brejker je napisal/-a:Živjo![]()
Imam eno vprašanje.
Na motor načrtujem montirati turbino (samo njen kompresor)
Vse skupaj sem planiral, da gre zrak najprej v fergazer in nato v turbino.
Tam naokoli, se komprimera in nato direkt v cilinder.
brejker je napisal/-a::P Takle mamo. Dons nesm cevi krivit...
Bom pa naredu: (pravilno) se pravi...
Turbina-fergazer-cilinder.
Namreč pojavi se problem, kako vžgat motor. Saj "naj bi" mogla turbina potegnt benz do cilintra. (kar bi predolgo trajal)
_me pa čud, da noben nima časa odpisat post o turbini_
brejker je napisal/-a::P Takle mamo. Dons nesm cevi krivit...
Bom pa naredu: (pravilno) se pravi...
Turbina-fergazer-cilinder.
Namreč pojavi se problem, kako vžgat motor. Saj "naj bi" mogla turbina potegnt benz do cilintra. (kar bi predolgo trajal)
_me pa čud, da noben nima časa odpisat post o turbini_
im nobody je napisal/-a:
a turbina vleče bencin?od kje ti pa to?
brejker je napisal/-a:fleko je napisal/-a:O turbinah na 2-taktnih motorjih je veliko govora. Tomos je razvijal 25 let (tam nekje) da bi turbino namonteral na motor pa mu ni uspelo.
Tomos je razvijal... Namesto, da bi denar vložil v razvijanje MOTOCIKLOVSam mopede štanca že ceu življenje pa še proizvodnjo selijo v indijo
![]()
_za mazanje ležajev bom uporabil pumpo za olje. Delam OLDSCHOLL chopperja ki bo imel spodaj pod zicom Carbonski tank za olje. No polovica bo olja za turbino, polovica pa za akumolator in elektroniko, za vžig in tako dalje...
Kakšni prenosi? iz magneta na velik verižnik, dalje na manjši verižnik na isti gredi veelika jermenica-jermen in naprej na turbino ki ima manjšo jermenico. Simpl k pasuljVrtljaji se pa mimo grede povečajo za kakšne 4x_ še nisem delal izračunov
ops:
Slika motorja:
poglej malo tiste res extrem tunerjek jih majo na motorjih...urosr je napisal/-a:Lej upam da ti bo uspelo,
sam da boš ti gnal navadno turbino prek jermena pa kr lepo pozabi, za take plane ko maš ti bi bil primernejši glader, oz. nekaj podobnega.
Problem bo nastal, ker je tubina nareta tako, da leti po sloju olja, in more bit na obeh straneh u nulo zbalansirana da ne čoha po ohišju,
res škoda da si tistih 150€ stran vrgu, bi jih raj z družbo zapil.
shaggx je napisal/-a:poglej malo tiste res extrem tunerjek jih majo na motorjih...urosr je napisal/-a:Lej upam da ti bo uspelo,
sam da boš ti gnal navadno turbino prek jermena pa kr lepo pozabi, za take plane ko maš ti bi bil primernejši glader, oz. nekaj podobnega.
Problem bo nastal, ker je tubina nareta tako, da leti po sloju olja, in more bit na obeh straneh u nulo zbalansirana da ne čoha po ohišju,
res škoda da si tistih 150€ stran vrgu, bi jih raj z družbo zapil.
jankoh je napisal/-a:Ko vzameš turbo od dizla moraš pazit 2 stvari:
Bencinc ima precej višjo temperaturo izpušnih plinov kar lahko hitro uniči turbino (to je izpušni del turbota).
Če turbina nima wastegate-a ga moraš dodat da lahko reguliraš tlak compresorja.
Drugače pa si poišči kakšna turbina je in za njo poišči map-o (to je graf ki podaja karakteristiko turbine) potem z nekaj računanja vidiš če bo šlo ali ne.
Drugače pa 2T motorju turbo izredno dobro deluje. Malodane hudičevo dobro problem je le da se izpušni plini, ki so že zelo slabi še bolj poslabšajo.
Tretja stvar, ki pa ti ne bo delovala je je predelava turbota. Če boš dal jermenico direkt namesto turbinskega impelerja bo radialna sila zelo hitro uničla puše. Turboti se pri delovanjo vrtijo tam od 80 000 rpm do 150 000 rpm boljši pa tudi 200 000. To boš z jermenskimi pogoni zelo tezko dosegel.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov