Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr nov 14, 2007 7:06 pm

Dejan_S2 je napisal/-a:
ribic je napisal/-a: v garaži je zdaj neki takega sam v drugi barvi


Ooo, pozdravljen tudi ti! :D

Nimaš kaj, pravi Audi-land je postala deželica naša. :vc

...slej ko prej vsak spozna, kaj je tisto tapravo :EE :P

...No pa zdaj ko smo že "vsi" skupaj... torej se nam obeta zanimiva sezona al? :yum

LP



Maš prav Dejan, slej ko prej se najdejo pri Audiju :D
Sezona bo zanimiva, če vsi naredimo avte. Upam, da nam jih vsaj večina rata, ker več kot nas bo, bolj veselo bo. Pa ni nujno da vsi drag vozimo al kaj takega, lahko že kakšen power miting naredimo, ob taki ali drugačni priložnosti.
Ampak imam občutek, da bo drugo leto Audi power resno konkuriral ali celo dominiral na drag sceni (če seveda bo...). :twisted:

Sorry za off topic.

Greddy; bos izdal kake info, kaj vse si naredil na avtu in motorju?
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Sr nov 14, 2007 7:16 pm

Edo vabljen v mojo garazo, bomo se tam vec zmenli...No bil bi res ze cas, da se 1x oglasis do mene ;)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr nov 14, 2007 7:40 pm

greddy je napisal/-a:Edo vabljen v mojo garazo, bomo se tam vec zmenli...No bil bi res ze cas, da se 1x oglasis do mene ;)


No saj se ob priliki oglasim.
Sem samo mislil, ker se vedno veliko praha okrog naših projektov dviguje, če daš tako malo za info (da vidijo tudi drugi) kaj vse je potrebno za eno orng predelavo, katera na dolgi rok prinaša rezultate in zadovoljstvo.
Marsikdo se ne zaveda, kaj vse je potrebno za kvalitetno in "profesionalno" predelavo. Veliko jih misli, da pač daš malo večji turbo, auspuh, čip in podobno, pa da že letiš.
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr nov 14, 2007 7:55 pm

rs2 je napisal/-a:Marsikdo se ne zaveda, kaj vse je potrebno za kvalitetno in "profesionalno"
predelavo. Veliko jih misli, da pač daš malo večji turbo, auspuh, čip in podobno, pa da že letiš.


off:
tole posplosevanje ni ravno pravo... ker marsikdo tukaj tudi VE koliko je potrebno za
taksno predelavo... na podlagi tem/projektov ki so izpostavljeni od tvojega kolega Dejan-a in tudi Edo ni izjema v tem kontekstu :idea:
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr nov 14, 2007 9:30 pm

no seveda nisem mislil na VSE tukaj prisotne. Verjamem pa, da se vecina uporabnikov
se ni osebno spoprijela z resnim tuningom. Je pa dejstvo, da vas (nas) veliko ve kaj je to. Sploh brez pardona, da ne bo kdo sedaj uzaljen...
Ampak na to temo in Greddya sem ravno zato naslovil, da nas poblize (ce bo zelel seveda) seznani z izzivi projekta, ki si ga je zastavil.
Kot prvo je zelo zabavno za brati, marsikdo se veliko nauci pa tudi kdaj pa kdaj se pride do zanimivih zakljuckov, kateri vsem prav pridejo - ali pa se delijo izkusnje ce nc drugega.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Carter002
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: So nov 10, 2007 5:52 pm

Napisal/-a Carter002 Sr nov 14, 2007 9:40 pm

Rs2, se mi zdi da bi lahko tud ti malo bolj podrobno predstavil svoj avto :)

Vsaj jest še nikjer nisem zasledil, razen kakšne slikce polža ipd. pa kar dosti spremljam tele forume. Če pa si, pa da sem spregledal, se pa posipam s pepelom in prosim za link :)

Imaš pa prav, je zelo zanimivo spremljat takšne projekte, veliko novega izveš, pa tud bolj ceniš take predelave, ko veš kolk denarja in truda je bilo v avto vloženega. Za to res potrebuješ voljo in živce, te mora veseliti.

Upajmo na čimboljšo drag sezono, bo pa Audi verjetno res spet v prevladi.
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Sr nov 14, 2007 9:55 pm

Carter002 je napisal/-a:Rs2, se mi zdi da bi lahko tud ti malo bolj podrobno predstavil svoj avto :)

Vsaj jest še nikjer nisem zasledil, razen kakšne slikce polža ipd. pa kar dosti spremljam tele forume. Če pa si, pa da sem spregledal, se pa posipam s pepelom in prosim za link :)

Imaš pa prav, je zelo zanimivo spremljat takšne projekte, veliko novega izveš, pa tud bolj ceniš take predelave, ko veš kolk denarja in truda je bilo v avto vloženega. Za to res potrebuješ voljo in živce, te mora veseliti.

Upajmo na čimboljšo drag sezono, bo pa Audi verjetno res spet v prevladi.


No sej moram res enkrat mal več napisat o svoji novi pridobitvi, katera naj bi ugledala luc sveta v drugi sezoni. Moram si mal casa vzet pa v miru napisat kaj vse sem si zamislil za SQ ki bo drugo leto delal sive lase konkurenci :?: .Ampak o tem v novi temi, da ne zasmetim Greddyu njegovo.
No jaz upam in pozivam vse audijevce, kateri imajo voljo, da naj se zakopljejo v svoje konjičke in naredijo zveri. Predvsem Dejana, Greddya, Ribiča, Kadunca,sebe :shock: , pa seveda se ostale Vag-ovce ala Cicero in druge "paciente"ipd.

Lp
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Napisal/-a greddy Če nov 15, 2007 12:05 am

rs2 je napisal/-a:
Carter002 je napisal/-a:Rs2, se mi zdi da bi lahko tud ti malo bolj podrobno predstavil svoj avto :)

Vsaj jest še nikjer nisem zasledil, razen kakšne slikce polža ipd. pa kar dosti spremljam tele forume. Če pa si, pa da sem spregledal, se pa posipam s pepelom in prosim za link :)

Imaš pa prav, je zelo zanimivo spremljat takšne projekte, veliko novega izveš, pa tud bolj ceniš take predelave, ko veš kolk denarja in truda je bilo v avto vloženega. Za to res potrebuješ voljo in živce, te mora veseliti.

Upajmo na čimboljšo drag sezono, bo pa Audi verjetno res spet v prevladi.


No sej moram res enkrat mal več napisat o svoji novi pridobitvi, katera naj bi ugledala luc sveta v drugi sezoni. Moram si mal casa vzet pa v miru napisat kaj vse sem si zamislil za SQ ki bo drugo leto delal sive lase konkurenci :?: .Ampak o tem v novi temi, da ne zasmetim Greddyu njegovo.
No jaz upam in pozivam vse audijevce, kateri imajo voljo, da naj se zakopljejo v svoje konjičke in naredijo zveri. Predvsem Dejana, Greddya, Ribiča, Kadunca,sebe :shock: , pa seveda se ostale Vag-ovce ala Cicero in druge "paciente"ipd.

Lp


Obljubim, da bom predstavil projekt, ko bo avto začel normalno delat, brezveze, da zavajam ljudi, če pa potem ne bo delal, tako kot bi moral...:roll:
Ti pa kot sem ti rekel, oglasi se 1x, da nastudiramo malo kaj bomo z elektroniko naredili, saj mas pol ure do mene.. ;)
 
Uporabniški avatar
croma_man
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4288
Pridružen: So nov 02, 2002 10:42 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a croma_man Če nov 15, 2007 8:06 am

menda ma pol ure do murske :lol:
the brand with the three stripes :)
 
Uporabniški avatar
cliodynamic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: So jul 16, 2005 7:19 pm

HONDA CIVIC 1.6VTI-300KM???

Napisal/-a cliodynamic Pe nov 23, 2007 8:24 pm

Mam enga kolega,ki to dela in enga ki je to že naredu.Njegova honda naj bi imela tam okol 300KM,točno pa še ne vemo,ker je pred kratkim prišel iz Amerike,kjer je uspešno opravi izpit az tunanje avtomobilov.Tud valje za merjenje smo že zmontiral sam še skalibrirat jih je treba,pol pa gas.Vem,da je zamenal že skor celo mašino,od turbine,odmične gredi,retenderjev,kolektorjev ITD.Res pa je,da je dele dobil zelo pocen
direkt iz amerike.
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Re: HONDA CIVIC 1.6VTI-300KM???

Napisal/-a urosr Pe nov 23, 2007 8:28 pm

cliodynamic je napisal/-a:Mam enga kolega,ki to dela in enga ki je to že naredu.Njegova honda naj bi imela tam okol 300KM,točno pa še ne vemo,ker je pred kratkim prišel iz Amerike,kjer je uspešno opravi izpit az tunanje avtomobilov.Tud valje za merjenje smo že zmontiral sam še skalibrirat jih je treba,pol pa gas.Vem,da je zamenal že skor celo mašino,od turbine,odmične gredi,retenderjev,kolektorjev ITD.Res pa je,da je dele dobil zelo pocen
direkt iz amerike.


WTF izpit iz tunanja avtomobilov, dej no...
Slika
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Re: HONDA CIVIC 1.6VTI-300KM???

Napisal/-a rs2 Pe nov 23, 2007 8:43 pm

urosr je napisal/-a:
cliodynamic je napisal/-a:Mam enga kolega,ki to dela in enga ki je to že naredu.Njegova honda naj bi imela tam okol 300KM,točno pa še ne vemo,ker je pred kratkim prišel iz Amerike,kjer je uspešno opravi izpit az tunanje avtomobilov.Tud valje za merjenje smo že zmontiral sam še skalibrirat jih je treba,pol pa gas.Vem,da je zamenal že skor celo mašino,od turbine,odmične gredi,retenderjev,kolektorjev ITD.Res pa je,da je dele dobil zelo pocen
direkt iz amerike.


WTF izpit iz tunanja avtomobilov, dej no...



Za dolarčke ti američan napiše, da si bil na luni. No problems...
Pa s tem ne mislim, da nima ta dečko ki je prišel iz USA pojma. Lahko da se je čisto dobro navadil...
Ampak kakorkoli, potem smo mi balkanci samouki že profesorčki =I
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
greddy
Novinec
 
Prispevkov: 426
Pridružen: Če dec 26, 2002 7:30 pm

Re: HONDA CIVIC 1.6VTI-300KM???

Napisal/-a greddy Pe nov 23, 2007 9:22 pm

cliodynamic je napisal/-a:Mam enga kolega,ki to dela in enga ki je to že naredu.Njegova honda naj bi imela tam okol 300KM,točno pa še ne vemo,ker je pred kratkim prišel iz Amerike,kjer je uspešno opravi izpit az tunanje avtomobilov.Tud valje za merjenje smo že zmontiral sam še skalibrirat jih je treba,pol pa gas.Vem,da je zamenal že skor celo mašino,od turbine,odmične gredi,retenderjev,kolektorjev ITD.Res pa je,da je dele dobil zelo pocen
direkt iz amerike.


Poznamo ERCa ;)
 
Uporabniški avatar
ShineR
Novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: To okt 11, 2005 6:28 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a ShineR Po nov 26, 2007 1:02 pm

aja je ERC pol šel v USA? se spomnim da mi je že par let nazaj nekaj razlagal o večmesečnem študiju tuninga čez lužo... tko da to ni lih krneki ;)
powered by Nissan Silvia S14 & bmw E30
http://www.avtomobilizem.com/modules/ca ... r_id=10221
-the pursuit of performance-
Slika
 
changer
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Pe okt 15, 2004 12:51 pm

Napisal/-a changer Če nov 29, 2007 10:37 pm

caboose je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
caboose je napisal/-a:mam eno vprasanje ... kaj ti bo 400KM na sprednjem pogonu v civicu? Razn za ganjanje po ravninah? :)


sj skoz ovinke bi tut znal it fajn.mene bl zanima kok je to pametn glede trakcije.sj se bo skos u prazn vrtel pa naus mogu teh konou na cesto spraut



niti priblizno ni res :) Pogon na sprednja kolesa je ucinkovit do nekje 200-250km, pa ze to je kr zajetna konjenica obešena na krmilna kolesa :) Vse kar je več je sam potrata bencina in gume v ovinkih zaradi masivnega nadkrmiljenja (ravno zaradi prevelike moči na krmilnih kolesih) :)


prej podkrmiljenja oz. "understeer"-a po angleško, če že hočeš bit pameten...
 
Uporabniški avatar
sergej
Novinec
 
Prispevkov: 256
Pridružen: Pe jun 01, 2007 8:28 am
Kraj: Lovrenc na Pohorju

okol pogona

Napisal/-a sergej So dec 01, 2007 3:34 pm

Mislim, da je veliko enostavneje avto z 250plus KM vozit če ga poganjata zadnji kolesi....sploh na pisti!!
-----------------------------
www.mottorklub.com
 
Uporabniški avatar
Bel-Tirid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1547
Pridružen: Po feb 09, 2004 7:52 pm
Kraj: Bled

Re: okol pogona

Napisal/-a Bel-Tirid Če dec 13, 2007 5:49 pm

sergej je napisal/-a:Mislim, da je veliko enostavneje avto z 250plus KM vozit če ga poganjata zadnji kolesi....sploh na pisti!!


ja in hitreje
Slika Slika
 
Uporabniški avatar
saymon
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če jun 14, 2007 10:29 pm

Re: HONDA CIVIC 1.6VTI-300KM???

Napisal/-a saymon Po dec 24, 2007 2:12 pm

rs2 je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:
cliodynamic je napisal/-a:Mam enga kolega,ki to dela in enga ki je to že naredu.Njegova honda naj bi imela tam okol 300KM,točno pa še ne vemo,ker je pred kratkim prišel iz Amerike,kjer je uspešno opravi izpit az tunanje avtomobilov.Tud valje za merjenje smo že zmontiral sam še skalibrirat jih je treba,pol pa gas.Vem,da je zamenal že skor celo mašino,od turbine,odmične gredi,retenderjev,kolektorjev ITD.Res pa je,da je dele dobil zelo pocen
direkt iz amerike.


WTF izpit iz tunanja avtomobilov, dej no...


Kaj pa je tu kaj takega?? ERC ji bil na izobraževanju za EFI tunerje in verjemi da bo marsikaj v Sloveniji pri tuningu od zdaj drugače.

lp, saymon
 
Uporabniški avatar
urosr
Novinec
 
Prispevkov: 383
Pridružen: So mar 27, 2004 4:17 pm
Kraj: Šmartno ob Paki

Re: HONDA CIVIC 1.6VTI-300KM???

Napisal/-a urosr Po dec 24, 2007 4:31 pm

saymon je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:
cliodynamic je napisal/-a:Mam enga kolega,ki to dela in enga ki je to že naredu.Njegova honda naj bi imela tam okol 300KM,točno pa še ne vemo,ker je pred kratkim prišel iz Amerike,kjer je uspešno opravi izpit az tunanje avtomobilov.Tud valje za merjenje smo že zmontiral sam še skalibrirat jih je treba,pol pa gas.Vem,da je zamenal že skor celo mašino,od turbine,odmične gredi,retenderjev,kolektorjev ITD.Res pa je,da je dele dobil zelo pocen
direkt iz amerike.


WTF izpit iz tunanja avtomobilov, dej no...


Kaj pa je tu kaj takega?? ERC ji bil na izobraževanju za EFI tunerje in verjemi da bo marsikaj v Sloveniji pri tuningu od zdaj drugače.

lp, saymon


Lejga dej mi 100€ pa ti dam tud jst izpit za tunerja :lol:
Slika
 
erc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: So apr 07, 2007 5:05 pm

Re: HONDA CIVIC 1.6VTI-300KM???

Napisal/-a erc Sr dec 26, 2007 12:11 pm

urosr je napisal/-a:
saymon je napisal/-a:
rs2 je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:
cliodynamic je napisal/-a:Mam enga kolega,ki to dela in enga ki je to že naredu.Njegova honda naj bi imela tam okol 300KM,točno pa še ne vemo,ker je pred kratkim prišel iz Amerike,kjer je uspešno opravi izpit az tunanje avtomobilov.Tud valje za merjenje smo že zmontiral sam še skalibrirat jih je treba,pol pa gas.Vem,da je zamenal že skor celo mašino,od turbine,odmične gredi,retenderjev,kolektorjev ITD.Res pa je,da je dele dobil zelo pocen
direkt iz amerike.


WTF izpit iz tunanja avtomobilov, dej no...


Kaj pa je tu kaj takega?? ERC ji bil na izobraževanju za EFI tunerje in verjemi da bo marsikaj v Sloveniji pri tuningu od zdaj drugače.

lp, saymon


Lejga dej mi 100€ pa ti dam tud jst izpit za tunerja :lol:




Hvala na ponudbi vendar si mal prepozen pa tudi tvoje ime na certifikatu nič ne velja v svetu motorznanstva.

Tko kot je dejal urosr sem uspešno položil usposabljanje in izpit na edini svetovno priznani (in obstoječi) EFI Univerzi kjer učijo ljudi motorznanstva in kako se lotiti tuniranja različnih vozil, tudi gnane na različne tipe goriv in z različnimi setupi.

Tega se nisem udeležil zaradi tebe ali kogarkoli. Niti do nikogarkoli ne gojim kakršnihkoli zamer ali česa podobnega. Po poklicu sem avtomehanik in strojni tehnik in se ukvarjam z predelavo vozil 9 let, z avtoelektroniko pa 3 leta, večinoma na hondah. Vendar motorznanstvo in predvsem avtoelektronika je bila vedno moje sanje moja želja spoznati kako motor v resnici deluje, kako določene mikrokomponente vplivajo, da motor producira veliko moč in ohrani malo porabo goriva.

Pred leti sem veliko pomagal honda ekipi iz štajerske (Ojgn, Vojko, plava strela-Meglič, ipd.). Delal sem mnogo street tuningov na hondinih vozilih v Sloveniji, Hrvaški in nekaj tudi v Avstriji. Vendar me je želja in veselje do tega dela gnala naprej. Ko sem dobil ponudbo Sanija iz Dasteka ZG da bi stuniral njihov 1.8 atmosferski civic (rumeni) sem se prvič srečal z valji in se tudi naučil delati z njimi in spoznal sem tudi prednost dyno tuninga pred street-tuningom.

Od takrat naprej sem iskal povsod po netu kake stare rabljene valje za kakih 5k eur da bi jih namontiral v svoji garaži in malo eksperimentiral z njimi in morda stunal kakega civica z okoli 200 KM. Že skorajda sem pripeljal s sabo ene valje iz Grčije vendar sem zadnji trenutek spoznal da nakup valjev ni mačji kašelj, ker valji niso samo valji. Maja se mi je ponudila enkratna priložnost. V UK sem zasledil da se firma zapira, po imenu Azure Dynamics katera je imela praktično nove valje firme Mustang dynamometer MD-250 z kapaciteto 1200KM z eddy current brake (zavora). Zadevo sva z Vojkom (dečko zelo znan po predelavah hond iz okolice Rogaške Slatine) uspešno pripeljala v SLO. Takrat pa se mi je ponudila možnost obiska najbolj svetovno znane univerze (v bistvu manjšega kompleksa ki je del nje) za EFI kar sem tudi storil. Usposabljanje je bilo zelo naporno, učenja je bilo veliko, probleme sem imel tudi z jezikom (čeprav ga znam zelo dobro) in njihovimi trapastimi enotami (ftlbs, fahrenheit, cubic inches itd), delal sem na različnih dinamometrih kot sta dynapack in dyno dynamics, delal sem s sistemi Motec in Autronic, na koncu sem imel dvojni izpit: poloziti test z 60 vprasnji (minimalno 80% za uspešno) in priklopljen autronic na vozilo vendar brez basemape katero sem moral izračunati (z enačbami za vulometric effiecency in injector pulsewidth) in jih vpisati v tabele in avto je moral kresniti u prvo in imeti 13.5 razmerje gorivo zrak v celem območju vrtljajev (seveda ne v boostu). Inštruktor, ki me je treniral je bil Ben Strader, svetovno znan EFI tuner, sama univerza ima pogodbo za usposabljanja večine firm kot so K&N Air Filters, Lexus Motor Company, Superflow Test Systems, Dyno Dynamics, DynaPack, Honda R&D America, Ken Dutweiler Racing Engines, Valvoline, BP Fuels, Motec, Haltech, Autronic, AEM, FAST, Superchips, Innovate Motorsports, Garret Turbos, T1 Race Development, JoTech Motorsports, tko da niso kr neki levi tipi.

Danes ko prihodu domov lahko rečem da mi je jasno marsikaj drugega in si ECU tuning sploh več ne znam predstavljati brez dinamometra.

In nisem se lotil tega ker imam preveč denarja. Sploh ga nimam. Mama mi je bila v penziji, foter pa s svojo s.p. firmo zasluzi tok da se lahko le prezivi iz mesca v mesec. Z trdim delom sem si to priboril kar sem si. Za valje sem dal toliko kot za en dober nov avto, za specializacijo sem dal toliko kot je poprečna letna plača delavca in ni mi žal. Danes mi je marsikaj bolj jasno, veliko bolje vem kako kompresija, cam timing, vpliva na performanse, kako na njih vpliva gorivo, vžig in tudi mehanske komponente motorja. Veliko bolje razumem kako določiti mejo tunanja kakega turbača, kdaj ima gorivo učinek večanja moči, kdaj pa je samo »thermal management«. Srečal sem se tudi z napravo za Plasma Ignition/Ion sensing in cylinder pressure senzorjem in kako te zadeve uporabiti v praksi.

Pa še nekaj, večina dinamometrov v SLO je brez zavore kateri so za novodobni tuning neuporabni. Menda edini v SLO ki ima dyno zavoro je RSR, koliko je pa dober pri svojem početju pa ne bi vedel. Vsi ostali v bistvu samo nategujejo folk in lahko v najboljšem smislu stunajo samo full throttle. Sam se sploh ne bi lotil tunanja stand alone sistema (in nobenega drugega več) brez valjev z zavoro ki pa mora biti natančna, konsistenčna in dovolj močna.

V to sem se spustil ker ljubim ta posel, ker me to fascinira, ker rad vidim zadovoljne ljudi v SLO da imajo konjažo svojih sanj, sprejemljivo porabo goriva in da jim za to ni treba iti v drugo državo in plačati mastne denarje za to. Ni problema, lotil bi se tunanja tega audija od lukača sam, žal so moji valji le 2WD. In na koncu da povem, ne vem vsega, niti priblizno ne, morda se bom tudi kdaj v svoji praksi znašel pred bariero katere ne bom znal premagati, pa jo bo kak street tuner lahko. Tako je pač zivljenje…

Na koncu bi rad dejal le, nima se smisla tule prerekati kdo ima pojma in kdo ne, vsak zase ve koliko zna in koliko si upa. Mogoče bo kdaj kdo rabil mojo pomoč, mogoče ne, pa saj je vseeno.

Pa lepe praznike želim vsem in pridno tunirajte še naprej.



http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=0

http://video.google.com/videoplay?docid ... &plindex=2

dyno meritv integre turbo pri 0.6 bara tlaka:
Slika
meritev je na kolesih
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost