Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
andi555
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če maj 03, 2007 11:49 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a andi555 To sep 08, 2009 6:15 pm

pro-tuning zakaj nima smisla prestavljat blokade a mi lahk mal bolj razložiž,tnx
Pohodi Plin,kaj se bojiš!!!!!!
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder To sep 08, 2009 6:45 pm

Yoni je napisal/-a:Zakaj bi vrtel motor v še višje obrate, če pa moč strmo pada?


feeling honda
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
S-line-
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 502
Pridružen: Ne mar 01, 2009 9:21 pm
Kraj: sl.konjice

Napisal/-a S-line- To sep 08, 2009 10:31 pm

Blinder je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:Zakaj bi vrtel motor v še višje obrate, če pa moč strmo pada?


feeling honda


a lahk ti nehas s to hondo ze enkrat? sam poste nabijas :roll:
My Life Your Entertainment
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning To sep 08, 2009 10:32 pm

Zato, ker serijski motor ne gre nikamor v visjih obratih.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
andi555
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Če maj 03, 2007 11:49 am
Kraj: ljubljana

Napisal/-a andi555 Sr sep 09, 2009 6:24 am

pro-tuning a si ti mogoče iz litije in rihtaš polota za rally?
Pohodi Plin,kaj se bojiš!!!!!!
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr sep 09, 2009 9:46 am

Ne.

Rihtam pa cel kup drugih avtov.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Ne okt 04, 2009 7:48 pm

čestitke za suvereno zmago in naslov državnega prvaka ;)

pol osovine so prava basa
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne okt 04, 2009 9:36 pm

Pred dirko smo se malo dodelali motor, zadnja meritev je pokazala 170KM in 150Nm. Predvsem pa se je v srednjih obratih moc dvignila za 15KM. Kar se je lepo pokazalo tudi na dirki. 4 zmage v 4 voznjah.

Kmalu prilozim se kaksen posnetek z dirke.

Cestitke Tomazu za osvojeno prvenstvo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po okt 05, 2009 10:58 am

150Nm pri 8000RPM je manj kot 170 konjev, pa skor ne verjamem, da ste iz tega motorja spravili najvecji navor pri limit obratih.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po okt 05, 2009 11:19 am

Najvecja moc je kot v prvem grafu na 8350 obratih. Zavrti pa se na 9000.

150Nm pri 8000 obratih je sicer 168.5KM.
Krivulja pada pocasneje kot pri meritvi iz zacetka teme, in je rahlo visja.

145Nm pri 8350 obratih je ravno dovolj za 170KM.

Ampak pustimo stevilke. Bolj se je poznalo na sami dirki. Avto gre zelo dobro. V korak s pocasnejsimi Imprezami 2.0 turbo 4x4. V svojem razredu do 1.4 litra pa ima kar solidno prednost.

Odmicne so 9.1 milimetra. Za kaj vec bi bilo treba poseci po kaksnih bolj konkretnih odmicnih gredeh. In visoko kompresijskih batih. Sedaj je blok serijski.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po okt 05, 2009 12:15 pm

Ne vem... Ne verjamem, da ze tako slabo vidim. Sicer je desna skala res necitljiva, ampak pri 8350 RPM imas na grafu ~13kgm navora, kar je ~127Nm. Nekaj se ne sestavi skupaj.

Ja, se to dodam. Videl sem motor pola S1600 se v kosih, pa tudi pozneje na dynu. In zadeva je ob top materialih in obdelavi, ki je za vse nas SF, spravila od sebe dobrih 200 konj in okrog 210Nm navora. Cena motorja je bila 100kDEM+. Potem se clovek samo se nasmehne 220 konjem "komot" iz VW 1.4 atmosfercka. Teh 170 konj je juhuhu dobr rezultat in za naslednjih 20 bo treba vlozit 10kEurov. In kaj je ze bila tema na zacetku??

LP

Jest
Zadnjič spremenil MikeLima, dne Po okt 05, 2009 12:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po okt 05, 2009 12:23 pm

Tisto je stari graf iz zacetka leta. Medtem smo malo pojacali zadevo.

Se zmeraj pa je to najbolj ocitno na progi. Precej bolje je slo kot na prvi dirki letos v Tunjicah.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po okt 05, 2009 12:42 pm

No daj, da vidimo zadnji graf....

LP
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po okt 05, 2009 12:53 pm

Je spravljen na varnem. Mogoce bomo sli na 200KM pa bom takrat spet prilimal kaksen graf.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Po okt 05, 2009 3:35 pm

npr.
jst bom imel spomladi na 1.4 atmosfercu cca. 260hp

vse se da, niti ni tako drago, če vložiš svoje znanje...tistih 100K je pa za tujo pamet
 
Klemenko83
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Pe sep 12, 2008 10:26 am

Napisal/-a Klemenko83 Po okt 05, 2009 4:25 pm

sam da ne boš vzletu ane...
Having a 12 second Honda car is just like coming out of the closet; You're going to surprise a bunch of people, but in the end you're still gay.
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Po okt 05, 2009 4:49 pm

kinkyllama je napisal/-a:npr.
jst bom imel spomladi na 1.4 atmosfercu cca. 260hp

vse se da, niti ni tako drago, če vložiš svoje znanje...tistih 100K je pa za tujo pamet


Na dolgi rok se najbrž pozna kvaliteta uporabljenih komponent..
RiDe hArD
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Po okt 05, 2009 5:25 pm

vsekakor me mal trpežnosti skrbi.... ker so tega špoha, vsi povrsti tako črnogledi...:(

enostavno mora uspeti, ker finančnega vložka za ovinek, ki so ga potem ti dirkači izvedli ni. neki motorjev je že šlo..prihaja pa novi, v kratkem

edit

pozabte ...mal sm se zaklepetal..

reedit
s v bistvu je to že vse "stokrat" narejeno....ti, jaz le ponavlja-š/m napake drugih, v upanju na tisto, kar so vsi spregledali...;)

še nekaj

ko ne potrebuješ počiš gor drugo (varčno) mapo in vojla..to smo počeli tudi do sedaj
 
Uporabniški avatar
_GP_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: Po okt 05, 2009 2:02 pm
Kraj: prelepa gorenjska

Napisal/-a _GP_ Po okt 05, 2009 9:56 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Pred dirko smo se malo dodelali motor, zadnja meritev je pokazala 170KM in 150Nm. Predvsem pa se je v srednjih obratih moc dvignila za 15KM. Kar se je lepo pokazalo tudi na dirki. 4 zmage v 4 voznjah.

Kmalu prilozim se kaksen posnetek z dirke.

Cestitke Tomazu za osvojeno prvenstvo.

da bi ti malo pomagal pri tem sem skombiniral kratek posnetek: http://www.youtube.com/watch?v=eGkmocR5pOk

drugače pa vsaka čast tomažu za prikazano vožnjo, zelo cenim tudi dejstvo, da se je lotil predelave dirkalnika tudi tuninga s tvojo pomočjo 'Pro_Tuning' sam doma, verjamem da je zaradi tega toliko bolj vesel rezultata ;)
če koga zanima se namerava udeležiti še zadnje letošnje dirke, ki bo tokrat na hrvaškem takoj za mejo v Rupi, čez 14dni ...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po okt 05, 2009 10:08 pm

Odlicen prispevek. Imas se kaksen posnetek startov? Tam se vidi kako kateri avto potegne do prvega ovinka.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov