Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 23, 2008 10:38 pm

monster_d je napisal/-a:Fora je da bo avto letno naredo caa 500km in pa turbina nebo nikoli na tako malem motorju punla kolikor zmore, zato sprasujem.
Nekaj dosti nemislim ivestirat za avto ko ga bom parkrat letno pognal v obrate.
lp



... Lahko dobiš rabljene in renovirane poceni ... tiste delajo sigurno ... pokliči Trčka BE-JA 041/635-536 mogoče ima kaj na zalogi ... pred kakimi dvemi tedni so čipali na valjih avto z tako " Kitajsko " turbino ... niti čipanja ni preživela ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne avg 24, 2008 9:10 am

Heh, ...Mad Max ; ... " ... niti čipanja ni preživela..." ... :lol: :D :P

No, sicer pa sem danes našel podatke o starem 911 Turbo, iz leta 1988, ki je pri 2 ventilih, zračnem hlajenju in še ne 100 HP/L , imel CR točno samo 7,0 : 1 in z še vedno zadovoljivimi 430 NM .

Iz tega sledi, da tudi Saxo mora dobro +zanesljivo delovati , tudi pri višjih Barih torej nad 2,5 Bara, (2,75 Bara), kolikor bomo še stiskali , sploh če Matijatu R5GTT lepo leti na 2,5 Barov z mehkejšimi bati, kot našimi v Saxotu .
Menda mu je ustrelilo že tudi na 2,8 Bara, a ne Matija ?

Počakajmo, pa bomo videli kaj bo z Max-Boost-Sax .

No, pa dober, + lep naboostan dan, vam želimo, ...

Boštjan + Kopron team + #

P.s., Mad, sem ti poslal slike od IC + male predelave stare lopute zraka . lp
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne avg 24, 2008 10:03 am

Mad je napisal/-a: pred kakimi dvemi tedni so čipali na valjih avto z tako " Kitajsko " turbino ... niti čipanja ni preživela ...

Loool, temu se reče Bobu bob. :lol: :lol: :lol: :vc
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Ne avg 24, 2008 10:27 am

Mad je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:Fora je da bo avto letno naredo caa 500km in pa turbina nebo nikoli na tako malem motorju punla kolikor zmore, zato sprasujem.
Nekaj dosti nemislim ivestirat za avto ko ga bom parkrat letno pognal v obrate.
lp



... Lahko dobiš rabljene in renovirane poceni ... tiste delajo sigurno ... pokliči Trčka BE-JA 041/635-536 mogoče ima kaj na zalogi ... pred kakimi dvemi tedni so čipali na valjih avto z tako " Kitajsko " turbino ... niti čipanja ni preživela ...


Hvala se bom pozanimal :)
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Ne avg 24, 2008 12:39 pm

Menda mu je ustrelilo že tudi na 2,8 Bara, a ne Matija ?


Da nebo matiji še kaj drugega ustrelilo :lol: :lol: kot pa samo števec za boost na 2,8bar :lol: pretiravat pa ni treba, to je že mučenje mašine :D zato pa akse menjaš Matija, ja 80eur za par aneda, al koliko si že rekel zadnjič :lol: lp
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne avg 24, 2008 6:48 pm

kopron je napisal/-a:Heh, ...Mad Max ; ... " ... niti čipanja ni preživela..." ... :lol: :D :P

No, sicer pa sem danes našel podatke o starem 911 Turbo, iz leta 1988, ki je pri 2 ventilih, zračnem hlajenju in še ne 100 HP/L , imel CR točno samo 7,0 : 1 in z še vedno zadovoljivimi 430 NM .

Iz tega sledi, da tudi Saxo mora dobro +zanesljivo delovati , tudi pri višjih Barih torej nad 2,5 Bara, (2,75 Bara), kolikor bomo še stiskali , sploh če Matijatu R5GTT lepo leti na 2,5 Barov z mehkejšimi bati, kot našimi v Saxotu .
Menda mu je ustrelilo že tudi na 2,8 Bara, a ne Matija ?

Počakajmo, pa bomo videli kaj bo z Max-Boost-Sax .

No, pa dober, + lep naboostan dan, vam želimo, ...

Boštjan + Kopron team + #

P.s., Mad, sem ti poslal slike od IC + male predelave stare lopute zraka . lp


... Vidu vidu - samo restrikcija nastane predvsem za loputo in ne pridobiš kaj dosti z večanjem vstopa če sploh ... koliko je padla sedaj moč z to loputo in kolektorjem (je občutno, srednje ... malo ??? ) ... Našel sem prikolico za dat svoj avto gor in kolega (Matej) mi posodi svoj kombi ... malo boš počakal na uni drugi avto za podret, ker bi rad preden ga razdrem šel še enkrat peljat na pisto ... Matej je bil danes z nekom, ki nam je obljubil en Track Day prve dni septembra verjetno gremo skupaj ... bom javil kaj in kako - kolektor pa gre počasi naprej proti tebi, ker je tip, ki ima stvar ... še vedno na dopustu :( Italijani imajo pač Avgustovske dopuste ... Ta teden ti pošljem gor tudi eno variabilno Turbino od kolegovega BMW - so se mu sesule sesalne lopute in je dobil motor en dober obrok delov - Turbina vleče slabo spodaj, ker baje so ostale lopate zasukane in vkleščene - boš pogledal kaj se da naredit z nje ... da si ne dela še z njo stroškov .
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po avg 25, 2008 10:41 am

Ja, okeeeeejjj.

Glede lopute/kolektorja, pa je itak res, da je v končnih kanalih restriktor.

VENDAR ; ne bi verjel, če nebi sprobal : navor se skorajda ni zmanjšal ; razlika je le od 6700 RPM naprej, ker vleče zelooo občutno manj kot prej .

Aaaaampak, kolektor pa tale zdrži, ker očitno je bolj "Turbovski" :P :lol: 8) .

Lp do naslednjič , čaw, ...

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Po avg 25, 2008 11:10 am

Dariooo je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:v sloveniji so menda dve 405ki T16 ...ena je v ljubljani


sem govoru z prjatlom, ki je še popravljal T16 ...je reku da je zaje... avto za popravlat.


koliko js vem je v slo le ena T16, ki je vsa obnovljena in gre mislim da, da ju3 na tehnicni in pol na cesto...mogoce se bom celo vozil z njo...we willl see :)

LP


...v SLO sta dve T16 + mojster z Mi16 4x4 kateremu sm prodal T16 motor in bi naj vgradil...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Po avg 25, 2008 4:59 pm

Skoraj ne bi mogel verjet, pri 2600 RPM? Sam sem jo mel odprto na serijsko, pa na ful, štelal sem wastegate sem pa tja od sekanja-eksplozij v auspuh itd. pa mi je nekako najhitreje pri 3000 občutno vklopla...

155Q4 je pri 3500 vtrgala, audi S4 pa res pri 2600 nekje - mogoče celo malo prej, pa s2-serijski tudi nekaj sličnega, samo da so pri serijskih audijih ti prehodi bolj blagi ampak čez celo območje obratov fajn vlečejo, dočim r5gtt je lepo vtrgala-odprta "za tisti čas seveda" :lol: ...155Q4 pa itak brez primerjave v svojem rangu po občutku...

Malo sn zabluzo, hehehehe... ampak da r5gtt pri 2600 vtrga pa mi še vedno ni jasno :D

btw. kaj se vam še kar da pisat? :P

kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .

Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .

lp do tedaj ...

by Boštyxz + #
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
matijagtt
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 86
Pridružen: To okt 31, 2006 6:57 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a matijagtt Po avg 25, 2008 7:04 pm

Dejan_S2 je napisal/-a:Skoraj ne bi mogel verjet, pri 2600 RPM? Sam sem jo mel odprto na serijsko, pa na ful, štelal sem wastegate sem pa tja od sekanja-eksplozij v auspuh itd. pa mi je nekako najhitreje pri 3000 občutno vklopla...

155Q4 je pri 3500 vtrgala, audi S4 pa res pri 2600 nekje - mogoče celo malo prej, pa s2-serijski tudi nekaj sličnega, samo da so pri serijskih audijih ti prehodi bolj blagi ampak čez celo območje obratov fajn vlečejo, dočim r5gtt je lepo vtrgala-odprta "za tisti čas seveda" :lol: ...155Q4 pa itak brez primerjave v svojem rangu po občutku...

Malo sn zabluzo, hehehehe... ampak da r5gtt pri 2600 vtrga pa mi še vedno ni jasno :D

btw. kaj se vam še kar da pisat? :P

kopron je napisal/-a:Originalna T2 mu je prijemala pri 2600 RPM , v bistvu še malo prej, kolikor se spomijnam .

Po moje, da Matija še nekaj časa ne bo pisal tu gori, zato ga bom kar sam vprašal , ko utegnem .

lp do tedaj ...

by Boštyxz + #


ja ti k si sam wastegate šlatou,sej ni treba vrjet,kar sm tle gor že sit....uni k me poznajo že vejo,pa se mi ne da tle gor neki razlagat,k itak več k 90 posto folka pojma nima kaj se da in kaj ne...vidji pa vrjamejo sam tist k vidjo u filmih....je ene par dobrih mačkov,k stvari razumejo...ampak nihče ne ve vse...vsak je za svojo stvar strakovnak tko k si ti za ono kopron za tisto,kar se pa mene tiče ga pa ni v sloveniji k bi tok vedu pa preizkusu na 5gtt...mel sm jih 12 pa se enkrat tok motorjou od njih pa vem kaj zmorejo pa kaj ne....če si pa še zmer en tomaž,mi pa prpel enga k ma 5gt pa original turbine gor pa ti bom dokazu kako trga že velik prej kt 2600....
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 To avg 26, 2008 4:52 pm

Hehehehehehe :D

No no pomiri se, saj ne rečem da ni možno, samo pač pravim iz mojih izkušenj, res pa je da sem se jaz le malo učil na wastegatu takrat kar je bilo super in mi ni bilo težko, ker sem že od nekdaj nor na hitre in pa seveda predelane avte :vc

Glej saj tako zelo me to ne žre zdaj :P , da ne bi mogel spat, ker trenutno končujem en drugi projekt pri katerem bodo druge številke v igri "od obratov prijemanja turbine do drugih številk" :EE (nekateri že vedo za kaj gre)...

Drugače pa me zelo veseli da še obstajajo stručkoti tudi za R5GTT v SLO, ker mi je avto še vedno legendaren, v bistvu so mi vsi kar sem jih mel hehe tak da thumbs up 4u!

LP
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo To avg 26, 2008 6:41 pm

ja sm vidu kaj se dogaja,pr tvojmu :twisted: pol pa jst hehe ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To avg 26, 2008 8:58 pm

Dejan_S2 je napisal/-a:Hehehehehehe :D

No no pomiri se, saj ne rečem da ni možno, samo pač pravim iz mojih izkušenj, res pa je da sem se jaz le malo učil na wastegatu takrat kar je bilo super in mi ni bilo težko, ker sem že od nekdaj nor na hitre in pa seveda predelane avte :vc

Glej saj tako zelo me to ne žre zdaj :P , da ne bi mogel spat, ker trenutno končujem en drugi projekt pri katerem bodo druge številke v igri "od obratov prijemanja turbine do drugih številk" :EE (nekateri že vedo za kaj gre)...

Drugače pa me zelo veseli da še obstajajo stručkoti tudi za R5GTT v SLO, ker mi je avto še vedno legendaren, v bistvu so mi vsi kar sem jih mel hehe tak da thumbs up 4u!

LP


tisto kar si rekel v zvezi z R5 GT Trubo

tudi meni grejo "kocine" po koncu ko vidim kakšno lepo narejeno "turbopetko"
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Sr avg 27, 2008 5:05 pm

Jap, meni še ti avteki vedno nekaj pomenijo, čeprav bi zaj večina mislila da sem nor - kak je to možno glede na trenutni projekt...

...ampak jaz sem začel z čiste nule - revež, sanjaril kot osnovno/srednješolec o takih avtih takrat kot je R5GTT, vozil yugo, Z101... in si potem počaaasi dobesedno z žulji prislužil denar za tak avto in skozi leta dela z žulji in odrakanji še za kakšen drugi avto in projekt :)

Ko si z čiste nule z trudom nekaj ustvariš znaš pol te stvari mislim da najbolj cenit, zato pa mi dandanes še taki avteki kot je R5GTT, 155Q4.... še nekaj pomenijo in obrnem glavo za njimi :)

@bigturbo:hehe, no ja... nekaj bo valda ratalo, počaaasi se daleč pride ;) Za tvojga pa se že tud kr zaj veselim, samo kdaj ti to nameravaš? :lol:
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Sr avg 27, 2008 6:51 pm

@bigturbo:hehe, no ja... nekaj bo valda ratalo, počaaasi se daleč pride ;) Za tvojga pa se že tud kr zaj veselim, samo kdaj ti to nameravaš? :lol:[/quote]














mam že naročen material tko da zdj čakamo da pride dostava iz Amerike ;) potem gre pa takoj na vitamine :twisted: torej tvoj vn moj not hehe
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
Dejan_S2
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 528
Pridružen: Ne sep 03, 2006 10:33 pm
Kraj: Okolica MB

Napisal/-a Dejan_S2 Če avg 28, 2008 4:41 pm

No lepo to slišat! :twisted:

Saj mi je že Edo omeno nekaj, samo ni blo kaj dosti časa ker sma mela mojega v delu, hehe :P
Audi 5-pot power
By SKN Slovenija
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 28, 2008 7:51 pm

Nooooooo, prejle sem dobil začasni Alu-kolektor . Tega siguuurno ne bo odprlo nikoli več , heh !
( tistih ubogih 2,75 Bara bo že zdržal, heh, ......., no, seveda, če bo le Bog dal turbini še kaj delovnih ur življenja, itak, ... )

Ju3 zmontiram skup, če bo vse po sreči .

Lp vsemskupajtukajtamkaj, ...

by Boštyxz + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Če avg 28, 2008 7:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če avg 28, 2008 7:55 pm

p.s.; Yoni, za polovico je ( + si ) premajhen 8) .

Lp
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Če avg 28, 2008 8:07 pm

najbolj pomembno je optimalni tlak NE pa tlak u višave brez haska :roll: ;)
biturbo SKN Project CT3 50
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 29, 2008 5:48 am

Ja, seveda , skoraj logično . Pri nas je ta optimum nekje na 2,75 Barov - točno polovico manj kot tile, ki so imeli kar nekaj "haska" v "višavah" ; http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

Pa dober dan, z več "haska", vam želim, še napreeejjjjjjj, ...

by Boštyxz + #team + #
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost