Tale pametovanje kr kliče da še jaz predstavim svoje neznanje....
Najprej morm tut jaz povedat da sem EVO fan.
Drugač pa smo imel doma, zdej nevem kakšne so te oznake pr subaruju,pa vm bom jest to kr po kmečk povedu.
Imprezo WRX STI prvi model (k je mel grde luči k smrt,pa ta mal spojler še)
Imprezo WRX STI naslednji model k je men tut najlepši od subarujov
Potem pa dirkalni evo VIII
pa EVO IX k sem ga tudi sam mel v uporabi skor eno leto.
Sedaj pa EVO X RS katerega tut sam veliko uporabljam
Vse impreze so mele tiste tovarniške prodrive kite not.
Evo ti so pa vsi kr konkretno natjunani z domačim slovenskim znajem in neznajem.
Zdej pa tko kork men fotr prav (v času STI nisem še imel izpita) so avti precej podobni, razliko so naredl pr mitsubihiju predusem z aktivnimi diff tist knof za podlage je zlo fajn stvar, ker avto reagira bolj pričakovano. Drugač je pa to vse isto sranje, kar se tiče pogona, sam sem bil na audi driving expirance (AUDI A4 3.2 QUATTRO 6MT B8 ) in na winter špasu (EVO IX EVO X) vse se dogaja na ledu in zaprti progi in vm povem da sem se počutu v vseh avtomobilih enak. Vrjetno ker je mel audi skandinavske gume, samo so mel eni evoti dirkalne zimske gume (brez ježkov) tko da ma audi tut zlo dobr pogon pa u kurcu težišče pa nevem,kaj use sam avto dela in se pele hitr tut na ledu kjer težišče najbolj šteje.
Tko da kerga kol uzamete ma avto tok potencjala da ga z vašim in našim vozniškim neznanjem zlo težko izkoristite. In potem kar je loco povedu važno pr teh avtih je KOK stane vzdrževanje KOK stane tuning KOK stanejo rezervni kosi k se ti na krimu drevo postav na cesto. IN TUKI EVO ZMAGA!
Je pa druga stvar,da smo obe impreze pordal na isto foro, na najslajšo. Kr iz lubga mera se je pojavu tipčk dal dnar na mizo in reku da on to rab. pa to sta bla dva različna človeka in dva različna avta. EVO ta pa prodajaš k staro kurbo brez zob.
AJA DUGAČ PA GOLF MK4 1.8 4motion itak zmaga tut če so oni hitrejš na cilju.
