Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Ne sep 06, 2009 4:09 pm

tristan01 je napisal/-a:Če požre liter olja na 1.000km. Hmmmm potem mora tisti ki vozi za tabo kar precej trpeti (iskreno povedano nazadnje sem kaj takega doživel pri Zastavinih motorjih). Da ne opaziš modrega dima, skoraj ne verjamem. Pri takem motorju bi bilo normalno da ob priganjanju požre liter olja na 7-10.000km. Tole kar kliče po menjavi teflonov, pa verjetno še česa. Najboljše da avtomobil odpelješ h kakšnem dobrem poznavalcu, da ga pregleda (koga poklicat si že dobil nasvete). Glede na to, da bi rad avtomobil uredil kot se spodobi ti mora biti res pri srcu. Konec koncev boš za generalko, dober izpuh pa še kakšno malenkost kleparskih del dal več kot si plačal za avtomobil. Se splača? Če gledaš na vse skupaj realno ne. Če ti je avtomobil res toliko pri srcu go for it.

Lp Tristan01


heh... ja no če ti praviš da moram naenkrat vložiti 1400 za komplet obnovo... pa poleg tega sem še kaj več dal kot toliko,,.... pa če gledam pol tele za 3000-3800 ne dobim glih avta... pol rajš tega naredim ki je pri srcu in dobro gre... pa bom mel kot novega!
malokdo (2% vseh) se loti takšnih obnovitvenih del tako da komentarjev nemoreš dajat ker nisi delal tega.
Moder dim? Glej če bi mi moder dim kuril bi 100% opazil, še posebej ponoči, ali pa ob svetlem dnevu, kot se zmerom peljem v službo in od nje, pa nikoli dima, je pa res da smrdi ko bolj pritisnem na gas, mi je rekel sodelavec ko se je za mano peljal z službe, od dima ni nihče govoril tako da NE MI GOVORIT DA JE, ČE NI, sploh pa še nisi videl avta v živo kok pol lahka take neumne streljaš!?
Glej.... za 1 leto bo to avto z 280000 prevoženih in obnovo popolno, poleg vsega pa še tapiciranje bo obnovljeno (kompletno) tudi z rjavečimi blatniki... tako da moraš met nek načrt..
Ti mi pa zdaj govoriš tukaj kot če bi sam sedel pri kompu in bi iskal kam naj peljem, jaz te in njih sprašujem kaj je najboljše naredit!! in ne it Off-topic!!!
Sem se že pozanimal pri mehaniku, je rekel 200 eur za vsa tesnila ki obstajajo! drago?
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Ne sep 06, 2009 4:33 pm

Zakaj se ti na vsako stvar katero ti povejo prec razjeziš?Sej te noben ne napada ampak se le pogovarjate med sabo. :roll: Če ti pije 1l/1k km potem nekam to olje mora it in logično bi bilo da je potem nekje tudi dim.Ne se razburjat če ti nekdo to napiše,sam si prosil za nsavete in pomoč kle pa ti le odgovarjajo na vprašanja.
Mal se ohladi pa bo. ;)
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Ne sep 06, 2009 4:34 pm

[quote="CupraR"][/quote]

Kje najbolje poceni dobim kolektorje? ebay? ter enega poceni mi najdi in pošlji link
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Ne sep 06, 2009 6:24 pm

Evo en problem....

na spodnji sliki... je armaturna plošča... kako se odstrani to plastiko? ter če se da tale regulator klime(temperature, pihanja) dat na spodnjo dodatno stranico tako da bi recimo na tile zgornji armaturni plastišči imel prostora za 2din recimo 7" LCD car pc?

Hvala
Priponke
DSCN1135a.jpg
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 Ne sep 06, 2009 6:28 pm

Težko :) Po vsej verjetnosti se pripravi na menjavo vseh kablov zadaj, najverjetneje bodo prekratiki.
 
Uporabniški avatar
stony
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Sr apr 29, 2009 6:52 pm

Napisal/-a stony Ne sep 06, 2009 6:47 pm

Da se prestavit, ampak boš moral narediti iz poliestra( najlažje), novo sprednjo ploščo(ohišje) na katero boš upasal ventilacijske komande, pravtako boš moral podaljšati kable in zajlo. Tudi na armaturi ti je najboljše potem da narediš iz poliestra ohišje za 2din, nato pa oblečeš ali pobarvaš v željeno barvo. Dela ni malo je pa izvedljivo.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Po sep 07, 2009 11:58 am

HB_Honda_VTI je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Če požre liter olja na 1.000km. Hmmmm potem mora tisti ki vozi za tabo kar precej trpeti (iskreno povedano nazadnje sem kaj takega doživel pri Zastavinih motorjih). Da ne opaziš modrega dima, skoraj ne verjamem. Pri takem motorju bi bilo normalno da ob priganjanju požre liter olja na 7-10.000km. Tole kar kliče po menjavi teflonov, pa verjetno še česa. Najboljše da avtomobil odpelješ h kakšnem dobrem poznavalcu, da ga pregleda (koga poklicat si že dobil nasvete). Glede na to, da bi rad avtomobil uredil kot se spodobi ti mora biti res pri srcu. Konec koncev boš za generalko, dober izpuh pa še kakšno malenkost kleparskih del dal več kot si plačal za avtomobil. Se splača? Če gledaš na vse skupaj realno ne. Če ti je avtomobil res toliko pri srcu go for it.

Lp Tristan01


heh... ja no če ti praviš da moram naenkrat vložiti 1400 za komplet obnovo... pa poleg tega sem še kaj več dal kot toliko,,.... pa če gledam pol tele za 3000-3800 ne dobim glih avta... pol rajš tega naredim ki je pri srcu in dobro gre... pa bom mel kot novega!
malokdo (2% vseh) se loti takšnih obnovitvenih del tako da komentarjev nemoreš dajat ker nisi delal tega.
Moder dim? Glej če bi mi moder dim kuril bi 100% opazil, še posebej ponoči, ali pa ob svetlem dnevu, kot se zmerom peljem v službo in od nje, pa nikoli dima, je pa res da smrdi ko bolj pritisnem na gas, mi je rekel sodelavec ko se je za mano peljal z službe, od dima ni nihče govoril tako da NE MI GOVORIT DA JE, ČE NI, sploh pa še nisi videl avta v živo kok pol lahka take neumne streljaš!?
Glej.... za 1 leto bo to avto z 280000 prevoženih in obnovo popolno, poleg vsega pa še tapiciranje bo obnovljeno (kompletno) tudi z rjavečimi blatniki... tako da moraš met nek načrt..
Ti mi pa zdaj govoriš tukaj kot če bi sam sedel pri kompu in bi iskal kam naj peljem, jaz te in njih sprašujem kaj je najboljše naredit!! in ne it Off-topic!!!
Sem se že pozanimal pri mehaniku, je rekel 200 eur za vsa tesnila ki obstajajo! drago?


Ne bom ti pameti solil. Naredi pa naslednji preizkus. Odpravi se na kašen večji hrib. Npr Rogla je dovolj blizu pa tudi kar nekaj km se boš spuščal. S sabo pa vzemi še kakšenga kolega da bo vozil za tabo. Večji del spusta boš moral voziti v koloni, pa tudi če kolone ni, pelji zlagoma in ne priganjaj. Ko prideš v dolino. Pa le veselo pritisni. Takrat se bo za tabo "čudežno" pojavil moder dim in boš neizpodbitno vedel da so slabi tefloni. Če se še malce poigrava z matematiko predpostaviva da ti avtomobil pije 10l/100km (malce pretiravam da poenostavim račun). torej 100l goriva na 1.000km. V tem času stočiš še liter olja. Povprečen Tomos (APN4) pelje na 3% mešanico, sodoben skuter še z manj olja. Torej veš kje si ti. Pa tudi tiste kapljice na odbijaču lahko pridejo le skozi izpuh. Če bi kje drugje puščalo olje bi bil avtomobil masten spodaj, kar bi slej kot prej zavohal, ko bi se olje pregrelo na izpuhu.

Kot vidim pa si sam dovolj pameten, da veš kako in kaj, zato se v to temo ne bom več mešal. Bom pa z veseljem preveril kaj bo iz tega projekta nastalo v naslednjem letu. Ob obnovi pa ti želim veliko uspeha, ter seveda da nam predstaviš končan projekt.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Po sep 07, 2009 6:18 pm

[quote="tristan01"][/quote]

Pa ja no saj ql... sam pravijo po večini forumov da niso v večini primerov tefloni samo da je treba druge tesnila zamenjat... recimo mehanik mi je rekel da vsa čist vsa tesnila okoli 200 eur...
drago?
 
Volvo-s60
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Sr nov 23, 2005 7:31 pm

Napisal/-a Volvo-s60 Po sep 07, 2009 6:36 pm

Za nekoga drago za drugega spet ne...meni se ne zdi.

Katera tesnila pa ti misliš da spuščajo olje v motor če ne tefloni?, aja edino mogoče če gre olje pod valjem skozi alumnjasto tesnilo v hladilno sredstvo, kjer se pretihotapi do tesnila pod glavo tam konča potovanje, kjer se zopet zrine skozi zgornje tesnilo v izgorevalno komoro, kjer ga nič hudega slutečega zažgejo in potisnejo skozi izpuh.
 
Bezi
Novinec
 
Prispevkov: 285
Pridružen: Ne apr 29, 2007 1:23 pm

Napisal/-a Bezi Po sep 07, 2009 6:52 pm

Ne morem mimo tvoje izjave da dima ni xD Tudi sam vozim ESI-ja in sem nekaj vonjal ob priganjajnu, toda dima nikoli nisem videl v ogledalu, pa tudi nikoli mi ni nihče rekel da kadi, ker ni bilo tako očitno, saj je izpuh prepikan in se kadi pod avtom in zgleda kot bi prah letel. Testiraj tako, da ga parkrat navij do blokade na mestu, vendar dodajaj plin izpod haube, ne pa iz kabine in zraven glej tja kjer je izpuh. Pa pol povej če kadi eli ne, ker 99% jih kadi, za mojo je use črno! xD

Drgač pa ful lepa honda =P
Dont drink and drive, just smoke and fly :D
 
Uporabniški avatar
ales.
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: So avg 26, 2006 5:39 am
Kraj: celje

Napisal/-a ales. Po sep 07, 2009 7:03 pm

ja on vozi vti limited edition :lol: :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/

hondek pokaži mu kak more avto kadit hehe video
[url=http://www.Slikomat.com/slika/3671979.htm][img]http://www4.slikomat.com/09/0324/wa3-100-17.jpg[/img][/url]
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Po sep 07, 2009 7:14 pm

Yoni je napisal/-a:Haha kaj ve tu prebereš.... :lol: Da avto spije 1l olja a 1000km in da ne kadi... :lol: ja kam pa gre olje pol? A ga razdraženi duhovi zraka in bencina pojejo? :lol: :lol:


:) final destination :D
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Po sep 07, 2009 7:16 pm

Bezi je napisal/-a:Ne morem mimo tvoje izjave da dima ni xD Tudi sam vozim ESI-ja in sem nekaj vonjal ob priganjajnu, toda dima nikoli nisem videl v ogledalu, pa tudi nikoli mi ni nihče rekel da kadi, ker ni bilo tako očitno, saj je izpuh prepikan in se kadi pod avtom in zgleda kot bi prah letel. Testiraj tako, da ga parkrat navij do blokade na mestu, vendar dodajaj plin izpod haube, ne pa iz kabine in zraven glej tja kjer je izpuh. Pa pol povej če kadi eli ne, ker 99% jih kadi, za mojo je use črno! xD

Drgač pa ful lepa honda =P


No fantje pol pa vredu... bom tako poizkusil pa povem :)
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Po sep 07, 2009 7:21 pm

Ne bom ti pameti solil. Naredi pa naslednji preizkus. Odpravi se na kašen večji hrib. Npr Rogla je dovolj blizu pa tudi kar nekaj km se boš spuščal. S sabo pa vzemi še kakšenga kolega da bo vozil za tabo. Večji del spusta boš moral voziti v koloni, pa tudi če kolone ni, pelji zlagoma in ne priganjaj. Ko prideš v dolino. Pa le veselo pritisni. Takrat se bo za tabo "čudežno" pojavil moder dim in boš neizpodbitno vedel da so slabi tefloni.

.ali pa samo mazalni obročki...kdo bi vedu?

avtomobil pije 10l/100km (malce pretiravam da poenostavim račun). torej 100l goriva na 1.000km. V tem času stočiš še liter olja. Povprečen Tomos (APN4) pelje na 3% mešanico, sodoben skuter še z manj olja. Torej veš kje si ti. Pa tudi tiste kapljice na odbijaču lahko pridejo le skozi izpuh. Če bi kje drugje puščalo olje bi bil avtomobil masten spodaj, kar bi slej kot prej zavohal, ko bi se olje pregrelo na izpuhu.

a
primerjati z dvo taktnim motorjem se tud ne da
b
olje zadaj od motorja lepi podtlak... čist normalno...
c
da bi ga kar skozi auspuh metalo bi pa prvo zadaj imel dimno zaveso
d
v prostor med vožnjo pa smrdi skozi "slab" prezračevalni sistem..recimo zaradi olja na pregretih delih, pokvarjenega oduška
Zadnjič spremenil kinkyllama, dne Po sep 07, 2009 7:32 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Po sep 07, 2009 7:29 pm

kinkyllama je napisal/-a:Ne bom ti pameti solil. Naredi pa naslednji preizkus. Odpravi se na kašen večji hrib. Npr Rogla je dovolj blizu pa tudi kar nekaj km se boš spuščal. S sabo pa vzemi še kakšenga kolega da bo vozil za tabo. Večji del spusta boš moral voziti v koloni, pa tudi če kolone ni, pelji zlagoma in ne priganjaj. Ko prideš v dolino. Pa le veselo pritisni. Takrat se bo za tabo "čudežno" pojavil moder dim in boš neizpodbitno vedel da so slabi tefloni.

mal si mim brcnu
tkole bi edino preizkusil mazalen obroček...pač ko dolgo voziš pod tlakom se na bat nasesa olje, ko pritisneš gas ga vrže v pregreto ipušno cev in od to moder dim

če so pa izpušni tefloni zanič pa kadi modro ves čas,,, ne vem zakaj vožnja na "vakumu"

i avtomobil pije 10l/100km (malce pretiravam da poenostavim račun). torej 100l goriva na 1.000km. V tem času stočiš še liter olja. Povprečen Tomos (APN4) pelje na 3% mešanico, sodoben skuter še z manj olja. Torej veš kje si ti. Pa tudi tiste kapljice na odbijaču lahko pridejo le skozi izpuh. Če bi kje drugje puščalo olje bi bil avtomobil masten spodaj, kar bi slej kot prej zavohal, ko bi se olje pregrelo na izpuhu.

olje zadaj lepi podtlak... čist normalno

da bi ga kar skozi auspuh metalo, potem bi pa moralo biti razmerje med porabo becina in olja 1:1

v prostor med vožnjo pa smrdi skozi "slab" prezračevalni sistem..recimo zaradi olja na pregretih delih, pokvarjenega oduška






končno en ki daje pameten komentar
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Po sep 07, 2009 7:31 pm

ales. je napisal/-a:ja on vozi vti limited edition :lol: :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/


eh.. bv se z otroci prepirat, če pa hočeš že vedet.. ti skeniram papirje zavarovalnice
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Po sep 07, 2009 7:33 pm

se opravičujem!
sem še enkrat premislil in mal popravil
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Po sep 07, 2009 7:49 pm

liter/1000km proizvajalci dajo ponavadi kot limit...čeprav je v praksi to preveč
zdaj ali ga motor pokuri ali ti nekje od teče ( po kaplicah zadaj kar nekaj) od tu ne bomo videli


v kašni kondiciji je motor je zelo enostavno, poceni ugotoviti, izmeriš kompresijo in tlak olja z umerjenim instrumentom in voila

teflone je pa enostavno zamenjati....na žalost je ponavadi vzrok ohlapnost ventilov v vodilu...
to pa je že malo več dela z menjavo vodil + ventilov + nastavitev zračnosti + tesnilo glave..ni pa to nič posebno drag materjal in nobena znanost
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Napisal/-a HB_Honda_VTI Po sep 07, 2009 7:52 pm

kinkyllama je napisal/-a:liter/1000km proizvajalci dajo ponavadi kot limit...čeprav je v praksi to preveč
zdaj ali ga motor pokuri ali ti nekje od teče ( po kaplicah zadaj kar nekaj) od tu ne bomo videli


v kašni kondiciji je motor je zelo enostavno, poceni ugotoviti, izmeriš kompresijo in tlak olja z umerjenim instrumentom in voila

teflone je pa enostavno zamenjati....na žalost je ponavadi vzrok ohlapnost ventilov v vodilu...
to pa je že malo več dela z menjavo vodil + ventilov + nastavitev zračnosti + tesnilo glave..ni pa to nič posebno drag materjal in nobena znanost


No hvala da pomagaš... recimo da sem že zamenjal glavnega krivca od prej, in to je bilo tesnilo od pokrova ventilov da je ven teklo! zdaj več ni mastnih madežev nikjer na parkirišču, a mi poveš ceno približno za tako delo+ material? tako na oko povedano približno?
 
Uporabniški avatar
HB_Honda_VTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: So maj 09, 2009 1:14 pm
Kraj: Prekmurje

Re: honda civic

Napisal/-a HB_Honda_VTI Sr sep 09, 2009 12:40 pm

Valjo je napisal/-a:
HB_Honda_VTI je napisal/-a:
Valjo je napisal/-a:
canis je napisal/-a:.Pa zih bos se kej najdu za zamenat...boh ne dej ksnih ojnicnih lezaj.quote]

delat "generalko" in ne menjat ojničnih ležajev je bedarija


ta tvoja "generalka" kaj vse zajema? koliko stane? Kje se jo da najceneje naredit? in s kakšnimi metodami?


zamenja se kar je potrebno zamenjati. kaj je potrebno zamenjati pa se vidi ko je motor narazen. pri meni se je menjalo: komplet vsa tesnila, batni obročki, ojnični ležaji, porihtalo glavo (novi tefloni, nova vodila ventilov). če bi danes delu bi menju še ležaje glavne gredi, balansiru glavno gred in vrjetno menjal ojnice. brezveze je podret pol motorja pa napol neki zamenjat. al nared orng al pa nič

Približno cena?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov