Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Če dec 04, 2003 8:49 am

Neon je napisal/-a:Kolk pa pride ta T3 turbina

Ka pa intercoler je potreben ali zaželjen


za večje prirastke moči je intercooler obvezen!
 
dashi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 20
Pridružen: So feb 22, 2003 5:12 pm

Napisal/-a dashi Če dec 04, 2003 6:06 pm

Na vse cene naj bi bilo vse potrebno za vgradnjo-torej turbina ali kompresor plus potrbna nova elektronika. Pri turbinah je dodan še intercooler.
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če dec 04, 2003 6:43 pm

Dashi, jaz bi vzel kompresor ker maš moč na voljo že pri nizkih obratih. Men to bolj ustreza, turbo lukna sux. Pa turbine tut nemorš kr neki navijat brez veze. Če že kupiš kit ki ti da 230 konjev je ta verjetno že precej optimiziran in vsako dodatno povečanje moči je verjetno precej nevarno za motor. Poleg tega pa je 208 konjev za 147 čist dost. Če ti ostane še denar ga raj na podvozje in zavore vrž, moč je samo en od mnogo faktorjev ki določajo hitrost avtomobila.

Neon, intercooler ni nujno potreben. Ampak pri velikih tlakih se zrak že ful segreje. In v litru vročega zraka je manj kisika kot v litru hladnega zraka, to pa pomeni manjšo moč. Torej, pri velikih tlakih se zrak segreje do te meje da se dodaten tlak sploh ne pozna na moči in zato je treba za turbino še intercooler montirat. Pri nizkotlačnih turbinah ga ni ker IC pomeni oviro za zrak in je pretok slabši, zrak pa se tudi ne segreva tolk da bi se kej dost poznalo.

T3 turbine pa majo ceno odvisno od tvoje iznajdljivosti :) Lahko dobiš kakšno za par jurjev iz stare sierre cossie in če maš srečo je še čist dobra. Lahko pa kupš novo za 2k eurov.
 
Uporabniški avatar
eXtreme
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So feb 15, 2003 9:22 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a eXtreme To jan 13, 2004 11:16 pm

greddy: v enem od zacetnih postov te teme, si omenjal da honde ne potrebujejo backpressure-ja. bi lahko prosim poiskal link?
tudi glede tiste downpipe, je ubistvu za tisto e-loputo konec, ni nadaljevanja izpusne cevi, tako da ni nobenega lonca.
kako je s hlajenjem turbin? voda, olje? od kje potem potegnes olje? odvajas ga vrjetno v oljno korito. ce mogoce ves, s cim se zvisa pritisk olja?
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jan 14, 2004 12:26 am

Lej ta link iscem in ga ne najdem..bom povprasal kolega...

Res je, na tisti loputi ni nobenega lonca zato pa se avto dere kot ne vem kaj..
Si gledal video od hayabuse turbo isto lahko vidis, da nima nobenega lonca, to je pac zaradi tega, da se lahko turbina zdivja, da blini pridejo cimprej ven...

Glede turbin je tako, da so hlajebe z vodo, ampak ne vse! Olje se dobi ven pri oljnem fltru, tam je en tak vijak ki ga odvijes noter privijes tak prikljucek in potem z to "lajtungo" povezes na turbino iz turbine pa v karter in tako je sklenjen krogotok..
Če hočeš imeti oljni hladilnik, rabiš še sendwich adapter, kateri pride vmes med blokom in oljnim filtrom..
Glede pritiska pa je tako, da ga ubistvu lahko zvišujes samo na tak način, da manjšaš fi cevi, katera pride od motorja do turbine..
Ubistvu sta razlicne cevi recimo suplay line je tanjša, kot pa return line..fora je v tem, da če bi ble obe dve cevi enakega premera, olje sploh nebi zakrozlo skozi turbino ker se nebi ustvarjal nobeden tlak..

Tukaj mas link da vidis kako zgleda suplaj line (od motorja do turbine) in return line (od turbine do karterja)
http://www.fast-turbo.com/Turbolines.html

Tukaj mas ta sendwich adapter
in vezavo iz sendwich adapterja na oil cooler..
Slika

Še slika celega kita..v sredini je lepo viden ta sendwich adapter..
Slika

Ampak dobro je imeti termostat, ker ce ne se vam pozimi olje sploh ne bo segrelo..

pa se slika, kje je oil source za turbo na hondi..
Slika

P.S zakaj te vse to zanima??
Zadnjič spremenil greddy, dne Sr jan 14, 2004 10:17 am, skupaj popravljeno 1 krat.
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 14, 2004 1:20 am

Greddy: js mam en problem, mogoče boz ti znal kaj bi lahko blo na stvari... iz te "blow off valve" mi meče olje ven, oz. se mi zamaščuje. Od kje lahko to olje sploh prhaja? Sej ga ni dosti, samo nekaj je ziher narobe. Hvala!!
 
Uporabniški avatar
shusuglao
Novinec
 
Prispevkov: 442
Pridružen: Ne jul 28, 2002 9:55 pm

Napisal/-a shusuglao Sr jan 14, 2004 1:50 am

Skull23 je napisal/-a:Greddy: js mam en problem, mogoče boz ti znal kaj bi lahko blo na stvari... iz te "blow off valve" mi meče olje ven, oz. se mi zamaščuje. Od kje lahko to olje sploh prhaja? Sej ga ni dosti, samo nekaj je ziher narobe. Hvala!!


iz turbine pride olje. normalo je če so cevi malo mastne, če ti pa olje kar čprica ven iz ventila, potem si definitivno v težavah. popraviti bi sedalo tako da daš turbino obnoviti, če je pa že preveč zdelana bo treba pa novo.




Glede turbin je odvisno ene so haljene z vodo , druge z oljem (moras imeti oljni hladilnik)
turbine se z oljem mažejo in ne hladijo. hladijo se z vodo, prav tako oljni hladilnik ki pa je namenjen temu da se olje prekomerno ne segreva pri velikih obremenitvah, ker drugace bi se zažgalo in motor bi lepo gagnil
Slika
Clan Renault kluba Slovenija
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jan 14, 2004 10:20 am

Mater ura je bla ze dosti, pa nisem pravilno zlozil besed :lol:
Imas prav glede turbin, da so hlajene z vodo ampak ne vse..Nekatere sploh niso hlajene..Zato pa obvezno rabiš kakšen turbo timer...
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 14, 2004 2:02 pm

Nimam mastnih cevi, mam prow blow off valve mastno, torej kovinski del. Ne šprica olje, je samo vedno umazana od olja. Očistim, čez 20km je spet mastna in črna seveda.
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jan 14, 2004 2:11 pm

Skull23 je napisal/-a:Nimam mastnih cevi, mam prow blow off valve mastno, torej kovinski del. Ne šprica olje, je samo vedno umazana od olja. Očistim, čez 20km je spet mastna in črna seveda.


Ja poglej blow off ventil nima v sebi nobenega olja, samo vzmet, katera spusti zrak ven, kadar se ustvari v cevi pritisk..Se parvi, da imas turbino na koncu, druga ni možno..Olje ti uhaja zraven zraka...Ti motor kuri kaj olja?Si lahko bolj natančen, kateri avto imaš koliko km..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 14, 2004 2:26 pm

Mam audi 80 19 tdi letnik 93, zdej ima 291k km. Verjetno je res to da prihaja z zrakom olje noter. Olja mi avto čisto nič ne pokuri. Kupu sem ga ko je imel 283k km in od takrat nisem nič olja dolival. Turbina pa mi še kr naglas žvižga...
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jan 14, 2004 2:33 pm

Dejstvo je, da se ti dogaja točno to kar sem rekel, olje se ti meša z zrakom..Si preveril turbino, je kaj mastna?Pri takšnih kilometrih gre skoraj 100% turbina proti koncu..Pojdi do mehanika, naj ti pregleda turbino, pri nas tudi obnavljajo turbine, cene se gibljejo med 50 in 100k SIT, da ti jo speskajo, pomenjajo ležaje skratka, da je takšna kot nova..
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 14, 2004 2:41 pm

Super, js bi to kr dal pregledat. Danes mam lih na obnovi bosch pumpo, šobe so že obnovljene, še turbinco poštelam pa bo ko raketa. Kam laho grem na pregled turbine? priporočaj :))
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr jan 14, 2004 3:41 pm

Skull23 je napisal/-a:Super, js bi to kr dal pregledat. Danes mam lih na obnovi bosch pumpo, šobe so že obnovljene, še turbinco poštelam pa bo ko raketa. Kam laho grem na pregled turbine? priporočaj :))


Glede turbine ti nebi znal povedati, kje jih obnavljajo, zato se obrni na vseveda na mobisuxu, verjetno bo tudi kdo iz tega foruma vedel, kje obnavljajo turbine, vem pa da vsaj ene 2 firmi v LJ opravljata tak posel..
Verjetno ti avto tudi rad kadi, verjetno zaradi tega, ker ti olje meče tudi v downpipe..??
AUDI S2, little modified
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Sr jan 14, 2004 4:33 pm

To da kadi nadpovprečno še ne vem, ker so ble prej šobe zanič, pumpa tudi (po "strokovnem" pregledu na porsche verovškova), in termostat je mel notranje tesnilo totalno trhlo, tako da že z menjavo termostata dosti manj kadi. No pregled turbine bo naslednja faza, jutri bo pumpa spet a mestu, tako da bom znal v petek kaj več povedat o kajenju.
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT Če jan 15, 2004 12:32 pm

Skull23 je napisal/-a:Nimam mastnih cevi, mam prow blow off valve mastno, torej kovinski del. Ne šprica olje, je samo vedno umazana od olja. Očistim, čez 20km je spet mastna in črna seveda.


WTF???

Kje si pa ti vidu valvolo blow off v dizlu? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ti si zamenjal s kako drugo stvarjo, ker dizel nima in ni imel nikoli blow offa (pop offa) serijsko.

Zdej po novem je začel bonalume delat popiče tudi za dizle, vendar nimajo nobene uporabne funkcije razn zvoka!
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če jan 15, 2004 12:47 pm

Sploh sm tud to spregledu..Kolikor mi je znano uporablja VAG koncern diverter valve..Ampak dejstvo je, da ne na dizlih..T
AUDI S2, little modified
 
iKst
Uporabnik
 
Prispevkov: 1047
Pridružen: To apr 23, 2002 2:33 pm

Napisal/-a iKst Če jan 15, 2004 12:47 pm

Turbine prodajajo in obnavljajo tukaj: http://www.beja.si/ pa še en tip je v obrtni coni Trzin pa se ne spomnim kako se mu reče. Cena je čist odvisna od stanja turbine, lahko že za 40k skoz prideš lahko pa daš tolk kot za novo turbino.
Če boš novo kupoval se ti ne splača pri nas nabavljat, ker se v tujini dobijo dost ceneje.
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jan 15, 2004 12:58 pm

Sej nevem, se ne spoznam na turbine... samo meni se zdi da imam prow eno tako stvarco, malo bolj primitivno, manj fancy...

Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Če jan 15, 2004 1:02 pm

iKst je napisal/-a:Turbine prodajajo in obnavljajo tukaj: http://www.beja.si/ pa še en tip je v obrtni coni Trzin pa se ne spomnim kako se mu reče. Cena je čist odvisna od stanja turbine, lahko že za 40k skoz prideš lahko pa daš tolk kot za novo turbino.
Če boš novo kupoval se ti ne splača pri nas nabavljat, ker se v tujini dobijo dost ceneje.


Najlepša hvala!!!
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov