiko turbine) potem z nekaj računanja vidiš če bo šlo ali ne.

Drugače pa 2T motorju turbo izredno dobro deluje. Malodane hudičevo dobro problem je le da se izpušni plini, ki so že zelo slabi še bolj poslabšajo.

Tretja stvar, ki pa ti ne bo delovala je je predelava turbota. Če boš dal jermenico direkt namesto turbinskega impelerja bo radialna sila zelo hitro uničla puše. Turboti se pri delovanjo vrtijo tam od 80 000 rpm do 150 000 rpm boljši pa tudi 200 000. To boš z jermenskimi pogoni zelo tezko dosegel.
1990 Primera P10 - 1993 UKDM SR20DE, headwork, CAI, pulleys, bilstein shocks, brembo slotted rotors - POKOJNA
200SX S13 - V DELU
2001 FIAT MAREA WEEKEND 1.9JTD
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Napisal/-a urosr Po maj 04, 2009 6:09 pm

jankoh je napisal/-a:Ko vzameš turbo od dizla moraš pazit 2 stvari:
Bencinc ima precej višjo temperaturo izpušnih plinov kar lahko hitro uniči turbino (to je izpušni del turbota).
Če turbina nima wastegate-a ga moraš dodat da lahko reguliraš tlak compresorja.

Drugače pa si poišči kakšna turbina je in za njo poišči map-o (to je graf ki podaja karakteristiko turbine) potem z nekaj računanja vidiš če bo šlo ali ne.

Drugače pa 2T motorju turbo izredno dobro deluje. Malodane hudičevo dobro problem je le da se izpušni plini, ki so že zelo slabi še bolj poslabšajo.

Tretja stvar, ki pa ti ne bo delovala je je predelava turbota. Če boš dal jermenico direkt namesto turbinskega impelerja bo radialna sila zelo hitro uničla puše. Turboti se pri delovanjo vrtijo tam od 80 000 rpm do 150 000 rpm boljši pa tudi 200 000. To boš z jermenskimi pogoni zelo tezko dosegel.


WORD!
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov