Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 9:38 pm

In zdj se je odkrila topla voda da wastegate regulira tlak turbine...In sm že tudi povedu da turbino imam narjeno iz dveh različnih!!Ker pomeni da tudi men tlak začne padat ampak šele pred blokado...prej pa ne, mi ga lepo drži brez problema.Kaj kako zakaj itd..se tut men ne sanja vem da je narjen super ker kolega ima turbino na svojem avtu pa mu tlak pada ze na 6400rpm.... žal...Zato je to še en razlog zakaj v javnosti in nasplošno več ne kažem motornega prostora in ne objavlam slik.In to pomeni da ni človek razn tega ki je to delu da bo vidu moj motorni prostor.Upam da je blo to dovol jasn.

Glede gasa kolko gasas stisnes tolko bol obremenis motor tolko več plinov nastane in če gas držiš do neke mere pri določenih obratih ga lahko nekako uspeš držat na določenem pritisku da ne greš čez eno mejo ...kar hočem povedat jst imam avto narjen na 1.5 bara ampak zaradi vseh modifikacij ki sem jih naredu dodatno, nesmem sploh prekoračit 1bara...torej sm vozu do 0.8 bara in sm se trudu ne prekoračit tlaka z gasom..kolko ga stiskas tolko rata plinov...tolko daje od sebe turbina tlak.Če to ni bol preprosta razlaga potem ni nič.

In prosim zdj sm že nevem kolkokrat to pisu djte že mir s tem....ste počasi tečno dejstvo je da na posnetku sm se trudu vozit do 0.8bara da nism prekoraču in ni bil poln gas...ker če bi bil bi mi lahko začel motor klenkat...dobivu bi tut manj bencina se bi začel pregrevat itd...Skratka nič dobrega za motor.Ki pa me je pršu lepe denarce in ga ne mislim uničit zaradi 2 posnetkov da se bo folk nagledu in dalje pisu neumnosti.

Petek bo kmalu to probal bomo kar bo bo..posnamemo, rečemo kako,spijemo nekaj gremo domov, veseli..zadovolni v upanju na cimprejsni spanec ker bo pozno.

Zato prosim lepo.... mamo turbine ki od 4000rpm pa do 8500 držijo tlak za hec pa še dlje ga bi...so pa turbine ki držijo tlak od 1500rpm pa do 6000rpm...ali 6500 odvisno... in so turbine ki delujejo od 2500rpm pa do 7000prm zelo lepo brez nihianja tlaka kot so novi volvoti z tem turbinam itd ;). Tako da spet nismo odkril tople vode.

Zato prosim preden kar kaj piše kdo tukaj...naj malo po gooogl-a pa bo vidu da je marsikaj se že izuml.... od turbine ko majo novi poršeji gor ki stane turbina skor tolko kot evolution itd...in turbina drži tlak cca do 9000rpm....kar ni nobena umetnost...vse je odvisno od sesalnega dela in od izpušnega dela...

Thats it folks....Ne da se mi več bluzit o tem pa o gasu pa o tlaku...res ne utrujen sem tega...nič novga in nič posebnega.

Marsikaj sem se naučil o turbu delovanju kako in kaj in vse skupaj...v pol leta in tudi preizkusu... zanimivo pa je da EVO (micka) na 3400rpm ima poln navor....kar pomeni da je na njem bol majhna turbina ampak se vedno dovol velika da drzi tlak do 6400rpm...in takrat pade za zeloo malo...torej do 7000rpm skor ne čuti padca moči.

Več pa lahko pove LoCo.Kermislim da testi avta objavleni po vsem spletu ne lažejo.

Uršy
in LoCo kje se bi sploh dobil???Tko da vem kje sploh :P..
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne Ne sep 27, 2009 9:49 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 27, 2009 9:46 pm

Le zakaj potem jaz nimam nobene elektronike na turbini
Vse kar je na turbino prikljopljeno je cev za vodo in olje, in cevka na ventilu za odpiranje lopute :? http://www.moj-album.com/uredi/integrale/14861347/?os=14861392
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 9:46 pm

rokbrumen je napisal/-a:kolko ga stiskas tolko rata plinov...tolko daje od sebe turbina tlak.Če to ni bol preprosta razlaga potem ni nič.

to sploh ni res.ti mas lahko pri polovici gasa enako boosta kot pri polnem gasu.
lahko mas pri polnem gasu manj goosta kot pri polovici gasa..
uglavnem kar pises ne drzi
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 9:48 pm

lancia hf je napisal/-a:Le zakaj potem jaz nimam nobene elektronike na turbini
Vse kar je na turbino prikljopljeno je cev za vodo in olje, in cevka na ventilu za odpiranje lopute :? http://www.moj-album.com/uredi/integrale/14861347/?os=14861392

kasen lopute?to na turbini je wastegate.on uravnava pritisk,ki je z vzmetjo "v njem" ze kao prednastavljen.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 9:53 pm

abbe: Ne piši neumnosti..plini poganjajo turbino...če boš ti na nizkih obratih pohodu na polno gas...bo turbina začela polnit in bo dala od sebe poln tlak če pa bi gas držal na pol govorim na pamet pa ti nikoli ne boš dobil poln tlak ;) ne 1.5bara vrjami da ne...niti v sanjah in to govorimo o linijskem motorju...ne kak V8 itd...

Kar pomeni da če gledava majhno turbino boš na začetku pohodu na 3000rpm boš mel lahko 1bar... če pa bi gas držal zmerno na pol...pa na 3000rpm...lahko da niti pol bara neb mel tlaka...Torej plini poganjajo turbino....ampak seveda če bi pol gasa držal čez vse obrate...bo tlak padu ker nebi bilo dovl plinov ....

imaš pa vsategate zunanji in na turbini... na turbini ga je laćje regulirat..kot zunanjega.. ker z zunanjem se igraš z vzmetmi..odvisno od tlaka kako in kaj hočeš met.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 27, 2009 9:56 pm

abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Le zakaj potem jaz nimam nobene elektronike na turbini
Vse kar je na turbino prikljopljeno je cev za vodo in olje, in cevka na ventilu za odpiranje lopute :? http://www.moj-album.com/uredi/integrale/14861347/?os=14861392

kasen lopute?to na turbini je wastegate.on uravnava pritisk,ki je z vzmetjo "v njem" ze kao prednastavljen.


To že, samo ne z elektroniko, kot je bilo napisano :?
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 9:57 pm

prou po pa jaz pisem neumnosti,ce ti tko pravs
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 9:57 pm

lancia hf: Po sliki sodeč maš ti zloo majhno turbino zato ti na visjih obratih tlak hitrej pade..imaš ful majhen izpušni del....

abbe: Ma ne me narobe razumet nocm koga uzalit..samo bol stisnes na gas bol obremenis motor..vec plinov nastane...
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne Ne sep 27, 2009 9:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 9:58 pm

lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Le zakaj potem jaz nimam nobene elektronike na turbini
Vse kar je na turbino prikljopljeno je cev za vodo in olje, in cevka na ventilu za odpiranje lopute :? http://www.moj-album.com/uredi/integrale/14861347/?os=14861392

kasen lopute?to na turbini je wastegate.on uravnava pritisk,ki je z vzmetjo "v njem" ze kao prednastavljen.


To že, samo ne z elektroniko, kot je bilo napisano :?

in kako potem pri cipanju dosezes da turbina fila vec zraka ce pa ni nic elektronike umes?
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 10:00 pm

Čipanje...to ti zvišajo malo tlak in nastavijo elektroniko...Eni wastegati tunanji imajo srauf in z njimi reguliras vzmet ki je notr in potem vidis kolko fila turbina.. notranji wastegate imas zunaj kot eno stango po domac recen in tam spet reguliras...z sproscanjem in napetjem vzmeti.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 27, 2009 10:04 pm

abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
lancia hf je napisal/-a:Le zakaj potem jaz nimam nobene elektronike na turbini
Vse kar je na turbino prikljopljeno je cev za vodo in olje, in cevka na ventilu za odpiranje lopute :? http://www.moj-album.com/uredi/integrale/14861347/?os=14861392

kasen lopute?to na turbini je wastegate.on uravnava pritisk,ki je z vzmetjo "v njem" ze kao prednastavljen.


To že, samo ne z elektroniko, kot je bilo napisano :?

in kako potem pri cipanju dosezes da turbina fila vec zraka ce pa ni nic elektronike umes?

Med ventilom, v kateri je vzmet, in loputo v turbini, je vmes še štangica, se jo vidi na moji sliki med ventilom, in kolektorjem, vedi da ni zastonj tam ;)

rokbrumen
lancia hf: Po sliki sodeč maš ti zloo majhno turbino zato ti na visjih obratih tlak hitrej pade..imaš ful majhen izpušni del....

Jap samo to je 1.6 HF, Integrale ima te stvari dosti večje, Zato tudi od cca 130 kmh zelo očitna razlika v pospeških ;)
Zadnjič spremenil lancia hf, dne Ne sep 27, 2009 10:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Ne sep 27, 2009 10:19 pm

nevem kako je z starimi turbaki vendar pri novih je elektronika umes 100%.
noben mi se ni reku da je su cipat gti-ja pa da so mu po turbini sarl.
mas tm n 75 ventil ki nadzoruje kdaj se waste gate odpre.in on je krmiljen z strani ecu-ja.
kako je pri starih turbakih pa nevem..ocitno drugace po vajinih besedah
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo Ne sep 27, 2009 10:25 pm

abbe je napisal/-a:nevem kako je z starimi turbaki vendar pri novih je elektronika umes 100%.
noben mi se ni reku da je su cipat gti-ja pa da so mu po turbini sarl.
mas tm n 75 ventil ki nadzoruje kdaj se waste gate odpre.in on je krmiljen z strani ecu-ja.
kako je pri starih turbakih pa nevem..ocitno drugace po vajinih besedah


Abbe... Ti vsak tretji post priznas da se ti neki ne zdi logicno ce je pa v resnici neki drugac, ti sicer ne ves tocn kako je drugac, ves pa da ni tko k drugi pravjo in bi to zagovarju pa ce bi ti šou šlepar nasprot. Dej odpri mal google no...


P.S. Da ne bom samo pametn, bom še mal konstruktiven.

Kontroliranje tlaka turbine in odpiranje wastegatea ima 2 popolnoma različni funkciji. Tlak se lahko kontrolira na več načinov (ročno - kuglca + fedr ali elektronsko glede na tlak itd...) in potem glede na tlak se začne odpirati wastegate. Kolk tlaka lahko turbina zdrži je odvisno od velikosti turbine - in ne, nobena turbina ki se pr 2500 zvrti ne more držat 2 bara pritiska na 8000 obratih. NOBENA. Glavni namen wastegate-a pa je to da prepreči da bi se turbina prehitro vrtela in preusmeri izpušne pline mimo vetrnice od izpušnega dela turbine.

Blage nimate, ne morem vm druzga rečt, pa nej se sliš egocentrično kokr se hoče, kregate se o šahu ki se ga igra na svetovnem prvenstvu, pa ne ločte kmeta od konja.
Zadnjič spremenil LoCo, dne Ne sep 27, 2009 10:30 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 10:25 pm

Abbe: Ja za nove turbace pa nevem ne bom trdil kako je pr cipanju.
 
Uporabniški avatar
lancia hf
Uporabnik
 
Prispevkov: 4669
Pridružen: Ne jun 29, 2008 11:17 am

Napisal/-a lancia hf Ne sep 27, 2009 10:28 pm

abbe je napisal/-a:nevem kako je z starimi turbaki vendar pri novih je elektronika umes 100%.
noben mi se ni reku da je su cipat gti-ja pa da so mu po turbini sarl.
mas tm n 75 ventil ki nadzoruje kdaj se waste gate odpre.in on je krmiljen z strani ecu-ja.
kako je pri starih turbakih pa nevem..ocitno drugace po vajinih besedah


Ma ne ravno po besedah jaz sem ti dal sliko, da pri starih turbaših ni bilo nič elektronsko krmiljeno, pri novih pa jaz nevem, lahko ti pa poslikam staro turbino kako deluje ta loputa, ali celo lahko ti jo rokbrumen, saj ima verjetno turbino na isti princip.
SlikaSlikaSlikaSlikaSlika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Ne sep 27, 2009 10:48 pm

Lancia hf: Ja jst mam wastegate na turbini kar mi je najbol vsec bol preprosto se ga regulira.Usaj men je tako.

LoCo:
To sm jst mislu kar si napisu :)..sam jst sm se mal napacn izrazu..Drugace zlo dobr napisan na popolnoma preprost in razumevajoc nacin.

Jst grem spat :)..lahko noc vsem
Zadnjič spremenil rokbrumen, dne Po sep 28, 2009 7:11 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Po sep 28, 2009 6:57 am

Sem preizkusil interne in externe westegateje, pa lahko povem da so externi zakon...to lahko pogledaš na vsakem malo bolj tunanem avtu in skoraj vsi imajo gor externe...jaz imam npr. regulator v kabini in si lahko kar v avtu štelam tlak turbine, pa ne rabim it nobenega šraufa v motorni prostor obračat ali pa kake vzmeti menjavat ali pa nategovat :roll:
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Po sep 28, 2009 7:11 am

Kovcek: Stvar okusa ;). Jst ne rabim tlaka spreminjat..če pa že pa pobožam mal okoli motorja sproti.LP
 
Uporabniški avatar
Yoni
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: To jun 14, 2005 9:03 pm

Napisal/-a Yoni Po sep 28, 2009 7:37 am

lancia hf je napisal/-a:Le zakaj potem jaz nimam nobene elektronike na turbini.


Zato ker mas Lancio. Skret od avta....
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Po sep 28, 2009 8:21 am

Yoni: Ne se kregat.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov