Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Pe avg 22, 2008 8:28 am

@Kopron, samo turbino pa mislim da bi bilo pametno zamenjati z kakšno "kugellager" večjo katera je narejena "optimirana" za 30+psi ali dobra 2 baram po naše??? + šobe obvezno druge (večje) , če ti te res delujejo na 100+ %, ker najbrž navjo dolg.

Pa vrži eno dihtungo ven, kot če prav vem imaš sendvič baker-RF plata-baker :D

Dej se kaj prpel okol ane...da kako rečemo :lol: lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 22, 2008 10:06 am

gregaVW je napisal/-a:@Kopron, samo turbino pa mislim da bi bilo pametno zamenjati z kakšno "kugellager" večjo katera je narejena "optimirana" za 30+psi ali dobra 2 baram po naše??? + šobe obvezno druge (večje) , če ti te res delujejo na 100+ %, ker najbrž navjo dolg.

Pa vrži eno dihtungo ven, kot če prav vem imaš sendvič baker-RF plata-baker :D

Dej se kaj prpel okol ane...da kako rečemo :lol: lp


Ja, turbina ostane ta kot je, ker zdrži trajno do 2,5 Bara .

Šobe pa bojo tudi ostale te, vsaj za1X, ker so na 86,5 % , poleg tega pa lahko še zvišamo tlak goriva, + spet pridobimo .

Tesnilo pa ne morem vreči ven, ker mora biti "sendvič" . Edino stanjšanje plošče, - v bistvu novo Fe ploščo, debeline 2,5 mm , bi bilo treba dati odrezati na novo.

Vendar tudi to za1X odpade, zato, da bomo stestirali koliko tlaka boostanja bo izdržal ta motor .

Računam pa na nekje 2,75 + Bars STD .

Lp

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Pe avg 22, 2008 5:06 pm

Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?

lp
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka Pe avg 22, 2008 7:39 pm

pri 4k, 4.5k obratih če se ne motim
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned So avg 23, 2008 7:05 am

namesto da gor tlačiš t3jko si dobi t28 isto konjev dosti boljši spoolup še posebi z 360 bearingom
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 23, 2008 7:57 am

monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?

lp

Ja, Saxo začne "grabit" pri 4600 naprej , skoči pa pri 5000 .

Za optimalno delovanje pa bi rabili Variable Turbo . Morda že kmalu ;) 8) .

Lep pozdrav

Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW So avg 23, 2008 8:19 am

Yoni je napisal/-a:A ti mišliš da se variabilna turbina krmili z macolo pa rolcangami?



za tako primitivnega pa neumnega pa ne imeti Koprona :lol: Sistem je že preizkušen na nekaj vozilih, katera prej niso imeli variable...tako da, sej je vse logično, sam mal za pomislit, stvar pa garantirano deluje :D


Kaka macola pa rolcange, he he. No ponavadi, v originalu jo krmili računalnik+vacum :D po predelavi ni pa ne vacuma pa ne računalnika. lp


@Kopron, mogoče bi pa lahko malo preštudiral, da bi se samo turbinsko ohišje zamenjalo z variable-predelano seveda za ono turbinsko kolo, ker novejše+ večje variable imajo itak vse puše notri zaprešane v ohišju....toliko malo v razmislek, no sej imaš doma kako zanič t3, še od Alfe, pa bi lah mal preštudiral:) lp
Zadnjič spremenil gregaVW, dne So avg 23, 2008 8:22 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM So avg 23, 2008 8:21 am

monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?

lp


Na Renaultovem motorju od R5 GT Turbo, T3 (pa tudi hibrid T3/T4) zgrabi pri 3800 obratih (1 bar nadtlaka) nadaljevanje pa je odvisno od prestave, saj v nižjih (1. in 2.) turbina nima časa doseči polnega tlaka (prej padeš v rdeče obrate motorja in je treba menjati).
Glede T3 in T3/T4 turbin jaz nisem imel sreče in so mi pri konstantnem polnjenju med 1 in 1.4bar relativno hitro (med 3000km in 5000km ) spustile dušo.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 23, 2008 12:50 pm

gregaVW je napisal/-a:
Yoni je napisal/-a:A ti mišliš da se variabilna turbina krmili z macolo pa rolcangami?



za tako primitivnega pa neumnega pa ne imeti Koprona :lol: Sistem je že preizkušen na nekaj vozilih, katera prej niso imeli variable...tako da, sej je vse logično, sam mal za pomislit, stvar pa garantirano deluje :D


Kaka macola pa rolcange, he he. No ponavadi, v originalu jo krmili računalnik+vacum :D po predelavi ni pa ne vacuma pa ne računalnika. lp


@Kopron, mogoče bi pa lahko malo preštudiral, da bi se samo turbinsko ohišje zamenjalo z variable-predelano seveda za ono turbinsko kolo, ker novejše+ večje variable imajo itak vse puše notri zaprešane v ohišju....toliko malo v razmislek, no sej imaš doma kako zanič t3, še od Alfe, pa bi lah mal preštudiral:) lp


Heh, ja, res, Grega, ... izgleda , da me imajo za nekega extra pocarja , he, he, ...

Sem ravno to razmišljal, danes dopoldne, ko sem se spomnil, kako se je že Mikelima uštel pri računanju njegovih domnevnih konjev za nas, za celih 33,333 % .

Verjetno tudi on misli, da smo po župi priplavali , heh .

In sedaj se še Yoni nekaj sprašuje, medtem ko sem jaz regulacijo variabilke že pred leti naredu ravno na tistem vozilu za katerega si Grega sedaj zrihtal ono variabilko ki se trenutno montira gor . In tudi ta bo dobro letela brez čarunalniške regulacije , tako, kot je tudi prejšnja .
8)

Ja, marsikaj se da, treba je le imeti pravšnji pristop k zadevi , pa gre .


No, pa lep pozdravčav ...

from Boštjan + Kopron team Slovenija .
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 23, 2008 12:53 pm

naliM je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?

lp


Na Renaultovem motorju od R5 GT Turbo, T3 (pa tudi hibrid T3/T4) zgrabi pri 3800 obratih (1 bar nadtlaka) nadaljevanje pa je odvisno od prestave, saj v nižjih (1. in 2.) turbina nima časa doseči polnega tlaka (prej padeš v rdeče obrate motorja in je treba menjati).
Glede T3 in T3/T4 turbin jaz nisem imel sreče in so mi pri konstantnem polnjenju med 1 in 1.4bar relativno hitro (med 3000km in 5000km ) spustile dušo.

LP,

Milan


Zanimivo. Namreč, ko sem jaz to naredil pri Matijatu na R5, je vseeno grabilo pozneje .
Sicer pa naj še Matija zdaj to sam pove, ker bolje ve , ker se vozi zdaj z podobno turbino.
Torej, MatijaGTT, kje sedaj tebi prijema puhalnik , pri kolk' RPM ?
Lp

Bošt' + #
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM So avg 23, 2008 2:32 pm

kopron je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?

lp


Na Renaultovem motorju od R5 GT Turbo, T3 (pa tudi hibrid T3/T4) zgrabi pri 3800 obratih (1 bar nadtlaka) nadaljevanje pa je odvisno od prestave, saj v nižjih (1. in 2.) turbina nima časa doseči polnega tlaka (prej padeš v rdeče obrate motorja in je treba menjati).
Glede T3 in T3/T4 turbin jaz nisem imel sreče in so mi pri konstantnem polnjenju med 1 in 1.4bar relativno hitro (med 3000km in 5000km ) spustile dušo.

LP,

Milan


Zanimivo. Namreč, ko sem jaz to naredil pri Matijatu na R5, je vseeno grabilo pozneje .
Sicer pa naj še Matija zdaj to sam pove, ker bolje ve , ker se vozi zdaj z podobno turbino.
Torej, MatijaGTT, kje sedaj tebi prijema puhalnik , pri kolk' RPM ?
Lp

Bošt' + #


Se ti zdi, da hitro prime? Morda je vzrok precej bolj odprt downpipe od serijskega R5 GTT. No, kljub temu imajo prej omenjene T3+hibrid variante za okoli 600obratov zamude glede na serijsko T2.

LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 23, 2008 3:33 pm

Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .

Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .

lp do tedaj ...

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
SpunkyRacer
Uporabnik
 
Prispevkov: 1205
Pridružen: Ne jan 21, 2007 4:56 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a SpunkyRacer So avg 23, 2008 3:37 pm

kaj zdaj? je kaj novega? slike mogoče? ker jaz vidim samo šopirjenje kdo ima več pojma o turbinah :roll:
Rally is not for fun, rally is for LIFE!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So avg 23, 2008 3:48 pm

Hvala za odgovorje verjetno si bom umislo t28ko ker bi naj mela celo isto prirobnico kot T2, pri t3 pa je ze vecja.
Ma kdo kake izkusnje z kitajskimi turbinami, pa ne baba rekla baba cula...
Avto bo samo za tu pa tam malo pohodit in ne za vsakodnevno rabo. rabljene nemislim kupovat ker mi je usako leto sla ena.
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man So avg 23, 2008 4:06 pm

če boš kitajsko vzel boš vsaki mesec menjal al pa bo T28 šla slabše kot T2...been there done that... :lol:
the brand with the three stripes :)
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt So avg 23, 2008 4:50 pm

kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .

Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .

lp do tedaj ...

by Boštyxz + #


ja učash k smo se zaibaval s turbinam od 5ke,smo jih šponal do konca...original je prjela mal cez 3000.....no drgac je t2 men prjela že pred 2500,tko da si lahk normalno furov....tut so bli cajti k smo našponal da je prjela pr 1500...sam taka vožna je....čist konc,jst sm mel skos dlake pokonc....no uglavnm zdej mam gor t25 prime pred 3000...vlece skos,lukne skor da ni.....fila 2.5
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3885
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder So avg 23, 2008 7:14 pm

matijagtt je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .

Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .

lp do tedaj ...

by Boštyxz + #


ja učash k smo se zaibaval s turbinam od 5ke,smo jih šponal do konca...original je prjela mal cez 3000.....no drgac je t2 men prjela že pred 2500,tko da si lahk normalno furov....tut so bli cajti k smo našponal da je prjela pr 1500...sam taka vožna je....čist konc,jst sm mel skos dlake pokonc....no uglavnm zdej mam gor t25 prime pred 3000...vlece skos,lukne skor da ni.....fila 2.5


Zakaj dlako pokonci?
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe So avg 23, 2008 7:42 pm

Blinder je napisal/-a:
matijagtt je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .

Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .

lp do tedaj ...

by Boštyxz + #


ja učash k smo se zaibaval s turbinam od 5ke,smo jih šponal do konca...original je prjela mal cez 3000.....no drgac je t2 men prjela že pred 2500,tko da si lahk normalno furov....tut so bli cajti k smo našponal da je prjela pr 1500...sam taka vožna je....čist konc,jst sm mel skos dlake pokonc....no uglavnm zdej mam gor t25 prime pred 3000...vlece skos,lukne skor da ni.....fila 2.5


Zakaj dlako pokonci?


ker je krsta na kolesih :D
ja zamisl si kako bi blo glih speles pa za trga,se pelat se ne mores "normalno"
Ni vse res kar napišem
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So avg 23, 2008 9:37 pm

monster_d je napisal/-a:Hvala za odgovorje verjetno si bom umislo t28ko ker bi naj mela celo isto prirobnico kot T2, pri t3 pa je ze vecja.
Ma kdo kake izkusnje z kitajskimi turbinami, pa ne baba rekla baba cula...
Avto bo samo za tu pa tam malo pohodit in ne za vsakodnevno rabo. rabljene nemislim kupovat ker mi je usako leto sla ena.

Hja na SXOC sem videl sliko Skylinea ki je imel vetrnico od turbine čisto na koncu avspuha. :lol: Pa menda so ohišja kar zalimana skupaj tako da kar kličejo po tem, da jih odpre. Ampak je pa na istem SXOC primer, ko nekdo sam dela vso elektroniko in vozi na neki kitajski turbini 460 konjskega SXa (na gredi in 390 na kolesih). 8) Pomoje kakor naletiš ampak načeloma se jih je dobro izogibati. Saj nimam neomejenega proračuna za SXa ampak vseeno raje vidim, da mi avto pol leta stoji ker bi šparal za kako BB T28 kot, da mi stoji eno leto ker mi vetrnico vrže v motor. :roll:
Zadnjič spremenil Symon, dne Ne avg 24, 2008 10:08 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So avg 23, 2008 10:27 pm

Fora je da bo avto letno naredo caa 500km in pa turbina nebo nikoli na tako malem motorju punla kolikor zmore, zato sprasujem.
Nekaj dosti nemislim ivestirat za avto ko ga bom parkrat letno pognal v obrate.
lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov