tornado je napisal/-a:Zanimivo kake teorije.![]()
![]()
....Imam Toyoto Supro z dvema turbopolnilnikoma in z NOS sistemom z ločenimi injektorji.Ne mi govorit takih bedarij ,da NOS in turbo ne gresta skup.NOS brez turbo nima smisla, saj dobimo premalo moči.Tisti ki se hvali koliko NOS sistemov je že zmontiral, pa se naj prepriča ,da je potrebno zamenjati tudi vžigalni del, saj se pri preveč povečanem kompresijskem razmerju ne more vžgati mešanica goriva in zraka in pride do ,,klenkanja,, .Blokado imam prestavljeno na 8000vrt./min pa sem že porabil veliko jeklenk NOS-a, motor pa še deluje kot je treba.Glede tega ali se motor kvari ali ne : že pri vžigu kateregakoli motorja pride do obrabe ....
Uporabiti je treba dobro sintetično olje in večji hladilnik (vsaj pol večji) , saj se povečajo temperature.
Pa še glede tega vsi tako imenovani NOS plini niso enaki, razlikujejo se glede količine vsebnosti kisika, ki pa ne sme biti večja kot 25%, saj drugače imamo premalo dušika ki bi preprečil eksplozije in pripomogel k izgorevanju.
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL !!!!!!!!!!!!!!
Tale je pa daleč najbolj kretenski post zadnje cajte.
Ej, če maš ti Supro z dvema turboladerjema in NOSom, potem sem jest lovski pes. OK?
Preden govoriš o klenkanju se rajš prepričaj kaj to je in zakaj do tega pride.
Do klenkanja pride zaradi tega, če se mešanica v cilindru vžge PREKMALU in ne da se ne vže. Prekmalu pa se vžge samo zato, če v cilindru nastaja prevelik pritisk zaradi turboladerja in pride do samovžiga mešanice in to PREKMALU, ne šele takrat, ko mešanico vžge iskra iz svečke. Klenkanje se odpravi tako, da se uporablja višja oktanska vrednost benza > beri 100 oktanski ali več.
Al pa tale,tale je šele huda: "...vsi tako imenovani NOS plini niso enaki, razlikujejo se glede količine vsebnosti kisika, ki pa ne sme biti večja kot 25%, saj drugače imamo premalo dušika ki bi preprečil eksplozije in pripomogel k izgorevanju..."
NOS plin je samo en in sicer N2O ali z besedo didušikov oksid in ima vedno enako "količino" kisika v spojini. To vem še jest, k sem skor bos pri kemiji. Pa dušik ni kle zraven zato, da bi "preprečeval eksplozije in pripomogel k izgorevanju" ampak samo zato, ker ni pametno filati čisti kisik v motor, ker le ta reagira z mastjo in olji in bi se z uporabo čistega kisika motor prej vžgal in pogorel kot da bi zalavfal. Dušik je tukaj zraven samo zato, ker je ta vez med dušikom in kisikom stabilna in jo lahko varno spraviš v notranjost cilindra.
Moj kolega je na ta način, ko je eksperimentiral s čistim kisikom ostal brez motorja, ker se mu je motor vnel in gorel tako močno, da se ga enostavno ni dalo pogasiti.
Kriza nooooooo. Zdej še spati ne bom mogel, k mi je tale post tolk cuker dvignu. Jaooo...