Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr sep 17, 2003 8:20 pm

orlach je napisal/-a:sem slišal že tudi za avto (bmw serija 7-stara) ki naj bi imela 6-turbin!


Cudn ce jih ni bilo 8.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
WhiteCell
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2972
Pridružen: Pe sep 06, 2002 9:26 am
Kraj: Kranj

Napisal/-a WhiteCell Če sep 18, 2003 8:13 am

hm...
dve sta vec kot dovolj..mislm...vsaj za vsakdanjo rabo(še to je ena dost )
mislm 6..hehe too much...vsasta
V8 POWER
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 18, 2003 1:28 pm

Edini avto ki je imel več turbin je bil porsche delan za 24 ur le mansa, ki je imel 4900ccm in 1300KM - 8X vanklov motor po malo manj kot 650ccm in na vsakem turbino. 5 let je bil zapored zmagovalec na tej 24urni dirki, potem pa je prišel nov model in je bilo z vanklom in tem modelom konec. Trenutno pa je ponosni lastnik tega avtomobila en čeh ali poljak, ki je bil 20 let edini zastopnik porsche-ja za ameriko.


LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če sep 18, 2003 2:09 pm

TechnoBoY je napisal/-a:hm...
dve sta vec kot dovolj..mislm...vsaj za vsakdanjo rabo(še to je ena dost )
mislm 6..hehe too much...vsasta


Sej je bil tud včasih dovolj en vplinjač za vsakdanjo rabo.
Za dirke pa so bli motorji, ki so meli tolk uplinjačev (vergaserjev), kolikor so meli valjev. In verjemi mi, zadeva je dala od sebe too much.
Res pa je, da je tak motor pokuril tud too much, ampak brez nič ni nič.
Pa precej težje ga je blo nastavit kot enga z enim vergaserjem.

Vem za en BMW motor, 3.2 linijski 6 valnik s 6 vergaserji. Zadeva je fenomenalna.
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če sep 18, 2003 3:39 pm

nebivedu je napisal/-a:Edini avto ki je imel več turbin je bil porsche delan za 24 ur le mansa, ki je imel 4900ccm in 1300KM - 8X vanklov motor po malo manj kot 650ccm in na vsakem turbino. 5 let je bil zapored zmagovalec na tej 24urni dirki, potem pa je prišel nov model in je bilo z vanklom in tem modelom konec. Trenutno pa je ponosni lastnik tega avtomobila en čeh ali poljak, ki je bil 20 let edini zastopnik porsche-ja za ameriko.


LP
Nebivedu


prvič slišim da je imel Porsche Wankel :shock:

4900 in turbo = 1300 KM verjetno misliš na 917 v začetku sedemdesetih... pa ni bil Wankel. Bom šel pogledat eno knjigo pa ti povem kaj piše....Wankel 99,99% ni bil.
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če sep 18, 2003 3:42 pm

Pajsar: včasih je imela skoraj vsaka alfa dva dvojna vpljinjača. Dvojni vpljinjač je v bistvu dva navadna s skupno posodico za benz ;)

Nič kaj posebnega od tehnologije, včasih se je to dajalo še na predelane Jugote :-P
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Če sep 18, 2003 3:58 pm

Pero je napisal/-a:Pajsar: včasih je imela skoraj vsaka alfa dva dvojna vpljinjača. Dvojni vpljinjač je v bistvu dva navadna s skupno posodico za benz ;)

Nič kaj posebnega od tehnologije, včasih se je to dajalo še na predelane Jugote :-P


hehe, sej poznam to. Mam doma par takih od Caprijev pa tud enga Holleya, pravo batino - za na V8. Ma vakuumski sekundar in spodaj 4 luknje, hehe. Ga je skor tolk kot enga motorja od bolhe.
Ko tam odpre sekundar, pomoje benz tud kar polije not v motor, kot bi ga zlil iz škafa:).
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če sep 18, 2003 5:06 pm

Te bom kdaj poiskal na kakšnem srečanju pa te pocukal za rokav... da nadaljujeva debato. Tvojega Caprija sem videl samo na slikah, na srečanjih me ali ni bilo ali pa sem delal z avtoakustiko (dBDrag). Imaš zelo zanimiv avto!!!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 19, 2003 6:14 am

Pero je bil vankel 100%, ker je to edini porš z vanklovo mašino.


LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 9:11 am

nebivedu je napisal/-a:Pero je bil vankel 100%, ker je to edini porš z vanklovo mašino.


LP
Nebivedu


sem šel poiskat knjigo...

Naslov:
Porsche Racing Cars of the 70s
Avtor:
Paul Frere
Izdajatelj:
Arco Publishing inc, NY, USA


Pa je zelo detaljna knjiga, piše veliko detaljev, pa nikjer ni omenjen Wankel. Piše tudi o zmagah in točno napisan model motorja, pa ponovno ni nikakršne omembe o Wanklu.

Piše pa da so imeli boxer 12 motorji v 917 narejeno za Can-Am dirke:

4,5 litrov, 85x66mm 850 KM pri 8000 RPM
5,0 litrov, 86,8x70,4mm 1000 KM pri 7800 RPM
5,4 litrov 90x70,4mm 1100 KM pri 78000 RPM

vsi pri kompresiji 6,5 in pritisku 1,3 bara, 2 kompresorja, brez intercoolerja...

4,5 so bili od leta 72 do 74
5,0 v letu 72
5,4 v letu 73

je pa tudi res da so imeli tudi 4,9 litrsko B-12 motor v letih 70-71, 600 KM, 86x70,4mm kompresija 10,5, ventili 12,1-10,5, twin ignition, slide throtle ignition, nikasil cilindri...


Še kaj?
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 9:13 am

podabu napisat: turboti so bili samo za Can-Am, Turbo porschi so šele kasneje prišli na evropska dirkališča in predvsem v drugih modelih.
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Pe sep 19, 2003 9:51 am

Pa jaz sem tudi 99,99999% prepričan da porsche ni imel nikoli wankel motorja na le mansu. Z wankel motorjem je pa zmagala Mazda 787b na dirki LeMans 1991.
Slika
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Pe sep 19, 2003 9:56 am

Sem pa pozabo napisat, da je imel od porscheja menjalnik.

The R 26B engine that won was normally aspirated and had four rotors and three sequential spark plugs per rotor. The capacity is 2622 cc actual, rated by FIA formula at 4708 cc. It produced 700 bhp at 9000 rpm and 62 mkg torque at 6500 rpm (448 lb-ft). Fuel was electronically injected and consumption was 51.881 liters per 100 km at an average speed of 213.58 kph (excluding pit stops). The air intakes had continuously variable geometry controlled by the engine electronics. The transmission had 5 speeds (full synchromesh) from a Porsche design gearbox and a limited slip differential.
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 11:13 am

nebivedu je napisal/-a:Edini avto ki je imel več turbin je bil porsche delan za 24 ur le mansa, ki je imel 4900ccm in 1300KM - 8X vanklov motor po malo manj kot 650ccm in na vsakem turbino. 5 let je bil zapored zmagovalec na tej 24urni dirki, potem pa je prišel nov model in je bilo z vanklom in tem modelom konec. Trenutno pa je ponosni lastnik tega avtomobila en čeh ali poljak, ki je bil 20 let edini zastopnik porsche-ja za ameriko.


LP
Nebivedu


jaz sem pa 99,9% da ni Wankel.

edini porsch ki je zmagal 5x zaporedno v LeManssu je bil 956

http://www.maisonblanche.co.uk/winners.html

pa ni nikoli imel Wankla ampak turbo izvedbo 6 cilindričnega Boxerja ki izvira iz 911

http://www.porschedecals.com/956.htm


je pa res da se je dalo takrat kupit samo školjko z podvozjem in vgradit marsikateri motor. Vgrajevali so se tudi mazdini wankli za dirke!. Ampak tovarniško ni bilo nobenega Porscha z Wanklom, sigurno pa ne da bi celo 5x zmagal...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 11:17 am

Pardon, 956 je zmagal 4x, potem pa 2x 962 (ki je izpeljanka iz 956)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe sep 19, 2003 12:14 pm

Potem sem se pa zmotu, sam to so pravl v eni oddaji, k je bla na tvslo o poršejih od začetka pa do danes. Bla je kar nekaj časa nazaj. tm je človek izjavu, da ima ta avto v svoji zbirki in da so bili samo trije narejeni, pa še to v evropi ni nobenega, vse je šlo direkt v ameriko.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 12:31 pm

ehhhhh... verjet slovenskim novinarjem... :roll:

nekako je očitno spravil več stvari skupaj. res je da je Porsche zmagal več kot 5 x v LeManu, res je da so se dobile samo školjke in se je lahko dal noter kateri koli motor, res je da je včasih bil 4,9 motor, itd. Ampak to ne gre skupaj, to je pač vsak podatek zase

ampak tovarniško niso imeli Wankla, sploh pa ni nobene logike da bi dirkani avto imel toliko turbo kompresorjev.
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 19, 2003 12:36 pm

Neki so res ful zmagoval s 917ko, pa so ga kasnej prepovedal ker je baje tok nevarn vrtinču zrak za sabo da te je kr s ceste odnesl...Ne vem pa čist točn kolkrat!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
super98
Uporabnik
 
Prispevkov: 1470
Pridružen: Če sep 18, 2003 7:03 pm

Napisal/-a super98 Pe sep 19, 2003 12:45 pm

Res so zmagal in to šestkrat zapored!Od 1981 naprej!Porsche 936, 956, 962!Zihr ni sam porsche karoserija!Nikol niso v svojo karoserijo dal tuje notorje!
TJUNING PA TO...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe sep 19, 2003 12:50 pm

super98 je napisal/-a:Neki so res ful zmagoval s 917ko, pa so ga kasnej prepovedal ker je baje tok nevarn vrtinču zrak za sabo da te je kr s ceste odnesl...Ne vem pa čist točn kolkrat!


nope...917 so prepovedali v Can-Am

o tega avta so tam zmagovali ''navadni'' V8 amriške proizvodnje, omejitev glede motorja skoraj ni bilo. Konec šestdesetih so se začeli pojavljat turbo motorji in Porsch je to iskoristil tudi v Can.Am seriji. No čez par let so turbote prepovedal da bi ponovno lahko zmagovali sorazmerno poceni V8. Takrat dirke tudi niso bile tak biznis kot so sedaj. S časom se je turbo dokazal tudi v F1 čeprav je bila prostornina motorja omejena, pa se kasneje tudi tam prepovedal zaradi visokih stroškov.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov