Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 11:23 am

Ce hoces iz 1.4 8V motorja spravit 300+KM je krivulja milo receno "zanimiva". Bomo videli kaksna bo ko bo 400KM. Verjetno bo se bolj zanimiva.

Vsak avto s preko 200KM na liter ima "zanimive" krivulje, zaradi prevelike turbine.
Ti pa si omenil, da ravno taki projekti manjkajo. Odloci se kaj se ti zdi uporabno.

Projektov je vec kot dovolj, kar nekaj jih najdes predstavljenih tudi tukaj. Ce te kaj prav posebej zanima pa vprasaj.

Se strinjam da 300KM iz 1.4 8V motorja ni za se hvalit.
Nekaj samo zate (majhen del, boljsi se pridejo)

http://www.shrani.si/?2z/Hm/4NQ3fHKY/atr.jpg
http://www.shrani.si/?31/DK/3lDdqqDY/g18t.jpg
http://www.shrani.si/?L/8S/32xCcm1a/r32sc.jpg
http://www.shrani.si/?3v/Wi/4vrZowT7/bmw745i.jpg

http://www.shrani.si/?1A/QO/35N9QoMu/sa ... 285bar.jpg
http://www.shrani.si/?3o/12K/4AUCWson/saxo32bar.jpg


Evo s serijsko turbino je zelo dobra resitev. Takoj ko se zacne montirat vecje smo ze v obmocju "zanimiv" krivulj moci. Ki tebi recimo niso vsec.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 05, 2009 4:42 pm

Hej pobčki;

kaj pa so za vas zanimive krivulje? 8)

ko ze debatirate o tuningu, pa pustmo Evo al impreza, KOLIKO uporabnih obratov pa mora imeti motor, da še govorimo o dnevno uporabnem avtu?

In kaj za vas pomeni "uporabni obrati" - npr. nad 100hp, nad 200hp, nad 300hp,..?

Lahko kdo to definira? Da malo podebatiramo tudi o tem - bi bilo zanimivo videti, kaj komu dejansko pomeni "uporaben avto"...

Mičo; še zmeraj mi ni jasno, kako valji pri Avtoelektronki izračunajo moč na koesih in gredi... Kateri so pravi - ker oboji definitivno ne držijo....?
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 5:39 pm

Uporabno je da pri 3000 obratih zahodis plin in avto zatem kar hoce pospesevati s polno paro. 3000 obratov so ponavadi obrati s katerimi se vozijo bencinski avti v prometu.
Plus minus 500 obratov. In ki se vrtijo do 7000 obratov. Plus minus 500 obratov.

Ce se kaksen vrti do 10000 potem bi bilo uporabno ce bi delal od 5000 naprej.

200KM na liter je ponavadi ze velik problem za "uporabnost".

Serijskim avtom so tile valji dosedaj se zmeraj izmerili serijske tovarniske konje.
Se pravi da na kolesih in na gredi kar dobro izmerijo.
Mogoce pa "ne delajo" samo za stunane avte?

O izgubah smo debatirali ze kaksno temo nazaj. "VAG 1.8 tuning", ce pogledas.
Izmeri se navor in moc potrebna za pognat valje. Potem se v pojemku valjev in zavornem ucinku menjalnika in prenosov ter seveda kotalnega upora gum izracunajo izgube. Izgube so najvecje zaradi kotalnega upora gum. Povecujejo se s hitrostjo.
Se pravi, ce merimo v tretji prestavi in gre avto do 150km/h so izgube precej manjse, kot ce merimo v sesti in gre avto do 300km/h. Kajti najvecji izvor izgub prestavlja kotalni upor gum. Se pravi s tanjsimi gumami bos imel izmerjeno vec KM na kolesih, ampak bodo izgube manjse, in bo KM na gredi bolj ali manj isti. Isto velja, ce imas povsem zgreseno optiko. Recimo da ti vlece volan postrani na valjih. Velja seveda predvsem za avte na prednji pogon.

Poglej graf od Saxa, ki gre do 310km/h na valjih. ( http://www.shrani.si/?1A/QO/35N9QoMu/sa ... 285bar.jpg )
Pri 300km/h so izgube 60KM. pri 150 pa priblizno 16 do17KM.

Potem smo nekaj delali na avtu in isto najvecjo moc dosegli ze 1000 obratov prej.
http://www.shrani.si/?3o/12K/4AUCWson/saxo32bar.jpg

In izgube so toliko manjse. Moc na kolesih pa vecja. Ampak na gredi je isto.

Bolj preprosto kot tako ne znam razlozit.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So dec 05, 2009 6:33 pm

rs2 je napisal/-a:ko ze debatirate o tuningu, pa pustmo Evo al impreza, KOLIKO uporabnih obratov pa mora imeti motor, da še govorimo o dnevno uporabnem avtu?

In kaj za vas pomeni "uporabni obrati" - npr. nad 100hp, nad 200hp, nad 300hp,..?

Lahko kdo to definira? Da malo podebatiramo tudi o tem - bi bilo zanimivo videti, kaj komu dejansko pomeni "uporaben avto"...


Men osebno je definicija uporabnega avta da lahko brez težave prestavljaš čez prestave navzgor in navzdol (zaviranje pred ovinkom) brez da prideš v obrate kjer bo avto potreboval pol sekunde ali pa še kaj več da spet začne delat... Jz lahko recimo pri svojem rečem da je uporabno polje za hitro vožnjo od 3500 do 7600(na tok mam blokado naštimano čeprav bi jo lahko mel višje ampak ne vidim potrebe).
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra So dec 05, 2009 6:34 pm

Jaz sicer ne poznam stvari dovolj dobro, da bi lahko tule modroval, vendar vi delate na valjih, ki so brez zavore? Kolikor je meni znano, je potrebno pri teh racunat s kar nekaj korekcijskimi faktorji (ki niso nic drugega kot neki povprecni priblizki) in na koncu je rezultat bolj "napol"...

Za hec se primerjava - delal sem run na Dynoraceu pri 35 stopinjah zunaj, in nato cez pozno jeseni se na Mustangu z zavoro. Mustang je pokazal cca. 4 konje manj (WHP) kljub temu, da je bila zunanja temperatura skoraj 25 stopinj nizja...

...in samo se en dokaz vec, da steje zgolj neposredna primerjava pred in po predelavi na isti mizi ;)

Uporaben avto?

Tak, ki je dovolj prozen, da ga vozis v rezimu spodaj in, ki ima dovolj moci visje, preskok med njima pa je karseda linearen...

LpF
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 05, 2009 7:36 pm

No smo že korak bližje. Kolikor sem razbral, je za vas uporaben avto, če ima vsaj kake 3500 - 4000 "uporabnih obratov". Ja? Ce prav razumem potem ni važno ali je nekdo naredil, da gre od 2000 - 6000 (pol je pa tema) al pa 5000 - 9000 (spodaj tema).
Seveda ob predpostavki, da je avto narejen za vsak dan in mora kot tak ob vseh pogojih tudi delovati.

Zdej pa ključno vprašanje. Kje pa je meja v konjih, da so obrati "uporabni"?
Se pravi koliko hp mora imeti najmanj v teh 4000 "uporabnih" obratih, da je še zadovoljiva vožnja za vsak dan?

200hp na liter je povsem normalna stvar in avto več kot odziven Mičo. To je na petaku 445hp. Petak s 445hp ima poln tlak pri 3000 obratih in vleče vse do 8000. To pomeni da NIMA zanimive krivulje ampak povsem lepo običajno z veliko uporabnega območja.
Zame zanimiva - po tvoji definiciji 8) je bolj taka, ko prideš na kake 300+ na liter. Tam je pa spodaj bolj revček in rabiš obrate zgoraj...
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So dec 05, 2009 7:57 pm

Čeprav se mi zdi tale tema bolj kot risanka, me čudi da nekateri dolge mesece ustvarjate in same rizbice lepite po forumu, potem pa greš na drag race, in vidiš neko prastaro "kareto", ki so jo samo malo po "kmečko" skupaj "zmetali" kako se pelje mimo raznih avtomobilov z oh in sploh krivuljam. :roll:
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky So dec 05, 2009 8:34 pm

lancia hf je napisal/-a:Čeprav se mi zdi tale tema bolj kot risanka, me čudi da nekateri dolge mesece ustvarjate in same rizbice lepite po forumu, potem pa greš na drag race, in vidiš neko prastaro "kareto", ki so jo samo malo po "kmečko" skupaj "zmetali" kako se pelje mimo raznih avtomobilov z oh in sploh krivuljam. :roll:

Podpis! :mrgreen:
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 8:59 pm

rs2 je napisal/-a:200hp na liter je povsem normalna stvar in avto več kot odziven Mičo. To je na petaku 445hp. Petak s 445hp ima poln tlak pri 3000 obratih in vleče vse do 8000. To pomeni da NIMA zanimive krivulje ampak povsem lepo običajno z veliko uporabnega območja.


Imas kaksno meritev, cetudi nekje z neta za prilepit? Se pravi da je krivulja navora konkretna ze pri 3000 obratih.

Jaz ne najdem nic pametnega, samo tole:
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2162139
http://www.034motorsport.com/gallery/v/ ... 3.png.html
http://www.034motorsport.com/gallery/v/ ... S.png.html
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad So dec 05, 2009 9:01 pm

samo razlika je v tem da verjetno tiste karete spravijo na prikolico in odvlečejo nazaj v delavnico kjer zopet lokalni mesarji čarajo da bo avto potegnil tistih nekaj runov. Če pa se po dragu z taistim avtom odpelješ z družino na večerjo je pa povsem druga zgodba.

edit: nekaj let nazaj smo pri RSRu delali golf IV GTI. In sem šel z njim na drag v Celje. Vse lepo OK dokler me ni snela Fiat Tempra (!!) z eno big turbino ki fantje še vedeli niso kam bi v originalu spadala. Prvih 200m se avto še skoraj premaknil ni, nato ga je pa izstrelilo mimo mene. Avto nato ni prišel do doma (Tempra)

lp
Zadnjič spremenil kingroad, dne So dec 05, 2009 9:05 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
evo4fun
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R So dec 05, 2009 9:01 pm

Stasky je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Čeprav se mi zdi tale tema bolj kot risanka, me čudi da nekateri dolge mesece ustvarjate in same rizbice lepite po forumu, potem pa greš na drag race, in vidiš neko prastaro "kareto", ki so jo samo malo po "kmečko" skupaj "zmetali" kako se pelje mimo raznih avtomobilov z oh in sploh krivuljam. :roll:

Podpis! :mrgreen:


V določeni meri se strinjam, ampak te "karete" niso daily driverji, na drag pride na prikolici, komponente pa več kot drag ali 2 ne zdržijo...
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo So dec 05, 2009 9:02 pm

lancia hf je napisal/-a:Čeprav se mi zdi tale tema bolj kot risanka, me čudi da nekateri dolge mesece ustvarjate in same rizbice lepite po forumu, potem pa greš na drag race, in vidiš neko prastaro "kareto", ki so jo samo malo po "kmečko" skupaj "zmetali" kako se pelje mimo raznih avtomobilov z oh in sploh krivuljam. :roll:


A lancia to? :twisted:


Drgač pa - razlika je še vedno to da se (bom dal svoj primer ko me je dol pocla corsa letnik 1963 k komej skp stoji) jz pripeljem na drag race s svojim avtom, pogledam mal dirke, obrnemo neki na žaru, odpeljem par dirk in grem z istim avtom domov. Ostali pa jemljejo zadevo bolj resno, pripeljejo svojo garažno škatlo na prikolici, menjajo gume, ugotavljajo koliko je idealen pritisk v gumah, nosijo sabo kantice vode da lahko na štartu naredijo burnout, sedijo v avtu ki ima notr prestavno ročico in volan in nič drugega, čakajo na štart 45 minut v 50 stopinjah ker tudi ventilacije nimajo... Spet tu, jaz sedim v avtu s klimo in radijem in gledam okrog sebe...

Pač primerjaš budget racerje, ki svoj trud vložijo v kanto s 400kg, sprednje gume od traktorja, zadnje od invalidskega vozička (quote by Uros@SKN) in se pelje hitro, po drugi strani mas pa pac weekend warriorje kot sem jaz ki cez teden vozim svoj avto v sluzbo, cez vikend pa na dirko. Mešaš hruške in jabolka, isto kot mešaš lancio v sti vs evo debate.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf So dec 05, 2009 9:14 pm

LoCo, hotel sem samo povedati, da take krivulje ti nič ne pomagajo, razen za prikazovanje na forumu.
Lep primer si imel z Rokom, ko je imel kar par strani raznih krivulj, izkazalo se je pa čisto drugače.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS So dec 05, 2009 9:24 pm

LoCo je napisal/-a:Drgač pa - razlika je še vedno to da se (bom dal svoj primer ko me je dol pocla corsa letnik 1963 k komej skp stoji) jz pripeljem na drag race s svojim avtom, pogledam mal dirke, obrnemo neki na žaru, odpeljem par dirk in grem z istim avtom domov. Ostali pa jemljejo zadevo bolj resno, pripeljejo svojo garažno škatlo na prikolici, menjajo gume, ugotavljajo koliko je idealen pritisk v gumah, nosijo sabo kantice vode da lahko na štartu naredijo burnout, sedijo v avtu ki ima notr prestavno ročico in volan in nič drugega, čakajo na štart 45 minut v 50 stopinjah ker tudi ventilacije nimajo... Spet tu, jaz sedim v avtu s klimo in radijem in gledam okrog sebe...

Pač primerjaš budget racerje, ki svoj trud vložijo v kanto s 400kg, sprednje gume od traktorja, zadnje od invalidskega vozička (quote by Uros@SKN) in se pelje hitro, po drugi strani mas pa pac weekend warriorje kot sem jaz ki cez teden vozim svoj avto v sluzbo, cez vikend pa na dirko. Mešaš hruške in jabolka, isto kot mešaš lancio v sti vs evo debate.


Podpis pod tole :tomidelej:

Noben problem ni en avto navit do amena, ki bo zdržal en krog...kot moj sosed, ki se je hvalil, kako je "stuniral" svojo Hondo Civic 1.6 na "170 konjev", pol mu je pa mašina naslednji dan eksplodirala na AC, ampak on je bil največji car, pa tud če je ostal brez avta :bonk
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 05, 2009 9:33 pm

kingroad je napisal/-a:edit: nekaj let nazaj smo pri RSRu delali golf IV GTI. In sem šel z njim na drag v Celje. Vse lepo OK dokler me ni snela Fiat Tempra (!!) z eno big turbino ki fantje še vedeli niso kam bi v originalu spadala. Prvih 200m se avto še skoraj premaknil ni, nato ga je pa izstrelilo mimo mene. Avto nato ni prišel do doma (Tempra)

lp


Tu pa bosta Bostjan in Alex vedela kaj vec povedat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 05, 2009 9:50 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:200hp na liter je povsem normalna stvar in avto več kot odziven Mičo. To je na petaku 445hp. Petak s 445hp ima poln tlak pri 3000 obratih in vleče vse do 8000. To pomeni da NIMA zanimive krivulje ampak povsem lepo običajno z veliko uporabnega območja.


Imas kaksno meritev, cetudi nekje z neta za prilepit? Se pravi da je krivulja navora konkretna ze pri 3000 obratih.

Jaz ne najdem nic pametnega, samo tole:
http://forums.audiworld.com/showthread.php?t=2162139
http://www.034motorsport.com/gallery/v/ ... 3.png.html
http://www.034motorsport.com/gallery/v/ ... S.png.html


Svoje veš da svoje nimam. Sem 200hp na liter pozabil ze takrat, ko Avtoelektronika še ni imela valjev, ti si pa še prepričeval folk, da nimaš V6 pod pokrovom :D

To kar si ti prilepil, je ena velka revšna. Ti najdem kako na netu, tako kjer se lepo vidi, kako od 3000 navor lepo porine, moč ima pa pri 7000 še vedno čez 400hp.

Še vedno se nihče od vas, ki ste odpisovali ni opredelil, koliko hp mora avto imeti NAJMANJ v tistih 4000 "uporabnih obratih", ki avto naredi hitrega, uporabnega ali karkoli že. Konkretno. Pozabi trenutek na grafe in slike. Vsaki valji pokažejo drugače, tko da dejva se pogovort o teoriji....

Ker s prakso sem že dokazal, da se s karavanom, s 4 osebami v avtu, žarom v gepeku pripeljem na dirko, vozim v najhitrejšem razredu tisti dan v konkurenci in se tudi odpeljem domov. Brez preverjanja pritiska v gumah, prikolic (z izjemo ene okvare na madžarskem v svojih 5 letih) in cura bura stvari... Vsi težki tunerji z vsemi svojimi plastik fantastik avti (mislim na nižanje teže) in super duper motorji pod haubo, niso nažgali res težkega karavana, s seriskim menjalnikom.
Zaenkrat svojega smatram za daily driver - pa čeprav sem v menjanju motorja za nekaj večjega.

Zato me tudi zanima kaj je za forumaše "uporabnost obratov", da nekdo pravi - TO PA JE LEPO VOZEN/UPORABEN AVTO.
Če želiš se lahko dotaknem tudi teme o 1.8T in prilepljenih zadevah. Tam so nekateri komentirali, kako pa nek avto je popolnoma neuporaben ipd., čeprav se niso zapeljali z nobenim od tistih (tudi jaz ne niti nepoznam tistih avtov)...

Zato me zanima odgovor na preprosto vprašanje;
kje je meja hp - najmanjši še uporabni konji v 4000 uporabnih obratih? - Se pravi ni važno ali avto vleče od 2000, od 3000, od 4000, od 5000, .......?
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So dec 05, 2009 10:17 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:
kingroad je napisal/-a:edit: nekaj let nazaj smo pri RSRu delali golf IV GTI. In sem šel z njim na drag v Celje. Vse lepo OK dokler me ni snela Fiat Tempra (!!) z eno big turbino ki fantje še vedeli niso kam bi v originalu spadala. Prvih 200m se avto še skoraj premaknil ni, nato ga je pa izstrelilo mimo mene. Avto nato ni prišel do doma (Tempra)

lp


Tu pa bosta Bostjan in Alex vedela kaj vec povedat.


Hehehehe, avto je kar lepo prišel do doma, in še doooolgo se je vozil potem, heh, na stare Unotove bate pri 1,75 Bara , z veliko rezerve + vsak dan v službo + nazaj z fuuuuul booooooost z R5 GTT fergazerjem in frtajlerjem : - D

Kaj meniš pa na to, kingo ?


Edi, pa saj pri razporedbi navora/moči govorimo z omejitvijo največjih konjev, ne pa najmanjših, mar ne ? Al kako si ti to mislu neki narobekontračudn' ... ? : - /

Zame so po dosedanjih mojih izkušnjah, za bencinarja , uporabne moči - Brez pretirane porabe goriva! - tja okrog 150 Hp/l .

Kadarkoli sem naredil več kot toliko, je že preslabo zgorevalo in povečalo porabo, zato ni bilo več govora o ReaL daily drivable car .

So far . But we might be surprised next time ; - )

Ajd' .
Zadnjič spremenil kopron, dne So dec 05, 2009 10:31 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 So dec 05, 2009 10:25 pm

Hehehehe, avto je kar lepo prišel do doma, in še doooolgo se je vozil potem, heh, na stare Unotove bate pri 1,75 Bara , z veliko rezerve + vsak dan v službo + nazaj z fuuuuul booooooost z R5 GTT fergazerjem : - D

Kaj meniš pa na to ?

Ajd' .


Da tud slepa kura zrno najde? =I
Moram mal heca prpelat na forum :D

Kaj pa ti meniš Kopron; ima vaš saxo dovolj uporabnih obratov za vsak dan?

nisi razumel kaj hočem vprašat;
marsikdo misli in piše ko vsepovprek strelja, da je pa nek avto neuporaben v vsakdanji vožnji zaradi "zanimive" krivulje. Pa me je zanimalo, kaj naredi avto uporaben - se pravi koliko konjev NAJMANJ moraš imeti v nekem določenem območju - npr. če avto vleče " le 3500" obratov na polno, ostalo je pa neuporaben kao za vsakdanjo vožnjo, koliko konjev je še dovolj, da naredi avto uporaben za vsakdanje prehitevanje, prožnost ipd...
Zadnjič spremenil rs2, dne So dec 05, 2009 10:30 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad So dec 05, 2009 10:27 pm

@kopron: kaj pa ste potem delali na AC na odstavnem pasu? Šli lulat? :twisted:

a si ti vozil takrat?

dosti off topic, lahko nadaljujeva pod ZS


lp
evo4fun
 
Uporabniški avatar
kingroad
Novinec
 
Prispevkov: 199
Pridružen: Če sep 18, 2003 2:48 pm

Napisal/-a kingroad So dec 05, 2009 10:29 pm

@rs2: zame.....brez agresivne turbo luknje, da se avto lepo odzove na stopalko plina, od 3.500 naprej pa v hrbet 8)
evo4fun
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost