HaMzO je napisal/-a:PRODRIVE je napisal/-a:Mene zanima kam vozijo SLO dirkaci optimirat svoje mice. Peljhan,Boh ,Klemencic,Rihtar,Pixi,Sedej....,imajo oni tud svoje tabore
Loco tuner s.p.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
LoCo je napisal/-a:HaMzO je napisal/-a:PRODRIVE je napisal/-a:Mene zanima kam vozijo SLO dirkaci optimirat svoje mice. Peljhan,Boh ,Klemencic,Rihtar,Pixi,Sedej....,imajo oni tud svoje tabore
Loco tuner s.p.
Maži Tuner (RSR). (Večina dirkalcev na motecu je narejena pri njemu)
TH Performance je napisal/-a:Prodrive mijenja turbine na svakih 400km (ako imas njihov auto). Ne bez razloga....ipak su to serijske turbine koje itekako pate u gpN.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
TH Performance je napisal/-a:Turbina ne odleti zbog elektronike, nego zbog onog tko ju slaze.
Prodrive mijenja turbine na svakih 400km (ako imas njihov auto). Ne bez razloga....ipak su to serijske turbine koje itekako pate u gpN.
Plus tuning....nisam vidio NIKOGA da koristi turbine speed sensor, ma barem JEDNOM, da ustvari vidi KAJ mu se dogadja sa turbom. O EGT-u i ostalom necu ni trositi rijeci.
Zato i traje koliko traje.
kingroad je napisal/-a:@MikeLima: katere turbine pa so v dirkalcih in koliko dajo od sebe? Je turbina kaj omejena s strani pravilnika?
lp
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
kingroad je napisal/-a:@MikeLima: katere turbine pa so v dirkalcih in koliko dajo od sebe? Je turbina kaj omejena s strani pravilnika?
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov