
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
Senad je napisal/-a:daj no nea glumite neke kurce tu gor, koda mate nevem kake avte vredne 200 000€, češ niste vabljeni... malo jači glumci.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.
escape je napisal/-a:ja navadne tipo brez predelave ma od 0-100 7sek.
z sveckam bosch super 4 se pobolsa razultat na 6.5sek zaradi bolsega izgorevanja...vendar z navadnimi bati ni dober ker jih lahko skuri.vem iz izkusn.se racing kabli pa prides na lepih 6.sek mogoce celo na malo manj.avto ima cca 1000kg odvisno od modela majo tudi 1240 moj ma 1040 torej je lahki avto!in se nekaj....z predelavo masine kot imma jaz pa prids na lepih 4.5 do 4.3 odvisno kako menjas itd
dominic je napisal/-a:drugace pa, tale honda ima cca. 1000kg, nekje tukaj, ce ima 250ps, bo imela cca, 5s od 0 do 100km/h z 200ps pa nekje nizkih 6...tako da sta nekje z obicajnim evotom na istem...je pa pol tu velik problem trakcija, ki jo crx tezko dosece...tako da pri tem je evo v prednosti (4x4)...
dominic je napisal/-a:pol pa folk da gor posnetek od ojgna, pa to ni res, avto ko ma bore 750kg z voznikom, pod havbo cca. 280ps, je pure atmosferc, drag gume, vsa elektronika...ni primerjave...
drugace pa, tale honda ima cca. 1000kg, nekje tukaj, ce ima 250ps, bo imela cca, 5s od 0 do 100km/h z 200ps pa nekje nizkih 6...tako da sta nekje z obicajnim evotom na istem...je pa pol tu velik problem trakcija, ki jo crx tezko dosece...tako da pri tem je evo v prednosti (4x4)...
lp, dominic...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov