Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po feb 23, 2009 10:23 pm

@abbe
Kaj to je prav za Golfa ali je univerzalno?
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po feb 23, 2009 10:26 pm

to je za asz pa arl tip motorja(130/150ps)
mas pa poj se za druge ne pd tdi-je
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Po sep 14, 2009 9:37 am

abbe a ti si zmontirov ta nadomestni egr al ne? Se kej pozna na moči?
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Po sep 14, 2009 9:54 am

tudi mene to zanima :)
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
ludbe
Uporabnik
 
Prispevkov: 1021
Pridružen: So feb 10, 2007 5:18 pm
Kraj: Ivančna Gorica

Napisal/-a ludbe Pe sep 18, 2009 8:25 am

??
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a noj Ne nov 01, 2015 11:04 am

Bom kr tole temu uporabu. Na ford focusu s kkda motorjem, je začel egr zajebavat, ker ga ne odpira in zapira, tako kot bi moral. Torej kako in s čim ga blindirat, in ali to sploh priporočate? Nov egr je kar drag, ker je ulit na sesalni kolektor, in moraš komplet menjat.
Jaz sem mislil dat bakreno ploščico vmes, ter ventil odpret, da se ne zapira več. Je treba še kaj?
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a TrijoAdijo Po nov 02, 2015 3:34 pm

A ni tako, da gre na KKDA motorju egr ventil posebej narazen?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a noj Po nov 02, 2015 6:10 pm

Narazen gre, dol ga pa ne moreš vzet, ker je polovica ulita na izpušni kolektor. :( Kaj pa ti priporočaš? Naj ga blindiram, ali bolje novega?
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a TrijoAdijo Sr nov 04, 2015 7:13 am

Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a pskoda Sr nov 04, 2015 7:39 am

Z testerjem ga sklopiš in je vedno zaprt pa ne rabiš nič blendirat
Lp
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a TrijoAdijo Sr nov 04, 2015 9:54 am

Tudi to je varianta. Ampak to lahko dela le tuner :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
noj
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: To feb 03, 2009 11:09 pm
Kraj: Arja Vas

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a noj Sr nov 04, 2015 4:36 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?

Spucu sm že, praktično ni bil skoraj nič umazan. Samo po stenah malo saj, pa še to sm pihnu z usti, pa je šla večina že s tem dol. Bom blindiru pa opazoval. Nov je na ford-u cca. 900 eur, ponaredek dobim za 450 eur za 100 eur popusta na redno ceno v trgovini.
Ford Mondeo Wagon Titanium 1.6 SCTi Ecoboost (118KW)
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a pskoda Sr nov 04, 2015 7:23 pm

Lp
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a pskoda Sr nov 04, 2015 8:35 pm

Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.

osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a abbe Sr nov 04, 2015 9:51 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?


kaj ti pomaga da ga s testerjem izklopiš če je mehansko v okvari in ne tesni?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4164
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a TrijoAdijo Pe nov 06, 2015 11:11 am

pskoda je napisal/-a:Takole lahko narediš - https://m.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24



Frajer sprašuje za forda, ne za une VW lokomotive.

pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.

osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto


Ma dej, ni to VW. Pri fordu EURO 5 vzmaš vso "ekologijo" stran, pa je še zmer EURO 4 :P

abbe je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?


kaj ti pomaga da ga s testerjem izklopiš če je mehansko v okvari in ne tesni?


Tut jest se to sprašujem.
noj je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:Probaj spucat, če se da, če ne pa ga zablindiraj, pa opazuj, kej se bo dogajalo. Če ne bo ok, pa novega. kulk pa sploh košta tale špas?

Spucu sm že, praktično ni bil skoraj nič umazan. Samo po stenah malo saj, pa še to sm pihnu z usti, pa je šla večina že s tem dol. Bom blindiru pa opazoval. Nov je na ford-u cca. 900 eur, ponaredek dobim za 450 eur za 100 eur popusta na redno ceno v trgovini.


Auč. zablindiraj ga z bakreno šajbco, ostalo pusti. Naj se premika kulk ga je volja. Ne bo nič narobe če se bo premikal.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a pskoda Pe nov 06, 2015 2:03 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Takole lahko narediš - https://m.youtube.com/watch?v=k3xbkRKZ-24



Frajer sprašuje za forda, ne za une VW lokomotive.

Potem če ima lokomotiva od VW-ja bi moral imeti tudi ford to možnost nastavitve ali so lokomotive bolj napredne =P :D

TrijoAdijo je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.

osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto


Ma dej, ni to VW. Pri fordu EURO 5 vzmaš vso "ekologijo" stran, pa je še zmer EURO 4 :P


:D
Lp
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a abbe Pe nov 06, 2015 9:33 pm

pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.

osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto


ti pa maš kantradiktorne izjave.
nebi blindiral egrja ker škoduje dpfju.
v drugem koraku bi pa pustu mal odprt egr amapk bi pa odstranu dpf?
wtf
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a esem Pe nov 06, 2015 10:19 pm

Poleg tega - prvič slišim, da DPF dela regeneracijo zaradi NOx. WTF? Morda bi pomagalo prevajanje kratic?
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: blindiranje egr-ja materijal?

Napisal/-a pskoda So nov 07, 2015 8:30 am

abbe je napisal/-a:
pskoda je napisal/-a:Da še dodam. Popolno blendiranje EGR-ja ni dobro za motor, ker ima tudi funkcijo hlajenja oz da se ne ustvari prevelika temperatura v komori. Problem pa še nastane, če imaš DPF ker z blendiranjem je več NOx-ov in mora fiter več krat delati regeneracijo oz bolj pogosto in posledično predčasni problemi z DPF-jem.

osebno ne bi blendiral EGR-ja, ampak bi z testerjem nastavil na minimalno odpiranje in odstranil DPF. Seveda s tem posegom padeš na EURO ?, ki je homologiran avto


ti pa maš kantradiktorne izjave.
nebi blindiral egrja ker škoduje dpfju.
v drugem koraku bi pa pustu mal odprt egr amapk bi pa odstranu dpf?
wtf


Če blendiraš egr gre več nafte, zraka v komoro posledično več moči in seveda se ustvarijo večje temperature in je tudi več ispusta plinov.
Pustil bi malo odprt egr, da vsaj kakšen EURO ostane in odstranil dpf, ker bi imel več dela če bo egr več časa zaprt oz priprt. Odstranitev dpf-ja ni nujno da narediš takoj, ampak ga odstraniš ko začne j.... ali pa odstraniš takoj in prodaš.
Lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost