Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So jun 03, 2006 11:17 am

ewo 400-ti odgovor v tej temi - to je pa že dosežek ali ne? 8) 8) 8) 8) 8)
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR So jun 03, 2006 12:56 pm

ja, dosežek v nabijanju offtopicov :)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jun 03, 2006 1:41 pm

OOOpa , kaj takega si pa res nebi mislu ! Jaooo, če bi pa to vedu , pa niti v sanjah tega nebi izrazu. Čeprav že pol življenja poslušam neke mone, pa do sedaj res nism vedu kaj naj bi to pomenil. Se še enkrat opravičujem, pač zaradi moje nevednosti. Sem pa mislu, da je to kaj veze z kakimi Limonami, al pa kaj podobnega . Že brišem iz memorija to butasto besedo. Hvala za poduk, drugič bo bolje, čeprav ni ravno pravo mesto tukaj , na teh straneh. Za jutri pa nas verjetno ne bo, ker je tud Ax še razdrt, ker Alex doktorira na rezervoarju. Problem je namreč , ko avto pospeši, mu komplet bencin vrže na zadnjo steno rezervoarja, in zato potegne zrak v črpalko. posledica je , da avto skoraj ugasne, namesto , da bi potegnil, ker mu zmanjka goriva. Ta problem se je dobro pokazal v SG, kjer je še grobši asfalt, in zato hujši pospeški. Pri navadnih kantah tega v tovarnah niti ne zazmišljajo, zato niti ne razvijajo . Zdele Alex že montira kup prekatov v rezervar . Pena, pence, stiropor , kuglice ... itd... odpadejo . Maš mogoče ti Mad kako dobro rešitev ? Karkol, kdorkol, bi blo cenjeno, dobrodošlo . Sam da ne bojo down-topici . Se pa še enkrat iskreno poravičujem za prejšnje izpade, pa upam da jih ne bo več, da ne bi bil kdo slučajno pomotoma užaljen, ker to niti najmanj ni moj/naš namen . Zdajšnje cene drag-dirk pa so itak previsoke, zato naj dirka tam kdor hoče . Mi gremo potemtakem rajši na svoje dirke po navadnih cestah, pa še bolj zabavno je. Če pa kdo pomišlja na varnost, pa naj se obrne na Državo, in ostale "organizatorje" da tolk nabijajo cene, da se potem folk rajši vozi po navadnih cestah in se dirka in pobija, kot pa po dragih dirkališčih . The only way is up .
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jun 03, 2006 11:21 pm

probajte vozit z vec bencina :D
Se mi isto dogaja ko sem na rezervi pa ga stiskam, treba tankat prej :D
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P So jun 03, 2006 11:27 pm

Ne vem, mogoče bi prišla v upoštev tehnika iz F1. Ali pa recimo kakšna 1mm mreža v večih plasteh, to bi vrjetno tut pomagalo, za probat je.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jun 04, 2006 3:08 pm

Več bencina = več teže, kar takoj odpade ...
 
Uporabniški avatar
Štrubelj
Uporabnik
 
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne avg 21, 2005 9:21 pm
Kraj: Nemogoče določit

Napisal/-a Štrubelj Ne jun 04, 2006 7:49 pm

A nebi mogu speljat cevi, da bi vleklo od zadaj, na zadnjem delu rezervoarja?
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 05, 2006 7:00 am

je blo že zdavnaj narjeno, ampak pol spet ni za v ovinkih, ko ga centrifugalna sila pritisne, pa še odtrgalo mu je cevko, in razmetalo notr po rezervoarju ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 7:14 am

kopron je napisal/-a:je blo že zdavnaj narjeno, ampak pol spet ni za v ovinkih, ko ga centrifugalna sila pritisne, pa še odtrgalo mu je cevko, in razmetalo notr po rezervoarju ...
...R5 je imel dva rezervarja...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 05, 2006 7:26 am

Maš prov, in točno točno to jest že dva tedna Alexu predlagam, ampak nek cinca pa cinca , ker mu ni všeč da bi 2x tankal . Čeprav ma R5gtt še vmesno črpalko ko se vklopi ( ne vem kdaj ) pa se Alexu že zdi zakompliciran. Ampk ta hip pa študiram, de bi blo še boljš, ker bi v dodatn rezervar zmiksu še eno hujš župo, etanol-benzen -eter-juho . To bi mel za extra-priboljšek motorju za high-octanes ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 7:33 am

kopron je napisal/-a:Maš prov, in točno točno to jest že dva tedna Alexu predlagam, ampak nek cinca pa cinca , ker mu ni všeč da bi 2x tankal . Čeprav ma R5gtt še vmesno črpalko ko se vklopi ( ne vem kdaj ) pa se Alexu že zdi zakompliciran. Ampk ta hip pa študiram, de bi blo še boljš, ker bi v dodatn rezervar zmiksu še eno hujš župo, etanol-benzen -eter-juho . To bi mel za extra-priboljšek motorju za high-octanes ...
...ne se igrat z gorivom ker boš dvignil temperaturo v glavi dodaj mu že pripravljene dodatke ker če bo presuh boš imel pa-pa motor... poglej tukaj www.extremecompetition.it ...če že namešaš daš namešano točno...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 05, 2006 7:41 am

Pregledu , hvala. Itak pa bi se še prej u fertik pozanimu, za end mix točno. No, problem bi bil še ob trkih, ali pa izlivih goriva, ker je Ax lahko v trenutku bakla, oz. dinamit , zaradi Božje jeze in razjarjenih duhov . The only way is up.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 7:54 am

kopron je napisal/-a:Pregledu , hvala. Itak pa bi se še prej u fertik pozanimu, za end mix točno. No, problem bi bil še ob trkih, ali pa izlivih goriva, ker je Ax lahko v trenutku bakla, oz. dinamit , zaradi Božje jeze in razjarjenih duhov . The only way is up.
...dal sem ti ker vem da ne boš kupil :P lahko si pa pogledaš tudi točno koliko česa je notri za kateri benzin ... za turbo je najbolje 50 litrov 98 oktanskega zmešati z 10 litri 100 LL - letalski za batne letalske motorje - 135 oktanov na zemlji je 105 oktanov na par tisoč metrih (redek zrak pritisk in ostalo) torej 10 l letalskega + 50 l 98oktanskega - pride 60 l ...105 oktanskega cirka (to ni obstojno vsakič ko ga pretočiš izgubi nekaj zato raje malo več namešaš in v posode ki držijo kolikor boš naenkrat rabil (vse v tem razmerju)... več raje ne ker se nabira pol garež na svečkah ... Ta je najcenejša zmes in sigurna za motor ni pa za katalizirane motorje, ker še vedno dodajajo v 100 LL-u svinec (za obstojnost) in pol ti gre katalizator... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 7:57 am

kopron je napisal/-a:Maš prov, in točno točno to jest že dva tedna Alexu predlagam, ampak nek cinca pa cinca , ker mu ni všeč da bi 2x tankal . Čeprav ma R5gtt še vmesno črpalko ko se vklopi ( ne vem kdaj ) pa se Alexu že zdi zakompliciran. Ampk ta hip pa študiram, de bi blo še boljš, ker bi v dodatn rezervar zmiksu še eno hujš župo, etanol-benzen -eter-juho . To bi mel za extra-priboljšek motorju za high-octanes ...
...če boš delal z etanolom boš moral tudi v karburatorju spreminjati težo plovca če ne ti ne bo prav delal...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 05, 2006 8:14 am

Vem, poznam te letalso-batne gorivne zmesi, kot tudi dirkalne mešanice, ker sm dobil od direktorja hude knjige. Ampak, kot si reku, verjetn Alex ne bo šel v to, ker je predrago + prekompliciran . Mogoče tud prenevarno zaradi samovžigov. Tako v valjih, kot tudi že v rezervoarjih. Ker ko so enkrat duhovi tako pripravljeni, torej vzburjeni in s tem razdražljuvi, je že težje obvladovanje. To se dobro pokaže pri "klenkanjih", in ostalih detonacijah. Ker , ko enkrat pride do prevelikega razdraženja gorivnih duhov pri druženju ( spajanju ( gorenju )) z zračnimi duhovi, se kmalu pokaže neustavljiva sila, kateri ni nobena trdna materija kos . Posledica je razkol/odkol batov . Itak pa se pri tem razvije še vrtoglava temperatura, ko jaz pravim , da duhovi " švasajo" notri po cilindrih in med ventili. Bi mogli folk vidt, kar hranim doma za spomin, ko sva z Alexom šponala starega Fiata tempro Turbo. Je tesnilo glave dobesedno "prevarilo" skozi. In to ne tako, kot nama ga je večkrat narilo in scefralo po motorju in okoli , ampak ... Pa to ni bila navadna dihtunga , ampak že oblečena z jeklom ! In to že pri samo 1,55 bara. No , zdaj gre Ax z lahkoto do 2,0 barov , in še več . Ker v parih letih se pa že tudi naučiš obvladovanja duhov, kar pa veliki svetovni tunerji verjetno še ne vejo. Ampak nič za to, itak to ni za svet, ker mora biti skrito. The only way is up !
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 05, 2006 8:20 am

Kar se tiče teže plovca, pa sva to z Alexom že rešila z special-edited-fuel-pressure-regulatorjem, tko da glede tega nimam bojazni ... Sorry, got 2 go workin' now . The only way is up.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 8:28 am

kopron je napisal/-a:Vem, poznam te letalso-batne gorivne zmesi, kot tudi dirkalne mešanice, ker sm dobil od direktorja hude knjige. Ampak, kot si reku, verjetn Alex ne bo šel v to, ker je predrago + prekompliciran . Mogoče tud prenevarno zaradi samovžigov. Tako v valjih, kot tudi že v rezervoarjih. Ker ko so enkrat duhovi tako pripravljeni, torej vzburjeni in s tem razdražljuvi, je že težje obvladovanje. To se dobro pokaže pri "klenkanjih", in ostalih detonacijah. Ker , ko enkrat pride do prevelikega razdraženja gorivnih duhov pri druženju ( spajanju ( gorenju )) z zračnimi duhovi, se kmalu pokaže neustavljiva sila, kateri ni nobena trdna materija kos . Posledica je razkol/odkol batov . Itak pa se pri tem razvije še vrtoglava temperatura, ko jaz pravim , da duhovi " švasajo" notri po cilindrih in med ventili. Bi mogli folk vidt, kar hranim doma za spomin, ko sva z Alexom šponala starega Fiata tempro Turbo. Je tesnilo glave dobesedno "prevarilo" skozi. In to ne tako, kot nama ga je večkrat narilo in scefralo po motorju in okoli , ampak ... Pa to ni bila navadna dihtunga , ampak že oblečena z jeklom ! In to že pri samo 1,55 bara. No , zdaj gre Ax z lahkoto do 2,0 barov , in še več . Ker v parih letih se pa že tudi naučiš obvladovanja duhov, kar pa veliki svetovni tunerji verjetno še ne vejo. Ampak nič za to, itak to ni za svet, ker mora biti skrito. The only way is up !
:P :P :P ...detonacij ni če imaš perfektne kanale in glavo odznotraj in če imaš gorivo dobro ne klenka - klenka in detonira ko tankaš ne pumpi...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jun 05, 2006 10:41 am

No. itak tankava na pumpi, ker zbiranje ostalih mešanic drugod, je prezamudno in predrago ( zato tudi nimava NOS-a ). Zatorej sva morala motor pripravit, da bo zdržal na ceneno gorivo, ob tem pa še dobro letel. Vsak tuner ve, da gresta mala poraba + hudi konji težko skupaj, ker je treba hladiti bate, da ti jih ne "ulije" čez auspuh . No, torej če zgoraj omenjeno skupaj zmixaš, dobiš izredno hudo "klenkanje" pri full boost-u, kjer ti ne pomagajo niti krom-vrtinčni kanali, niti z natrijem polnjeni ventili. Ker, ko enkrat duhovi podivjajo, jih je težko ustavit, raje beži ... The only way is up.
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po jun 05, 2006 11:33 am

kopron je napisal/-a:No. itak tankava na pumpi, ker zbiranje ostalih mešanic drugod, je prezamudno in predrago ( zato tudi nimava NOS-a ). Zatorej sva morala motor pripravit, da bo zdržal na ceneno gorivo, ob tem pa še dobro letel. Vsak tuner ve, da gresta mala poraba + hudi konji težko skupaj, ker je treba hladiti bate, da ti jih ne "ulije" čez auspuh . No, torej če zgoraj omenjeno skupaj zmixaš, dobiš izredno hudo "klenkanje" pri full boost-u, kjer ti ne pomagajo niti krom-vrtinčni kanali, niti z natrijem polnjeni ventili. Ker, ko enkrat duhovi podivjajo, jih je težko ustavit, raje beži ... The only way is up.
...Z natrijem polnjeni ventili so bili krik mode 80 let... danes se dobijo iz Titana - lažji, prenesejo večjo obremenitev in jih narediš - (stebla) dosti tanjše ... da ti ne ovira prehodnosti plinov ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po jun 05, 2006 11:40 am

Mad & Kopron debatni topic. :lol:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov