airmike je napisal/-a:ales. je napisal/-a:DJ-DUST je napisal/-a:ales: Če sem te prav razumel - RC nima turbine...
http://www.siol.net/Avtomoto/Testi/Avto ... 06_RC.aspx
Po prodajnih statistikah zelo uspešnega peugeota 206 v različici RC poganja dvolitrski štirivaljnik s po štirimi ventili na valj, ki zmore 130 KW/177KM. Že pri nizkih vrtljajih ne skopari z željo po nekoliko močnejšem priganjanju, nad 3000 obratov v minuti pa se pravo veselje šele začne. Njegov največji navor znaša 202 Nm pri 4.750 obratih v minuti, solidna prožnost pa omogoča lagodno križarjenje z malo prestavljanja. Pa vendarle se je z malim športnikom najlepše peljati hitro. Motor sicer ob priganjaju zvočno ne skriva svoje prisotnosti, kar je seveda razumljivo in celo zaželjeno, zato mu pri orkestraciji pomaga športna izpušna cev z dvojnim zaključkom. Rezultat je rezek zvok s prevlado nizkih tonov, ki ne pušča dvoma o poreklu malega, a strupenega peugeota. Za učinkovito ustavljanje skrbi zelo lahek in učinkovit zavorni mehanizem podjetja ContiTeyes iz Frankfurta. Pri Peugeotu obljubljajo povprečno porabo v višini 8,6 l, kar je seveda nekoliko utopično, še posebej, če ostanemo zvesti filozofiji malega dirkalnika. Nam jih je uspelo nameriti 11,5.
Ne vem kaj hočeš povedat? 206 RC je atmosferc. Valda pa DJ-DUST ve kaj vozi
V podanem linku iz SiOL-a nikjer ne omenjajo turbine in ne, serijski RC nima turbine, ostalo je pa airmike povedal...
Naj ostanemo na temi - kar se 206 RC-ja tiče, odstranitev katalizatorja ne priporočajo, velikokrat premleto in pretestirano iz Anglije...