Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne nov 15, 2009 8:53 pm

rs2 berem tole tvojo temo.. pa me nekaj zanima, ker vidim da se spoznaš.
še prej bom pohvalu projekt, ki ste ga naredili. številke priznam, da ne razumem najboljše, ker so vrtoglavo nizke. si pa predstavljam, da gre tale živalca pošteno.

recimo, da sem še mlad in neumen.. pa zaenkrat več kot teh 160 konjev ne morem poganjat kot študent. še nekej časa bo tako. upam pa, ko začnem kaj resnega delat in še ne začnem bit kriv za rojevanje otrok privoščim kakšnega S3.
konkretno me zanima koliko bi me prišla predelava na recimo 400-450konjev. ali pa če o konjih ne govoriš rad, recimo 40% več moči. torej ne samo čipanje ampak konkretno malo več. zanima me cena predelave okvirno brez podvozja in zavor, v smislu da bi bil avto sposoben dnevne vožnje in sem ter tja kakšnih adrenalinskih izletov. je ta avto potencialno dober za tuning? hvala za odg..
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Ne nov 15, 2009 8:57 pm

PRODRIVE je napisal/-a:kingroad,da se pomiriš,poglej http://www.youtube.com/watch?v=ESluRK3k ... re=related


Tole je se pa manj uporabno kot moj audi :twisted:
Lahko je narediti dyno queen z velikimi konji, umetnost pa je narediti hiter avto, ki je vsakodnevno uporaben :roll:
Zadnjič spremenil greddy, dne Ne nov 15, 2009 9:00 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Ne nov 15, 2009 8:58 pm

Jerch_ je napisal/-a:rs2 berem tole tvojo temo.. pa me nekaj zanima, ker vidim da se spoznaš.
še prej bom pohvalu projekt, ki ste ga naredili. številke priznam, da ne razumem najboljše, ker so vrtoglavo nizke. si pa predstavljam, da gre tale živalca pošteno.

recimo, da sem še mlad in neumen.. pa zaenkrat več kot teh 160 konjev ne morem poganjat kot študent. še nekej časa bo tako. upam pa, ko začnem kaj resnega delat in še ne začnem bit kriv za rojevanje otrok privoščim kakšnega S3.
konkretno me zanima koliko bi me prišla predelava na recimo 400-450konjev. ali pa če o konjih ne govoriš rad, recimo 40% več moči. torej ne samo čipanje ampak konkretno malo več. zanima me cena predelave okvirno brez podvozja in zavor, v smislu da bi bil avto sposoben dnevne vožnje in sem ter tja kakšnih adrenalinskih izletov. je ta avto potencialno dober za tuning? hvala za odg..


Kakšen avto maš?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne nov 15, 2009 9:02 pm

Prej sem ze omenil da se zna naslednji teden pomerit morebiti zanimiv avto s dobrih 500KM, na valjih in bom rade volje pokazal meritev. In ta je tudi tak, da je narejen za velike hitrosti.

Kaj je za kaj primerno je odvisno od vrste avtomobila. Niso vsi avti narejeni za avtocestna pospesevanja. Nekateri se s "pocasnim" Ferrarijem zapeljejo na Grobnik ali kaj podobnega.

Ne vem zakaj se nekateri tako zasekirajo, ce se vprasa koliko moci da avto od sebe .
To je ponavadi zmeraj zacetna tema pogovora, ko se govori o kaksnem avtu.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 9:10 pm

Kingroad; sej ni nate letelo, čeprav sem te navajal...ti vem da mi med good guysi :D

Jerch_ je napisal/-a:rs2 berem tole tvojo temo.. pa me nekaj zanima, ker vidim da se spoznaš.
še prej bom pohvalu projekt, ki ste ga naredili. številke priznam, da ne razumem najboljše, ker so vrtoglavo nizke. si pa predstavljam, da gre tale živalca pošteno.

recimo, da sem še mlad in neumen.. pa zaenkrat več kot teh 160 konjev ne morem poganjat kot študent. še nekej časa bo tako. upam pa, ko začnem kaj resnega delat in še ne začnem bit kriv za rojevanje otrok privoščim kakšnega S3.
konkretno me zanima koliko bi me prišla predelava na recimo 400-450konjev. ali pa če o konjih ne govoriš rad, recimo 40% več moči. torej ne samo čipanje ampak konkretno malo več. zanima me cena predelave okvirno brez podvozja in zavor, v smislu da bi bil avto sposoben dnevne vožnje in sem ter tja kakšnih adrenalinskih izletov. je ta avto potencialno dober za tuning? hvala za odg..


S3 je dober avtoček za tuning, ki si jih navajal (450). Motor je zelo dober za navijat in 450hp meja je ravno dovolj, da je avto zelo uporaben za vsak dan. Se pravi hitra odzivnost in dovolj konjev zgoraj.
Govoriva o starem S3 - ja?
1.8T motorček prenese marsikaj, saj nas je audi "počastil" z gusovim blokom motorja in 5 ventili po cilindru. Je pa potrebno zamenjat - seveda če ti to delamo mi - ojnice, bate, kolektorja, turbo, auspuh, pumpo, injektorje, računalnik,sklopko, intercooler, cevi in še kaj.
Za točno ceno je potreben osebni obisk pri nas in se pogovorimo, kaj dejansko pričakuješ od avta in kaj ti predlagamo.
Če želiš reliable dnevni avto, da ga vžgeš in greš v Hamburg na kebab in se vrneš domov brez obstanka, potem se menja vse zgoraj napisano. Vse ostalo je kompromis. Se pa da mogoče nekje še kaj privarčevati...
Ampak pri menjavi vsega zgoraj ne uide kakih 8k eurov. Kot pravim, se da kaj privarčevati a bolj na račun kompromisa...

Seveda na tako resno predelavo, dam tudi garancijo, da ti motor ne bo prdnil ko ga boš tiščal poln gas mimo poršeja turbo...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Ne nov 15, 2009 9:12 pm

Mitja kot pravim, umetnost je narediti avto, ki je hiter in se človek vozi vsak dan z njim v službo.Eden takih je recimo Ribičev R32TT, poleg njega se verjetno izpod rok SKNja po LJ vozi tudi nekaj avtov 500+ HP, ki so vsakodnevno uporabni.Tisto o 600, 700+ po navadi počiva v garazi in se sprehodi po cesti 1 mesečno, al pa še tist ne ;)
AUDI S2, little modified
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Ne nov 15, 2009 9:17 pm

@rs2, a serijski računalnik je sposoben obvladovat vse podatke pri taki konjenici (S3) ali je potrebna menjava? Pa še to, bo imel S1 e-gas?

Lepo tole rihtate, ampak naj bo kovačeva kobila malo več obuta :P
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 9:26 pm

S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.

Mi smo že zdavnaj "odpisali" motronic pri takih predelavah(ker ga osebno ne poznamo dovolj dobro) in zato vgrajujemo Vipec (www.vi-pec.com), ki nam omogoča mnogo več kot tovarniški motronic. Predvsem pa ga znamo sami sprogramirati.

Ampak še enkrat;
motronic v S3-ju je definitivno sposoben poganjati tudi dosti več kot 450hp.


S1; ne bo imel e-gasa, ker ne vidimo prednosti v tem. Seveda ti e-gas omogoča lep leerlauf in podobno a to tudi dobimo z leerlauf venitlom. Prednost e-gasa je predvsem v tem, da tovarna s tem zaščiti motor v primeru kakšnih odstopanj, ki jih računalnik zazna, eventuelnih okvar in podobno. Enostavno z e-gasom zapre loputo in konec veselja.
Stara dobra zajla za gas vse reši 8)
Ja vem, kritika na mestu - glede kovačeve kobile.
Ampak v vmesnem času smo naredili S4 V6 - kar resno predelavo in pripravo za naprej, rs2 iz hrvaške (cca 550-600hp, sestavili s2 od Dejana (700hp), S4 550+ hp, rs2 iz Slo - omenjen v temi, S1 kar veliko, sestavljamo S3 500hp, m5 E39 turbo :shock: , audi rs6 V8 650-700hp, vgradili nekaj Vipecov - npr. S2 600+hp...
Ne počivamo. Skratka potem pa ostane kovačeva kobila bosa...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
seicento 2
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne jun 01, 2008 2:04 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a seicento 2 Ne nov 15, 2009 9:43 pm

pohvalno za tvojo ali vašo delo
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Napisal/-a Jerch_ Ne nov 15, 2009 9:49 pm

airmike zaenkrat imam passata čipanega na 160km..
rs2 hvala za info. tam čez 4-5 let se bom oglasil kaj. tako, da bo kar 2.0T S3.
kok časa pa posamezni avto potem predelujete? kaj vam ponastavljanje vzame dosti časa ali že samo sestavljanje?
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 10:02 pm

2.0T S3 - še toliko bolje. Lepša odzivnost...
Veliko časa vzame predvsem to, da se dobijo vsi kosi potrebni za predelavo.
Samo sestavljanje motorja ni problem. To gre hitro. Vezava Vipec-a kak teden.
Več časa vzame predvsem izdelava prilagojenega downpipe-a, auspuh do konca ter vpasanje intercoolerja in nareditev custom boost cevi.
Se pravi nekaj kar ne paše in je potrebno prilagoditi na vsak avto.
Mapiranje nam vzame kake 2 dni lepega vremena, seveda potem, ko je motor ulaufan. Sami nekako pričakujemo, da stranka naredi kakih 1000km(ali mi po želji stranke), preden ga odpremo na resno obremenitev. Bolj zato, da se obročki usedejo in da s kilometri ne začne žreti olja...
Verjetno kak mesec vse skupaj. To je glede na trenutne zmožnosti.

Čez 4-5let pa pričakujem, da bomo sposobni narediti tak motor v roku 1 tedna. To je tudi namen.


Abbe; rs2 z gumami 235/40/17:
104 - realnih 100 kmh
209 - realnih 200 kmh
250 - realnih 238 kmh
300 - realnih 292 kmh
Pri visokih hitrostih se skoraj ujame...

Sem pa probal z višjimi gumami in je bil števec natančen popolnoma - 200 - 200 realnih.
Tule npr. - http://www.youtube.com/watch?v=hrpesZMt-io
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Ne nov 15, 2009 10:06 pm

rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.


Edo mogoče nebi bilo slabo , da se preden pišeš o tem kaj lahko jaz naredim z Motronicom pa naj o to stari M3.8 ali ME7.5 ali pa MED9 pozanimaš kakšno opremo in znanje imam danes ne pa da pišeš o "stanju tehnike" izpred skoraj 4 let.
Lp,
Matjaž
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 10:12 pm

RSR_Tech je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.


Edo mogoče nebi bilo slabo , da se preden pišeš o tem kaj lahko jaz naredim z Motronicom pa naj o to stari M3.8 ali ME7.5 ali pa MED9 pozanimaš kakšno opremo in znanje imam danes ne pa da pišeš o "stanju tehnike" izpred skoraj 4 let.
Lp,
Matjaž



Hehehe, smo pa hitri...
Zato sem pa napisal, da si imel težave z Leonom od Cicera, ki je že starejši.
Nisem pa nikjer zasledil kakega 1.8T z toliko konji in originalnim motronicom, da bi potrdil to kar praviš (čeprav ne dvomim, da ob dosti časa in volje bi to tudi naredil). Zato sem te pa tudi omenil, da imaš v Slo po mojem osebno največ izkušenj z motronicom 1.8T. To bi moral vzeti kot kompliment ne pa štartat kot lev nazaj :D
Ampak najprej je treba kakega naredit, da se to pokaže da znaš.

Če pa si sposoben narediti 2.0T S3 - govorim o preprogramaciji motronica na resne konje in resne spremembe komponent, potem pa čestitke in mogoče se bo kdo odločil narediti tak stroj in mu ne bo treba investirati v drug računalnik.
to je samo pozitivno in ni bilo mišljno nič slabega, če si to tako vzel.

Sem tudi poudaril, da to sam nisem sposoben. Lahko pa vgradim Vipec, ki ekvivalentno nadomesti motronica in ga marsikje premaga...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
wuky
Novinec
 
Prispevkov: 491
Pridružen: So jul 10, 2004 12:44 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a wuky Ne nov 15, 2009 10:12 pm

greddy je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:kingroad,da se pomiriš,poglej http://www.youtube.com/watch?v=ESluRK3k ... re=related


Tole je se pa manj uporabno kot moj audi :twisted:
Lahko je narediti dyno queen z velikimi konji, umetnost pa je narediti hiter avto, ki je vsakodnevno uporaben :roll:


http://www.youtube.com/watch?v=cpf3fYGk ... re=related
Hiter avto(9s) za vsakodnevno uporabo.


rs2 pohvale za projekt ;)
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Ne nov 15, 2009 10:40 pm

rs2 je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.


Edo mogoče nebi bilo slabo , da se preden pišeš o tem kaj lahko jaz naredim z Motronicom pa naj o to stari M3.8 ali ME7.5 ali pa MED9 pozanimaš kakšno opremo in znanje imam danes ne pa da pišeš o "stanju tehnike" izpred skoraj 4 let.
Lp,
Matjaž



Hehehe, smo pa hitri...
Zato sem pa napisal, da si imel težave z Leonom od Cicera, ki je že starejši.
Nisem pa nikjer zasledil kakega 1.8T z toliko konji in originalnim motronicom, da bi potrdil to kar praviš (čeprav ne dvomim, da ob dosti časa in volje bi to tudi naredil). Zato sem te pa tudi omenil, da imaš v Slo po mojem osebno največ izkušenj z motronicom 1.8T. To bi moral vzeti kot kompliment ne pa štartat kot lev nazaj :D
Ampak najprej je treba kakega naredit, da se to pokaže da znaš.

Če pa si sposoben narediti 2.0T S3 - govorim o preprogramaciji motronica na resne konje in resne spremembe komponent, potem pa čestitke in mogoče se bo kdo odločil narediti tak stroj in mu ne bo treba investirati v drug računalnik.
to je samo pozitivno in ni bilo mišljno nič slabega, če si to tako vzel.

Sem tudi poudaril, da to sam nisem sposoben. Lahko pa vgradim Vipec, ki ekvivalentno nadomesti motronica in ga marsikje premaga...


No ja nekaj sem jih pa že naredi pa ne samo 1.8 T tut par 996TT in 997TT le da se lastniki teh vozil ne hvalijo po raznih forumih in potem verjetno to ni nič vredno, če se nočejo javno izpostavljati.
Kar se tiče S3 2.0 TFSI ti lahko odkrito povem s kakšno opremo delam INCA z ETK ECU MED9 (on-line mapirnje - isto kot tovarna)

No če pa stranka želi ji vgradimo Motec. Vendar pri nas ni potrebna vezava dodatne inštalacije, ker smo sami razvili vmesnik, ki omogoča priklop Moteca PlugnPlay isto kot to obstaja za razne Evote in Subaruje. In zadeva deluje z Egasom, komunicira preko CANBUSa z ostalo periferijo avtomobila (klima, abs, haldex,števci,...) Nobenih lučk za napake in nobenih vgradenj zajl za gas in podobne navlake. Ima pa tudi Knock control selektivno po posameznih valjih in to z "window" Torej prava dirkalna elektronika z naprednim nadzorom klenkanja kot ga premorejo motronici.
Vmesnik je razvit za 1.8T in Porscheje ostali modeli so v razvoju. Toliko malo za offtopic pa veliko uspešnih projektov v bodoče vam želim.
Lp,
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Ne nov 15, 2009 11:16 pm

RSR_Tech je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
RSR_Tech je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.


Edo mogoče nebi bilo slabo , da se preden pišeš o tem kaj lahko jaz naredim z Motronicom pa naj o to stari M3.8 ali ME7.5 ali pa MED9 pozanimaš kakšno opremo in znanje imam danes ne pa da pišeš o "stanju tehnike" izpred skoraj 4 let.
Lp,
Matjaž



Hehehe, smo pa hitri...
Zato sem pa napisal, da si imel težave z Leonom od Cicera, ki je že starejši.
Nisem pa nikjer zasledil kakega 1.8T z toliko konji in originalnim motronicom, da bi potrdil to kar praviš (čeprav ne dvomim, da ob dosti časa in volje bi to tudi naredil). Zato sem te pa tudi omenil, da imaš v Slo po mojem osebno največ izkušenj z motronicom 1.8T. To bi moral vzeti kot kompliment ne pa štartat kot lev nazaj :D
Ampak najprej je treba kakega naredit, da se to pokaže da znaš.

Če pa si sposoben narediti 2.0T S3 - govorim o preprogramaciji motronica na resne konje in resne spremembe komponent, potem pa čestitke in mogoče se bo kdo odločil narediti tak stroj in mu ne bo treba investirati v drug računalnik.
to je samo pozitivno in ni bilo mišljno nič slabega, če si to tako vzel.

Sem tudi poudaril, da to sam nisem sposoben. Lahko pa vgradim Vipec, ki ekvivalentno nadomesti motronica in ga marsikje premaga...


No ja nekaj sem jih pa že naredi pa ne samo 1.8 T tut par 996TT in 997TT le da se lastniki teh vozil ne hvalijo po raznih forumih in potem verjetno to ni nič vredno, če se nočejo javno izpostavljati.
Kar se tiče S3 2.0 TFSI ti lahko odkrito povem s kakšno opremo delam INCA z ETK ECU MED9 (on-line mapirnje - isto kot tovarna)

No če pa stranka želi ji vgradimo Motec. Vendar pri nas ni potrebna vezava dodatne inštalacije, ker smo sami razvili vmesnik, ki omogoča priklop Moteca PlugnPlay isto kot to obstaja za razne Evote in Subaruje. In zadeva deluje z Egasom, komunicira preko CANBUSa z ostalo periferijo avtomobila (klima, abs, haldex,števci,...) Nobenih lučk za napake in nobenih vgradenj zajl za gas in podobne navlake. Ima pa tudi Knock control selektivno po posameznih valjih in to z "window" Torej prava dirkalna elektronika z naprednim nadzorom klenkanja kot ga premorejo motronici.
Vmesnik je razvit za 1.8T in Porscheje ostali modeli so v razvoju. Toliko malo za offtopic pa veliko uspešnih projektov v bodoče vam želim.
Lp,


Pure facts;
- super da si naredil nekaj 996TT in 997TT. 1.8T ne verjamem, da si naredil 500hp+, ker bi ga poznali. Zakaj ni nič vredno? Sam sebe posipaš s pepelom. Seveda je vredno a če to ne objaviš, ne dobiš pohvale. Se očitno vozi veliko predelanih poršejev, je pa res, da je še vsak do danes gledal samo auspuhe zadaj. Mogoče ga ni hotel stisnit. Ampak pohvale, da še kdo kaj dela
- vmesnik za Motec in razvoj? Lalala. Konektor, ki na eni strani paše na Motec na drugi na fabrški šteker od motronica. To je imel tatech že pred 5 leti... Tudi mi ne vežemo dodatno novo inštalacijo, če to ni potrebno. V večji meri se za tak poseg odločajo lastniki z starejšimi avtomobili, ki imjo v večji meri dotrajano inštalacijo in jo je potrebno menjati. Če potrebe ni, se priklopi na tovarniško. Ni Motec pri tem nič poseben. Vsak drugi standalone lahko tako priklopiš. Seveda moraš v dodanem vmesniku prilagoditi pine med seboj...
- Vipec več kot odlično regulira e-gas. Smo tudi to vgradili in se stranka vozi vsak dan. Ne rabiš motec-a opevat, kot da je edini. Vipec dela isto. Je pa res, da marsikateri računalnik to funkcijo ne podpira. Zdaj vidim, zakaj me je nekdo nazaj spraševal po egasu... S1 pa egas??
- Knock control po posameznih valjih? Brez težav za Vipec. Kontroliraš lahko - po posameznem valju - svoj dotičen predvžig (v primeru da bi poklenkal) pravtako tudi bencin. Po vsakem valju se lahko zmišljuješ kolikor hočeš. Ampak če imaš taka odstopanja po valjih, potem nekaj ni ok z motorjem oziroma z komponentami okrog. Ko boš to rabil si bolj v riti kot ne. Seveda Vipec izračuna točno kater valj je poklenkal (ko si že omenil klenkanje) in v naslednjih obratih gredi posledično vzame predvžig če je potrebno.
Kaj to pomeni, da je tudi Vipec prava dirkalna elektronika z naprednim nadzorom klenkanja? Nisem hotel opevati Vipeca, lahko pa ga tudi začnem če želiš.

Se pa sprašujem, kje je Motec z ceno, da imaš vključene vse možne funkcije, ki jih ponuja?
Vipec vse to ponuja v osnovni ceni, brez doplačil. In kaj je najslajše? Vse to deluje. in še nekaj. Vsak mesec dodajajo nove stvari - brezplačno seveda - in to vse na željo dealerjev po svetu, ki diktirajo kaj vse se potrebuje v realnem življenju. In vse te nove funkcije razvijajo in dodajajo v osnovni Vipec. free of charge. Life is great is it not?

Veliko uspešnih projektov v bodoče tudi tebi. Tako kot vedno. Pa kakšnega tudi predstavi.
Upam, da kdaj kakega navitega poršeja srečam tudi na cesti z rs2-jem, da vidimo kako hiter je tudi v resnici. 8)
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Po nov 16, 2009 1:16 am

No pa ste predstavl kračo,podatki so kar zastrašujoči glede nato,da me je lastnik zadnjič u lokalu izzval na race :twisted: ,ampak trenutno še nisem dovolj naspidiran,ampak vseeno loh probamo.Kajti pol ,ko bo vse narejeno,ga bom mogu odžgat ,hehehe ;)

OFF. Kdaj pridejo iz hrvaške,da gremo mau dirkat,sj veš ko sva zadnjič govorla,....
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Po nov 16, 2009 1:03 pm

Se drzim prec od takih forumskih debat, ce sem le dovolj dobre volje. In seveda, dokler se kdo ne spravi pljuvat po mojem delu.

rs2 je napisal/-a:Pure facts;
- vmesnik za Motec in razvoj? Lalala. Konektor, ki na eni strani paše na Motec na drugi na fabrški šteker od motronica. To je imel tatech že pred 5 leti... Tudi mi ne vežemo dodatno novo inštalacijo, če to ni potrebno. V večji meri se za tak poseg odločajo lastniki z starejšimi avtomobili, ki imjo v večji meri dotrajano inštalacijo in jo je potrebno menjati. Če potrebe ni, se priklopi na tovarniško. Ni Motec pri tem nič poseben. Vsak drugi standalone lahko tako priklopiš. Seveda moraš v dodanem vmesniku prilagoditi pine med seboj...


Ne ne... Ne gre za kabelcke med dvemi konektorji. Gre za pravi plug and play. Kot je ze RSR_Tech omenil, vse deluje. Deluje Haldex in to po vseh reglcih, deluje ASR, deluje ABS, deluje ves komfort z avtomatsko klimo, delujejo vsi eko ventili, na koncu bo se OBD deloval, da stranka ne bo imela problema na tehnicnem, ko bodo zaceli tezit. Zdaj je zadeva montirana v avtu 420HP/400Nm, stranka se vozi naokoli in testira delovanje. Skratka, vlozenega je veliko truda, izkusenj, znanja in uspelo je tisto, kar mnogim v svetu se ni - delujoc implant, krizanec med dirkalno elektroniko, ki je brez limitov in udobnim pocestnezem. Zdaj to isto naredimo se za Porscheje.

rs2 je napisal/-a:Se pa sprašujem, kje je Motec z ceno, da imaš vključene vse možne funkcije, ki jih ponuja?
Vipec vse to ponuja v osnovni ceni, brez doplačil. In kaj je najslajše? Vse to deluje. in še nekaj. Vsak mesec dodajajo nove stvari - brezplačno seveda - in to vse na željo dealerjev po svetu, ki diktirajo kaj vse se potrebuje v realnem življenju. In vse te nove funkcije razvijajo in dodajajo v osnovni Vipec. free of charge. Life is great is it not?


Tole je pa takole... Vsaka stvar ima svojo ceno in na trziscu svojo niso. Meni je slo v 20+ letih skozi roke ze marsikaj. Ko enkrat delas na Marelliju, pa na Pectelu, se ti zdi Motec res zabaven za sprejemljivo ceno. Vse ostalo kar mi je prislo v roke, pa je v glavnem kaj kmalu pomenilo srecanje s kameno dobo. Take so moje izkusnje. Tvoje so lahko drugacne.

Aha... Pa se sportnih uspehov iz enih prejsnih postov bi se dotaknil. Kje smo se srecali, pa da ste nam dali tinte pit? Ce me ne vara, je bil Leon iz vase stale na Roglji lani, pa v Bistrici. Kako je ze izgledalo? 2 sek/km? In to avto, vasa promo pistaska specialka s 500+ konj proti 1.45 tone tezkemu rally grN avtu brez restriktorja, ki je na valjih pokazal stiristoenega konjica? Nekaj ne pije vode tukaj... V soferjih ni take razlike, verjemi!

Zato pa dragi RS2....
Midva se osebno ne poznava, sva se videla samo na dalec na sejmu lani, ko si pljuval po tistem, kar si je omislila moja stranka. Seveda je bil to tudi pljunek po meni, ki sem mu tak nakup svetoval. No, ta isti dvolitrski avto s popljuvano konfiguracijo in zanic tuningom na Motec-u, ki je bil delan na RSR valjih v stari konfiguraciji, je letos res imel tistih 700+konj (do tja se je dalo merit takrat, zdaj bi slo se kaj vec) in 4.8 sekunde od 100-200 v hrib (ciljna "ravnica" v Sevnici)! In lastnik Horvat, je zmagal prvenstvo GHD.
Mislim, da se v tem fohu (pa tudi kaksnem drugem)res ne gre promovirat na tak nacin, da pljuvas po drugih. Delajte svoje delo, obdrzite svoje stranke in vse bo fino fajn.

Lep pozdrav!

No, pa se slikce sem dodal (mojega razvojnega prototipa) plagina za 1.8T. Da ne bo nabijanja...
Priponke
DSC01328.JPG
Motec modul in hcerkaplata...
DSC01331.JPG
...zdruzeni...
DSC01332.JPG
...in zaprti v skatlo, pripravljeni za vgradnjo.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Po nov 16, 2009 1:16 pm

fantje respect za take projekte, sam se več kot 300 za daily driverja nisem upal privoščit, že tam je vse crkovalo.

Bom pa potegnil eno alinejo skupno z avtoakustika.com forumom kjer sem bolj domač, tudi tam si uvozniki in trgovci mečejo polena pod noge, kljub temu da je slovenija dovolj velika in če nebi bilo "foušije" bi bilo za vse dovolj posla.

LP
the brand with the three stripes :)
 
dBAss
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: Ne jan 21, 2007 8:32 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dBAss Po nov 16, 2009 3:59 pm

RSR-ova a bi se dal vidt graf od Boxster-ja z ''hibridom'' (3.4 blok, glave pa od 2.7 al kako je že), mam v spominu da vam je ratala lepa krivulja navora :)
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov