




...ne se igrat z gorivom ker boš dvignil temperaturo v glavi dodaj mu že pripravljene dodatke ker če bo presuh boš imel pa-pa motor... poglej tukaj www.extremecompetition.it ...če že namešaš daš namešano točno...kopron je napisal/-a:Maš prov, in točno točno to jest že dva tedna Alexu predlagam, ampak nek cinca pa cinca , ker mu ni všeč da bi 2x tankal . Čeprav ma R5gtt še vmesno črpalko ko se vklopi ( ne vem kdaj ) pa se Alexu že zdi zakompliciran. Ampk ta hip pa študiram, de bi blo še boljš, ker bi v dodatn rezervar zmiksu še eno hujš župo, etanol-benzen -eter-juho . To bi mel za extra-priboljšek motorju za high-octanes ...
...dal sem ti ker vem da ne boš kupil :P lahko si pa pogledaš tudi točno koliko česa je notri za kateri benzin ... za turbo je najbolje 50 litrov 98 oktanskega zmešati z 10 litri 100 LL - letalski za batne letalske motorje - 135 oktanov na zemlji je 105 oktanov na par tisoč metrih (redek zrak pritisk in ostalo) torej 10 l letalskega + 50 l 98oktanskega - pride 60 l ...105 oktanskega cirka (to ni obstojno vsakič ko ga pretočiš izgubi nekaj zato raje malo več namešaš in v posode ki držijo kolikor boš naenkrat rabil (vse v tem razmerju)... več raje ne ker se nabira pol garež na svečkah ... Ta je najcenejša zmes in sigurna za motor ni pa za katalizirane motorje, ker še vedno dodajajo v 100 LL-u svinec (za obstojnost) in pol ti gre katalizator... L.p. Madkopron je napisal/-a:Pregledu , hvala. Itak pa bi se še prej u fertik pozanimu, za end mix točno. No, problem bi bil še ob trkih, ali pa izlivih goriva, ker je Ax lahko v trenutku bakla, oz. dinamit , zaradi Božje jeze in razjarjenih duhov . The only way is up.
...če boš delal z etanolom boš moral tudi v karburatorju spreminjati težo plovca če ne ti ne bo prav delal...kopron je napisal/-a:Maš prov, in točno točno to jest že dva tedna Alexu predlagam, ampak nek cinca pa cinca , ker mu ni všeč da bi 2x tankal . Čeprav ma R5gtt še vmesno črpalko ko se vklopi ( ne vem kdaj ) pa se Alexu že zdi zakompliciran. Ampk ta hip pa študiram, de bi blo še boljš, ker bi v dodatn rezervar zmiksu še eno hujš župo, etanol-benzen -eter-juho . To bi mel za extra-priboljšek motorju za high-octanes ...
:P :P :P ...detonacij ni če imaš perfektne kanale in glavo odznotraj in če imaš gorivo dobro ne klenka - klenka in detonira ko tankaš ne pumpi...kopron je napisal/-a:Vem, poznam te letalso-batne gorivne zmesi, kot tudi dirkalne mešanice, ker sm dobil od direktorja hude knjige. Ampak, kot si reku, verjetn Alex ne bo šel v to, ker je predrago + prekompliciran . Mogoče tud prenevarno zaradi samovžigov. Tako v valjih, kot tudi že v rezervoarjih. Ker ko so enkrat duhovi tako pripravljeni, torej vzburjeni in s tem razdražljuvi, je že težje obvladovanje. To se dobro pokaže pri "klenkanjih", in ostalih detonacijah. Ker , ko enkrat pride do prevelikega razdraženja gorivnih duhov pri druženju ( spajanju ( gorenju )) z zračnimi duhovi, se kmalu pokaže neustavljiva sila, kateri ni nobena trdna materija kos . Posledica je razkol/odkol batov . Itak pa se pri tem razvije še vrtoglava temperatura, ko jaz pravim , da duhovi " švasajo" notri po cilindrih in med ventili. Bi mogli folk vidt, kar hranim doma za spomin, ko sva z Alexom šponala starega Fiata tempro Turbo. Je tesnilo glave dobesedno "prevarilo" skozi. In to ne tako, kot nama ga je večkrat narilo in scefralo po motorju in okoli , ampak ... Pa to ni bila navadna dihtunga , ampak že oblečena z jeklom ! In to že pri samo 1,55 bara. No , zdaj gre Ax z lahkoto do 2,0 barov , in še več . Ker v parih letih se pa že tudi naučiš obvladovanja duhov, kar pa veliki svetovni tunerji verjetno še ne vejo. Ampak nič za to, itak to ni za svet, ker mora biti skrito. The only way is up !
...Z natrijem polnjeni ventili so bili krik mode 80 let... danes se dobijo iz Titana - lažji, prenesejo večjo obremenitev in jih narediš - (stebla) dosti tanjše ... da ti ne ovira prehodnosti plinov ... L.p. Madkopron je napisal/-a:No. itak tankava na pumpi, ker zbiranje ostalih mešanic drugod, je prezamudno in predrago ( zato tudi nimava NOS-a ). Zatorej sva morala motor pripravit, da bo zdržal na ceneno gorivo, ob tem pa še dobro letel. Vsak tuner ve, da gresta mala poraba + hudi konji težko skupaj, ker je treba hladiti bate, da ti jih ne "ulije" čez auspuh . No, torej če zgoraj omenjeno skupaj zmixaš, dobiš izredno hudo "klenkanje" pri full boost-u, kjer ti ne pomagajo niti krom-vrtinčni kanali, niti z natrijem polnjeni ventili. Ker, ko enkrat duhovi podivjajo, jih je težko ustavit, raje beži ... The only way is up.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov