TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?
TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?
pskoda je napisal/-a:Takole lahko narediš - https://m.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24
pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.
osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto
abbe je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?
kaj ti pomaga da ga s testerjem izklopiš če je mehansko v okvari in ne tesni?
noj je napisal/-a:TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?
Spucu sm že, praktično ni bil skoraj nič umazan. Samo po stenah malo saj, pa še to sm pihnu z usti, pa je šla večina že s tem dol. Bom blindiru pa opazoval. Nov je na ford-u cca. 900 eur, ponaredek dobim za 450 eur za 100 eur popusta na redno ceno v trgovini.
TrijoAdijo je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Takole lahko narediš - https://m.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24
Frajer sprašuje za forda, ne za une VW lokomotive.
TrijoAdijo je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.
osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto
Ma dej, ni to VW. Pri fordu EURO 5 vzmaš vso "ekologijo" stran, pa je še zmer EURO 4 :P
pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.
osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto
abbe je napisal/-a:pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.
osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto
ti pa maš kantradiktorne izjave.
nebi blindiral egrja ker škoduje dpfju.
v drugem koraku bi pa pustu mal odprt egr amapk bi pa odstranu dpf?
wtf
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost