kopron je napisal/-a:Ja, seveda , skoraj logično . Pri nas je ta optimum nekje na 2,75 Barov - točno polovico manj kot tile, ki so imeli kar nekaj "haska" v "višavah" ; http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
Pa dober dan, z več "haska", vam želim, še napreeejjjjjjj, ...
by Boštyxz + #team + #
... Doma imam blok ki bi prenesel 16v glavo - gus od 1.4 XSi tu na ta blok pa ne moreš dat 16 v Glave ker nimaš na kaj pritrditi mostičkov odmičnih gredi ker je blok prazen (samo ohišje in so mokromontažne srajce not ... Gus Blok 1.4 pa je dovol mesen da daš tudi to glavo gor ... sam bomo raje en drug projekt zalavfali z 1.6 blokom ker 1.4 je bil samo preizkus ... naj kot tak tudi dokaže svoje pol pri drugem projektu pa bomo dali kak bolj posrečen kos skupaj ... da bo bolj zanimivo ...gregaVW je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Ja, seveda , skoraj logično . Pri nas je ta optimum nekje na 2,75 Barov - točno polovico manj kot tile, ki so imeli kar nekaj "haska" v "višavah" ; http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
Pa dober dan, z več "haska", vam želim, še napreeejjjjjjj, ...
by Boštyxz + #team + #
Samo hmm, na "skromnih" 3bar je imel 1,5l BMW že 740HPPomoje da bi blo pametno da namontiraš kako 16v glavo gor, če seveda paše kakšna+orenk sesalni in izpušni kolektor narediš, ne pa neki čungalunga od 1,3 ali kaj je že gor začasno+gus kolektor v smeti
lp
drmocar je napisal/-a:1.3 sesalni kolektor ni čunga lunga. Je dosti boljši kot kakšen od 1.6. Ne vem pa če bo kaj pomagal, razen tega da ga ne bo odprlo, ker je iz alu. Je veliko bolj pretočen, ima večjo prostornino (okoli 3l). Pustimo se presenetit.
Zanimivo pa je to, da je alexu že pri 1.8 bara in pri manj pretočni glavi z predelanim 1.1 fergazerjem blo namerjenih okoli 200 konjev. ČE se seveda ne motim glede barov, vendar sem siguren da veliko več kot 2 bara ni bilo takrat ko je meril pri senici. Pri 2.3 bara mu je počila puša, odprt pa je bil tudi že na 2.6 bara.
Pazi na kolektor kopron
automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.
... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so žekopron je napisal/-a:automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.
Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .
No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje .![]()
![]()
Pa lep pozdrav, čav
by Boštyxz + #
Mad je napisal/-a:... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so žekopron je napisal/-a:automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.
Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .
No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje .![]()
![]()
Pa lep pozdrav, čav
by Boštyxz + #...
kopron je napisal/-a:Mad je napisal/-a:... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so žekopron je napisal/-a:automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.
Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .
No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje .![]()
![]()
Pa lep pozdrav, čav
by Boštyxz + #...
Ja, zelo podobni so , vendar je potemtakem Alex moral imeti 15 - 30 konjev manj, kot v resnici ...
Yoni je napisal/-a:Ja pa očitno jih imate. Res mi ni jasno, kako ne moreš dojet da se ne da primerjati enega saxoja pa bolidov f1...
Mad je napisal/-a:kopron je napisal/-a:Mad je napisal/-a:... zanimivo Boštjan ... Senica ima iste valje kakor Sluga ... Dim Sport čudim se da nisi opazil ! Tiste stare valje pa ... kje so žekopron je napisal/-a:automan je napisal/-a:Primerjajte dvoje razlicnh merilnih valjev. 200KM na starih valjih pri Senici ni isto kot 200KM na novih valjih. Prvi so bili vcasih zelo optimisticni glede konjaze. Se posebej na turbo avtomobilih.
Točno to, sem tudi jaz že slišal zadnje čase že večkrat .
No, saj ni problema . Odšteje se izračunana razlika v odstopanjih in to je to, ko dobimo realne Alexove konje .![]()
![]()
Pa lep pozdrav, čav
by Boštyxz + #...
Ja, zelo podobni so , vendar je potemtakem Alex moral imeti 15 - 30 konjev manj, kot v resnici ...
... Mislim, da so bili kar realni ... pozabljaš, da je bil fergazer - spomi se, kaj ti je naredilo na Tempri tam na ax-u je bil isti efekt samo da je splaknil not ... in - tudi kanale v glavi je Alex obdelal pa kolektor je bil kratek, kot da ga ni cevi jeklene ... spomni se .
... ne nisem uspel naredit mojega dela obveznosti - kosi niso prišli ... bo pa ta teden do konca nastavljen če bo vse šlo po sreči in pol še zarulamo in končno odpeljem kanto nazaj rjavet na obalo ...mloncar je napisal/-a:Ste šli na drag na Grobnik?
drsokodj je napisal/-a:na strani moderatorjev bi jaz ukrepal ....
Yoni...napiši v temi za Audi S1 Projekt : kaj se greste fantje.... napiši....ti pa kot krava....ima rep vedno na isti pički tko pa ti šinfaš izrecno samo to temo ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov