Meni bolj niso jasni tovarniški grafi:

1)"špica" navora na 1500 obratih-----> v praksi je to na 2000 (začne lepo zvezno vleči)
2)najvišja moč na 4200 obratih, takrat je že zdavnaj tema. Kot sem že omenil, na 3500 začne upadati. Do 4000 načeloma dobro gre, ko greš prehitevat.
3)med 4500 in 5000 (kolikor je še delovno območje) je pa tudi bog rekel lahko noč, tako da bi bilo komot rdeče polje na 4500
Podobna oz. enaka zgodba je pri 2.0 TDI CR. Edino 170-konjskega malo rešuje moč in navor, tako da se upad ne pozna toliko kot pri šibkejših različicah.
Pri PD-jih so bili ti grafi veliko bolj natančni v realnosti. Dobesedna špica navora med 1900-2000 obrati (kjer je potrgalo vztrajnik in imaš občutek da boš poletel

),
potem pa enakomerno pospeševanje do 4000, kjer je max moč, oz. tudi potem ne preveč očiten upad moči do rdečega polja (4700).