Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 18, 2009 2:39 pm

Res me zanima zakaj bi imel ta dva motorja totalno drugacne senzorje. Recimo eden bi imel tak dajalnik impulzov na glavni gredi, drugi pa drugacen. Isto z odmicne.
Ali pa senzorji za temperature in podobno.

Se opravicujem, poznam samo "stari" V8 , in sem si ga podrobno ogledal celega in v prafaktorjih. Sedaj pa se deva turbina nanj.
Celo razliko med navadnim in S8 motorjem sem lahko videl in se naucil kako so se pri Audiju lotili zadeve.

Tile simpaticni atmo motorji uporabljajo merilec pretoka zraka. In Motronic ima mape glede na pretok zraka v motor. Mu je cisto vseeno ali je ali ni nadtlak.
Glede na to da se da chipat S6 tako kot prakticno vsak VAG avto, se ga da tudi chipat, ce se mu zamenja injektorje in merilec pretoka zraka z vecjimi.

Seveda podajas pavsalne ocene, kaj kdo ne ve in naj bo tiho. Hkrati pa ne poves nic konkretnega. To zna vsak.

Ni se treba tako razburjat, ce se kdo kaj pove o Audijih.


rs2 je napisal/-a:Mičo, sedaj pa resno. NIMAŠ POJMA. Vsaj o tem kar pišeš ne.
Verjamem, da imaš ogromno izkušenj a ne o rs6 in s6 motorju.
ISTA OSNOVA? Očitno nisi nikoli odprl motojra od rs6 in s6. Daleč od iste osnove. Ampak seveda to ne moreš vedet, ker nisi nikoli kaj podobenga tuniral, kaj šele mehanično predelova in obdeloval.
Dokler govoriš o VERJETNOSTI, da se da chipat s6 računalnik na nadtlak si zelo paušalen, dokler ne dokažeš. Ker ugibaš.
Motorja v osnovi enaka? Ne bluzi. Daleč od enakosti. ne bom razlagal razli, da te kaj po nepotrebnem ne naučim. Kupi rs6 motor in s6 motor pa se nauči, dotedaj tavaj v temi. Daleč od enakosti oziroma podobnosti.
Očitno je zate dovolj, da sta oba V8 motorja... amater.

Mičo; mi smo podložili glave od s6 motorja, pa je zadelo v haubo da je vse o.d.f.u.k.a.l.

Ne gre se kaj si predlagal, gre se predvsem zato, da nabijaš v prazno. V PRAZNO.
Strelaš v LLERLAUF :EE

Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
RSR_Tech
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: To sep 04, 2007 8:19 pm

Napisal/-a RSR_Tech Pe dec 18, 2009 4:49 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Tile simpaticni atmo motorji uporabljajo merilec pretoka zraka. In Motronic ima mape glede na pretok zraka v motor. Mu je cisto vseeno ali je ali ni nadtlak.
Glede na to da se da chipat S6 tako kot prakticno vsak VAG avto, se ga da tudi chipat, ce se mu zamenja injektorje in merilec pretoka zraka z vecjimi.



Preden tako poenostavljaš stvari bi mogoče za začetek prebral Boschev Funktionsrahmen za dotični Motronic iz Audija S6, ki ima nekaj čez 6000 strani pa ti bo potem bolj jasno kaj je to Fulungspfad in kaj je Kurbelwellenpfad in kaj je Drehmomentstruktur in boš razumel vseh nekaj 100 map , ki se skrivajo v njemu. Ni to Megasqirt s petimi mapami...

Praviš da dela preko pretoka zraka. Pavšalno je to res, vendar tudi če merilec odklopiš avto še vedno deluje zelo dobro. Le zakaj? Niso to "notlauf mape".
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe dec 18, 2009 4:52 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Res me zanima zakaj bi imel ta dva motorja totalno drugacne senzorje. Recimo eden bi imel tak dajalnik impulzov na glavni gredi, drugi pa drugacen. Isto z odmicne.

Ni se treba tako razburjat, ce se kdo kaj pove o Audijih.


Pojma nimam o Audijih, sem samo RSR Matjaza gledal enkrat z desetih metrov, ko je tistega K-1 skupaj dajal, ki ga je tebi slavni Gabat tuniral, pa avto ni sel kot bi moral it...
Kljub mojemu nicelnemu znanju vem, da nimas prav v nicemer kar si napisal. Tko da nehaj pametovat o receh, ki so se ti samo kdaj v sanjah pojavile plizzz... Cisto v tvoje dobro! Bos kdaj naletel na stranko, ki ti bo rekla, da stroske propadlega projekta pokrij... Ne bo zabavno!
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Pe dec 18, 2009 5:59 pm

Res me zanima kako raznim firmam uspeva chipati VAG neturbo avte ob turbo predelavah?
Ce pravite da to meji ze na znanstveno fantastiko.

Od sedanjih "se ne da" komentarjev je slisati samo to. Se ne da.
Big secret.

Tile so kot kaze pogruntali to skrivnost:

http://www.pes-tuning.com/

Imajo kompresor za V8 na zalogi. 380KM Ceprav da RS6 turbo motor se zmeraj vec od sebe. $8500. Ce racunamo se stroske da to pride sem, dajatve, montazo. Smo skoraj na 10000eur. OK 9000 eur in se kaj ostane za rezervo.

Mogoce smo sedaj, (lahko bi se Audi znalci se prej oglasili) dodali se eno moznost na seznam predelav. In jo tudi cenovno opredelili.

Mimogrede, ce kdo rabi zrihtam prej omenjeni kompresor kit. In poskrbim za vgradnjo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Pe dec 18, 2009 6:08 pm

To je predelava na RS6????

LOL vsi so to trdili, da ni tako enostavno premenati motor, menjalnik in par pump in da bo delal...
Zdej si pa najdu celoviti KIT, ki sploh nima veze z RS6 :D
 
Uporabniški avatar
Dariooo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2810
Pridružen: Če sep 30, 2004 8:45 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Dariooo Pe dec 18, 2009 6:25 pm

:pop:
Slika
 
Uporabniški avatar
Sportivo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1762
Pridružen: Pe avg 29, 2003 9:53 pm
Kraj: Cerkno

Napisal/-a Sportivo Pe dec 18, 2009 6:46 pm

Cady je napisal/-a:To je predelava na RS6????

LOL vsi so to trdili, da ni tako enostavno premenati motor, menjalnik in par pump in da bo delal...
Zdej si pa najdu celoviti KIT, ki sploh nima veze z RS6 :D

Ne pozabit, da tukaj se piše o predelavi S6 in ne RS6.
 
dr.sah
Novinec
 
Prispevkov: 206
Pridružen: So jan 19, 2008 9:54 pm

Napisal/-a dr.sah Pe dec 18, 2009 8:04 pm

če je človeku dovolj 450km, potem naj s6 proda in kupi lep rs6. pač ga bo mal iskal in čaku, ampak nakoncu, noben s6 ne izgleda kot rs6!!
kakšen kompresor neki, mora biti turbo!
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Pe dec 18, 2009 8:26 pm

Sportivo je napisal/-a:
Cady je napisal/-a:To je predelava na RS6????

LOL vsi so to trdili, da ni tako enostavno premenati motor, menjalnik in par pump in da bo delal...
Zdej si pa najdu celoviti KIT, ki sploh nima veze z RS6 :D

Ne pozabit, da tukaj se piše o predelavi S6 in ne RS6.


Odgovarjam na post od Mitje, ki je vseskozi trdil kolk enostavno je predelati S6 v RS6. V dokaz svoje trditve pa da predelavo, ki nima povezave z RS6.

Naslednji post bo pa kako so pubeci v S6 dali 2,2 L motor notri in 700 + HP dobili ....:roll:

Imaš pa prav, začelo se pa je z vprašanjem kako bi se dalo tunat S6... ;)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 19, 2009 12:48 pm

Predelavo na kompresor sem dal, da pokazem, da se da chipat S6 atmo racunalnik na nadtlak (v tem primeru kompresorja). Tako kot bi ga chipal, ce bi dal noter RS6 motor s turbinami.

Hkrati pa se vidi v kaksnem cenovnem rangu so te zadeve.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
hemingway
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Pe jun 28, 2002 3:30 pm

Napisal/-a hemingway So dec 19, 2009 1:21 pm

dr.sah je napisal/-a:kakšen kompresor neki, mora biti turbo!


Ej ne tko grdo govorit :!:
- 1. place drag race Koper 402m
- 2. place drag race Ljubljana 201m
- IN 2007 DISQUALIFYED FROM KING OF EUROPE POLLAND BECAUSE OF TECHNICAL PROBLEMS ( Ford fiesta )
- KING OF EUROPE WINNER IN 2009. THANK YOU ALL FOR SUPPORT. WE ARE THE CHAMPIONS! ( Toyota MR2 )
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady So dec 19, 2009 3:39 pm

Pro_Tuning je napisal/-a:Predelavo na kompresor sem dal, da pokazem, da se da chipat S6 atmo racunalnik na nadtlak (v tem primeru kompresorja). Tako kot bi ga chipal, ce bi dal noter RS6 motor s turbinami.

Hkrati pa se vidi v kaksnem cenovnem rangu so te zadeve.


No ja če bi tako rekel, mislim, da bi bilo vse lažje... Da se - samo ti tega ne znaš :lol:

Kako pa vem, da ne bi bilo kreganja...
http://www.skn-tuning.de/portal/alias__ ... fault.aspx
Če so naredili za R8, verjetno bi znali še za S6.

LP T.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 19, 2009 7:03 pm

Zato pa se lahko obrnem na tiste, ki imajo to ze v ponudbi (chipanje S6). In mi ne bodo ze vnaprej rekli, da kaj sprasujem neumnosti.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady So dec 19, 2009 8:31 pm

Daj za "hec" jih povprašaj (ker ne vem koga ti sprašuješ) kaj je potrebno spremeniti oz. prilagoditi, da bi S6 z zamenjanim motorjem, menjalnikom, pumpo,... vse od RS6 delalo brez problema.

Če ne zame pa vsaj za lastnika S6, ki tava v megli in revež obupuje nad svojim avtom.

Prosim ne mi pisati tvoja predvidevanja - ta si napisal že prej...
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning So dec 19, 2009 9:19 pm

Ce hoces se avtomatski menjalnik od RS6 (RS6 so samo avtomatiki) je edini nacin prestavit celo instalacijo.

Vse ostalo je ze napisano. Zakaj bi se ponavljal. Prestavit motor in preprogramirat racunalnik. Vmes zamenjat sklopko z mocnejso in upat, da bo rocni menjalnik zdrzal velik navor tega V8 turbo motorja v nizkih obratih.

Vmes pa so se podrobnosti, kot je dovod goriva, vgradnja intercoolerja in ostalo.
Nebi skodil tudi bolj pretocen izpusni sistem.

Cenovno pa smo najmanj tam kot z vgradnjo prej omenjenega kompresorja. Oziroma bo se drazje ko se vse podrobnosti sestejejo.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda So dec 19, 2009 10:44 pm

Bistvo te teme je, da bo predelava iz S6 na RS6 stala več kot, če prodaš S6 in prišteješ denar od predelave, plus tega da S6 ne bo nikol RS6
 
Cady
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: To nov 24, 2009 12:24 pm

Napisal/-a Cady Ne dec 20, 2009 12:08 am

Pro_Tuning je napisal/-a:Ce hoces se avtomatski menjalnik od RS6 (RS6 so samo avtomatiki) je edini nacin prestavit celo instalacijo. ....


Torej je treba še inštalacijo :D
Kaj pa ECU? kaj pravijo "mojstri" bo treba tud to menjat z inštalacijo ali samo chipat S6 ECU?

... Še mal pa boš povedal enako kot Edo z svojim prvim postom :D

rs2 je napisal/-a:Filozofirate, kot da se pogovarjate o swapu Tomos-a...

Ni samo kupit motor in getribo in premontirat. Veliko je dodatnih stvari, ki ne pašejo, tko da brez nepotrebnega posploševanja prosim. Da ne govorim, da je potrebno imeti oba računalnika, vso inštalacijo, vse senzorje, intercollerje, boost cevi... da ima motor malo drugačno konfiguracijo kot atmosferc.
Skratka za premontažo je ogromno dela, če hočeš, da je narejeno dobro in skorajda neopazno. ...


Tolk pisanja, lastniku S6 je pa zmanjkal poguma za tunanje ;)

LP T.
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 1:48 am

Kdor je odprl to temo hoce se naprej obdrzati rocni menjalnik. Zato ni potrebe, da se menja instalacija. Dovolj je menjat samo motor. In potem vse ostalo kar sem ze dvakrat napisal.

Kdor pa bo hotel zraven se avtomastki menjalnik pa mora vse premenjat.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
altf4s6
Novinec
 
Prispevkov: 132
Pridružen: Po nov 06, 2006 8:32 pm

Napisal/-a altf4s6 Ne dec 20, 2009 1:05 pm

hehe, ste se pa kar razgovorili. vidim, da je kar dosti dela, da se naredi taka zadeva. in na koncu se zgodi, da bom moral menjavati menjalnik na 10.000km?
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Ne dec 20, 2009 3:14 pm

Ce bo menjalnik ckrnil, bo to se prej kot 10.000km. Velik navor pri nizkih obratih najbolj obremeni visje prestave.
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov