Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
dabi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: To avg 17, 2004 10:17 pm

Napisal/-a dabi Če jul 01, 2010 6:30 am

Če smo že pri 2.0 16v.. Pri kolegu smo menjali cip, odmične, "powercap" (malenkostna modifikacija na sesalnem kolektorju) in home made izpuh. Cip, odmicne in powercap so od EDS-Motorsport in oni pravijo, da če točno optimirajo, potem je to 185 ps. Kolega ima pa "univerzalen" cip in izmerjenih 180 ps na valjih od avtoelektronike. Tako, da se da tudi poceni nekaj spraviti iz atmosferskih motorjev.
Aja, motor je Oplov C20XE (serijsko 150 konjev).
1986 - Manta B GSi 16v (ITB + MS2)
1995 - Calibra Turbo (EDS PH 3.5)
2009 - Insignia V6 (EDS PH1)
 
Pro_Tuning
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 559
Pridružen: Pe avg 14, 2009 4:30 pm
Kraj: LJubljana

Napisal/-a Pro_Tuning Po jul 05, 2010 9:27 pm

5 cilindrov je podaljsan 4 cilindras. Odrezes en del stran in imas za 4 cilindre kolektor.



(Ales) je napisal/-a:
Pro_Tuning je napisal/-a:KKK K24 od Audija 2.2 turbo. Sesalni kolektor je bil narejen doma.
Izpusni kolektor prav tako od Audija 2.2 turbo.

Dve jekleni tesnili drzita brez problema. Razno zato ker sta celi kovinski.

Odvisno za koliko dobis rabljen izpusni del od Audija. Turbina, wastegate, izpusni kolektor. Nato se elektronik\, v tem primeru je bil vgrajen Megasquirt. Dodaj se intercooler, vecje injektorje za gorivo ter po moznosti se vecjo pumpo za gorivo.
Pod 2000 EUR bolj tezko. Bolj proti 3000.


a1986a je napisal/-a:kaksna turbina je bla gor?
kolektor,downpipe.domaca izdelava?
sesalni koletkor od 1.8 20v?
sem meu ze v mislih to ampak nekak nevem kolk bi zdzala dihtunga na glavi glede na top da je treba dat dve jekene skupaj.

za kolk gnara si pa ti to naredil?


2.2T je 5 cilindor, 2.0 16v pa 4je. Ni mi jasno kako to skupaj skombinirate :D
Nic ni nemogoce, vse se da sfrizirat
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a So jul 24, 2010 3:47 pm

zanima me ce je ze kdo vozil 16v z novim empromom okrog 170 konjev?
zdj za 250e se da dobit emprom ki naj bi dvignil moc seriskega motorja na 178 konjev??
torej bi mogu met prek 180 konjev glede na to da mam kr nekaj stvari ze zamenjanih.
najbolj me zanima ce je ze kdo "čipiral" tak avto in kaksen je razultat?
ker glih stran vreč 250 evrov ne mislim ali pa mu samo dvigniti porabo
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak So jul 24, 2010 5:07 pm

Jaz sem imel GTI-ja 16V, ki je imel menjan tisti čip, prejšnji lastnik mi je dal tudi originalnega, če bi si zaželel avto vrniti v originalno stanje. Dejstvo je, da "čipan" avto ni letel kaj več od 220 km/h (kar naj bi tudi s tovarniškim čipom), sej je pa čipanje ugodno poznalo na porabi, saj je bila ta ob normalni vožnji vedno okoli 8 litrov na ves tank - preračunano, tudi na 7,5 se ga je lahko spravilo in to s čisto dinamično vožnjo. Zato sem avto pustil čipan, saj sem delal dosti kilometrov, občutka da bi zaradi tega pridobil neke omembe vredne konje pa res nikoli nisem imel, poleg tega ima avto tudi obupno dolga prestavna razmerja.
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a So jul 24, 2010 5:26 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Jaz sem imel GTI-ja 16V, ki je imel menjan tisti čip, prejšnji lastnik mi je dal tudi originalnega, če bi si zaželel avto vrniti v originalno stanje. Dejstvo je, da "čipan" avto ni letel kaj več od 220 km/h (kar naj bi tudi s tovarniškim čipom), sej je pa čipanje ugodno poznalo na porabi, saj je bila ta ob normalni vožnji vedno okoli 8 litrov na ves tank - preračunano, tudi na 7,5 se ga je lahko spravilo in to s čisto dinamično vožnjo. Zato sem avto pustil čipan, saj sem delal dosti kilometrov, občutka da bi zaradi tega pridobil neke omembe vredne konje pa res nikoli nisem imel, poleg tega ima avto tudi obupno dolga prestavna razmerja.


v orginalu z gumami 215 40 r16 gre 16v dobrih 230 po ravnem.po stevcu mislim.
zaradi nizje porabe se mi ne splaca menjavat emproma saj avto poredko vozim.

a ti si meu omejevalec na cipiranem racunalniku se zmeraj na 7200?meni bi ga lahk nastavili na 8000 je rekel.zdi se mi pa da avto pri 7000 obratih se fajn vlece in potem kot bi ga potegnil nazaj ko je omejevalec.je pa nekoliko predelan motor.
veliko jih pravi da naj bi meu seriski motor okrog 170 konjev s cipom,da je serisko nekako zadusen.vendar me zanima ce je ze kdo to dejansko obcutil na lastnem avtu.
ti pravis da se nic ne pozna.
mika me da bi probal sm 250 e vlozit v tak avto za nic bi bila neumnost
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak So jul 24, 2010 5:38 pm

Po tovarniških specifikacijah sigurno končna hitrost ni 230 km/h. Gume sem imel 205 55 15, kar mislim da je tudi original mera. Je pa res, da se je čipan zavrtel nad 7200 obratov, koliko se pa ne spomnim več, ker sem ga prodal pred več kot 2 leti. Aja, BDW, avto se baje sedaj vozi nekje v NM, v namene treninga za rally in motor pri najmanj 300.000 km dela kot ura. Edino tesnilo glave mi je prebilo pri 200.000, smo zamenjali, pobrusili glavo in vozili dalje, torej so tile motorji res vzdržljivi.
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a So jul 24, 2010 5:46 pm

Strokovnjak je napisal/-a:Po tovarniških specifikacijah sigurno končna hitrost ni 230 km/h. Gume sem imel 205 55 15, kar mislim da je tudi original mera. Je pa res, da se je čipan zavrtel nad 7200 obratov, koliko se pa ne spomnim več, ker sem ga prodal pred več kot 2 leti.


215 je po tovarniskih podathik koncna.po gpsju gre 221 po stevcu pa dobrih 230.
sj po avtocesti se bolj malo vozim s tem avtom.mene bolj zanima razlika v pospeskih ne koncna hitrost.

tudi 215 40 r16 so orginal gume na nekaterih prastarih letnikih 96 :) z opremo 20 years.
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a Če jul 29, 2010 12:07 pm

http://www.youtube.com/watch?v=J06QIoTJKhY


tale naj bi meu sls chip ne opazim nobene razlike oziroma morem rect da gre se za orginal slabo
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a Če jul 29, 2010 12:14 pm

http://www.mojvideo.com/video-gti-2-0-1 ... e48f965f0c

tole je pa dejanski avto o katerem je govora ko je biu popolnoma v orginalnem stanju
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če jul 29, 2010 1:10 pm

a1986a je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=J06QIoTJKhY


tale naj bi meu sls chip ne opazim nobene razlike oziroma morem rect da gre se za orginal slabo


Moral bi prej dat v četrto.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm
 
lukavr6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne dec 06, 2009 11:27 pm

Napisal/-a lukavr6 So avg 21, 2010 11:07 am

16v gti trojka, roko na srce ne gre nikamor. ma 150 konjev, ki pa so žal samo na papirju.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So avg 21, 2010 12:50 pm

lukavr6 je napisal/-a:16v gti trojka, roko na srce ne gre nikamor. ma 150 konjev, ki pa so žal samo na papirju.


Mogoče gre slabo pod 4000 rpm, zato praviš tako.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a So avg 21, 2010 1:59 pm

Blinder je napisal/-a:
lukavr6 je napisal/-a:16v gti trojka, roko na srce ne gre nikamor. ma 150 konjev, ki pa so žal samo na papirju.


Mogoče gre slabo pod 4000 rpm, zato praviš tako.


kaj pod 4000 avto res vlece samo nad 5500 pa do konca torej nekaj cez 7000

pod malimi obrati res negre nikamur.in res kot pise roko na srce negre nevem kak ta avto.
amapa spet gledano na 150 konjev gre se kr dobro za te konje.generalno gledano da ni neka pila kot noben vw
 
lukavr6
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Ne dec 06, 2009 11:27 pm

Napisal/-a lukavr6 So avg 21, 2010 6:57 pm

iskreno povedano je tako. ne gre oh in sploh za te konje, bi lahko šel več. ne me napadat zdej ampak sem se vozil z alfo 75 od soseda, 2.0 twin spark in poč ventilarja dol bp. res pa je da teli vw motorji ki so v 3ki mene niso prepričali, tako ventilar kot vr6. ne delujeta mi tako prepričljivo. 2.9 v trojki je pa že povsem druga pesem.

sicer pa abv v golfu 1ki cabrio, z drugimi odmičnimi in čipiranim računalnikom ni normalen avto. tako strah me pa še ni blo kot s tem avtom se peljat.
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a Ne avg 22, 2010 9:53 pm

Slika


vazno da pali...
 
Uporabniški avatar
dejan84
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2918
Pridružen: Po feb 23, 2004 11:08 pm
Kraj: Cesta moj duma

Napisal/-a dejan84 Ne avg 22, 2010 10:48 pm

Slika
Zakaj vozniki hond v dežju vozijo tako hitro? Ker bežijo pred rjo :D
 
a1986a
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 71
Pridružen: Ne jun 08, 2008 1:47 pm

Napisal/-a a1986a To avg 24, 2010 11:42 am

dejan84 je napisal/-a:http://www.afunnystuff.com/forumpics/you_win_the_prize.jpg

a dj ne me jebat....

http://www.mojvideo.com/video-golf/8fc2efc2e005e40dc9ec
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po avg 30, 2010 8:48 pm

svašta :roll:
Slika
 
W3s7_S1D3
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: So avg 27, 2005 3:30 pm

Napisal/-a W3s7_S1D3 Po avg 30, 2010 8:52 pm

pa kolko si ti človek star? :roll:
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov