Inercijski valji, ki bi bili primerni za 800 konj, bi bili pa ze neclovesko veliki. Hkrati je problem, ce bi na takih valjih delal nek avto, ki ima veliko turbo luknjo, saj bi rabil dve minuti, da bi jih sploh zavrtel do zeljenih obratov.
Dejstvo je, da razen Akrapovicevega avto DynoJet-a pri nas ni inercijskih valjev z dovoljsnim vztrajnostnim momentom, da jih en spodobno navit evo ne bi zavrel od 5000-8000RPM v dveh sekundah. OK, naj bo treh. V takem rezimu se ne da kaj prida natancno izmeriti nicesar. Pardon! Da se izmeriti, a izmerjeno ne bo ustrezalo realnemu stanju. Zato so potem na vrsti razne matematicne operacije, da se ta napaka kompenzira. Ampak to niso vec meritve, to so ocene. Se ponavljam, a ne?
Veliki inercijski 4x4 valji so zelo komplicirani za uporabo. Za namestit en avto na valje je potrebnih nekaj ur. To je sprejemljivo za razvojnike, ki avto privezejo, potem ga ganjajo en teden. Za bolj smrtnisko uporabo to ne gre, ker je predrago. Nekaj boljsi so tisti z letecim trakom, a so v se za razred visjem cenovnem razredu. Tu smo ze v milijonih.
Osebno sem pristas linearnih pospesevanj in merjenje momenta. Ravna rampa z doloceno strmino, ki naj bo seveda nastavljiva.
Za tuning preko celega obmocja obremenitev, kjer dyno zavira motor na konstantnih obratih ne glede na obremenitev.
Sem zanalasc izbral dva problematicna primera, znalci bodo ze vedeli zakaj
