Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr maj 20, 2009 9:44 pm

W|zz je napisal/-a:Jaz bom zmontiral zdaj interkuler, da mi bo več zraka filalo v motor, potem moram pa baje zmontirat še turbino, ki bo zrak mal hladila. Kje lah to dobim, rabim za vw fox 1.0. Pa za blow off me zanima kje se dobi, ker bi rad mal globji zvok izpuha. Kolektor bo pa brat naredil, ker se z vodovodnimi cevmi ukvarja. Kolk bom mel kej pospešek? lp


Popravici povedano, mi je od smeha prav sovza na oko prišla :cry
Dobro si to napisal, ampak pač taki so nekateri. :lol:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Sr maj 20, 2009 10:00 pm

lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Ja koliko jaz razumem bi on rad na navadnem zaugerju montiral med filter in loputo intercooler da bi hladil zrak in tako spravil več zraka v valj........

sej osnova mogoče ni slaba....ampak tok zraka in prtisk sta ti v vsakem primeru premajhna...in zato se ti drugi smejijo......


Madonca saj se ti bom s takim pisanjem bolj tebi smejal, kot njemu. Daj ti te "pritiske" malo razloži. :lol: To me pa prav zanima ;)


pol pa se idi učit malo termodinamike..........bilo je mišljeno kot da bo imel zaradi premalo volumna motorja premalo vsesanega zraka oz. nič nebo delalo pritisk da bi šla masa zraka skozi interkuler,posledično noben nobenega toka zraka......se pravi bo ostal pri 1 bar atmosfere je bilo mišljeno ....kot razlaga na to da nebo s tem nič pridobil ;) ;) ;) (no če je optimističe pol lahko namontira oni fen ko se je en uporabnik (tudi svetka) enkrat hvalo da mu da nevem koliko konjev zraven...je pa bilo priklopljeno na 12V


drugače pa če se že greš z mano pritiske..........saj pri turbo kompresorju izgubljamo pritisk in posledično delo ki ga je turbo kompresor proizvedel če speljomo segret zrak iz kompresorske polovice v interkuler.......in če bi bili zelo natančni bi morali interkuler tako preračunati da bi cev v intercoolerju bila vedno tanjša oz. se bi postopoma ožala in s tem bi ostali pri enakem pritisku in pridobili hladnejši zrak.... ;) ;) ......
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr maj 20, 2009 10:32 pm

vugy je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Ja koliko jaz razumem bi on rad na navadnem zaugerju montiral med filter in loputo intercooler da bi hladil zrak in tako spravil več zraka v valj........

sej osnova mogoče ni slaba....ampak tok zraka in prtisk sta ti v vsakem primeru premajhna...in zato se ti drugi smejijo......


Madonca saj se ti bom s takim pisanjem bolj tebi smejal, kot njemu. Daj ti te "pritiske" malo razloži. :lol: To me pa prav zanima ;)


pol pa se idi učit malo termodinamike..........bilo je mišljeno kot da bo imel zaradi premalo volumna motorja premalo vsesanega zraka oz. nič nebo delalo pritisk da bi šla masa zraka skozi interkuler,posledično noben nobenega toka zraka......se pravi bo ostal pri 1 bar atmosfere je bilo mišljeno ....kot razlaga na to da nebo s tem nič pridobil ;) ;) ;) (no če je optimističe pol lahko namontira oni fen ko se je en uporabnik (tudi svetka) enkrat hvalo da mu da nevem koliko konjev zraven...je pa bilo priklopljeno na 12V


drugače pa če se že greš z mano pritiske..........saj pri turbo kompresorju izgubljamo pritisk in posledično delo ki ga je turbo kompresor proizvedel če speljomo segret zrak iz kompresorske polovice v interkuler.......in če bi bili zelo natančni bi morali interkuler tako preračunati da bi cev v intercoolerju bila vedno tanjša oz. se bi postopoma ožala in s tem bi ostali pri enakem pritisku in pridobili hladnejši zrak.... ;) ;) ......


UJEJ. Turbo kompresor, ma ti si paravi geni......... Brez komentarja :lol: Motoroznanstvo sem mogel pa pač vse znati (pač taka šola) ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Sr maj 20, 2009 10:42 pm

lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Ja koliko jaz razumem bi on rad na navadnem zaugerju montiral med filter in loputo intercooler da bi hladil zrak in tako spravil več zraka v valj........

sej osnova mogoče ni slaba....ampak tok zraka in prtisk sta ti v vsakem primeru premajhna...in zato se ti drugi smejijo......


Madonca saj se ti bom s takim pisanjem bolj tebi smejal, kot njemu. Daj ti te "pritiske" malo razloži. :lol: To me pa prav zanima ;)


pol pa se idi učit malo termodinamike..........bilo je mišljeno kot da bo imel zaradi premalo volumna motorja premalo vsesanega zraka oz. nič nebo delalo pritisk da bi šla masa zraka skozi interkuler,posledično noben nobenega toka zraka......se pravi bo ostal pri 1 bar atmosfere je bilo mišljeno ....kot razlaga na to da nebo s tem nič pridobil ;) ;) ;) (no če je optimističe pol lahko namontira oni fen ko se je en uporabnik (tudi svetka) enkrat hvalo da mu da nevem koliko konjev zraven...je pa bilo priklopljeno na 12V


drugače pa če se že greš z mano pritiske..........saj pri turbo kompresorju izgubljamo pritisk in posledično delo ki ga je turbo kompresor proizvedel če speljomo segret zrak iz kompresorske polovice v interkuler.......in če bi bili zelo natančni bi morali interkuler tako preračunati da bi cev v intercoolerju bila vedno tanjša oz. se bi postopoma ožala in s tem bi ostali pri enakem pritisku in pridobili hladnejši zrak.... ;) ;) ......


UJEJ. Turbo kompresor, ma ti si paravi geni......... Brez komentarja :lol: Motoroznanstvo sem mogel pa pač vse znati (pač taka šola) ;)


Ja žal nam vedno povdarja profesor pri predavanju da ni to turbo...ker bi to pomenilo samo vetrnico oz. turbino v izpuhu....in pravi da je to strokovno izraženo turbo komresor ker sedita turbina - turbo in kompresor na isti osi ;) ;) ;) drugače pa jaz tudi lahko rečem pač taka šola ;) ;) ;) ...smer automotive engineering - fahrzeugtechnik...tak da me ne rabiš met za norca...ker po eni strani ima človek prav...

ker med y in x je tudi samo ena črtica razlike (ko pišeš ročno).....pa ko računaš ti vse zjebe da ne spraviš računa skup :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če maj 21, 2009 8:00 pm

vugy je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Ja koliko jaz razumem bi on rad na navadnem zaugerju montiral med filter in loputo intercooler da bi hladil zrak in tako spravil več zraka v valj........

sej osnova mogoče ni slaba....ampak tok zraka in prtisk sta ti v vsakem primeru premajhna...in zato se ti drugi smejijo......


Madonca saj se ti bom s takim pisanjem bolj tebi smejal, kot njemu. Daj ti te "pritiske" malo razloži. :lol: To me pa prav zanima ;)


pol pa se idi učit malo termodinamike..........bilo je mišljeno kot da bo imel zaradi premalo volumna motorja premalo vsesanega zraka oz. nič nebo delalo pritisk da bi šla masa zraka skozi interkuler,posledično noben nobenega toka zraka......se pravi bo ostal pri 1 bar atmosfere je bilo mišljeno ....kot razlaga na to da nebo s tem nič pridobil ;) ;) ;) (no če je optimističe pol lahko namontira oni fen ko se je en uporabnik (tudi svetka) enkrat hvalo da mu da nevem koliko konjev zraven...je pa bilo priklopljeno na 12V


drugače pa če se že greš z mano pritiske..........saj pri turbo kompresorju izgubljamo pritisk in posledično delo ki ga je turbo kompresor proizvedel če speljomo segret zrak iz kompresorske polovice v interkuler.......in če bi bili zelo natančni bi morali interkuler tako preračunati da bi cev v intercoolerju bila vedno tanjša oz. se bi postopoma ožala in s tem bi ostali pri enakem pritisku in pridobili hladnejši zrak.... ;) ;) ......


UJEJ. Turbo kompresor, ma ti si paravi geni......... Brez komentarja :lol: Motoroznanstvo sem mogel pa pač vse znati (pač taka šola) ;)


Ja žal nam vedno povdarja profesor pri predavanju da ni to turbo...ker bi to pomenilo samo vetrnico oz. turbino v izpuhu....in pravi da je to strokovno izraženo turbo komresor ker sedita turbina - turbo in kompresor na isti osi ;) ;) ;) drugače pa jaz tudi lahko rečem pač taka šola ;) ;) ;) ...smer automotive engineering - fahrzeugtechnik...tak da me ne rabiš met za norca...ker po eni strani ima človek prav...

ker med y in x je tudi samo ena črtica razlike (ko pišeš ročno).....pa ko računaš ti vse zjebe da ne spraviš računa skup :lol: :lol: :lol:


Pa kaj te nebo imel človek za norca + tvojega profesorja, če ti sanjaš tukaj o enem turbo kompresorju :cry
PS: Da malo poučim tebe in tvojega profesorja. Turbini se reče, turbo puhalo, ali turbo polnilnik. Samo toliko, da neboš naslednjič spet buče prodajal ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Če maj 21, 2009 8:15 pm

lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Ja koliko jaz razumem bi on rad na navadnem zaugerju montiral med filter in loputo intercooler da bi hladil zrak in tako spravil več zraka v valj........

sej osnova mogoče ni slaba....ampak tok zraka in prtisk sta ti v vsakem primeru premajhna...in zato se ti drugi smejijo......


Madonca saj se ti bom s takim pisanjem bolj tebi smejal, kot njemu. Daj ti te "pritiske" malo razloži. :lol: To me pa prav zanima ;)


pol pa se idi učit malo termodinamike..........bilo je mišljeno kot da bo imel zaradi premalo volumna motorja premalo vsesanega zraka oz. nič nebo delalo pritisk da bi šla masa zraka skozi interkuler,posledično noben nobenega toka zraka......se pravi bo ostal pri 1 bar atmosfere je bilo mišljeno ....kot razlaga na to da nebo s tem nič pridobil ;) ;) ;) (no če je optimističe pol lahko namontira oni fen ko se je en uporabnik (tudi svetka) enkrat hvalo da mu da nevem koliko konjev zraven...je pa bilo priklopljeno na 12V


drugače pa če se že greš z mano pritiske..........saj pri turbo kompresorju izgubljamo pritisk in posledično delo ki ga je turbo kompresor proizvedel če speljomo segret zrak iz kompresorske polovice v interkuler.......in če bi bili zelo natančni bi morali interkuler tako preračunati da bi cev v intercoolerju bila vedno tanjša oz. se bi postopoma ožala in s tem bi ostali pri enakem pritisku in pridobili hladnejši zrak.... ;) ;) ......


UJEJ. Turbo kompresor, ma ti si paravi geni......... Brez komentarja :lol: Motoroznanstvo sem mogel pa pač vse znati (pač taka šola) ;)


Ja žal nam vedno povdarja profesor pri predavanju da ni to turbo...ker bi to pomenilo samo vetrnico oz. turbino v izpuhu....in pravi da je to strokovno izraženo turbo komresor ker sedita turbina - turbo in kompresor na isti osi ;) ;) ;) drugače pa jaz tudi lahko rečem pač taka šola ;) ;) ;) ...smer automotive engineering - fahrzeugtechnik...tak da me ne rabiš met za norca...ker po eni strani ima človek prav...

ker med y in x je tudi samo ena črtica razlike (ko pišeš ročno).....pa ko računaš ti vse zjebe da ne spraviš računa skup :lol: :lol: :lol:


Pa kaj te nebo imel človek za norca + tvojega profesorja, če ti sanjaš tukaj o enem turbo kompresorju :cry
PS: Da malo poučim tebe in tvojega profesorja. Turbini se reče, turbo puhalo, ali turbo polnilnik. Samo toliko, da neboš naslednjič spet buče prodajal ;)


Ja žal nam je on to tako razložo.....on je reko...to je abgas turbo ali strokovneje turbokompresor.......

norca pa se boš lahko delal iz njega ko boš ti imel tak naziv: FH-Prof. Dipl.-Ing. Dr. Herwig Grogger ;) ;)

človek je delal za dirkalne avtomobile na področju termodinamike, zdaj pa uči termodinamiko in strömungsmechaniko (nevem prevoda)

jao kak ste eni starokopitni :roll: :roll: :roll: kak malo kdo kaj obrne...že iščete debato in kreg....plus tega pa še sem že dvakrat utemeljil zakaj sem uporabil ta izraz......

ti pa nimaš nobene utemeljitve proti, zakaj to nebi bil vredu izraz...in samo nabijaš poste kot marsikateru tu gori...

razen tega da imaš prav ja....turbo puhalo sew prav reče :lol: :lol: :lol: :lol: bom mu jaz drugič reko da je to puhalo :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če maj 21, 2009 8:30 pm

vugy je napisal/-a:norca pa se boš lahko delal iz njega ko boš ti imel tak naziv: FH-Prof. Dipl.-Ing. Dr. Herwig Grogger ;) ;)

človek je delal za dirkalne avtomobile na področju termodinamike, zdaj pa uči termodinamiko


Saj nisi ti nič kriv, če ti je profesor narobe razložil.
PS: Le kako bi potem ta profesor razložil pri Delti S4, ko je imela kombinacijo turbine in kompresorja :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Če maj 21, 2009 8:45 pm

lancia hf je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:norca pa se boš lahko delal iz njega ko boš ti imel tak naziv: FH-Prof. Dipl.-Ing. Dr. Herwig Grogger ;) ;)

človek je delal za dirkalne avtomobile na področju termodinamike, zdaj pa uči termodinamiko


Saj nisi ti nič kriv, če ti je profesor narobe razložil.
PS: Le kako bi potem ta profesor razložil pri Delti S4, ko je imela kombinacijo turbine in kompresorja :?:



Ja verjetno se v tem primeru reče da je: kompresor turbokompresorksi motor :lol: :lol: :lol: waw kaka umetnost.......hočeš še nemško....ein kompressor turbokompressor aufgeladene Motor :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
zlabon
Novinec
 
Prispevkov: 443
Pridružen: To dec 21, 2004 5:07 pm

Napisal/-a zlabon Če maj 21, 2009 10:19 pm

vugy ima prav. Pravilno je to turbokompresor... sestavljen je iz turbinskega dela in kompresorskega, in v literaturi (v strokovni literaturi in ne v nekih kvazi avtomobilističnih revijah) se ponavad omenja beseda turbokompresor, ne pa nek puhalnik... :lol:
Eni so res čist preveč brihtni tuki gor, prov zakon mi je ta avtomobilizem.com k se lahko neomejeno nasmejim :lol: :lol: to je pa verjetn tud vse...
 
Uporabniški avatar
Zois
Uporabnik
 
Prispevkov: 988
Pridružen: Ne mar 04, 2007 4:00 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Zois Če maj 21, 2009 10:25 pm

ki te ti študiraš da maš samo neke nemške izraze?
Slika pugi.si
 
Uporabniški avatar
Par@gon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Po nov 24, 2008 6:59 pm

Napisal/-a Par@gon Pe maj 22, 2009 7:46 am

lancia hf je napisal/-a:Saj nisi ti nič kriv, če ti je profesor narobe razložil.
PS: Le kako bi potem ta profesor razložil pri Delti S4, ko je imela kombinacijo turbine in kompresorja :?:

Turbokompressor+supercharger mogoče? Eni se pa res zatikate ob vse mogoče :lol: .
 
runner88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Če maj 14, 2009 12:48 pm

Napisal/-a runner88 Pe maj 22, 2009 9:36 am

ironmaiden je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
runner88 je napisal/-a:
zoranwagen je napisal/-a:
runner88 je napisal/-a:polota mamo 1.6 16 v letnik 96


75hp

moj nasvet pa resno sedaj mislim, če hočeš kej tu nardit...daj VR6 motor not...se da komplet za manj denarja kot solidno turbino dobit...avto ma navor in zvok pa še zadeva "relativno" preprosto za izvest...če se ti bo pol še vedno luštalo turbača pa tud grejo predelave...vse zano, vse že preizkušeno...tale 1.6 ps nevem kok smilsa ma montirat turbo...stroški/efekt


evo prvi primer ko se izkaže da kar nekaj... polo 1.6 16 v ma čez 100 hp ;)


pa ne rabim več dobene obrazložitve od vas okej ....nasvidenje


naj me nekdo popravi, če se motim

96 leta so delali polo model 6N

1.6 motorji so meli 75hp

1.4 16V pa 101hp

sam sem mel 75hp predelan pri A2s...ABT odmične, izpuh, pa še kej na 100hp

a ti si ziher da veš kaj maš????


IMAŠ PRAV! :!:



kaj je gdo lsučajn oreko da je not serijski motor????
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Pe maj 22, 2009 11:03 am

Aja, zdej ste pa še motor swapal. Zanimivo :)
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Pe maj 22, 2009 8:31 pm

I want more :pop:
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 364
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden So maj 23, 2009 10:22 am

runner88 je napisal/-a:polota mamo 1.6 16 v letnik 96


od leta 1996 do 99 so bili samo polo gti 1.6 16v 120ps(ampak je bilo narejenih samo 3000)
tko da :roll:
 
Uporabniški avatar
tads
Novinec
 
Prispevkov: 266
Pridružen: To maj 13, 2008 3:12 pm
Kraj: Šoštanj

Napisal/-a tads So maj 23, 2009 10:58 am

ne vem če je to res, bla je tut 1.6 75 hp verzija. ki se je izdelovala od 95-99

vir: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 7&cache=no
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy So maj 23, 2009 11:25 am

lenivec je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:
pol pa se idi učit malo termodinamike..........bilo je mišljeno kot da bo imel zaradi premalo volumna motorja premalo vsesanega zraka oz. nič nebo delalo pritisk da bi šla masa zraka skozi interkuler,posledično noben nobenega toka zraka......se pravi bo ostal pri 1 bar atmosfere je bilo mišljeno


ja wtf ej... v katerem pri meru pa pri navadnem motorju pa dobiš ti pritisk? v nobenem. razen kaka ramair varjanta. drugače pač čez IC bi šla popolnoma enaka količina zraka kot bi ga motor potegno. in nevem kaj ej tu za komplicirat z neko znanostjo in pametovanjem. IC nebi mel učinka, ker zraka z temperaturo okolice nemoreš ohladit, če preko IC-a piha zrak z enako temperaturo kot jo ima tisti ki je v IC-ju


Ja če bi še par mojih postov prej prebral sem ravno to na kaj si se spotaknil, temu uporabniku ko je odprl temo napisal da zato da bi dobil tlak bi moral montirat turbokompresor ;) ;) (potem pa se je lancia hf zahaklal na izraz turbokompresor ;) )......

zois....ja študiram v gracu na U.A.S / FH - Joanneum smer Fahrzeugtechnik.....samo je jebeno :lol: :lol: :lol: sem mislo da bo malo lažje :lol: :lol: :lol: ali j*** ga...enostavno treba čez to
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 364
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden So maj 23, 2009 11:45 am

tads je napisal/-a:ne vem če je to res, bla je tut 1.6 75 hp verzija. ki se je izdelovala od 95-99

vir: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 7&cache=no


seveda so bili,toda ne 16v oz gti!
Ker pravi da ima polota 1.6 16v je lahko samo GTI(PRVI PRIMERKI POLOTA GTI),sam neverjamem da ga ima ,so redki
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So maj 23, 2009 7:45 pm

Par@gon je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Saj nisi ti nič kriv, če ti je profesor narobe razložil.
PS: Le kako bi potem ta profesor razložil pri Delti S4, ko je imela kombinacijo turbine in kompresorja :?:

Turbokompressor+supercharger mogoče? Eni se pa res zatikate ob vse mogoče :lol: .


Imela je le turbino in kompresor, zato tudi v 1.8 literskem mororju 800 konjev.
PS: se pravi ima za nekatere Mercedes kompresor, ravno tako turbo motor, kot ga ima Subaru Impreza WRX :?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov