Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe avg 01, 2008 5:47 pm

Taki razni Leoni FR in ostala nemška šara so bedarija in nateg folka. Kako sem lahko z 130 konji več kot sekundo hitrejši do 100 kot 170 konjski leon FR?


:tomidelej:
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe avg 01, 2008 6:00 pm

moč(KW) = (navor(Nm) X pi X hitrost vrtenja(rpm))/30000

če razumeš to enačnbo, potem ne boš več neumnosti stresal... :)
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe avg 01, 2008 6:06 pm

miha_321 je napisal/-a:Taki k vozijo dizle na chiptunning so zame oslički......
kupte bencin. naj žre 15l +. Pocen se vozit in hiter bit, to ne gre.
Taki razni Leoni FR in ostala nemška šara so bedarija in nateg folka. Kako sem lahko z 130 konji več kot sekundo hitrejši do 100 kot 170 konjski leon FR?


Dragi Miha...
Ce mi reces naj zre 15l bencina na 100, ocitno dlje od oslicka se nisi prisel...
Kaj pa od 100 do 170? A?

LP

Jest
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe avg 01, 2008 6:06 pm

miha_321 je napisal/-a::D so

... pa ne zarad hitrosti.



kaj pa je drugega pot/časom...edina formula za vodstvo na dirki

:)
 
Uporabniški avatar
MikeLima
Novinec
 
Prispevkov: 156
Pridružen: Sr feb 06, 2008 6:47 pm

Napisal/-a MikeLima Pe avg 01, 2008 6:27 pm

kinkyllama je napisal/-a:moč(KW) = (navor(Nm) X pi X hitrost vrtenja(rpm))/30000


PI ven, pa namesto 30000 vzames 9549, bo kdo lazje kaj razumel... :D

Torej:

Nm * RPM / 9549 = kW
ali
Nm * RPM / 7109 = KM

LP

Jest
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe avg 01, 2008 6:31 pm

miha_321 je napisal/-a: Kako sem lahko z 130 konji več kot sekundo hitrejši do 100 kot 170 konjski leon FR?


eni damo tudi nekaj davka na varnost
kinetična energija
http://sl.wikipedia.org/wiki/Kineti%C4%8Dna_energija

čipat se pa splača

MikeLima je napisal/-a:
kinkyllama je napisal/-a:moč(KW) = (navor(Nm) X pi X hitrost vrtenja(rpm))/30000


PI ven, pa namesto 30000 vzames 9549, bo kdo lazje kaj razumel... :D

Torej:

Nm * RPM / 9549 = kW
ali
Nm * RPM / 7109 = KM

LP

Jest


heh, sm spelu kar iz kotne hitrosti.... pi je neskončno število :)
 
miha_321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jun 07, 2008 1:26 pm

Napisal/-a miha_321 Pe avg 01, 2008 7:09 pm

MikeLima je napisal/-a:
miha_321 je napisal/-a:
Dragi Miha...
Ce mi reces naj zre 15l bencina na 100, ocitno dlje od oslicka se nisi prisel...
Kaj pa od 100 do 170? A?

LP

Jest


Če me že sprašuješ zakaj dizli prevladujejo v lemansu je odgovor enostaven. še enkrat manjša poraba, kar posledično pomeni 2x manj postankov.

Ne sekiraj se za svojega dizla. Nikoli ni bil namenjen dirkanju. Tako da nimaš bit za kaj užaljen.
 
matej_jack
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Po jun 16, 2003 3:36 pm

Napisal/-a matej_jack Pe avg 01, 2008 7:10 pm

Zdaj me nekaj zanima. Iz te formule.
Kdaj avto boljše vleče:
- 200nm@3000RPM (=84,4KS)
- 100nm@6000RPM (=84,4KS)
Bo pri 3000 obratih boljše vlekel, ker je več navora? ali bo pri 3000 in 6000 enako, ker je pač enaka konjenica?
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe avg 01, 2008 7:15 pm

matej_jack je napisal/-a:Zdaj me nekaj zanima. Iz te formule.
Kdaj avto boljše vleče:
- 200nm@3000RPM (=84,4KS)
- 100nm@6000RPM (=84,4KS)
Bo pri 3000 obratih boljše vlekel, ker je več navora? ali bo pri 3000 in 6000 enako, ker je pač enaka konjenica?


čipaj in nato sporoči :!:

eni delate znanstvene izračune iz čipanja, če si resen kupec potem tega nebi spraševal tukaj o tem kdaj bolj vleče ampak bi povprašal po tem ali je kdo zainteresiran za čipanje da dobiš popust

aja vlekel bo bolje ko ga sčipaš ;) do takrat pa pozabi teorijo
 
matej_jack
Novinec
 
Prispevkov: 287
Pridružen: Po jun 16, 2003 3:36 pm

Napisal/-a matej_jack Pe avg 01, 2008 7:18 pm

Ne gre se meni za čipanje, ker nimam kaj čipat :D
Mene samo zanima teorija iz te formule.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Pe avg 01, 2008 7:23 pm

matej_jack je napisal/-a:Ne gre se meni za čipanje, ker nimam kaj čipat :D
Mene samo zanima teorija iz te formule.


dostikrat se teorija pokaže zelo nasprotujoča v praksi...zato ti dam info iz prve roke:

ko ga sčipaš je :shock:
 
miha_321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jun 07, 2008 1:26 pm

Napisal/-a miha_321 Pe avg 01, 2008 7:29 pm

pa če hoče vedt :lol:

jst pravm da un 100nm. Zato k mu ne bo zakopal na začetku :D
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8422
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Pe avg 01, 2008 7:30 pm

miha_321 je napisal/-a:Če me že sprašuješ zakaj dizli prevladujejo v lemansu je odgovor enostaven. še enkrat manjša poraba, kar posledično pomeni 2x manj postankov.


off:
zanimivo od kje tebi izracun "2x manj" ...no poglej letosnji Le mans 24ur je bil
za zmagovalca prevozen v 381 krogih (Audi R10 TDI) ...prvi na lestvici po
bencinskih motorjih pa je prevozil Pescarolo C60 in to z 362 krogi = torej
19 krogov manj za zmagovalcem... oz. samo 5 krogov za zadnjim TDIjem ki
pa je 6 na lestvici in ima prevozenih 367 krogov

torej od kje tebi 2x manj
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
miha_321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jun 07, 2008 1:26 pm

Napisal/-a miha_321 Pe avg 01, 2008 7:34 pm

eni pa res nimate nobene logike. ja manj je prevozil zato k se je mogu ene 15x več ustavit da je tankal. Zračunaj si sam. Poglej kolk minut je en postanek pa v kolkih minutah prevoziš krog.

A po tvoji logiki bi moral bencinski samo 170 krogov naredit al kako da bi blo 2x manj
:roll:
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe avg 01, 2008 8:35 pm

matej_jack je napisal/-a:Zdaj me nekaj zanima. Iz te formule.
Kdaj avto boljše vleče:
- 200nm@3000RPM (=84,4KS)
- 100nm@6000RPM (=84,4KS)
Bo pri 3000 obratih boljše vlekel, ker je več navora? ali bo pri 3000 in 6000 enako, ker je pač enaka konjenica?


bom predlagu spremembo šolskega sistema...tale devetletka je figolo vredna... hehe

W=Nm/s
kinetična energija je (masa (N) hitrost na kvadrat (m/s))/2... to zdel in boš videl, da dobiš vedno enako hitrost...zaključek....samo moč je pomembna

avto pomika naprej samo navor ..
pri 6000 o /min motorja bomo vštekal enkrat večje prestavno razmerje in vrtilni moment na kolesu bo enak...ja za to frdamano zadevo so pogruntal menjalnik..
tudi pri dvesto km/h bo avto enako pospeševal (če odmislimo zračni upor in trenje) menjalnik nam bo omogočal večjo kotno hitrost in nižji navor

dodajam:
se razume navor kolesa...ker navor motorja nam da tlak v cilindru, premer bata in dolžino kolena, ki je naša prva prestava v navornem zaporedju
Zadnjič spremenil kinkyllama, dne Pe avg 01, 2008 8:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Pe avg 01, 2008 8:49 pm

miha_321 je napisal/-a:eni pa res nimate nobene logike. ja manj je prevozil zato k se je mogu ene 15x več ustavit da je tankal. Zračunaj si sam. Poglej kolk minut je en postanek pa v kolkih minutah prevoziš krog.

A po tvoji logiki bi moral bencinski samo 170 krogov naredit al kako da bi blo 2x manj
:roll:


Glede porabe imas cisto prav. Nimas pa prav, da so diesli zmagali samo zaradi porabe. Kar bi pomenilo, da delajo pocasnejse kroge.

Tole pa so podatki o najhitrejsih krogih iz letosnjih kvalifikacij:

Diesel: #8 Team Peugeot Total - 3:18.513
Bencin: #10 Charouz Racing System - 3:25.158

http://en.wikipedia.org/wiki/2008_24_Hours_of_Le_Mans

Sicer pa navaden pitstop traja cca 30 sekund (gorivo), kompleten gorivo+gume+voznik pa okoli 70 sekund. Po tvoje mora it bencinar 15x vec v bokse, kar pomeni 15*70sek = cca 18min; 18 min / 3:30 = cca 5 krogov. (vzamemo vedno najdaljsi postanek in relativno hiter krog). Razlike pa je se vedno 14 krogov prednosti za diesla.

Na kratko, tvoje razmisljanje je napacno.

lp
Slika
 
miha_321
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: So jun 07, 2008 1:26 pm

Napisal/-a miha_321 Pe avg 01, 2008 9:14 pm

ni, če povzameš da govorim o številu postankih na pamet in da je bencinski agregat za cca 140 KM šibkejši.
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe avg 01, 2008 9:26 pm

recimo pri teži ojnice in bata 500g si lahko privoščimo hitrost bata 29 m/s... če uporabimo močnejše materjale bo lahko bat večji in ojnica daljša, s tem manj vrtljajev in višji navor.

diesel ima manj škodljivega prostora, posledično večjo ploščino v desnem krožnem procesu in s tem boljši izkoristek. Zaradi višjih tlakov težje ojnice in bate, posledično nižjo hitrost, vendar zaradi postopnega vbrizga goriva pa večji navor....

edit

vseeno so pa dizli veliko bolj škodljivi za okolje in posledično namenoma zavrti
 
kinkyllama
Novinec
 
Prispevkov: 212
Pridružen: Če jul 31, 2008 11:33 am
Kraj: ww

Napisal/-a kinkyllama Pe avg 01, 2008 9:37 pm

miha_321 je napisal/-a:ni, če povzameš da govorim o številu postankih na pamet in da je bencinski agregat za cca 140 KM šibkejši.

vsepreveč na pamet :)
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Pe avg 01, 2008 9:43 pm

miha_321 je napisal/-a:ni, če povzameš da govorim o številu postankih na pamet in da je bencinski agregat za cca 140 KM šibkejši.


Ok. Gre priblizno takole. Audi ima priblizno 23 postankov v 24 urah. Bencinarji imajo vecjo porabo in imajo vsaj recimo 50% vec postankov.

Glede moci imas prav. Je pa pomemben faktor teza. Torej je bistvenega pomena moc/teza, ki pa jo imajo avti tega razreda priblizno isto.

lp
Slika
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov