Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a el_diablo So avg 20, 2011 2:08 pm

danijelg je napisal/-a:Če mi je prej P206 dizel pil 5,5 - 5,9 l/100km, mi sedaj pije 5,0 - 5,4 l/100 km. torej 9% in 8,5%.


jao da se vam da tok s porabo ukvarjat :roll:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Vikking So avg 20, 2011 2:47 pm

Če koga zanimajo testi naprav, ki naj bi poskrbele za manj emisij, zmanjšano porabo in naj bi bile oh in sploh.

veselo branje: http://www.epa.gov/otaq/consumer/reports.htm
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a tristan01 Ne avg 21, 2011 7:04 am

danijelg je napisal/-a:Živijo!

Polno vprašanj. In jaz nimam vseh odgovorov.

Slovenski Urad za meroslovje je neodvisna inštitucija.
Dvomim, da jih sponzorira Petrol, Zlatarna Celje, … Unior.
Preden sem jaz to kupil, so mi pokazali potrdila iz laboratorijskega testiranja pri Eutropa.de in Boschu. Testirano na Fordu, BMWju in Audiju. Ampak papir je pač papir.

Kot mi je znano po standardu SAE_J1321 se testira vozilo z zunanjim rezervoarjem.
Pri notranjih rezervoarjih je večja negotovost, ker so običajno tako oblikovani, da je na vrhu zrak, če pa se vozilo malo ''preruka'' se potem ta zrak izpodrine in se gorivo zapolni. Težko je ugotoviti, kdaj je zrak v celoti odšel ven in koliko goriva smo dodali. Negotovost je s tem večja.
Pri preizkušnjah na cesti je dobro opraviti progo vsaj nekje okoli 450 km.
Nato je potrebno to ponoviti, ko je (čarobna) naprava vgrajena na vozilo.
Torej je veliko spremenljivk, kot pri vsakodnevni, običajni vožnji.

Potrebno je samo spremljati porabo pred in po vgradnji. Če polniš rezervoar dvakrat tedensko in imaš običajno vedno isto pot in enako vožnjo, se razlika opazi.
Drugače pa pojdi na tehnični servis in naj ti izmerijo moč motorja in izpušne pline pred in po vgradnji naprave.

Kako potekajo testiranja pa lahko vidiš na http://www.pavetrack.com

Če pa kdo misli, da industrija dela za dobrobit človeka in da avtomobilistične revije objavljajo članke brez, da zaračunajo zanje, se hudo moti.

Za vsa ostala vprašanja nimam odgovorov.
Sem napisal vse kar mi je znanega.

Lep pozdrav!


danijelg, še enkrat bom napisal: Takšna testiranja in merjenja omogočajo že v štartu odtsopanja v razredu več kot 10%, saj se v vsakodnevni vožnji (čeprav z eksternim rezervoarjem) pojavljajo dejavniki na katere nimamo vpliva (zunanja temperatura, zračni tlak, veter, vlaga v zraku, promet, počutje voznika, število potnikov v vozilu in še kup drugih faktorjev). Kot vidim znaš le prebrati neumnosti ki jih pišejo razni propagandni oddelki proizvajalcev takšnih naprav, kritičnega razmišljanja pa ne zmoreš. Če od obljubljenih 15% prihranka pri gorivu odšteješ še odstopanja ki jih povzročajo zgoraj omenjeni faktorji boš hitro ugotovil, da je učinek vseh naprav močno vprašljiv. V izogib takšnemu dvomu se testiranja opravljajo v laboratoriju na merilni mizi (kolikor mi je poznano pri nas nimamo primerno opremljenega in certificiranega laboratorija za takšne preizkuse). Na merilni mizi motor krmili računalnik, ki izloči človeški faktor, pogoji pa so zaradi klimatiziranega okolja ves čas enaki (izločeni še vplivi vremena). Če v takšnem testiranju "čudežni izdelek" pokaže obljubljene prihranke je vreden potem je verjeti proizvajalcu. Žal pa takega testa ne bomo dočakali, saj bi lahko pokazal bolečo resnico o učinkovitosti. Je pač lažje pisati visoko leteče obljube o enormnih prihranikih in na youtube objavljati sumljive posnetke.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
lucky_luke
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Ne apr 17, 2011 10:34 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lucky_luke To avg 23, 2011 11:35 pm

Te naprave so davek na naivnost.

Beri: http://www.fuelsaving.info/index.htm
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lisko Sr avg 24, 2011 5:31 pm

danijelg je napisal/-a:Za konec vam posredujem še konkurenta od Drion_a.
To je Supertech in uvoznik je v Izoli.
Drion se na nemškem ponaša z referenco DB Schenkerja in ducate drugih avtoprevoznikov ter velikih ogrevalnih sistemov.
Supertech je pa pri nas pridobil SiQ certifikat pri uradu za meroslovje (standard SAE_J1321 ). Ima pa domačo referenco v Streetouru iz Portoroža.
Če je Streetour potrdil prihranek goriva na vožnji do Španije in nazaj je pa že nekaj.
Tako, da pojdite na net in poglejte njihove reference.
Sladokuscem pa prilagam eno ameriško stran, kjer je en zavod, ki testira dobesedno vse legende in ideje, ki jim pridejo na trg v ZDA.
Meni je najljubša tista, ko centrirajo gume na priklopnikih in prikolicah tovornjakov ter s tem prihranijo 2,2% goriva. Priznavajo pa 0,2% napako v meritvi.
Pri nas se to ne izvaja.
http://www.pavetrack.com
Splet je prav lepa stvar, če iščeš, najdeš.
LP vsem.
Uživajte.



Enim se da....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ule Če avg 25, 2011 9:39 am

Nekako mora upravičiti denar, ki ga je zapravil za to. :D
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lisko Če avg 25, 2011 9:35 pm

ule je napisal/-a:Nekako mora upravičiti denar, ki ga je zapravil za to. :D


Ja no ja jaz sem zmetal prek 2 jurja za to ,da imam sedaj za slaba dva litra manjšo porabo :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a monster_d Če avg 25, 2011 9:51 pm

lisko je napisal/-a:
ule je napisal/-a:Nekako mora upravičiti denar, ki ga je zapravil za to. :D


Ja no ja jaz sem zmetal prek 2 jurja za to ,da imam sedaj za slaba dva litra manjšo porabo :D


Si kesl zamenjal s takim ki ne pušča? :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a CockroaC Če avg 25, 2011 10:48 pm

Zlati klocn je dal pod gas pedal.
Slika
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ~toMmy~ Če avg 25, 2011 11:32 pm

Obnovil je Jeep-a, pa mu ga je zdaj škoda za po terenu! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
danijelg
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 17, 2011 12:42 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a danijelg Pe avg 26, 2011 12:29 pm

Živijo!
Sedaj sem nazaj iz dopusta.
Vidim, da ste lepo pisali naprej.
Vsej tej stvari se reče PLACEBO efekt (učinek).
Vseeno bom pa stvar preizkusil na podoben način kot so to naredili »Mithbustrerji«.
Tako, da bo en cel tehnični servis gledal kaj se dogaja.
Zraven bom vzel kolega, da me posname in če bo rezultat ga boste videli na Youtubu.
Če ne bo rezultata, pa bom obvestil tržni inšpektorat.
Razen spletne strani, nisem videl še nobenega oglaševanja ali prisotnosti Driona na kakšnem sejmu.
Ker sem pa tesno s časom upam, da vam pišem v roku dveh tednov.
Magneti, praški, čunga lunga in … čang šlank.
Lep vikend!!!
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a hippo Po avg 29, 2011 8:46 am

pozabil si stomak eliminator in CKZK 2000.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lisko Po avg 29, 2011 8:11 pm

~toMmy~ je napisal/-a:Obnovil je Jeep-a, pa mu ga je zdaj škoda za po terenu! :D


Terena je videl pri meni v štirih letih lih 2 uri....pa sem z njim naklepal že prek 40 tisoč km....
Je pa šlo nekako tako:
Takoj ob nakupo poraba od 10 do 11.5
Po obnovi črpalke in šob, poraba od 9.7 do 11
Po obnovi celega motorja ter nove turbine od 8.9 do 10
Po kompletni obnovi (amortizerji,kugle,sklopka, vsa olja,križi,komplet zavor...) od 8.5 do 9.6
Pa niso to merjenja vsakič , ko bi si zmislil....ampak imam vso zgodovino tankanja in del opisana v posebnem zvezku.

Za 1690 kg težko kravo, ki ima upor kot , da bi tiščal keson po cesti, ter ob enem žene poleg še vse pogone (reduktor se stalno vrti,prednji dif se stalno vrti,prednji kardan se stalno vrti...ob vklopu pogona dejansko samo priklopiš en sinhron...).
2499ccm in 115PS 4 cilindrc.
225/75/15 gume na železnih platiščih kjer sta dve težji od marsikterga 4 kolesnega paketa na tem forumu....Se mi zdi tole smešno nizka poraba in sem prav začuden , ko kdo omeni , da ima na 1.9 mlinčku super duper nizkim uporom zraka in ne vem kakimi energy saver gumami porabo 6 ali več.....Pa boste rekli ja ima pa 150 konjev.....ja hudiča sej jih ne rabiš skoz.
Vožen pa kot vsaki normalni cestni avto.
Če bi kupil še tale driska puwer bi prišel s porabo na 5...resna konkurenca kakemu fuweju.
:mrgreen:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ~toMmy~ Po avg 29, 2011 9:38 pm

lisko je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Obnovil je Jeep-a, pa mu ga je zdaj škoda za po terenu! :D


Terena je videl pri meni v štirih letih lih 2 uri....pa sem z njim naklepal že prek 40 tisoč km....
Je pa šlo nekako tako:
Takoj ob nakupo poraba od 10 do 11.5
Po obnovi črpalke in šob, poraba od 9.7 do 11
Po obnovi celega motorja ter nove turbine od 8.9 do 10
Po kompletni obnovi (amortizerji,kugle,sklopka, vsa olja,križi,komplet zavor...) od 8.5 do 9.6
Pa niso to merjenja vsakič , ko bi si zmislil....ampak imam vso zgodovino tankanja in del opisana v posebnem zvezku.

Za 1690 kg težko kravo, ki ima upor kot , da bi tiščal keson po cesti, ter ob enem žene poleg še vse pogone (reduktor se stalno vrti,prednji dif se stalno vrti,prednji kardan se stalno vrti...ob vklopu pogona dejansko samo priklopiš en sinhron...).
2499ccm in 115PS 4 cilindrc.
225/75/15 gume na železnih platiščih kjer sta dve težji od marsikterga 4 kolesnega paketa na tem forumu....Se mi zdi tole smešno nizka poraba in sem prav začuden , ko kdo omeni , da ima na 1.9 mlinčku super duper nizkim uporom zraka in ne vem kakimi energy saver gumami porabo 6 ali več.....Pa boste rekli ja ima pa 150 konjev.....ja hudiča sej jih ne rabiš skoz.
Vožen pa kot vsaki normalni cestni avto.
Če bi kupil še tale driska puwer bi prišel s porabo na 5...resna konkurenca kakemu fuweju.
:mrgreen:


lisko je napisal/-a:Mam ga dobre 9 mescev in v tem času nardil z njim 20.000km od tega tudi dosti po terenu....kopanje,ritje v blatu ( tako da se je naslonil na trebuh) driftanje po makdamskih cestah ( RWD ruls) premgovanje vzponov tako da se z vlečno kluko vleče po tleh ( zadnje kole dvigne in drsi sam po kluki :shock: ) in podobno mu ni tuje.....Nikoli pustil na cesti nikol odpovedal čeprav ima zavidljivo kilometrino.


Kaj zdaj? :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a lisko To avg 30, 2011 4:04 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
lisko je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Obnovil je Jeep-a, pa mu ga je zdaj škoda za po terenu! :D


Terena je videl pri meni v štirih letih lih 2 uri....pa sem z njim naklepal že prek 40 tisoč km....
Je pa šlo nekako tako:
Takoj ob nakupo poraba od 10 do 11.5
Po obnovi črpalke in šob, poraba od 9.7 do 11
Po obnovi celega motorja ter nove turbine od 8.9 do 10
Po kompletni obnovi (amortizerji,kugle,sklopka, vsa olja,križi,komplet zavor...) od 8.5 do 9.6
Pa niso to merjenja vsakič , ko bi si zmislil....ampak imam vso zgodovino tankanja in del opisana v posebnem zvezku.

Za 1690 kg težko kravo, ki ima upor kot , da bi tiščal keson po cesti, ter ob enem žene poleg še vse pogone (reduktor se stalno vrti,prednji dif se stalno vrti,prednji kardan se stalno vrti...ob vklopu pogona dejansko samo priklopiš en sinhron...).
2499ccm in 115PS 4 cilindrc.
225/75/15 gume na železnih platiščih kjer sta dve težji od marsikterga 4 kolesnega paketa na tem forumu....Se mi zdi tole smešno nizka poraba in sem prav začuden , ko kdo omeni , da ima na 1.9 mlinčku super duper nizkim uporom zraka in ne vem kakimi energy saver gumami porabo 6 ali več.....Pa boste rekli ja ima pa 150 konjev.....ja hudiča sej jih ne rabiš skoz.
Vožen pa kot vsaki normalni cestni avto.
Če bi kupil še tale driska puwer bi prišel s porabo na 5...resna konkurenca kakemu fuweju.
:mrgreen:


lisko je napisal/-a:Mam ga dobre 9 mescev in v tem času nardil z njim 20.000km od tega tudi dosti po terenu....kopanje,ritje v blatu ( tako da se je naslonil na trebuh) driftanje po makdamskih cestah ( RWD ruls) premgovanje vzponov tako da se z vlečno kluko vleče po tleh ( zadnje kole dvigne in drsi sam po kluki :shock: ) in podobno mu ni tuje.....Nikoli pustil na cesti nikol odpovedal čeprav ima zavidljivo kilometrino.


Kaj zdaj? :D



Kaj sem par postov nazaj napisal....enim se da :D
Ko sem bil v lj na srečanju je bila demo vožnja, ki je trajala vsega 2 minuti.....in v teh dveh minutah je z zadnjim difom ril po blatu....s kljuko vlekel po zemlji....ob vsem tem pa še z menjalniškim nosilcem butnil ob nasip zemlje....vse to v dveh minutah :D
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a _furby_ Če sep 01, 2011 3:05 pm

ravo zasledil tole.

http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=5056478

FF1 naprava za zmanjševanje porabe goriva

Bi želeli prihraniti pri prabi goriva na vašem vozilu?
Če je vaš odgovor pozitiven se obrnite na nas.
Izdelujemo in montiramo naprevo, ki vam zagotavlja manjšo porabo za 20-40% in seveda posredno tudi prihranek pri stroških. Naprava FF1 je inovativni izdelek pri nas in deluje s pomočjo vode. Pri tem motor ohrani svojo moč, zmanjšajo se izpušne emisije in podaljša se delovna doba motorja.
Možno jo je montirati na vse vrste motorjev z natranjim izgorevanje bencin, diesel, plin in ni pomemben letnik vozila. Lahko jo namestite v osebno, dostavno, tovorno vozilo, delovni stroj ali agregat.... .
Za več info. nas pokličite na našo kontaktno številko ali nam pišite na mail.

Cena : 600 eurou :rofl
turbo inside
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a pskoda Če sep 01, 2011 3:15 pm

Bolj preverjena stvar je, da kupiš za tistih 600 eur-ov gorivo

Drugače je ta oglas res :roll:
Lp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a ~toMmy~ Če sep 01, 2011 3:25 pm

lisko je napisal/-a:Kaj sem par postov nazaj napisal....enim se da :D
Ko sem bil v lj na srečanju je bila demo vožnja, ki je trajala vsega 2 minuti.....in v teh dveh minutah je z zadnjim difom ril po blatu....s kljuko vlekel po zemlji....ob vsem tem pa še z menjalniškim nosilcem butnil ob nasip zemlje....vse to v dveh minutah :D


Ja tvojo temo o obnovi Jeepa tu pa tam malo preletim in mi ni nikakor bilo jasno, zakaj imam v spominu, da ga ne šparaš po terenu, pa sem preveril. Ni čudno, napisal si kot da je teren stalnica zanj, ne pa 2 min v 20k km! ;) Saj nima veze s porabo, mislil sem le, da malo bolj izkoristiš tega terenca. :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Drocky Če sep 01, 2011 6:28 pm

lisko je napisal/-a:....Se mi zdi tole smešno nizka poraba in sem prav začuden , ko kdo omeni , da ima na 1.9 mlinčku super duper nizkim uporom zraka in ne vem kakimi energy saver gumami porabo 6 ali več.....Pa boste rekli ja ima pa 150 konjev.....ja hudiča sej jih ne rabiš skoz.
oops no ja, je pa res da ma 115konjev in mal bol škatlast sprednji konec ampak vse drugo pa drži :mrgreen:

drugače pa ne vrjamem v to. Za tak denar je boljše dat čipat avto, se bo vrjetno bolj poznalo.
LP Rok
 
Ciko88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če sep 08, 2011 3:16 pm

Re: Manjša poraba DrionPower

Napisal/-a Ciko88 Če sep 08, 2011 3:37 pm

Meni se pa zdi, da zadeve vsi skupaj malo mešate.

Kar se tiče magnetov in teh podobnih zadev, se strinjam, zadeva ne deluje, kar pa se tiče DrionPower & DrionHeat, pa naj povem svoj primer. Montiral sem na bencinarja --> ne le manjša poraba za slab liter, temveč imam občutek, da avto mirnejše teče, na avtocesti mi ga ni treba toliko "tišat" in nenazadnje pri merjenju emisij je avto pred vgradnjo imel več plinov in emisij kot po vgradnji driona.
[brisana reklama] in se odločil za nakup DrionHeat --> ionizator za oljni gorilec Buderus za ogrevanje hiše.
Razultati so bili presenetljivi. Testiral sem, v kolikšnem času se sanitarna voda ogreje ter meril čas delovanja gorilca. Brez DrionHeat je za ogretje sanitarne vode gorilec potreboval slabih 5 minut, ko sem čez tri dni, ko se je vse ohladilo zadevo zopet testiral, toda tokrat z DrionHeat, je gorilec sanitarno vodo ogrel v presenetljivih dobrih 3 minutah. Nad razultatom sem bil pozitivno presenečen. Se pravi, porabil sem za slabe 2 minute manj goriva,tako da men zadeva deluje.
Zadnjič spremenil Ciko88, dne To sep 13, 2011 2:33 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov