Pa vrži eno dihtungo ven, kot če prav vem imaš sendvič baker-RF plata-baker

Dej se kaj prpel okol ane...da kako rečemo

gregaVW je napisal/-a:@Kopron, samo turbino pa mislim da bi bilo pametno zamenjati z kakšno "kugellager" večjo katera je narejena "optimirana" za 30+psi ali dobra 2 baram po naše??? + šobe obvezno druge (večje) , če ti te res delujejo na 100+ %, ker najbrž navjo dolg.
Pa vrži eno dihtungo ven, kot če prav vem imaš sendvič baker-RF plata-baker![]()
Dej se kaj prpel okol ane...da kako rečemolp
monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?
lp
Yoni je napisal/-a:A ti mišliš da se variabilna turbina krmili z macolo pa rolcangami?
monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?
lp
gregaVW je napisal/-a:Yoni je napisal/-a:A ti mišliš da se variabilna turbina krmili z macolo pa rolcangami?
za tako primitivnega pa neumnega pa ne imeti KopronaSistem je že preizkušen na nekaj vozilih, katera prej niso imeli variable...tako da, sej je vse logično, sam mal za pomislit, stvar pa garantirano deluje
![]()
Kaka macola pa rolcange, he he. No ponavadi, v originalu jo krmili računalnik+vacumpo predelavi ni pa ne vacuma pa ne računalnika. lp
@Kopron, mogoče bi pa lahko malo preštudiral, da bi se samo turbinsko ohišje zamenjalo z variable-predelano seveda za ono turbinsko kolo, ker novejše+ večje variable imajo itak vse puše notri zaprešane v ohišju....toliko malo v razmislek, no sej imaš doma kako zanič t3, še od Alfe, pa bi lah mal preštudiral:) lp
naliM je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?
lp
Na Renaultovem motorju od R5 GT Turbo, T3 (pa tudi hibrid T3/T4) zgrabi pri 3800 obratih (1 bar nadtlaka) nadaljevanje pa je odvisno od prestave, saj v nižjih (1. in 2.) turbina nima časa doseči polnega tlaka (prej padeš v rdeče obrate motorja in je treba menjati).
Glede T3 in T3/T4 turbin jaz nisem imel sreče in so mi pri konstantnem polnjenju med 1 in 1.4bar relativno hitro (med 3000km in 5000km ) spustile dušo.
LP,
Milan
kopron je napisal/-a:naliM je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:Ko smo glih pri 1.4motorju in turbini me zanima slednje.
Ce das gor turbino npr garret T3 (naprimer taksna ko je na 2.0T lanciah oz fiatih) kolko pritiska zmore na 1.4motorju, kje zacne na puna grabit oz kdaj doseze poln boost?
lp
Na Renaultovem motorju od R5 GT Turbo, T3 (pa tudi hibrid T3/T4) zgrabi pri 3800 obratih (1 bar nadtlaka) nadaljevanje pa je odvisno od prestave, saj v nižjih (1. in 2.) turbina nima časa doseči polnega tlaka (prej padeš v rdeče obrate motorja in je treba menjati).
Glede T3 in T3/T4 turbin jaz nisem imel sreče in so mi pri konstantnem polnjenju med 1 in 1.4bar relativno hitro (med 3000km in 5000km ) spustile dušo.
LP,
Milan
Zanimivo. Namreč, ko sem jaz to naredil pri Matijatu na R5, je vseeno grabilo pozneje .
Sicer pa naj še Matija zdaj to sam pove, ker bolje ve , ker se vozi zdaj z podobno turbino.
Torej, MatijaGTT, kje sedaj tebi prijema puhalnik , pri kolk' RPM ?
Lp
Bošt' + #
kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .
Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .
lp do tedaj ...
by Boštyxz + #
matijagtt je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .
Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .
lp do tedaj ...
by Boštyxz + #
ja učash k smo se zaibaval s turbinam od 5ke,smo jih šponal do konca...original je prjela mal cez 3000.....no drgac je t2 men prjela že pred 2500,tko da si lahk normalno furov....tut so bli cajti k smo našponal da je prjela pr 1500...sam taka vožna je....čist konc,jst sm mel skos dlake pokonc....no uglavnm zdej mam gor t25 prime pred 3000...vlece skos,lukne skor da ni.....fila 2.5
Blinder je napisal/-a:matijagtt je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .
Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .
lp do tedaj ...
by Boštyxz + #
ja učash k smo se zaibaval s turbinam od 5ke,smo jih šponal do konca...original je prjela mal cez 3000.....no drgac je t2 men prjela že pred 2500,tko da si lahk normalno furov....tut so bli cajti k smo našponal da je prjela pr 1500...sam taka vožna je....čist konc,jst sm mel skos dlake pokonc....no uglavnm zdej mam gor t25 prime pred 3000...vlece skos,lukne skor da ni.....fila 2.5
Zakaj dlako pokonci?
monster_d je napisal/-a:Hvala za odgovorje verjetno si bom umislo t28ko ker bi naj mela celo isto prirobnico kot T2, pri t3 pa je ze vecja.
Ma kdo kake izkusnje z kitajskimi turbinami, pa ne baba rekla baba cula...
Avto bo samo za tu pa tam malo pohodit in ne za vsakodnevno rabo. rabljene nemislim kupovat ker mi je usako leto sla ena.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov