
Za chip tuning 1.6 tdi potrebuješ čitalnik z Can-Bus s katerim lahko potegneš dol program iz računalnika ki je v avtomobilu in naložiš novega s katerim chipaš avto
vojkostar je napisal/-a:RSR daje box notr za teh 650€
katera znamka je tok draga ni težko ugotovit
hippo je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:RSR daje box notr za teh 650€
katera znamka je tok draga ni težko ugotovit
Čaki mal, RSR daje not boxe? A se hecajo? Pa a niso boxi poden pa to?!![]()
Na koncu se bo izkazal, da le niso tolk slabi.
~toMmy~ je napisal/-a:hippo je napisal/-a:vojkostar je napisal/-a:RSR daje box notr za teh 650€
katera znamka je tok draga ni težko ugotovit
Čaki mal, RSR daje not boxe? A se hecajo? Pa a niso boxi poden pa to?!![]()
Na koncu se bo izkazal, da le niso tolk slabi.
A je res treba še v tej temi začet to debato?![]()
Koliko konjev se pa pridobi z boxom pri 2.0TDI 110KM, glede na to, da ima s tuningom potencial teoretično tudi do 180KM, 150-160, pa sploh ne bi smel bit problem?
vojkostar je napisal/-a:očito box ni najbolša rešitev
hippo je napisal/-a:Torej zadeva je taka:
sprobal 3 različne boxe na tej 1.6 105 KM bluemotion mašini in zadeva ni ravno ok za ta motor.
Bolj ko ga naviješ, bolj se sliši mašino. Pri dobrem povečanju moči postane motor pri višjih obratih preglasen, sliši se ga kot kakšnega mrzlega PD.
Ko moč zmanjšuješ se posledično tudi glasnost manjša.
To se dogaja samo tem motorju. Pri 2.0 TDI 110 KM CR se to ne dogaja, pa tudi na drugih CR motorjih se to ne dogaja.
peroRS je napisal/-a:Stari PD-ji (tudi 90-konjski) z mesta speljejo praktično brez gasa, medtem ko bi CR takoj ugasnil. To se pozna tudi med vožnjo, saj mu v teh nizkih obratih manjka navora.
Tako, da bi bilo super, če bi se s čipanjem samo malo lepše razporedil navor oz. premaknil v nižje obrate.
peroRS je napisal/-a:hippo je napisal/-a:Torej zadeva je taka:
sprobal 3 različne boxe na tej 1.6 105 KM bluemotion mašini in zadeva ni ravno ok za ta motor.
Bolj ko ga naviješ, bolj se sliši mašino. Pri dobrem povečanju moči postane motor pri višjih obratih preglasen, sliši se ga kot kakšnega mrzlega PD.
Ko moč zmanjšuješ se posledično tudi glasnost manjša.
To se dogaja samo tem motorju. Pri 2.0 TDI 110 KM CR se to ne dogaja, pa tudi na drugih CR motorjih se to ne dogaja.
Na koliko pa naj bi se povečala moč na 1.6TDI 77kW? Kar se tiče hrupa in CR TDI motorjev, je popolnoma ista zgodba tudi na močnejših različicah (2.0TDI). Nad 4000 obratov je sam hrup, dejansko pa ne vleče več.
p.s: moja Octavia 1.6TDI ima trenutno skoraj 3000km in se mi zdi da je moči povsem dovolj (za normalna prehitevanja in potovalno hitrost 140-150kmh na AC). Velik minus je samo "luknja" pod 2000rpm. Pri speljevanju je treba dodati kar nekaj gasa. Stari PD-ji (tudi 90-konjski) z mesta speljejo praktično brez gasa, medtem ko bi CR takoj ugasnil. To se pozna tudi med vožnjo, saj mu v teh nizkih obratih manjka navora.
Tako, da bi bilo super, če bi se s čipanjem samo malo lepše razporedil navor oz. premaknil v nižje obrate.
Moči sicer ni nikoli dovolj, vendar je dejansko ne potrebuje, saj je ta motor mišljen za šparanje, ne pa za hitro vožnjo in to nalogo opravlja odlično.
mico26 je napisal/-a:js sem čipiru golfa 5 77kw 105km na 149km in zelo vlka razlika v vožnji:))avto je veliko bolj poskočen k je bil prej..en tip mi je naložu datoteko,ki je bila čipirana rsr in dela v nulo..
mico26 je napisal/-a:js sem čipiru golfa 5 77kw 105km na 149km in zelo vlka razlika v vožnji:))avto je veliko bolj poskočen k je bil prej..en tip mi je naložu datoteko,ki je bila čipirana rsr in dela v nulo..
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov