Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Sr nov 25, 2009 9:16 pm

Odvisno od grupe v kateri so eni pa kakor sem jst slisu relliart ter prodrive edino boh ima mocnega ostali so pa po pravilniku narjeni
 
Uporabniški avatar
HaMzO
Uporabnik
 
Prispevkov: 1164
Pridružen: So sep 30, 2006 1:05 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a HaMzO Sr nov 25, 2009 10:39 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Mene zanima kam vozijo SLO dirkaci optimirat svoje mice. Peljhan,Boh ,Klemencic,Rihtar,Pixi,Sedej....,imajo oni tud svoje tabore :?:


Loco tuner s.p. :D
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če nov 26, 2009 12:02 am

HaMzO je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Mene zanima kam vozijo SLO dirkaci optimirat svoje mice. Peljhan,Boh ,Klemencic,Rihtar,Pixi,Sedej....,imajo oni tud svoje tabore :?:


Loco tuner s.p. :D


Maži Tuner (RSR). (Večina dirkalcev na motecu je narejena pri njemu)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če nov 26, 2009 1:23 am

LoCo je napisal/-a:
HaMzO je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Mene zanima kam vozijo SLO dirkaci optimirat svoje mice. Peljhan,Boh ,Klemencic,Rihtar,Pixi,Sedej....,imajo oni tud svoje tabore :?:


Loco tuner s.p. :D


Maži Tuner (RSR). (Večina dirkalcev na motecu je narejena pri njemu)



Peljhan ima svoj tabor, njemu dela meni najhujsa konkurenca pri nas, Klaus Schwemmin, ki uporablja njegovo lastno elektroniko EMD (Preko 500 dirkalnih mick v njegovi stali). Boh je bil do sredine tega leta Peljhanova stranka, tudi EMD, kot tudi Jezersek / Vusic.
Klemencicu dela veteran Silvan Lulik, na italijanskem TDD.
Pixi in Asja Zupanc sta na Motecu, Gassner Motorsport.
Rihtar, Kaucic, Logar, Jeram, Trcek in z dvemi avti Horvat so bili ali pa so na Motecu v RSR stali, avtomobili pac malo krozijo... Se pa pocasi selijo z EMD na Motec, ker je menda boljsa podpora, pa kaka turbina manj odleti :D
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Če nov 26, 2009 6:39 am

Turbina ne odleti zbog elektronike, nego zbog onog tko ju slaze.

Prodrive mijenja turbine na svakih 400km (ako imas njihov auto). Ne bez razloga....ipak su to serijske turbine koje itekako pate u gpN.

Plus tuning....nisam vidio NIKOGA da koristi turbine speed sensor, ma barem JEDNOM, da ustvari vidi KAJ mu se dogadja sa turbom. O EGT-u i ostalom necu ni trositi rijeci.

Zato i traje koliko traje.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Če nov 26, 2009 7:02 am

kingroad je napisal/-a: Skratka gužve ni, tako da še dopuščam možnost da se vgradi še kakšna komponenta ki bi pripomogla k večji moči avta.
lp


Ti sam vgrajuj, ampak glej, da ti ne bom blendal v ovinku. :mrgreen: ;)
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če nov 26, 2009 11:08 am

TH Performance je napisal/-a:Prodrive mijenja turbine na svakih 400km (ako imas njihov auto). Ne bez razloga....ipak su to serijske turbine koje itekako pate u gpN.


Nevem kako je pr subawhojih ampak recimo mehanik, ki ga dobro poznam po vsakem rallyju razdre turbijno, jo uravnovesi in sestavi nazaj. Turbina dela že 2 sezoni brez problema. (Grupa N, Evo 9)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
TH Performance
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Če nov 15, 2007 2:39 pm

Napisal/-a TH Performance Če nov 26, 2009 11:58 am

upravo tako, a prodrive ne radi tako. ne isplati se. (njima)
 
jani.vuk
Novinec
 
Prispevkov: 398
Pridružen: Če nov 23, 2006 3:27 pm
Kraj: Idrsko pri Kobaridu

Napisal/-a jani.vuk Če nov 26, 2009 12:26 pm

A to delajo sami al je kaksen majster za to delat uravnovesit
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Če nov 26, 2009 5:15 pm

Toyota kolk KM furas zdej? as kej zamenov

Drgac pa dobr Evo
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Če nov 26, 2009 5:46 pm

X-Hair je napisal/-a:
kingroad je napisal/-a: Skratka gužve ni, tako da še dopuščam možnost da se vgradi še kakšna komponenta ki bi pripomogla k večji moči avta.
lp


Ti sam vgrajuj, ampak glej, da ti ne bom blendal v ovinku. :mrgreen: ;)


ne boš ne, bom kmalu na bilštajnih :twisted:
evo4fun
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Če nov 26, 2009 6:05 pm

Bel-Tirid je napisal/-a:Toyota kolk KM furas zdej? as kej zamenov


nisem še , spomladi pride na vrstu zadeva...cca.380 po starem :lol:
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če nov 26, 2009 7:09 pm

Yoni je napisal/-a:Kar je bolj oštrih zadev je itak vse več al manj Gabatovo maslo...


Gabat mi je pred leti reku, da po njegovih izkušnjah ne upa čez 2 Bara trajne obremenitve ...

... in še dobr' , da ima tale Evo tak IC kot Saxo-T , ...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Če nov 26, 2009 8:44 pm

TH Performance je napisal/-a:Turbina ne odleti zbog elektronike, nego zbog onog tko ju slaze.

Prodrive mijenja turbine na svakih 400km (ako imas njihov auto). Ne bez razloga....ipak su to serijske turbine koje itekako pate u gpN.

Plus tuning....nisam vidio NIKOGA da koristi turbine speed sensor, ma barem JEDNOM, da ustvari vidi KAJ mu se dogadja sa turbom. O EGT-u i ostalom necu ni trositi rijeci.

Zato i traje koliko traje.


Turbina odleti, ker je prevrtena in pregreta. V Gr.N in A so vse prevrtene in vse pregrete. Koliko cesa lahko prenese, je pa skrivnost vsakega tunerja. Slabsi ko je voznik, bolj nastrada zaradi ALS.

Prodrive revizija motorja N11 je kostala 6500 - 10000GBP, poleg tega pa so subaruji ena anemicna jetra. Vsi Prodriveovi motorji od N10 do N12 so bili zgoljufani. Toliko o tem.

RSR Turbomap uporabljam redno ze kar nekaj let za tuning dirkalcev, na dirki se ne sme uporabljati, ker ni dovoljeno imeti senzorja obratov turbine. FIA...

V ~200 dirkah sta mi do zdaj odletele tri turbine. Ena je sla Filipcu na Evo9, ker je ventilator preglodal cev do IC, druga je sla Reitspergerju, ker je ni niti povohal dve sezoni, kaj sele vzdrzeval, zadnja je sla Horvatu, ker se je snela cev filtra in je pojedla kamen.

Gre pa vsaka turbina po dirki na revizijo, jasno. Kosta 120 eurov, kar je manj kot pol turbine na leto.
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad Če nov 26, 2009 8:50 pm

@MikeLima: katere turbine pa so v dirkalcih in koliko dajo od sebe? Je turbina kaj omejena s strani pravilnika?


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če nov 26, 2009 10:21 pm

kingroad je napisal/-a:@MikeLima: katere turbine pa so v dirkalcih in koliko dajo od sebe? Je turbina kaj omejena s strani pravilnika?


lp


Serijske z restriktorjem. Grupa N 32mm (drugo leto 33m)
Grupa F brez omejitev - tudi druge turbine.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 26, 2009 10:46 pm

MikeLima je napisal/-a:
Ena je sla Filipcu na Evo9, ker je

hrvatu iz Samobora? On je relijaš drugače, vem da se mu je Gabrek igračkal nekaj okoli avta, nato ga je prodal Lončariču...če mislimo na istega in vem, da je avto vedno nagajal....
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Če nov 26, 2009 10:49 pm

Uporablja kdo olajsane turbine , vetrnice iz titana?
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe nov 27, 2009 10:06 am

kingroad je napisal/-a:@MikeLima: katere turbine pa so v dirkalcih in koliko dajo od sebe? Je turbina kaj omejena s strani pravilnika?


Odvisno kje. Pravilnik je appendix J pri FIA, po katerem ima vsak avto FIA homologacijo s tocno opisanimi dovoljenimi merami in predelavami. Homologacijo FIA-i predlaga fabrika, ki jo potem FIA potrdi ali pa spremeni.
V reliju je vse zelo limitirano. Serijska turbina + restriktor z luknjo 32mm oziroma po novem letu 33mm, GrA (kjer jo je se dovoljeno vozit) 34mm. WRC turbina homologirana pri FIA, 34mm restriktor. To je dodatna tezava itak, ker skozi malo luknjo to ful tezko diha in se vrti prevec. Ponavadi GrN tam od 1.8 do 2 bara.
Za gorce N in A velja podobno, oziroma kakor doloci lokalni ASN. Trenutno je za EP in cono celo brez restriktorja, a je skoraj vsako leto drugace. V E klasah je turbina prosta.
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe nov 27, 2009 10:42 am

Tko kot je MikeLima povedal, appendix J se nanaša na FIA homologacijo vozila. Hitr rally avto je kr zaj**** narest, ker je polno omejitev. Skoraj vsaka stvar mora bit v določenih merah, zelo malo odstopanja od serijskega, z izjemami seveda( menjalnik, odmične, podvozje,...). To je če se greš po pravilih. :) Kolk je zgoljufanih avtov pri nas bom pa raje tiho. Res pa je, da je pravilnik tudi napisan tako, da si ga (pri nas) vsak razlaga po svoje.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov