Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo Ne jan 20, 2008 9:33 pm

sej za nas ku bl navadne avte vozmo bi blo skor vseeno al ma avto 450 al pa 700 konjev.oboje bi pošteno v zic zalimalo.Edi pa verjetno skor vsakih 5 konjev razlike čuti :lol: :lol: :lol:
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
pernat_b
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 651
Pridružen: Pe feb 11, 2005 5:44 pm
Kraj: Ptuj

Napisal/-a pernat_b Ne jan 20, 2008 9:42 pm

edi bo res baje naredo ekstrem vsaj keko sn ču :oops:
Timmy drift: http://www.youtube.com/watch?v=NXzNhBMdP5U
STREET RACING OR DRIFT IS NOT A CRIME!!!
www.slo-drift.com
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 So feb 02, 2008 5:24 pm

še en video v čast edijevem RS2
http://www.youtube.com/watch?v=99YMBLDO ... re=related

Edi kapo dol :)
 
REALIST
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe feb 15, 2008 6:22 pm

formula 1

Napisal/-a REALIST To feb 19, 2008 3:09 pm

Vse lepo in prav vendar mi ni jasno zakaj mehaniki in konstruktorji formule 1 porabijo milijone EUR in ne pridobijo toliko konjev kot jih tu gor, ko prebiram vse čudežne predelave in tudi v WRC so res nesposobni, da porabijo toliko denarja in pridobijo samo 150 ks. Sedaj se poraja vprašanje ali so oni res tako nesposobni al imamo v Sloveniji same specialiste za predelave al same .......
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To feb 19, 2008 3:41 pm

bedast je tale tvoj post....wrc ma avto rečmo 300 konju pa mu lahko ob bok postaviš 500 konjskega bmw-ja pa ne bo mel za burek(bmw)...da o pospeških pa ovinkih ne govorimo...u wrc pa formuli je narejeno vse na meji da materiali vzdržijo in tam je vse športno "naravnano".
pa formula ma rečmo 900 konjev ane...zdaj daj pa ti 900 konjsko prefukano supro ob bok...veš kje bo supra?mislim da veš
formula ma 5 sek do 200 ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer To feb 19, 2008 3:47 pm

Malo si poglej pravilnike in omejitve za posamezne kategorije dirkalnih avtomobilov,
potem pa se prepiraj o količini ozirom številu konjev....
Če si omejen z ccm, težo, vrsto goriva, lahko turbino ali ne turbine, potem ne moreš
imeti dosti izbire... :D
Tukaj se pogovarjajo o neomejeni predelevi, ne glede na posledice za sam motor. Uporabljajo NOS, turbo, twinturbo in to na 5,4 , 6 , ali 7 litrskih motorjih !!!!!


Sicer moj prvi post, ne pa tudi zadji :D

Tata, kupi mi avto :lol: :lol: :lol:
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To feb 19, 2008 3:50 pm

govoru sm naspolšno...pa veliko denarja gre v razvijane maerialov to da žgejo avte skos do svoje meje pa zdržijo 300 km. ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
FoxTer
Novinec
 
Prispevkov: 218
Pridružen: Ne feb 10, 2008 11:25 pm
Kraj: kp

Napisal/-a FoxTer To feb 19, 2008 10:41 pm

im nobody je napisal/-a:govoru sm naspolšno...pa veliko denarja gre v razvijane maerialov to da žgejo avte skos do svoje meje pa zdržijo 300 km. ;)


Ej, moj post ni bil namenjen tebi, ampakREALIST-u....
8) :lol:
My dream: Ford Mustang Shelby GT500
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody To feb 19, 2008 10:57 pm

:lol: :lol: ajaaa pol pa ql 8) :)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Hendrix
Novinec
 
Prispevkov: 152
Pridružen: Po sep 26, 2005 12:48 am

Re: formula 1

Napisal/-a Hendrix To feb 19, 2008 11:40 pm

REALIST je napisal/-a:Vse lepo in prav vendar mi ni jasno zakaj mehaniki in konstruktorji formule 1 porabijo milijone EUR in ne pridobijo toliko konjev kot jih tu gor, ko prebiram vse čudežne predelave in tudi v WRC so res nesposobni, da porabijo toliko denarja in pridobijo samo 150 ks. Sedaj se poraja vprašanje ali so oni res tako nesposobni al imamo v Sloveniji same specialiste za predelave al same .......


V formuli 1 je so prepovedal turbine, ki so pa najlazji nacin za povecanje moci motorja. Ce bi bilo v formuli to dovoljeno bi imela 1500konjev, ce ne se vec!
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Re: formula 1

Napisal/-a R 34 GT-R Sr feb 20, 2008 8:09 am

Hendrix je napisal/-a:
REALIST je napisal/-a:Vse lepo in prav vendar mi ni jasno zakaj mehaniki in konstruktorji formule 1 porabijo milijone EUR in ne pridobijo toliko konjev kot jih tu gor, ko prebiram vse čudežne predelave in tudi v WRC so res nesposobni, da porabijo toliko denarja in pridobijo samo 150 ks. Sedaj se poraja vprašanje ali so oni res tako nesposobni al imamo v Sloveniji same specialiste za predelave al same .......


V formuli 1 je so prepovedal turbine, ki so pa najlazji nacin za povecanje moci motorja. Ce bi bilo v formuli to dovoljeno bi imela 1500konjev, ce ne se vec!



Definitivno imamo v Sloveniji strokovnjake s tuning področja, glede formule 1, pa rally-ja, je pa vse več represivnih ukrepov, ki nadzirajo in omejujejo moč agregatov.
V formuli že dolgo ni več turbin, pri rally-ju omejitve sesalnega dela turbine, izpuh, itd.

Realist bi poskusil raje s kakšnim kuharskim tečajem?
RiDe hArD
 
REALIST
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe feb 15, 2008 6:22 pm

ha ha ha

Napisal/-a REALIST Sr feb 20, 2008 8:59 am

Vidim, da sem vas zadel v bistvo, je pa res, da teoretično nekaj obvladate v praksi pa joj joj joj joj, za pisat ste vsi dobri, pol pa vi 360km/h nekdo pa mimo realnih 180 km/h. Je pa res, da poznam tipa, ki je montiral športni filter na puntota 55 in pridobil "50 KS" ha ha ha, to je edini način, da se z takim nakladanjem pridobi toliko KS kot jih vi opisujete, z nakladanjem nakladanjem

Sedaj se pa razpišite......
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr feb 20, 2008 9:35 am

Kaj če bi raje komentiral s svojim bivšim uporabniškim imenom???!!!

Definitivno kuharski tečaj!!!

Daj no, pa nas ti razsvetli, ko toliko veš.
RiDe hArD
 
vectra driver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: To maj 24, 2005 10:36 pm
Kraj: rakek

Re: ha ha ha

Napisal/-a vectra driver Sr feb 20, 2008 2:12 pm

REALIST je napisal/-a:Vidim, da sem vas zadel v bistvo, je pa res, da teoretično nekaj obvladate v praksi pa joj joj joj joj, za pisat ste vsi dobri, pol pa vi 360km/h nekdo pa mimo realnih 180 km/h. Je pa res, da poznam tipa, ki je montiral športni filter na puntota 55 in pridobil "50 KS" ha ha ha, to je edini način, da se z takim nakladanjem pridobi toliko KS kot jih vi opisujete, z nakladanjem nakladanjem

Sedaj se pa razpišite......

a si že pojedu čokolino da boš še mal bl pameten
 
Uporabniški avatar
andrej86
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 727
Pridružen: Sr jan 03, 2007 12:18 pm
Kraj: Tam kjer klepajo renaultovi ventili

Napisal/-a andrej86 Sr feb 20, 2008 3:26 pm

nehajte da se zaradi vaših "egotov" nebo tema za brezveze zaklenila :x

edijev rs2 ima brutalno moč,in samo spoštujete lahko to ;)

projekt je bil ogromen vložek denarja živcev truda in znanja in si zasluži vse pohvale,
ko se najde kdo ki bo kot samouk naredil kaj takega iz 2.2 litrskega turbo agregata naj se javi

vaši zgornji posti pa niso nič drugega kot faušija :idea:

prosim vrnite se ne point te teme ker je škoda da se jo zaklene
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Sr feb 20, 2008 9:21 pm

Malo preveč posplošuješ!!

Večina nas je zelo veselih da imamo rdečega vraga, pa koga ki je konkurenčen v evropskem, tudi svetovnem merilu. Veliko so sami dognali, natuhtali, niso pa prvi ki so se lotil tunat takšen motor.
RiDe hArD
 
PrimozR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po dec 10, 2007 12:07 am

Napisal/-a PrimozR Sr feb 20, 2008 9:44 pm

REALIST to, da ima WRC 300 konjev je samo kakih 10% zgodbe. Za Imprezo (mislim da 2003) se je govorilo, da jih ima 400-450, fora je, da je omejitev 34 mm cev na intake-u turbine. Torej je 300 konejv zgolj teoretičnih. Itak ti pa konji v WRCju ne pomagajo. Tiste pol sekunde oz. še manj, ki je boš pridobil na 1% ravnine v celem koledarju ne pomeni popolnoma nič. V WRCju je važen navor. WRC dirkalniku noben podobno specificiran TDI ne bo kos (2.0 turbo pač). Zadeve imajo namreč okrog 600 Nm navora, saj je v WRCju važen le in samo pospešek. Prek 200 grejo itak zelo redko. To pa ne pomeni, da so povprečne nizke (v za letošnje leto odpovedani etapi finskega rallyja je Gronholm leta 2006 47 sekund tiščal gas v poden v 6., avto pa kontroliral le z bremzo). Posledica takega navora pa je menjanje prestav pri okrog 5000 obratih. F1 je pa POPOLNOMA druga zgodba. Ker so avtomobili narejeni za max. downforce, potrebujejo veliko konjev. Navora pa zaradi majhne teže ne toliko. Zato imajo 700-800 konjev (trenutni 2,4 motorji) ampak tam 300-400 Nm navora (mislim da, o tej cifri nimam pojma), vrtijo pa se na ~20k obratov (omejeno na 19k oz. 19,5k, Cosworthov V8 iz 2006 Williamsa je šel na mislim da 22k obratov na benchu).

Kot je bilo že povedano, so ti avtomobili MOČNO omejeni. WRC bo recimo precej verjetno v nekaj letih zamenjal SUper2000 - 4x4 in 2.0 N/A mašina. Cilj je pač zmanjšati stroške). Itak pa svaka čast ediju, da je iz 2,2 mašine spravil 700-800 konjev, ki so uporabni dnevno. Je pa res, da ima ta mašina odlične predispozicije :lol:
 
debevec
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 31
Pridružen: So feb 02, 2008 5:25 pm

Napisal/-a debevec Pe feb 22, 2008 9:50 am

hehe vse ok samo kaj bos s tem jas bi mel to samo vec ko 2x na tedn pa se tui nebi mogo pelat hehe.... lepo gre ni kaj 8)
 
R 34 GT-R
Uporabnik
 
Prispevkov: 1371
Pridružen: Ne maj 06, 2007 10:16 pm
Kraj: Najlepša dolina

Napisal/-a R 34 GT-R Pe feb 22, 2008 9:54 am

Avto je drugače čisto navaden daily driver, malo se ga zapre če je treba pa je;)
RiDe hArD
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 So feb 23, 2008 11:44 am

debevec je napisal/-a:hehe vse ok samo kaj bos s tem jas bi mel to samo vec ko 2x na tedn pa se tui nebi mogo pelat hehe.... lepo gre ni kaj 8)


Mislim, da kako ta avto v resnici gre si vsaj ene 95% članov tega foruma ne zna predstavljat. :lol: In potem vidiš določene komentarje mlečnikov, kot specialist z prejšnje strani "zrel za čokolino"... mislim to me pa res dvigne da se nekdo špona in pametuje, ko si sploh v praksi predstavljat ne zna kaj te stvari pomenijo. :evil:

Lahko povem, saj ni skrivnost... sem se imel pred novim letom ponovno čast peljati z Edotom ...in to kar na daily-setu in to je bilo baje nekje pospeševanje realnih 6,2s 100-200.
Mislim občutkov ne znam opisat kak tretja utrga in četrta, brez konca, da o drugi ne govorim ki sem jo tudi parkrat doživel...to je samo :shock: :shock: :shock: ..in zvezde ... baje pa je po besedah Edota šele pravi žur ko ima avto na nastavitvah kot je vozil v Banja Luki in podrl YU rekord (10.41s@228km/h). 8)

...In mislim, če bi se takšni specialisti kot se najdejo tukaj po forumu kdaj zapeljali v takšnem avtu, vsaj na setu kot sem ga doživel jaz in čutili ta pospeševanja potem bi malo premislili kaj bojo pisali in kako bojo pametovali po forumih.

Vglavnem že N-tič :lol: ...vsa čast Edotu, Blueju in ostalim tesno povezanim za take dosežke!! 8)

Res NENORMALNO gre avto, poleg tega pa je še avant, normalno prostoren za 5 oseb, velik kufer... skratka sanjski avto!!! :)

Lp
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov