Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Bel-Tirid Sr dec 02, 2009 7:19 pm

LoCo je napisal/-a:
Bel-Tirid je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=VrFWGfdTnk4 :twisted:


Tsuchya pač... Ko sm gledu štartno linijo in ko sem vidu Tsuchyo sm vedu kdo bo prvi. Nism še gledu filmčka ko on nebi zmagu neke take testne japanske dirke. Tip je res car :)

Ampak tle spet primerjave delamo stock by stock. Jz sm dal ta topic v Tuning forum z razlogom.


Tole je dobr gledat
http://www.youtube.com/watch?v=gUxMXGE5 ... re=related
res battle
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Sr dec 02, 2009 7:20 pm

lancia hf je napisal/-a:Ma kaj se vam ne zdi, da če bi bila avtomobila kaj vredna, bi še vedno vozili v WRC-ju, Ne pa da so šli v IRC pa še tam jih (časovno prehitevajo) Punto-ti Abarth :jao:


Dej predn izpades moron preberi kaj je razlika glede pravil med evotom in imprezo grupo N in Puntotom s2000.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Sr dec 02, 2009 7:59 pm

 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr dec 02, 2009 9:10 pm

LoCo je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Ma kaj se vam ne zdi, da če bi bila avtomobila kaj vredna, bi še vedno vozili v WRC-ju, Ne pa da so šli v IRC pa še tam jih (časovno prehitevajo) Punto-ti Abarth :jao:


Dej predn izpades moron preberi kaj je razlika glede pravil med evotom in imprezo grupo N in Puntotom s2000.


Pa neglej ti na grupe, glej ti kar piše v oklepalu, da dosti švohnejši avtomobil na prednji pogon, ki se pa res da vrti na dosti vislih obratih, časovno prehiti napredni 4 kolesno gnani turbo "napredek" Zato tukaj meni grupe nič ne pomenijo, pomenijo pa dirkačem predvsem pri vlaganju v avtomobil. ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
NoFear85
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Ne jun 21, 2009 11:32 am

Napisal/-a NoFear85 Sr dec 02, 2009 9:34 pm

lancia hf: nerad se vmesavam, vendar bi blo res dobro da se predhodno poucis o zadevi, preden prides ven s takimi

Subaru in Mitsubishi sta oba v grupi N, kamor sodi tudi S2000 ki pa je svoja klasa. Se vedno je 2000ccm motor, stirikolesno gnan avto o moci pa ne bi, saj je iz atmosferskega motorja stisnjenih kar 280+KS.

Je pa tu se 100 drugih dejavnikov, zakaj je S2000 hitrejsi od ostalih (restriktor, medosna,...).
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Sr dec 02, 2009 9:50 pm

khm jaz sem že podal mnenje, definitivno pa noben avto ni slab in jih je res težko primerjat, samo nekaterim pač paše boxer nekaterim ne, meni ja , zato imam imprezo, je pa res da 9 nisem peljal, ampak dvomim da bi se premislil :lol:

bistri...a maš stijko zdej?

na vem pa kaj ima lancia in toyota skupnega z evotom in imprezo! sicer pa ta primerjava tudi ni na mestu, ker bi bilo itak cel kup kreganja, sicer bi pa o celici carlos sainz ( katero imam tudi jaz, bolj kot ne stock) lahko povedal th performance, kateri se vozi na 640 HP
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Sr dec 02, 2009 9:52 pm

NoFear85 je napisal/-a:lancia hf: nerad se vmesavam, vendar bi blo res dobro da se predhodno poucis o zadevi, preden prides ven s takimi

Subaru in Mitsubishi sta oba v grupi N, kamor sodi tudi S2000 ki pa je svoja klasa. Se vedno je 2000ccm motor, stirikolesno gnan avto o moci pa ne bi, saj je iz atmosferskega motorja stisnjenih kar 280+KS.

Je pa tu se 100 drugih dejavnikov, zakaj je S2000 hitrejsi od ostalih (restriktor, medosna,...).


Mi je vse jasno tole. Samo zdaj je že govora o rally izvedbah. Drugače me pa prav zanima kaj bi potem ti imel v civilni izvedbi.
Nabritega Abarta, ali "zanikernega" STI,EVO (če primerjamo kaj delajo avtomobili v IRC-ju) :?:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Sr dec 02, 2009 9:55 pm

Hja...
Tole GrN vs S2000 je off topic, but... Ne pozabit, da se 28 dni, pa GrN vozi restriktor 33 namesto 32, kar je 6% vec, kar je vsaj 6% vec moci. In tole bo naredilo sezono 2010 precej pestro.

Kar se tice impreze vs EVO je pa po moje takole. Urbane zgodbe krozijo, da subaruji bolje lezijo kot micke. Sicer N14 se nisem peljal, ampak prejsne so bile vse samo zelo trde. Serijske, jasno. To daje bolj kompakten obcutek. EVO veliko hitreje sede v roke in vec odpusca. Okoli motorja itak ni izgubljati besed. Da je subaru tam nekje kot micka, mora imeti 2.5l motor, pa je se zmeri anemika. Goljufiv obcutek naredi kratek menjalnik... Vse postane absolutno jasno, ko mick vajeni clovek vidi suba motor od znotraj. Kot bi se otroci igrali. Ojnice za mezinec debele, lezajcki za kazalec siroki... In kakor izgleda, toliko tudi zmore. Prodrive N11 naj bi imel 555Nm, 250HP, bilo je pa 430Nm in 230HP. EVO8 N domace izdelave je imel takrat 510Nm in 270HP. T. Kaucic je presedlal z impreze N11 v EVO9, je takoj izjavil, da gre kot bi se v WRC usedel.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Sr dec 02, 2009 11:28 pm

Zanimiv vpogled v WRC Imprezo.

Tommi Makinen , Touge testna steza pri Best Motoring.

http://www.youtube.com/watch?v=o18h3YX3xnY

http://www.youtube.com/watch?v=p-pq7VDZMz4
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če dec 03, 2009 7:47 am

EdinA Prednost Subaruja pred Micko je v težišču , ker ima Boxer nižjega z ležečimi valji intako z nižjim težiščem motorja, pa še v uravnoteženosti motorja z nasproti ležečimi valji, ... drugače pa je vseskupaj en kompleten "minus" pri Subaruju, pa še precej grši je od Micke ( razen ta zadnje Mice, ki žal tudi ni preveč posrečeno oblikovana, tako kot npr 6 ) .
Drugače pa ima Subaru manj powerja + večjo porabo goriva, zaradi povečanega trenja v valjih ki ležijo , namesto stojijo, čeprav ima precej izmaknjene valje iz sredine vrtišča proti obrabi.
Subaru je lahko zelo dober edinole za v ovinke, potem pa se zgodba neha .

Enostavno .

Dober dan, še naprej, ...
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Če dec 03, 2009 9:48 am

lancia hf je napisal/-a:
NoFear85 je napisal/-a:lancia hf: nerad se vmesavam, vendar bi blo res dobro da se predhodno poucis o zadevi, preden prides ven s takimi

Subaru in Mitsubishi sta oba v grupi N, kamor sodi tudi S2000 ki pa je svoja klasa. Se vedno je 2000ccm motor, stirikolesno gnan avto o moci pa ne bi, saj je iz atmosferskega motorja stisnjenih kar 280+KS.

Je pa tu se 100 drugih dejavnikov, zakaj je S2000 hitrejsi od ostalih (restriktor, medosna,...).


Mi je vse jasno tole. Samo zdaj je že govora o rally izvedbah. Drugače me pa prav zanima kaj bi potem ti imel v civilni izvedbi.
Nabritega Abarta, ali "zanikernega" STI,EVO (če primerjamo kaj delajo avtomobili v IRC-ju) :?:


Ampak spet vleces po svoje :)

Iz vsakega avtomobila se ob primernem vlozku da narediti monstrum. Potenciala imajo, v kolikor denar ni ovira, vsi dovolj. Glejmo serijske avtomobile ;)

Lancia Delta Integrale 16V so bile moje mokre sanje prakticno do nedavnega pa si upam trdit, da ji s temle, kar si lastim sedaj pridem do zivega ;) ...in to navkljub ogromni "papirni prednosti" v prid babici. Roko na srce, Top Geara nikdar nisem smatral za nek kredibilen vir informacij ampak za hec si poglej zadnji show - konkretno, kako se specialka Stratos vozi. Atraktivno...in zal nic vec kot to.

In ce grem nazaj ontopic: ce bi imel avto, ki bi ga sam zelel voziti vsak dan, bi sel za Imprezo. Ampak samo in zgolj v tem primeru...

@ Loco: Tsuchiya ni clovek...zanj bi morali odpret posebno kategorijo.
Zadnjič spremenil gofra, dne Če dec 03, 2009 5:45 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če dec 03, 2009 10:01 am

airmike je napisal/-a:
pinjas je napisal/-a:sam bi tud izbral EVO-ta. Subaru je tudi stroj vendar bokser motor ima preveč podobne zvok alfinemu kar mine vpliva zaupanja pa čeprav je japonec.


In kaj je narobe z alfinim bokserjem? :g:

Maš osebne izkušnje z njim al pač sklepaš da je sranje ker si slišal da se alfe kvarijo?


Izkušenj nimam vendar 1-2x na mesec vidim kako alfo ob strani ceste ali pa ko jo porivajo iz križišča. In se ne hecam. Če bi dobil 100 euro ko vidim alfo v težavah bi imel sigurno že kakih 2000 euro na kraju. Ne sedaj mislit slabo, alfe so mi zelo lepi avti, vendar ko vidiš take reči te mine volja in res je neverjetno kako je zmerja pokvarjen avto ob cesti ALFA. Dovolj z OT.

EVO RULES!!!
 
wroom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po maj 01, 2006 10:23 am

Napisal/-a wroom Če dec 03, 2009 12:48 pm

Tale pametovanje kr kliče da še jaz predstavim svoje neznanje.... :-P
Najprej morm tut jaz povedat da sem EVO fan.


Drugač pa smo imel doma, zdej nevem kakšne so te oznake pr subaruju,pa vm bom jest to kr po kmečk povedu.
Imprezo WRX STI prvi model (k je mel grde luči k smrt,pa ta mal spojler še)
Imprezo WRX STI naslednji model k je men tut najlepši od subarujov
Potem pa dirkalni evo VIII
pa EVO IX k sem ga tudi sam mel v uporabi skor eno leto.
Sedaj pa EVO X RS katerega tut sam veliko uporabljam

Vse impreze so mele tiste tovarniške prodrive kite not.
Evo ti so pa vsi kr konkretno natjunani z domačim slovenskim znajem in neznajem.


Zdej pa tko kork men fotr prav (v času STI nisem še imel izpita) so avti precej podobni, razliko so naredl pr mitsubihiju predusem z aktivnimi diff tist knof za podlage je zlo fajn stvar, ker avto reagira bolj pričakovano. Drugač je pa to vse isto sranje, kar se tiče pogona, sam sem bil na audi driving expirance (AUDI A4 3.2 QUATTRO 6MT B8 ) in na winter špasu (EVO IX EVO X) vse se dogaja na ledu in zaprti progi in vm povem da sem se počutu v vseh avtomobilih enak. Vrjetno ker je mel audi skandinavske gume, samo so mel eni evoti dirkalne zimske gume (brez ježkov) tko da ma audi tut zlo dobr pogon pa u kurcu težišče pa nevem,kaj use sam avto dela in se pele hitr tut na ledu kjer težišče najbolj šteje.


Tko da kerga kol uzamete ma avto tok potencjala da ga z vašim in našim vozniškim neznanjem zlo težko izkoristite. In potem kar je loco povedu važno pr teh avtih je KOK stane vzdrževanje KOK stane tuning KOK stanejo rezervni kosi k se ti na krimu drevo postav na cesto. IN TUKI EVO ZMAGA!

Je pa druga stvar,da smo obe impreze pordal na isto foro, na najslajšo. Kr iz lubga mera se je pojavu tipčk dal dnar na mizo in reku da on to rab. pa to sta bla dva različna človeka in dva različna avta. EVO ta pa prodajaš k staro kurbo brez zob.

AJA DUGAČ PA GOLF MK4 1.8 4motion itak zmaga tut če so oni hitrejš na cilju.
8)
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan Če dec 03, 2009 1:00 pm

wroom je napisal/-a:Tale pametovanje kr kliče da še jaz predstavim svoje neznanje.... :-P
Najprej morm tut jaz povedat da sem EVO fan.


Drugač pa smo imel doma, zdej nevem kakšne so te oznake pr subaruju,pa vm bom jest to kr po kmečk povedu.
Imprezo WRX STI prvi model (k je mel grde luči k smrt,pa ta mal spojler še)
Imprezo WRX STI naslednji model k je men tut najlepši od subarujov
Potem pa dirkalni evo VIII
pa EVO IX k sem ga tudi sam mel v uporabi skor eno leto.
Sedaj pa EVO X RS katerega tut sam veliko uporabljam

Vse impreze so mele tiste tovarniške prodrive kite not.
Evo ti so pa vsi kr konkretno natjunani z domačim slovenskim znajem in neznajem.





Zdej pa tko kork men fotr prav (v času STI nisem še imel izpita) so avti precej podobni, razliko so naredl pr mitsubihiju predusem z aktivnimi diff tist knof za podlage je zlo fajn stvar, ker avto reagira bolj pričakovano. Drugač je pa to vse isto sranje, kar se tiče pogona, sam sem bil na audi driving expirance (AUDI A4 3.2 QUATTRO 6MT B8 ) in na winter špasu (EVO IX EVO X) vse se dogaja na ledu in zaprti progi in vm povem da sem se počutu v vseh avtomobilih enak. Vrjetno ker je mel audi skandinavske gume, samo so mel eni evoti dirkalne zimske gume (brez ježkov) tko da ma audi tut zlo dobr pogon pa u kurcu težišče pa nevem,kaj use sam avto dela in se pele hitr tut na ledu kjer težišče najbolj šteje.


Tko da kerga kol uzamete ma avto tok potencjala da ga z vašim in našim vozniškim neznanjem zlo težko izkoristite. In potem kar je loco povedu važno pr teh avtih je KOK stane vzdrževanje KOK stane tuning KOK stanejo rezervni kosi k se ti na krimu drevo postav na cesto. IN TUKI EVO ZMAGA!

Je pa druga stvar,da smo obe impreze pordal na isto foro, na najslajšo. Kr iz lubga mera se je pojavu tipčk dal dnar na mizo in reku da on to rab. pa to sta bla dva različna človeka in dva različna avta. EVO ta pa prodajaš k staro kurbo brez zob.

AJA DUGAČ PA GOLF MK4 1.8 4motion itak zmaga tut če so oni hitrejš na cilju.
8)


takšne avtomobile ste si lastili doma,pa nimaš pojma ne o modelih,ne o imenih ne o ničemer....legitimnost tvojih izjav je vprašljiva...
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Če dec 03, 2009 1:05 pm

Damjan sem že tudi jaz hotel to napisat pa raje nisem ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če dec 03, 2009 1:11 pm

pinjas je napisal/-a:
airmike je napisal/-a:
pinjas je napisal/-a:sam bi tud izbral EVO-ta. Subaru je tudi stroj vendar bokser motor ima preveč podobne zvok alfinemu kar mine vpliva zaupanja pa čeprav je japonec.


In kaj je narobe z alfinim bokserjem? :g:

Maš osebne izkušnje z njim al pač sklepaš da je sranje ker si slišal da se alfe kvarijo?


Izkušenj nimam vendar 1-2x na mesec vidim kako alfo ob strani ceste ali pa ko jo porivajo iz križišča. In se ne hecam. Če bi dobil 100 euro ko vidim alfo v težavah bi imel sigurno že kakih 2000 euro na kraju. Ne sedaj mislit slabo, alfe so mi zelo lepi avti, vendar ko vidiš take reči te mine volja in res je neverjetno kako je zmerja pokvarjen avto ob cesti ALFA. Dovolj z OT.

EVO RULES!!!


Jaz pa vidim velik renojev pa peugeojev in podobnega sranja ob cesti pa kaj. Nima to veze z tem da si izjavo da te subaru bokser spominja na alfin bokser in ti zato vliva nezaupanje. Če bi vedel kaka je razlika med alfinim bokserjem in subaru bokserjem nebi kozlarij pisal!
 
Uporabniški avatar
pinjas
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: Ne feb 06, 2005 11:11 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a pinjas Če dec 03, 2009 2:39 pm

joj očitno sem ranil subarujev ponos. 8) Zakaj je pa moral it subaru na 2500ccm?? ker 2000 niso sposobni narestda leti in da ne onesnažuje. Najlažje je it gor z volumnom in se vse reši.

EVO RULES; EVO RULES; EVO RULES ...... :D
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Če dec 03, 2009 3:23 pm

damjan je napisal/-a:takšne avtomobile ste si lastili doma,pa nimaš pojma ne o modelih,ne o imenih ne o ničemer....legitimnost tvojih izjav je vprašljiva...


Te moram razočarat... Ampak so jih mel res... Ker wrooma osebno poznam, pa fotra tut :)
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Napisal/-a airmike Če dec 03, 2009 4:15 pm

pinjas je napisal/-a:joj očitno sem ranil subarujev ponos. 8) Zakaj je pa moral it subaru na 2500ccm?? ker 2000 niso sposobni narestda leti in da ne onesnažuje. Najlažje je it gor z volumnom in se vse reši.

EVO RULES; EVO RULES; EVO RULES ...... :D


Jaz vozim alfa bokser, študenti nimamo keša za STIje :D

Govoril si o nezanesljivosti zdaj pa si spremenil na to kak leti pa kak onesnažuje....

Sej ne rečem da je alfa bokser višek tehnologije ampak z subijem v isti koš to metat pa prosim ne. Ker alfa je nehala z razvojem bokserjev v 80ih. Subi ma recimo 5x uležajeno glavno gred alfa sam 3x.

Zadnji moj post v tej temi.
 
Uporabniški avatar
damjan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1630
Pridružen: So okt 19, 2002 10:46 am
Kraj: črnomelj

Napisal/-a damjan Če dec 03, 2009 4:55 pm

LoCo je napisal/-a:
damjan je napisal/-a:takšne avtomobile ste si lastili doma,pa nimaš pojma ne o modelih,ne o imenih ne o ničemer....legitimnost tvojih izjav je vprašljiva...


Te moram razočarat... Ampak so jih mel res... Ker wrooma osebno poznam, pa fotra tut :)



potem se pa iskreno opravičujem :pray:
samo jst vem da če bi imel takšne zverke doma bi za vsako vedel kako in kaj,....
ok ljudje smo si različni
se oproščam še enkrat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov