Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a simply Če avg 23, 2012 6:29 pm

90 kW?
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a nevermind Če avg 23, 2012 6:47 pm

Po moje je z Belgije, ker se mi zdi da imajo oni neke omejitve pri dizlah in višje davke.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Pe avg 24, 2012 8:28 am

probaš čipanje ane, eni majo pač money back garancijo po 14 dneh
 
Uporabniški avatar
FireSTORM
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2098
Pridružen: Sr jun 09, 2004 7:06 pm
Kraj: Murska Sobota

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a FireSTORM Pe avg 24, 2012 11:58 am

simply je napisal/-a:90 kW?


90kw da. Samo ne vem kako sem vrinil še zraven DPF, ni DPF...to je to ko delaš preveč stvari na enkrat. :P

Ni iz Belgije. 2.0TDI Sportline(verjetno tudi ostali, trendline, comfortline,...) obstaja 88kw, 90kw in 103kw. Pri nas je samo 103kw, ostali dve varianti imaš pa še drugod po evropi.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Nejko So avg 25, 2012 7:02 pm

Pozdravljeni,

začetek teme sem bolj preletel kot ne, zadnje strani pa prebral bolj natančno, vendar je bilo govora bolj ali manj o turbo-dieselskih motorjih. Zanima me vaše mnenje o "optimizaciji" Renaultovega TCe 130 motorja. Argumenti ZA in Proti, ter nenazadnje, kaj se z chip tuningom pridobi, oziroma zakaj takšnih nastavitev ne uporabijo že v sami tovarni, če so bolj optimalne?
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vuli Ne avg 26, 2012 12:36 pm

se ne splača, ker je bencinc in vprašanje, če bi pridobil 10KM. Chip tuning se najbolj pozna na turbodizlih, boost okoli 30KM. Zakaj in kako je taka razlika med bencincem in dizlom bo moral pa kak, ki se bolj spozna odgovorit.

Offtopic: kolikor sem gledal teste, Megan 1.4 TCe130 kar presenetljivo veliko pije. Vsaj meni se zdi.
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a MBtouran Ne avg 26, 2012 12:41 pm

vuli je napisal/-a:se ne splača, ker je bencinc in vprašanje, če bi pridobil 10KM. Chip tuning se najbolj pozna na turbodizlih, boost okoli 30KM. Zakaj in kako je taka razlika med bencincem in dizlom bo moral pa kak, ki se bolj spozna.


kaj vse ne preberes....
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a _furby_ Ne avg 26, 2012 12:58 pm

vuli je napisal/-a:se ne splača, ker je bencinc in vprašanje, če bi pridobil 10KM.


zakaj sem jaz na opel corsi 1.6 (pazi bencin) pridobil celih 55 konjev? se enkrat... zakaj ze :?:

aja, pa ce je poraba zate okoli 7 litrov velika, pol ne vem kaj naj recem :lol:
turbo inside
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a esem Ne avg 26, 2012 1:19 pm

Nejko je napisal/-a:Pozdravljeni, začetek teme sem bolj preletel kot ne, zadnje strani pa prebral bolj natančno, vendar je bilo govora bolj ali manj o turbo-dieselskih motorjih. Zanima me vaše mnenje o "optimizaciji" Renaultovega TCe 130 motorja. Argumenti ZA in Proti, ter nenazadnje, kaj se z chip tuningom pridobi, oziroma zakaj takšnih nastavitev ne uporabijo že v sami tovarni, če so bolj optimalne?


Pri tvojem bi s čipanjem pridobil 20-30 %, odvisno od tvojih želja in tistega, ki bi konkretno čipal. Poglej malo po temi in najbolj "priznanim" pošlji poizvedbo ali poglej na njihovih straneh.

Vsi mehanski deli imajo določen procent rezerve in če ga čipaš, posebno, če ga precej (zato samo 20-30 %, lahko bi tudi bistveno več!), se tem mejam približuješ, kar se ne kaže samo v morda večji izrabi delov, ampak tudi v "prešvoh" zavorah, podvozju (zglobi, roke, ležaji in še kaj), menjalnik in sklopka/vztrajnik lahko gresta prej itd. Vse je seveda odvisno predvsem od načina vožnje - eni s čipanim stalno gonijo, drugi imajo to bolj za rezervo moči in ne pretiravajo.

Torej - motor in ostale komponente naj bi bili v sorazmerju (glede rezerv), zato tovarne ne pretiravajo z navijanjem turbakov. Imaš pa tudi "iste" motorje z različnimi močmi, kar naredijo s čipanjem, lahko tudi z drugačno turbino, intercoolerjem in še čem, seveda pa so močnejši tudi bistveno dražji + dražja cestnina in zavarovanje. "Optimizacija" je bolj marketinško geslo, v bistvu je bolj "individualizacija", dodaten plus je manjša cestnina in zavarovanje. Poraba je ob podobni vožnji podobna, lahko kdaj celo manjša.
Predvsem pa si preberi več iz teme.


vuli je napisal/-a:se ne splača, ker je bencinc in vprašanje, če bi pridobil 10KM. Chip tuning se najbolj pozna na turbodizlih, boost okoli 30KM. Zakaj in kako je taka razlika med bencincem in dizlom bo moral pa kak, ki se bolj spozna odgovorit.

Offtopic: kolikor sem gledal teste, Megan 1.4 TCe130 kar presenetljivo veliko pije. Vsaj meni se zdi.


Morda bi pisal raje o stvareh, o katerih vsaj nekaj veš? :evil: :evil:
1. TCE motorji so vsi s turbinami!
2. Sploh ni razlike med dizli in bencinarji (glede navijanja), razlika je med turbobencinarji in atmosferkimi bencinarji in enako za dizle.
3. S čipanjem se predvsem prilagaja delovanje turbine (več zraka in zato lahko več bencina >> večja moč in navor), zato je boost večji pri turbakih.
4. Tudi poraba je ob umirjeni vožnji (kje pa lahko pri nas divjaš ob tolikšnem prometu?) manj kot 6 litrov, ob priganjanju pa vsi turbaki pijejo (bencinarji res več kot dizli).

Slabo si gledal teste, slabo si bral temo, saj bi to moral zaslediti.

Sicer pa obstaja tudi klasičen tuning, s katerim lahko dobiš tudi pri atm. bencinarju precej več kot 10 KM (kar so že drugi (Furby) povedali)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a ~toMmy~ Ne avg 26, 2012 1:52 pm

esem je napisal/-a:Sicer pa obstaja tudi klasičen tuning, s katerim lahko dobiš tudi pri atm. bencinarju precej več kot 10 KM (kar so že drugi (Furby) povedali)


Furby se je poslužil kar chip tuninga, ima pa turbaka! ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a esem Ne avg 26, 2012 1:59 pm

Sem mislil, da je njegov 1.6 atmosferski (žal se vseh avtov forumašev ne da zapomnit, tudi kontekst je bil bližje temu) in da ga je klasično navijal.
Hvala za popravek.
 
Uporabniški avatar
_furby_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4178
Pridružen: Sr mar 21, 2007 12:39 am
Kraj: Ankaran

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a _furby_ Ne avg 26, 2012 2:22 pm

esem je napisal/-a:Sem mislil, da je njegov 1.6 atmosferski (žal se vseh avtov forumašev ne da zapomnit, tudi kontekst je bil bližje temu) in da ga je klasično navijal.
Hvala za popravek.

res imam 1.6T ki ima ze v startu 110 kW. tako pa sem se izrazil zato, ker ves kako pravijo... butasto zastavljeno vprasanje, butast odgovor :)
turbo inside
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Nejko Ne avg 26, 2012 4:34 pm

Torej dejansko ni razlike med navijanjem turbo bencincev in turbo dizlov, ker je vsa umetnost samo v dihanju turbine... Naj dodam še, da imam LPG inštalacijo in predvsem zaradi tega opravil chip tuning, ker mi ob polno naloženem avtu pri klancih manjka moči.

Kar pa se tiče papcanja, ne gre za Megana ampak Grand Scenica in krava kot je niti ne papca tako veliko... gled podpis, s tem, da je to večinoma mestna vožnja.
 
vuli
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: Pe jul 13, 2012 7:43 pm
Kraj: Bovec

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vuli Ne avg 26, 2012 5:22 pm

se opravičujem, my bad. oops
Test sem bral pa na siol.net za Megana 1.4 TCe 130. In na youtubu, je nekaj uporabnikov izjavilo, da kar pije.

Poraba na testnem krogu: 8,8 l/100 km

Mestno: 8,5 l/100 km
Avtocesta: 9,3 l/100 km
Umirjeno: 5,6 l/100 km
Športno: 12,7 l/100 km

http://www.siol.net/avtomoto/testi/avto ... ce130.aspx
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a esem Ne avg 26, 2012 5:42 pm

Siol
Treba je vedet, kako vozijo avt. novinarji. Ta 5,6 z umirjeno vožnjo je povsem dosegljiva za nekoga, ki to hoče in zna. Za "normalne" voznike je treba temu dodat kak liter, seveda z vožnjo po omejitvah, torej povsem brez oviranja prometa.

Rekla/kazala (Youtube)
Novodobni turbobencinarji so specifični motorji. Po eni strani ohranjajo vse prednosti bencinarjev, po drugi tudi večino prednosti dizlov. To pomeni, da se jih lahko umirjeno vozi in špara bencin, lahko pa jih voziš tudi "športno", teraš v obrate in si daš duška - skratka dva motorja v enem, oz drugače povedano manjši varčen motor z dosti rezerve moči in navora, če pa to rezervo koristiš, pa varčnosti ni več (tu so dizli boljši). Ker pa je folk glup, tega ne šteka in misli (kriv je tudi marketing, ki hkrati oboje povdarja, a hkrati to ne gre), da sta nizka poraba in moč nekaj skladnega.
Tako se enim izide varčevanje, drugi pa kupijo turbobencinarja zaradi moči in ustrezno vozijo, hkrati pa pričakujejo nizko porabo. Potem so pa vsi drugi krivi, da oni ne dosegajo obljubljene porabe (+1 liter), samo njihov način vožnje ne. Nato so pa še glasni, namesto da bi pometali pod svojo stopalko za plin.
 
DaDo3
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Po feb 27, 2006 7:52 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a DaDo3 Ne avg 26, 2012 6:29 pm

Mogoče, kdo kaj ve glede motorja 2.0 TDI PD 125kw TIP BMN vag Ima pa trenutno 130km v leon-u mogoče izkušnje/mnenja? Chip-at ja/ne
Hvala!
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Ne avg 26, 2012 6:47 pm

tam nekje med 190 in 200km
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a ironmann Pe nov 02, 2012 11:11 am

Zdravo.

Zanima me, če ima kdo izkušnje s temi mojstri: http://www.sbs-tuning.com/?
Rad bi dal čipat svojo seat cordobo 1.9tdi, 66kw letnik 99. Majo akcijo za 150€.
Poznalo bi se mi, če bi lepo vozil 0,5l manj na 100km. Po mojih izračunih bi teh 150€ noter prinesu po 20.000km.

Hvala za odgovore.

lp
 
Uporabniški avatar
pSicek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Sr maj 03, 2006 5:25 pm
Kraj: Prevalje

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a pSicek Pe nov 02, 2012 11:16 am

Torej...bom kr ponovil naslov teme...
Chip tuning da ali ne?
Avto:
Skoda Octavia Combi 2001
1.9 TDI 66kW/90hp
244k km
v tem mesecu pride nova sklopka in velik servis.
LMM menjan pred enim mesecem.
Avto bo pri hiši še vsaj 3-4 leta.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Pe nov 02, 2012 11:42 am

zakaj ne vprašaš večih tunerjev in slišiš njihovo mnenje, imajo vsaj izkušnje.
od enega sme slišal da nad 150k km raje ne dela tuninga
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov