Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Pe avg 29, 2008 6:02 am

Kopron se vidimo na Grobniku? Boš vozil?
Lp

kovcek
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Pe avg 29, 2008 8:53 am

kopron je napisal/-a:Ja, seveda , skoraj logično . Pri nas je ta optimum nekje na 2,75 Barov - točno polovico manj kot tile, ki so imeli kar nekaj "haska" v "višavah" ; http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

Pa dober dan, z več "haska", vam želim, še napreeejjjjjjj, ...

by Boštyxz + #team + #



Samo hmm, na "skromnih" 3bar je imel 1,5l BMW že 740HP :? Pomoje da bi blo pametno da namontiraš kako 16v glavo gor, če seveda paše kakšna+orenk sesalni in izpušni kolektor narediš, ne pa neki čungalunga od 1,3 ali kaj je že gor začasno+gus kolektor v smeti :lol: lp
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Pe avg 29, 2008 3:47 pm

1.3 sesalni kolektor ni čunga lunga. Je dosti boljši kot kakšen od 1.6. Ne vem pa če bo kaj pomagal, razen tega da ga ne bo odprlo, ker je iz alu. Je veliko bolj pretočen, ima večjo prostornino (okoli 3l). Pustimo se presenetit.

Zanimivo pa je to, da je alexu že pri 1.8 bara in pri manj pretočni glavi z predelanim 1.1 fergazerjem blo namerjenih okoli 200 konjev. ČE se seveda ne motim glede barov, vendar sem siguren da veliko več kot 2 bara ni bilo takrat ko je meril pri senici. Pri 2.3 bara mu je počila puša, odprt pa je bil tudi že na 2.6 bara.

Pazi na kolektor kopron ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe avg 29, 2008 3:56 pm

gregaVW je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Ja, seveda , skoraj logično . Pri nas je ta optimum nekje na 2,75 Barov - točno polovico manj kot tile, ki so imeli kar nekaj "haska" v "višavah" ; http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html

Pa dober dan, z več "haska", vam želim, še napreeejjjjjjj, ...

by Boštyxz + #team + #



Samo hmm, na "skromnih" 3bar je imel 1,5l BMW že 740HP :? Pomoje da bi blo pametno da namontiraš kako 16v glavo gor, če seveda paše kakšna+orenk sesalni in izpušni kolektor narediš, ne pa neki čungalunga od 1,3 ali kaj je že gor začasno+gus kolektor v smeti :lol: lp
... Doma imam blok ki bi prenesel 16v glavo - gus od 1.4 XSi tu na ta blok pa ne moreš dat 16 v Glave ker nimaš na kaj pritrditi mostičkov odmičnih gredi ker je blok prazen (samo ohišje in so mokromontažne srajce not ... Gus Blok 1.4 pa je dovol mesen da daš tudi to glavo gor ... sam bomo raje en drug projekt zalavfali z 1.6 blokom ker 1.4 je bil samo preizkus ... naj kot tak tudi dokaže svoje pol pri drugem projektu pa bomo dali kak bolj posrečen kos skupaj ... da bo bolj zanimivo ...


drmocar je napisal/-a:1.3 sesalni kolektor ni čunga lunga. Je dosti boljši kot kakšen od 1.6. Ne vem pa če bo kaj pomagal, razen tega da ga ne bo odprlo, ker je iz alu. Je veliko bolj pretočen, ima večjo prostornino (okoli 3l). Pustimo se presenetit.

Zanimivo pa je to, da je alexu že pri 1.8 bara in pri manj pretočni glavi z predelanim 1.1 fergazerjem blo namerjenih okoli 200 konjev. ČE se seveda ne motim glede barov, vendar sem siguren da veliko več kot 2 bara ni bilo takrat ko je meril pri senici. Pri 2.3 bara mu je počila puša, odprt pa je bil tudi že na 2.6 bara.

Pazi na kolektor kopron ;)


Drmo ... kar je delal Alex ve samo Alex zagotovo in on o tem ni rad govoril ... je bil pa takrat pri Senici merjen na 2.2 bar - sem bil zraven ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
automan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Če avg 21, 2008 8:57 am

Napisal/-a automan Pe avg 29, 2008 4:32 pm

Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Pe avg 29, 2008 5:21 pm

automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.


Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .

No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje . 8) :idea:

Pa lep pozdrav, čav

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 30, 2008 6:27 am

kopron je napisal/-a:
automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.


Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .

No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje . 8) :idea:

Pa lep pozdrav, čav

by Boštyxz + #
... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so že :) ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 30, 2008 12:00 pm

Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.


Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .

No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje . 8) :idea:

Pa lep pozdrav, čav

by Boštyxz + #
... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so že :) ...

Ja, zelo podobni so , vendar je potemtakem Alex moral imeti 15 - 30 konjev manj, kot v resnici ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So avg 30, 2008 6:37 pm

Eh, Joni, zavedi se tudi že ti, da tudi mi nimamo samo take "stile", kot si jih ti predstavljaš .

Lp

from Kopron Team + Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 30, 2008 7:14 pm

kopron je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.


Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .

No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje . 8) :idea:

Pa lep pozdrav, čav

by Boštyxz + #
... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so že :) ...

Ja, zelo podobni so , vendar je potemtakem Alex moral imeti 15 - 30 konjev manj, kot v resnici ...



... Mislim, da so bili kar realni ... pozabljaš, da je bil fergazer - spomi se, kaj ti je naredilo na Tempri tam na ax-u je bil isti efekt samo da je splaknil not ... in - tudi kanale v glavi je Alex obdelal pa kolektor je bil kratek, kot da ga ni cevi jeklene ... spomni se .
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So avg 30, 2008 7:16 pm

Yoni je napisal/-a:Ja pa očitno jih imate. Res mi ni jasno, kako ne moreš dojet da se ne da primerjati enega saxoja pa bolidov f1...



... saj ga ne - to se ti je samo zdelo ... :lol: pa kaj te briga kaj piše ... čase ko so streljali ljudi zaradi besed smo že davno dali skozi ... zabavaj se in uživaj .
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne avg 31, 2008 10:02 am

Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:
automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.


Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .

No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje . 8) :idea:

Pa lep pozdrav, čav

by Boštyxz + #
... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so že :) ...

Ja, zelo podobni so , vendar je potemtakem Alex moral imeti 15 - 30 konjev manj, kot v resnici ...



... Mislim, da so bili kar realni ... pozabljaš, da je bil fergazer - spomi se, kaj ti je naredilo na Tempri tam na ax-u je bil isti efekt samo da je splaknil not ... in - tudi kanale v glavi je Alex obdelal pa kolektor je bil kratek, kot da ga ni cevi jeklene ... spomni se .


Kaj, a potem hočeš reči, da bi zdaj dobili ven več moči z fergazerjem, kot pa z vbrizgom ? :shock:

Alex je imel nekaj čez 500 mm izpušne cevi, mi pa jo imamo nekaj čez 750 mm . To tudi ni toliko razlike . In, tudi pri F1 lahko namerimo kar precejšnjo oddaljenost Turbine od ventilov ( glave) .

No, morda , da je on imel tudi realnih izmerjenih 196 HP, vendar pa smo tudi lahko videli nezanesljivost , ko je sklalo pušo .

Pri nas tega ni bilo.

Naši konji pa so še na poti !

Kaj meniš na to ?

Lep pozdrav .
 
badger
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Ne okt 09, 2005 10:11 am

Napisal/-a badger Ne avg 31, 2008 2:31 pm

Boštjan!

Kot jaz vem je Alexu počila puša zaradi tega , ker je membrana na razdelilni kapi zatajila (odil se je vijak).


lp
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar Ne avg 31, 2008 4:43 pm

badger je napisal/-a:Boštjan!

Kot jaz vem je Alexu počila puša zaradi tega , ker je membrana na razdelilni kapi zatajila (odil se je vijak).


lp
Mislim da je bilo res tako. Sem bil zraven če se prav spomnim.

Uglavnem, pridno delajte še naprej + nabirajte konje...mogoče še z večjo turbino 8)
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne avg 31, 2008 9:14 pm

Cilindrska puša mu je počila, ko smo bili na valjih pri Senici z njim , in smo se potem peljali še na malo testno vožnjo .

Takrat je bil Max Mad ( tudi) zraven .

Kolikor jaz, vem, mu je vse ostalo funkcioniralo brezhibno, le da je bil problem, ker mu je že prej pomlelo ventile po tistih pušah, in potem še njegove "domače" ( hitre) izdelave tesnilnih obročev glave z biaxom niso bile dovolj precizne .

Tako je na eni strani pušo stiskalo bolj kot na drugi, in se je na najšibkejšem delu sklala podolgoma .

No, pri nas tega ni, ker smo take zadeve dobro rešili z bakreno-železnimii tesnili glave ( + Božjo pomočjo, seveda ) .

Pa lep večer, še napreeejjjjjjj, juheeeeejjjjjjjjjj

by Boštyxz + # company + Kopron Company + MaxMad + Mitja Beltram + #
 
Uporabniški avatar
Gapiii
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1139
Pridružen: Pe feb 25, 2005 4:28 pm

Napisal/-a Gapiii Po sep 01, 2008 12:04 pm

Yoni, zdaj je pa dovolj. Če imaš kake osebne zamere z avtorji te teme se zmeni preko zs ne da vsak drug post serješ in pljuvaš po vsem. Malo se umiri.

Lp, Gapi
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Po sep 01, 2008 8:05 pm

na strani moderatorjev bi jaz ukrepal ....

Yoni...napiši v temi za Audi S1 Projekt : kaj se greste fantje.... napiši....ti pa kot krava....ima rep vedno na isti pički tko pa ti šinfaš izrecno samo to temo ...
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
mloncar
Uporabnik
 
Prispevkov: 976
Pridružen: Sr maj 12, 2004 11:47 am
Kraj: Celje

Napisal/-a mloncar Po sep 01, 2008 8:27 pm

Ste šli na drag na Grobnik?
 
Uporabniški avatar
martk
Uporabnik
 
Prispevkov: 837
Pridružen: Ne jun 27, 2004 9:26 pm

Napisal/-a martk Po sep 01, 2008 8:53 pm

Audi je 4X4 turbo dvosed. Pa f1??? Eni pa imate primerjave. Tukaj so trije popolnoma različni avtomobili. Nehaj smetit.
LP
Martin
bl leti bl se zdi
To je posilstvo! Prav, kam pa greva?
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Po sep 01, 2008 9:56 pm

mloncar je napisal/-a:Ste šli na drag na Grobnik?
... ne nisem uspel naredit mojega dela obveznosti - kosi niso prišli ... bo pa ta teden do konca nastavljen če bo vse šlo po sreči in pol še zarulamo in končno odpeljem kanto nazaj rjavet na obalo ...

drsokodj je napisal/-a:na strani moderatorjev bi jaz ukrepal ....

Yoni...napiši v temi za Audi S1 Projekt : kaj se greste fantje.... napiši....ti pa kot krava....ima rep vedno na isti pički tko pa ti šinfaš izrecno samo to temo ...


... ne se ozirat nanj - z tem ga samo hraniš - da lahko odgovarja nazaj ... ignoriraj ga pa bo nehal pisat - ker ne bo mel komu ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov