Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
mondy
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr feb 26, 2003 9:10 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a mondy Pe dec 11, 2009 1:18 pm

Korl lepo napisano! :) Jaz sem se osredotočil samo na vztrajnostni moment, ker je bilo na začetku govora le o tem.
Kar se semplinga tiče je pa kot si napisal idealno, da je frekvenca tega enaka vsaj frekvenci motorja. Tle je edino problem, da bo imel vsak menjalnik drugačno prestavno razmerje in je bolš da je frekvenca semplinga recimo višja kot je potrebno, da zadostuje rezličnim prestavnim razmerjem.

Več takih kot sta ti in Ernest rabimo, da se dela na razvoju okoli teh stvari tudi pri nas. Bravo!
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway Pe dec 11, 2009 1:27 pm

Ja Korl je legenda :D :pij:
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 11, 2009 1:56 pm

Ce Dynomecov modul in program ze dela kot je pricakovano, potem samo se naredis vecje valje po potrebi.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe dec 11, 2009 2:08 pm

hemingway je napisal/-a:Če imaš večjo obseg valja lahko vzameš več pravih vzorcev iz tega sledi a je boljši večji valj nisem pa rekel da mora biti masa ne vem kakšna. Itak more biti ubistvu čas meritev nekje od 7 do 10 sekund tko da je najbolš da bi mel za različne moči različne teže valjev. Vem kako se zračuna vztrajnostni moment hvala...


Heh, očitno sva se le narobe sporazumela. Zdaj mi je jasno, kam kdo "maso tišči" , heh. Torej se nisem motil. No, hvala vseeno, čeprav nebi bilo treba .
Goood luck anyway : - )

(P.s., Zian, zakaj + kje naj si pa uredim prejšnje poste ?)
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Pe dec 11, 2009 2:24 pm

Res je.
Večje valje, vendar je treba nato ponovno softweru vpisat notr nove parametre (premer, vztrajnost, št. impulzov na obrat). To Dynomec zrihta, sam ne morš vpisat.

Edino kar dynomec (še) nima je pa kalibracija izgub; se pravi koliko moči poberejo ležaji za trenje in zračni upor valja. Ampak načeloma je to na vsak štart ponovljivo, tako da tukaj ni "pene".
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Pe dec 11, 2009 3:46 pm

Oprostite za off:

kopron je napisal/-a:(P.s., Zian, zakaj + kje naj si pa uredim prejšnje poste ?)


Zato ker si delal več postov zaporedoma, vmes pa nihče ni odpisal. Urediš pa prispevek tako, da pogledaš tisti SVOJ prispevek, ki ga želiš urediti in klikneš gumb uredi. Urejaš lahko samo lastne prispevke, zato je v priponki prikazan moj post in kje se skriva ta gumb.

Lp
Priponke
uredi.jpg
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe dec 11, 2009 7:24 pm

Inercijski valji, ki bi bili primerni za 800 konj, bi bili pa ze neclovesko veliki. Hkrati je problem, ce bi na takih valjih delal nek avto, ki ima veliko turbo luknjo, saj bi rabil dve minuti, da bi jih sploh zavrtel do zeljenih obratov.
Dejstvo je, da razen Akrapovicevega avto DynoJet-a pri nas ni inercijskih valjev z dovoljsnim vztrajnostnim momentom, da jih en spodobno navit evo ne bi zavrel od 5000-8000RPM v dveh sekundah. OK, naj bo treh. V takem rezimu se ne da kaj prida natancno izmeriti nicesar. Pardon! Da se izmeriti, a izmerjeno ne bo ustrezalo realnemu stanju. Zato so potem na vrsti razne matematicne operacije, da se ta napaka kompenzira. Ampak to niso vec meritve, to so ocene. Se ponavljam, a ne?

Veliki inercijski 4x4 valji so zelo komplicirani za uporabo. Za namestit en avto na valje je potrebnih nekaj ur. To je sprejemljivo za razvojnike, ki avto privezejo, potem ga ganjajo en teden. Za bolj smrtnisko uporabo to ne gre, ker je predrago. Nekaj boljsi so tisti z letecim trakom, a so v se za razred visjem cenovnem razredu. Tu smo ze v milijonih.

Osebno sem pristas linearnih pospesevanj in merjenje momenta. Ravna rampa z doloceno strmino, ki naj bo seveda nastavljiva.

Za tuning preko celega obmocja obremenitev, kjer dyno zavira motor na konstantnih obratih ne glede na obremenitev.

Sem zanalasc izbral dva problematicna primera, znalci bodo ze vedeli zakaj ;)
Priponke
Dyno run.jpg
Dyno 3440RPM.jpg
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Pe dec 11, 2009 8:02 pm

Zanimivo.

Pokomentiral bi samo inercijske valje za večje moči.
Z hemijem konstruirava sedaj valje, ki imajo vztrajnost tolikšno, da bi pri 500KM od 150km/h do 240km/h (kar v ustrezni prestavi ustreza 5000 do 8000 vrtlajev) pospešil v 7 sekundah. Tacajt pa že nekaj konkretnega lahko izmeriš ;) .

To pomeni 500KM na kolesih, kar v grobem rezultira na nekje slabih 600KM na gredi motorja.
In valji niso tako pretirano veliki.

Kar se pa dynojeta in njegovih inercijski prufštantov tiče so pa ravno njihovi takšni da pospešujejo v zelo kratkih časih. Njihovih naprav opemljenih z elektrozavoro ne poznam.
Babooni so med nami !
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe dec 11, 2009 8:18 pm

A vidis tisto nihanje tlaka na prvi sliki? Tega ze ne bos videl, ker se ta nestabilnost pojavi sele po stirih sekundah. Na cesti v sesti se ga zelo lepo cuti. Moja ideja je cim manj dela na cesti, cimvec na valjih.

Na zacetku prve slike vidis hitro pospesevanje do zeljene hitrosti pri malem plinu od prve do pete prestave. Tu pospesuje samo inercijo dveh valjev po 300 kilc. Ce bi bili primerno tezki za inercijo, bi moral kar posteno stopiti na gas, a ne?

DynoJet... Ta v halem hudem ima tudi retarder, tako da ni inercijski, ceprav so valji res veliki. Tudi moto dynoti tam so zdaj ze vecinoma z zavoro. Mislim, da sem videl MAHA AIP.
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Pe dec 11, 2009 8:46 pm

MikeLima je napisal/-a:A vidis tisto nihanje tlaka na prvi sliki? Tega ze ne bos videl, ker se ta nestabilnost pojavi sele po stirih sekundah. Na cesti v sesti se ga zelo lepo cuti. Moja ideja je cim manj dela na cesti, cimvec na valjih.

Na zacetku prve slike vidis hitro pospesevanje do zeljene hitrosti pri malem plinu od prve do pete prestave. Tu pospesuje samo inercijo dveh valjev po 300 kilc. Ce bi bili primerno tezki za inercijo, bi moral kar posteno stopiti na gas, a ne?


DynoJet... Ta v halem hudem ima tudi retarder, tako da ni inercijski, ceprav so valji res veliki. Tudi moto dynoti tam so zdaj ze vecinoma z zavoro. Mislim, da sem videl MAHA AIP.



Vidim :) Če delaš meritve samo z 1x pospeško tega res ne boš videl. Zo razne metode, da tudi na inercijski spraviš motor v takšen režim, da se to pokaže. Vsekakor pa je to bistveno lažje in bolj nadzorovano na valjih z elektrozavoro.

2x300 kg inercijski valji nikakor niso primerni za ogromno "vsrkanje" energije. Tu spet pride na površje tema o razporeditvi mase. Na moji prikoli je 1 valj mase 350kg...
.

Res je. Dynoti na zavoro so vsebolj pogosti. Ravno zaradi tega, ker je delo na njih bolj enostavno in omogočajo enostavno dirigiranje različnih režimov
.
Babooni so med nami !
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 11, 2009 8:53 pm

Tale pospesi od 180 do 310km/h v 8 sekundah pri dobrih 300KM.

do 280km/h , 260KM
http://www.youtube.com/watch?v=m4Z6OdeRHTg

do 310km/h , 315KM
http://www.youtube.com/watch?v=YJVBmOxiflA

Ce bi bili 4x4 bi to bilo skoraj 650KM. Normirani so do 500KM na os.


Ce se najde kaksen Evo ki jih zvrti v 3 sekundah, bi bil rad zraven, ko se bo merilo.


Korl Olmajti je napisal/-a:Zanimivo.

Pokomentiral bi samo inercijske valje za večje moči.
Z hemijem konstruirava sedaj valje, ki imajo vztrajnost tolikšno, da bi pri 500KM od 150km/h do 240km/h (kar v ustrezni prestavi ustreza 5000 do 8000 vrtlajev) pospešil v 7 sekundah. Tacajt pa že nekaj konkretnega lahko izmeriš ;) .

To pomeni 500KM na kolesih, kar v grobem rezultira na nekje slabih 600KM na gredi motorja.
In valji niso tako pretirano veliki.

Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Korl Olmajti
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 34
Pridružen: Pe dec 11, 2009 11:48 am
Kraj: Lesce

Napisal/-a Korl Olmajti Pe dec 11, 2009 9:02 pm

@pro-tuning
Ne vem kaj si hotel povedat s temi podatki.
Če se npr. najine bodoče valarje vzame v območju od 180 do 310km/h pri moči 260KM bi bil potreben čas za pospešek kar 23s.

To da pa EVO zavrti v 3s bi pa tud jaz rad videl.
Babooni so med nami !
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 11, 2009 9:27 pm

Potem so tile za katere sem dal posnetke dovolj "lahki", da se da zaznat spremembe moci. In izgleda tudi dovolj tezki da se da kaj izmerit.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe dec 11, 2009 9:32 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Potem so tile za katere sem dal posnetke dovolj "lahki", da se da zaznat spremembe moci. In izgleda tudi dovolj tezki da se da kaj izmerit.


Po grafih sodec, videti ni tako..... :D
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 11, 2009 9:51 pm

Pro_Tuning: Pa da ne pozabiš,da je na cesti to čisto drugače, od upora vetra, do premikanje same teže avtomobila..... ITD ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 11, 2009 10:15 pm

Saj za cesto sem ze napisal, da jo se najbolj posnemajo inercijski valji.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Pe dec 11, 2009 10:25 pm

In zakaj potem toliko premlevanja v garažnih valjih :?: Ki potemtakim ne pomenijo kaj dosti ;)
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe dec 11, 2009 11:12 pm

lancia hf je napisal/-a:Pro_Tuning: Pa da ne pozabiš,da je na cesti to čisto drugače, od upora vetra, do premikanje same teže avtomobila..... ITD ;)


Tudi na valjih se lahko avto obremeni, bolj kot na cesti. Če je telemetrija motorja, kot mora bit, to ni pomembno.
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
dejcc
Uporabnik
 
Prispevkov: 1116
Pridružen: Sr okt 07, 2009 8:19 pm

Napisal/-a dejcc Pe dec 11, 2009 11:56 pm

lancia hf je napisal/-a:Pro_Tuning: Pa da ne pozabiš,da je na cesti to čisto drugače, od upora vetra, do premikanje same teže avtomobila..... ITD ;)


Na cesti so tudi drugi dejavniki-dotok hladnega zraka, ko ti piha ko 100 mater itd.
Relax take it easY
Slika
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe dec 11, 2009 11:59 pm

dejcc je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Pro_Tuning: Pa da ne pozabiš,da je na cesti to čisto drugače, od upora vetra, do premikanje same teže avtomobila..... ITD ;)


Na cesti so tudi drugi dejavniki-dotok hladnega zraka, ko ti piha ko 100 mater itd.


Oh, verjem da tisti ventiči tolk pihajo, da ti zobje šklopotajo ko čekiraš mašino med run-i, pa stojiš na strani, ne na fronti. Pa konkretni elektromotorji jih poganjajo. Če se pri primernih pogojih na valjih pokaže pretopel zrak za motor, bo na cesti enako.
RiDe hArD
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov