PRODRIVE je napisal/-a:kingroad,da se pomiriš,poglej http://www.youtube.com/watch?v=ESluRK3k ... re=related
Jerch_ je napisal/-a:rs2 berem tole tvojo temo.. pa me nekaj zanima, ker vidim da se spoznaš.
še prej bom pohvalu projekt, ki ste ga naredili. številke priznam, da ne razumem najboljše, ker so vrtoglavo nizke. si pa predstavljam, da gre tale živalca pošteno.
recimo, da sem še mlad in neumen.. pa zaenkrat več kot teh 160 konjev ne morem poganjat kot študent. še nekej časa bo tako. upam pa, ko začnem kaj resnega delat in še ne začnem bit kriv za rojevanje otrok privoščim kakšnega S3.
konkretno me zanima koliko bi me prišla predelava na recimo 400-450konjev. ali pa če o konjih ne govoriš rad, recimo 40% več moči. torej ne samo čipanje ampak konkretno malo več. zanima me cena predelave okvirno brez podvozja in zavor, v smislu da bi bil avto sposoben dnevne vožnje in sem ter tja kakšnih adrenalinskih izletov. je ta avto potencialno dober za tuning? hvala za odg..
Jerch_ je napisal/-a:rs2 berem tole tvojo temo.. pa me nekaj zanima, ker vidim da se spoznaš.
še prej bom pohvalu projekt, ki ste ga naredili. številke priznam, da ne razumem najboljše, ker so vrtoglavo nizke. si pa predstavljam, da gre tale živalca pošteno.
recimo, da sem še mlad in neumen.. pa zaenkrat več kot teh 160 konjev ne morem poganjat kot študent. še nekej časa bo tako. upam pa, ko začnem kaj resnega delat in še ne začnem bit kriv za rojevanje otrok privoščim kakšnega S3.
konkretno me zanima koliko bi me prišla predelava na recimo 400-450konjev. ali pa če o konjih ne govoriš rad, recimo 40% več moči. torej ne samo čipanje ampak konkretno malo več. zanima me cena predelave okvirno brez podvozja in zavor, v smislu da bi bil avto sposoben dnevne vožnje in sem ter tja kakšnih adrenalinskih izletov. je ta avto potencialno dober za tuning? hvala za odg..
rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.
RSR_Tech je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.
Edo mogoče nebi bilo slabo , da se preden pišeš o tem kaj lahko jaz naredim z Motronicom pa naj o to stari M3.8 ali ME7.5 ali pa MED9 pozanimaš kakšno opremo in znanje imam danes ne pa da pišeš o "stanju tehnike" izpred skoraj 4 let.
Lp,
Matjaž
greddy je napisal/-a:PRODRIVE je napisal/-a:kingroad,da se pomiriš,poglej http://www.youtube.com/watch?v=ESluRK3k ... re=related
Tole je se pa manj uporabno kot moj audi
Lahko je narediti dyno queen z velikimi konji, umetnost pa je narediti hiter avto, ki je vsakodnevno uporaben
rs2 je napisal/-a:RSR_Tech je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.
Edo mogoče nebi bilo slabo , da se preden pišeš o tem kaj lahko jaz naredim z Motronicom pa naj o to stari M3.8 ali ME7.5 ali pa MED9 pozanimaš kakšno opremo in znanje imam danes ne pa da pišeš o "stanju tehnike" izpred skoraj 4 let.
Lp,
Matjaž
Hehehe, smo pa hitri...
Zato sem pa napisal, da si imel težave z Leonom od Cicera, ki je že starejši.
Nisem pa nikjer zasledil kakega 1.8T z toliko konji in originalnim motronicom, da bi potrdil to kar praviš (čeprav ne dvomim, da ob dosti časa in volje bi to tudi naredil). Zato sem te pa tudi omenil, da imaš v Slo po mojem osebno največ izkušenj z motronicom 1.8T. To bi moral vzeti kot kompliment ne pa štartat kot lev nazaj![]()
Ampak najprej je treba kakega naredit, da se to pokaže da znaš.
Če pa si sposoben narediti 2.0T S3 - govorim o preprogramaciji motronica na resne konje in resne spremembe komponent, potem pa čestitke in mogoče se bo kdo odločil narediti tak stroj in mu ne bo treba investirati v drug računalnik.
to je samo pozitivno in ni bilo mišljno nič slabega, če si to tako vzel.
Sem tudi poudaril, da to sam nisem sposoben. Lahko pa vgradim Vipec, ki ekvivalentno nadomesti motronica in ga marsikje premaga...
RSR_Tech je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:RSR_Tech je napisal/-a:rs2 je napisal/-a:S3 računalnik je sposoben obvladovat vse podatke za 450hp. Brez težav , razen da je ohišje LMM-ja premajhno. A pri nas dvomim, da bo kdo znal vse skupaj dobro sprogramirati Motronic (tu štejem tudi Matjaža-rsr, ki ima osebno v Slo največ izkušenj z Motronicom in 1.8T) glede na dejstvo, da gredo notri druge komponente - predvsem večje šobe, drugo ohišje Lmm-ja - v primeru Motronica. Tu je imel tudi Matjaž veliko težav pri uporabniku Cicero in je nazadnje Cicero pognal notri Autronic.
Edo mogoče nebi bilo slabo , da se preden pišeš o tem kaj lahko jaz naredim z Motronicom pa naj o to stari M3.8 ali ME7.5 ali pa MED9 pozanimaš kakšno opremo in znanje imam danes ne pa da pišeš o "stanju tehnike" izpred skoraj 4 let.
Lp,
Matjaž
Hehehe, smo pa hitri...
Zato sem pa napisal, da si imel težave z Leonom od Cicera, ki je že starejši.
Nisem pa nikjer zasledil kakega 1.8T z toliko konji in originalnim motronicom, da bi potrdil to kar praviš (čeprav ne dvomim, da ob dosti časa in volje bi to tudi naredil). Zato sem te pa tudi omenil, da imaš v Slo po mojem osebno največ izkušenj z motronicom 1.8T. To bi moral vzeti kot kompliment ne pa štartat kot lev nazaj![]()
Ampak najprej je treba kakega naredit, da se to pokaže da znaš.
Če pa si sposoben narediti 2.0T S3 - govorim o preprogramaciji motronica na resne konje in resne spremembe komponent, potem pa čestitke in mogoče se bo kdo odločil narediti tak stroj in mu ne bo treba investirati v drug računalnik.
to je samo pozitivno in ni bilo mišljno nič slabega, če si to tako vzel.
Sem tudi poudaril, da to sam nisem sposoben. Lahko pa vgradim Vipec, ki ekvivalentno nadomesti motronica in ga marsikje premaga...
No ja nekaj sem jih pa že naredi pa ne samo 1.8 T tut par 996TT in 997TT le da se lastniki teh vozil ne hvalijo po raznih forumih in potem verjetno to ni nič vredno, če se nočejo javno izpostavljati.
Kar se tiče S3 2.0 TFSI ti lahko odkrito povem s kakšno opremo delam INCA z ETK ECU MED9 (on-line mapirnje - isto kot tovarna)
No če pa stranka želi ji vgradimo Motec. Vendar pri nas ni potrebna vezava dodatne inštalacije, ker smo sami razvili vmesnik, ki omogoča priklop Moteca PlugnPlay isto kot to obstaja za razne Evote in Subaruje. In zadeva deluje z Egasom, komunicira preko CANBUSa z ostalo periferijo avtomobila (klima, abs, haldex,števci,...) Nobenih lučk za napake in nobenih vgradenj zajl za gas in podobne navlake. Ima pa tudi Knock control selektivno po posameznih valjih in to z "window" Torej prava dirkalna elektronika z naprednim nadzorom klenkanja kot ga premorejo motronici.
Vmesnik je razvit za 1.8T in Porscheje ostali modeli so v razvoju. Toliko malo za offtopic pa veliko uspešnih projektov v bodoče vam želim.
Lp,
rs2 je napisal/-a:Pure facts;
- vmesnik za Motec in razvoj? Lalala. Konektor, ki na eni strani paše na Motec na drugi na fabrški šteker od motronica. To je imel tatech že pred 5 leti... Tudi mi ne vežemo dodatno novo inštalacijo, če to ni potrebno. V večji meri se za tak poseg odločajo lastniki z starejšimi avtomobili, ki imjo v večji meri dotrajano inštalacijo in jo je potrebno menjati. Če potrebe ni, se priklopi na tovarniško. Ni Motec pri tem nič poseben. Vsak drugi standalone lahko tako priklopiš. Seveda moraš v dodanem vmesniku prilagoditi pine med seboj...
rs2 je napisal/-a:Se pa sprašujem, kje je Motec z ceno, da imaš vključene vse možne funkcije, ki jih ponuja?
Vipec vse to ponuja v osnovni ceni, brez doplačil. In kaj je najslajše? Vse to deluje. in še nekaj. Vsak mesec dodajajo nove stvari - brezplačno seveda - in to vse na željo dealerjev po svetu, ki diktirajo kaj vse se potrebuje v realnem življenju. In vse te nove funkcije razvijajo in dodajajo v osnovni Vipec. free of charge. Life is great is it not?
Po forumu brska: Google [Bot] in 2 gostov