Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a peroRS Po nov 26, 2012 7:33 pm

Kdo ti bo dal garancijo na motor?

Motorna elektronika NI motor.
Tuner ti da "garancijo" samo na mapo, ki ti jo naredi. Na mehanske dele ti noben ne da garancije, ne ABT, ki računa 1000+€ ne vaški "mojster", ki dela pod kozolcem in računa 100€.

Mogoče, če bi dodatno zavaroval in plačal, kar nekateri ponujajo, pa še tu je drobni tisk. ;)
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a IgorMM Po nov 26, 2012 8:57 pm

Mišljena je tovarniška garancija.

VS Tuning je trdil, da garancija ostane po tuningu, saj se tuning ˝ne vidi˝.
Če pa slučajo vidijo, da je ecu bil odprt, gre garancija samo na ecu.
Na servisu pravijo, kateri koli poseg v motor oziroma v krmilno elektroniko
izniči garancijo popolnoma.
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a buhti Po nov 26, 2012 9:11 pm

Kaj od vas noben ne zna iti na vstuning stran in vsaj malo prebrati? Nerazumem vas...

Tuning garancija pokriva sledeče elemente:

Motor:
Blok motorja, Odmične gredi, Vse sestavne dele glave motorja, Sesalni kolektor, Izpušni kolektor,Glava motorja, Tesnilo glave motorja, Bate, Obročke, Vplinjač, Glavno gred,Hladilnik olja, Karter, Senzor pritiska olja, Oljna črpalka, Ležaji

Turbo (doplačilo):
Turbo, G-Lader, Kompressor, Intercooler, Prevzem škode do Max. 100000KM!

Ročni menjalnik: Vsi pripadajoči deli,Pogonske gredi,Glavne gredi, Z izjemo ohišja menjalnika

Avtomatski menjalnik:
Vsi pripadajoči deli, Ventili, Oljne črpalke, Regler, Varnostni ventili

Prenos moči: Vsi deli zajeti pod menjalnike z vključno, Kardanom, Pogonskimi gredmi, Elektronskimi krmilniki.

Osi:
Vsi pripadajoči deli, vključno z Diferencialom. 4X4 (doplačilo) Razdelilnik moči, Viskosklopka, Zapora diferenciala

Zavore:
Servočrpalka, Zavorniojačevalnik, Glavni zavorni cilinder, Vakumčrpalka, Kolesni zavorni cilinder, Uravnalec moči, Omejevalec moči, ABS, ABS-Računalnik, ABS-Senzorji.

Obese:
Spodnje in zgornje nihajne roke, Osi in obese

Električna ter elektronska oprema:
Alternator, Zaganjač, Motorček brisalcev, Motorček strešnega okna, Motorčki centralnega zaklepanja, Motor gretja/hlajenja, Motorniračunalnik ECU, Vžigalne tuljave, Motorčki za el.pomik stekel.
Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar Po nov 26, 2012 9:55 pm

to je NSAgarancija ki jo ponuja večina tunerjev in prodajalcev rabljenih vozil, vendar se pri škodi vedn plača en delež
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a buhti Po nov 26, 2012 10:10 pm

aaa, to je pa druga. Tega pa nism vedu. Samo še vseeno ;)

lp
Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a peroRS To nov 27, 2012 9:59 am

vojkostar je napisal/-a:to je NSAgarancija ki jo ponuja večina tunerjev in prodajalcev rabljenih vozil, vendar se pri škodi vedn plača en delež


No saj to sem tudi sam napisal v prejšnjem postu.

peroRS je napisal/-a:Mogoče, če bi dodatno zavaroval in plačal, kar nekateri ponujajo, pa še tu je drobni tisk. ;)
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar To nov 27, 2012 1:05 pm

ja no sj NSA se ubistvu dodatno doplača, običajno ni v ceni tuninga, ampak s tem se ne obremnejvat, od sebe skoraj noben ne da rad denarja ko gre kaj narobe
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a paskvale Po maj 13, 2013 9:04 am

Jaz sem dal k njim tunat Citroena C8 (2.2 Hdi motor). Moram rečt, da je razlika resnično, kot dan in noč. Prej je bil avto počasen, z njim si težko prehitel nekaj, kar je bilo hitrejše od polža...sedaj prehitevam vse (seveda po pameti!) + poraba se je zmanjšala za približno 0,5-0,75 l/100 km. Tisti, ki šimfate čez Sašota, njegovega dela ne poznate, ali pa vam je konkurenca. Moč se je povečala iz okoli 140 na 190 KM. Žal mi je edinole, da nisem tega naredil že prej. 8)
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a abbe Po maj 13, 2013 9:43 pm

paskvale je napisal/-a:Jaz sem dal k njim tunat Citroena C8 (2.2 Hdi motor). Moram rečt, da je razlika resnično, kot dan in noč. Prej je bil avto počasen, z njim si težko prehitel nekaj, kar je bilo hitrejše od polža...sedaj prehitevam vse (seveda po pameti!) + poraba se je zmanjšala za približno 0,5-0,75 l/100 km. Tisti, ki šimfate čez Sašota, njegovega dela ne poznate, ali pa vam je konkurenca. Moč se je povečala iz okoli 140 na 190 KM. Žal mi je edinole, da nisem tega naredil že prej. 8)


pa mislš da je prirastek moči 50 KM pametna odločitev?
bi rad vidu graf.
vsi sam neki pišete kok mate konjeu velik pa ono ovo,nj da kdo gor graf,pa lahko zakrje cifre,rad bi sam vidu krivuljo navora pa moči.
kaj ti pomaga 190 ps,čče maš v uporabnem območju 160 ps?
povprečna moč je pomembna ne maximalna
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Bat_zajla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 505
Pridružen: Če dec 09, 2010 10:32 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a Bat_zajla Po maj 13, 2013 10:40 pm

abbe je napisal/-a:
paskvale je napisal/-a:Jaz sem dal k njim tunat Citroena C8 (2.2 Hdi motor). Moram rečt, da je razlika resnično, kot dan in noč. Prej je bil avto počasen, z njim si težko prehitel nekaj, kar je bilo hitrejše od polža...sedaj prehitevam vse (seveda po pameti!) + poraba se je zmanjšala za približno 0,5-0,75 l/100 km. Tisti, ki šimfate čez Sašota, njegovega dela ne poznate, ali pa vam je konkurenca. Moč se je povečala iz okoli 140 na 190 KM. Žal mi je edinole, da nisem tega naredil že prej. 8)


pa mislš da je prirastek moči 50 KM pametna odločitev?
bi rad vidu graf.
vsi sam neki pišete kok mate konjeu velik pa ono ovo,nj da kdo gor graf,pa lahko zakrje cifre,rad bi sam vidu krivuljo navora pa moči.
kaj ti pomaga 190 ps,čče maš v uporabnem območju 160 ps?
povprečna moč je pomembna ne maximalna


Itak pa on bolj občuti povečan navor, kot pa moč.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar Pe maj 17, 2013 8:36 am

abbe je napisal/-a:
paskvale je napisal/-a:Jaz sem dal k njim tunat Citroena C8 (2.2 Hdi motor). Moram rečt, da je razlika resnično, kot dan in noč. Prej je bil avto počasen, z njim si težko prehitel nekaj, kar je bilo hitrejše od polža...sedaj prehitevam vse (seveda po pameti!) + poraba se je zmanjšala za približno 0,5-0,75 l/100 km. Tisti, ki šimfate čez Sašota, njegovega dela ne poznate, ali pa vam je konkurenca. Moč se je povečala iz okoli 140 na 190 KM. Žal mi je edinole, da nisem tega naredil že prej. 8)


pa mislš da je prirastek moči 50 KM pametna odločitev?
bi rad vidu graf.
vsi sam neki pišete kok mate konjeu velik pa ono ovo,nj da kdo gor graf,pa lahko zakrje cifre,rad bi sam vidu krivuljo navora pa moči.
kaj ti pomaga 190 ps,čče maš v uporabnem območju 160 ps?
povprečna moč je pomembna ne maximalna


190KM je kr mal prehuda za tole mašino :) mislim da je okoli 175km neki varni maksimum
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a maniaxxx Ne jun 30, 2013 4:43 pm

Še kakšna nova mnenja o VS tuningu, tako slaba kot dobra?

Oziroma CSS vs VS tuning, v ceni ima prednost VS in to cirka 100e, s CSS imam zelo dobre izkušnje, pri VS mi znanka omogoča nižjo ceno. Kaj bi vi naredili?
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
IgorMM
Novinec
 
Prispevkov: 301
Pridružen: To nov 09, 2004 3:21 pm
Kraj: Ljubljana

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a IgorMM Ne jun 30, 2013 6:33 pm

Moje mnenje -CSS All the way.

Samo pozitivna mnenja, veliko imaš na FB, s kolegi smo čipali vsaj 6 avtov.
Sami novi avtomobili, ni težav z Dpf,sklopka ok, turbne ok...itd.
Če si že čipal pri njih ti, dajo popust na drugo vozilo.

VStuning je res cenejši, vendar vecinoma zelo slabe reference.
malo pobrksjate tukaj na forumu lastnik insignie je sel Vs ker je bil cenej za 40€, po 1 mesecu je imel na popravilu vozilo stroski vec kot tuning sam, ter izjava na "opel forumu" - "ni vse zlato kar sija"
ter tudi denarja mu ni zelel povrniti, cprov je bil tuning kriv da je dpf bil unicen.
100E je drobiž, če te naknadno vse j..be.

Verjetno je tudi odvisno kakšen avto imaš?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a maniaxxx Ne jun 30, 2013 6:55 pm

IgorMM je napisal/-a:Moje mnenje -CSS All the way.

Samo pozitivna mnenja, veliko imaš na FB, s kolegi smo čipali vsaj 6 avtov.
Sami novi avtomobili, ni težav z Dpf,sklopka ok, turbne ok...itd.
Če si že čipal pri njih ti, dajo popust na drugo vozilo.

VStuning je res cenejši, vendar vecinoma zelo slabe reference.
malo pobrksjate tukaj na forumu lastnik insignie je sel Vs ker je bil cenej za 40€, po 1 mesecu je imel na popravilu vozilo stroski vec kot tuning sam, ter izjava na "opel forumu" - "ni vse zlato kar sija"
ter tudi denarja mu ni zelel povrniti, cprov je bil tuning kriv da je dpf bil unicen.
100E je drobiž, če te naknadno vse j..be.

Verjetno je tudi odvisno kakšen avto imaš?


S css imam js tud pozitivne izkušnje, sem že čipal avto pri njemu. Avto je s PSA 1.6 motorjem in DPF, to zadnje me najbolj skrbi. Je pa avto še v garanciji, se sploh splača čipat, glede na to, da zgubim garancijo
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
zgagaxxl
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne avg 15, 2010 8:49 am
Kraj: Na sončni strani Alp

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a zgagaxxl Po jul 01, 2013 1:08 pm

Po 90.000 km avto šiba tako kot mora. Sem bil pri VS.
SW je potegnil iz avta, ga poslal v Italijo in potem naložil nazaj.

Imam 1.9TDI čipan iz 105KM na 140KM in navor iz 250Nm na 330Nm.

Poraba pri istem režimu vožnje na relacijah je nižja.
Pri 1.100km vožnji je iz prejšnjih 6+l/100km padlo na 5,5l/100km

Mogoče bi pri ponovnem tuningu predlagal več navora že pri nižjih obratih, ker imam kar precej vožnje v hrib.
Sicer mi do sedaj to ni delalo težav niti pozimi, ko je zunaj 30+ cm nespluženega snega in je treba vozit kot po jajcih.

Graf je priliman nekje v temi.
*** Hoy do I print my voice mail? ***
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a abbe Po jul 01, 2013 9:24 pm

zgagaxxl je napisal/-a:Po 90.000 km avto šiba tako kot mora. Sem bil pri VS.
SW je potegnil iz avta, ga poslal v Italijo in potem naložil nazaj.

Imam 1.9TDI čipan iz 105KM na 140KM in navor iz 250Nm na 330Nm.

Poraba pri istem režimu vožnje na relacijah je nižja.
Pri 1.100km vožnji je iz prejšnjih 6+l/100km padlo na 5,5l/100km

Mogoče bi pri ponovnem tuningu predlagal več navora že pri nižjih obratih, ker imam kar precej vožnje v hrib.
Sicer mi do sedaj to ni delalo težav niti pozimi, ko je zunaj 30+ cm nespluženega snega in je treba vozit kot po jajcih.

Graf je priliman nekje v temi.


če boš želel spodaj večji navor(če je to sploh mogoče) potem boš imel težave z vztrajnikom, pa spodaj bo močno pokadil,
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
zgagaxxl
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne avg 15, 2010 8:49 am
Kraj: Na sončni strani Alp

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a zgagaxxl To jul 02, 2013 10:00 am

Aha... Hvala za info. Hec je, da sta dva ovinka kjer moraš pripeljati z manjšo brzino, da ne odletiš ven in tam bi rabil malo več pri nižjih obratih.
Sicer ko se navadiš in dobiš občutek gre tudi s polnim gasom... :)
*** Hoy do I print my voice mail? ***
 
buhti
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 662
Pridružen: Sr jan 19, 2011 10:28 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a buhti To jul 02, 2013 10:40 pm

zgagaxxl je napisal/-a:Po 90.000 km avto šiba tako kot mora. Sem bil pri VS.
SW je potegnil iz avta, ga poslal v Italijo in potem naložil nazaj.


Imam 1.9TDI čipan iz 105KM na 140KM in navor iz 250Nm na 330Nm.

Poraba pri istem režimu vožnje na relacijah je nižja.
Pri 1.100km vožnji je iz prejšnjih 6+l/100km padlo na 5,5l/100km

Mogoče bi pri ponovnem tuningu predlagal več navora že pri nižjih obratih, ker imam kar precej vožnje v hrib.
Sicer mi do sedaj to ni delalo težav niti pozimi, ko je zunaj 30+ cm nespluženega snega in je treba vozit kot po jajcih.

Graf je priliman nekje v temi.

Enako pri moji bivši ibizi. Sedaj jo ima kolega, od tuninga je minilo že 3 leta + okoli 45.000km. In še danes laufa brez problemov ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a vojkostar Sr jul 03, 2013 8:49 pm

maniaxxx je napisal/-a:
IgorMM je napisal/-a:Moje mnenje -CSS All the way.

Samo pozitivna mnenja, veliko imaš na FB, s kolegi smo čipali vsaj 6 avtov.
Sami novi avtomobili, ni težav z Dpf,sklopka ok, turbne ok...itd.
Če si že čipal pri njih ti, dajo popust na drugo vozilo.

VStuning je res cenejši, vendar vecinoma zelo slabe reference.
malo pobrksjate tukaj na forumu lastnik insignie je sel Vs ker je bil cenej za 40€, po 1 mesecu je imel na popravilu vozilo stroski vec kot tuning sam, ter izjava na "opel forumu" - "ni vse zlato kar sija"
ter tudi denarja mu ni zelel povrniti, cprov je bil tuning kriv da je dpf bil unicen.
100E je drobiž, če te naknadno vse j..be.

Verjetno je tudi odvisno kakšen avto imaš?


S css imam js tud pozitivne izkušnje, sem že čipal avto pri njemu. Avto je s PSA 1.6 motorjem in DPF, to zadnje me najbolj skrbi. Je pa avto še v garanciji, se sploh splača čipat, glede na to, da zgubim garancijo

jst mam 1.6 DPF sicer pr fordu, čipal pri CSS in imam 40k+ kilometrov in ni panike po dveh letih zaenkrat
 
Loops
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če dec 18, 2008 6:56 pm
Kraj: Koroška

Re: izkušnje z VSTUNING D.O.O.

Napisal/-a Loops Če jul 11, 2013 4:22 pm

IgorMM je napisal/-a:Moje mnenje -CSS All the way.

Samo pozitivna mnenja, veliko imaš na FB, s kolegi smo čipali vsaj 6 avtov.
Sami novi avtomobili, ni težav z Dpf,sklopka ok, turbne ok...itd.
Če si že čipal pri njih ti, dajo popust na drugo vozilo.

VStuning je res cenejši, vendar vecinoma zelo slabe reference.
malo pobrksjate tukaj na forumu lastnik insignie je sel Vs ker je bil cenej za 40€, po 1 mesecu je imel na popravilu vozilo stroski vec kot tuning sam, ter izjava na "opel forumu" - "ni vse zlato kar sija"
ter tudi denarja mu ni zelel povrniti, cprov je bil tuning kriv da je dpf bil unicen.
100E je drobiž, če te naknadno vse j..be.

Verjetno je tudi odvisno kakšen avto imaš?


Če je to name letelo,vrjetno... :)
Da te malo popravim...

Pri Vs je bil cenejši 30€,obljubljal je tudi malo več moči.
Dejansko,... kao iz 160ks cdti, bi naj takrat dobil 215ks in 530Nm. Merjenje bilo samo po čipanju(pač zadnja stranka v petek).No do tu je vse štimalo,razen mogoče valji,ker kolko sem slišal kasneje preko dpf tale motor ne spusti nikoli 215ks.No avto je že po tuningu, pri vžigu grdo stroslo(misel,..kao pa že tej moč).
No po 3eh tednih je senzor izklopil turbino, ker je bilo preveč saj pred dpf. In avto je šel k opel servisu na prisilno kurjenje in ponovno nalaganje SW.Kjer so me ošteli, da preveč vozim na nizkih obratih, ja ga bom js bol tiščal, samo da je avto ok :)

Res je ,da takoj po čipanju pri VS je pospeševanje bilo občutno boljše, a izpolnil ni bistva, da bi avto vozil na dolgi rok. In denarja mi ni hotel vrnit,ponudil je sicer drugo optimizacijo.
Tako to ne gre lej,mel sem dost problemov in ne zaupam vam. Ma jaz sem denar že pozabo, slabega glasa jim ne mislim delat, če kdo misli nasprotno,..boli me!
Govorim resnico, vsak pa lahko sam presodi kam bo šel optimizirat.

Sem pa včera bil pri CSS :) nekak mi ni dalo miru,in ja ne smeš vseh sodit po enemu.
Od optimizacije pri VS je minilo cca. 35kkm. Tako, da avto je preverjeno ok z stock SW, zdaj mam 191ks in 444Nm, pri vžigu ga ne strosi, vozi se opazno bolje, je odzivnejši na celi črti.Po prvi meritvi sem mel 157ks in 396Nm, tako da pridobil sem 34ks 48Nm navora. To je to, sam sem zadovoljen, upam le da bo tako ostalo, da bom eden od številnih srečnih strank in ne bom spet kje po Opel servisu skakal.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 1 gost