Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a ironmann Pe nov 02, 2012 3:55 pm

Imam slabih 100.000 prevoženih km. Mislim, da to ne bi bil problem. Nikjer nisem zasledil, da bi kdo pri njih čipal avto. Zanima me, če kdo koga pozna in njegove izkušnje.
Rajši dam potem komu drugemu čipat, da nimam problemov.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Pe nov 02, 2012 10:12 pm

pri realnih 100 ni problem, pri prevrtenih...kaki italjanski avti ko jih ma x2 ali x3 pa se je že zgodila okvara turbine ter posledično zarib mašine zaradi teranja dalje
 
ironmann
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: Pe avg 08, 2008 4:40 pm
Kraj: LJ

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a ironmann Ne nov 04, 2012 9:18 am

Pri mojem avtu so realni kilometri. Samo vidim, da nimate ravno dobrega mnenja, če bi dal čipat 13let star avto.
Jaz tudi nočem, da mi pol zariba, ker na dolgi rok pol nič ne prišparam. Zaradi tistega 0,5l manj, ki bi mi pokuru.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar Ne nov 04, 2012 10:14 am

sama utrujenost delov se pri starem avtu ki se ga tuna malce bolj pozna, potem pa znajo razne stvari odfrčat, ni pa to praksa
 
Uporabniški avatar
Jerch_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1464
Pridružen: So jan 26, 2008 5:23 pm
Kraj: še neustaljen :D

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a Jerch_ Ne nov 04, 2012 5:10 pm

Zanima me, ce si kdo lasti ali ima izkusnje z bmw-jevim 2.0d 177km, 2009. Kako komponente prenesejo cipanje?
Glede na to, da mi je 1.9tdi zdrzal vec kot 200.000 in se vedno ima prvo sklopko itd, nisem nek divjak, rad pa kdaj suvereno prehitim, za bmwjev motor verjetno ne bo problem par konjev vec..?
 
Uporabniški avatar
pSicek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Sr maj 03, 2006 5:25 pm
Kraj: Prevalje

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a pSicek To nov 06, 2012 10:00 am

A niso v osnovi 90/110/130km TDI motorji isti? Vsaj meni kot laiku se zdi, da je osnova enaka. Torej bi kot laik lahko rekel, da če chipam 90km na 115km pri 250k km je tak vseeno če bi imel 110km mašino noter. To je pač moje mnenje, ki pa ni nujno pravilno :D Prosim popravite me, če se motim.
 
Uporabniški avatar
opelboy
Novinec
 
Prispevkov: 234
Pridružen: Pe maj 04, 2007 9:44 pm
Kraj: Stopc da hills

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a opelboy To nov 06, 2012 10:09 am

Nekatere verzije TDI-jev so imele "Bosch pumpa" vbrizg. 90, 100, 110 se mi zdi.. Ostali pa "pumpe-düse", različen princip, razlika v turbinah itd :)
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a vojkostar To nov 06, 2012 1:44 pm

verjetno je blok res enak, potem pa pumpa, turbina, intercooler,...
 
Uporabniški avatar
pSicek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Sr maj 03, 2006 5:25 pm
Kraj: Prevalje

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a pSicek To nov 06, 2012 9:30 pm

Glede na nalepko v motornem prostoru, je v moji O1 ALH motor, ki pa ima enako GARRETT turbino kot pa 110km AHF motor. Tak, da je sploh vprašanje kak fejst se razlikujeta ta dva dotična motorja :D
 
jeronimo
Novinec
 
Prispevkov: 372
Pridružen: Sr jun 22, 2011 2:44 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a jeronimo Sr nov 07, 2012 12:23 am

Razlika je v 20KM :D
Sem ravno na te deinformacije začel ponovno natančno brat kakšne so razlike.
Razlika med ALH in AHF je dejansko v turbini. ALH ima statične lopatice medem kot AHF ima lopatice s spreminjajočo geometrije.
To pomeni, da v nižjih obratih bolje vleče. Tut razlika je v šobah (predvsem v velikosti odprtine).
Je pa tako, da šobe od AHF pašejo na ALH z malo preprogramiranja :) Kot rezultat je večja moč ALH mašince :)
Najbolj pomembno je, da za avtom diši po pohanju :D
 
Uporabniški avatar
pSicek
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 93
Pridružen: Sr maj 03, 2006 5:25 pm
Kraj: Prevalje

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a pSicek Sr nov 07, 2012 1:50 am

ALH ima enako turbino kot AHF. AGR ima statične lopatice. Sem pa našel nekaj na enem nemškem forumu:
Hier die Unterschiede zwischen ALH und AHF und AGR

ALH - AHF

- Rumpfmotor
- Kolben
- Zylinderkopf mit Kolben
- Schwungrad mit Kupplung
- Lagerschalen
- Kupplungsdruckplatte, sowie Kupplungsscheibe
- Einspritzdüsen
- Motorsteuergerät
- VEP (VerteilerEinspritzPumpe)
- Abgasrückführung
- Abgasanlage ? (Kann hierbei keine Unterschiede feststellen)


ALH - AGR

- Rumpfmotor
- Kolben
- Zylinderkopf mit Kolben
- Schwungrad mit Kupplung
- Kupplungsdruckplatte, sowie Kupplungsscheibe
- Einspritzdüsen
- Einspritpumpe
- Turbo
- VEP
- Motorsteuergerät
- Abgasrückführung
- Abgasanlage ? (Kann hierbei keine Unterschiede feststellen)


AGR - AHF

- Lagerschalen
- Einspritzdüsen
- Turbo
- Motorsteuergerät
- Abgasrückführung
- Abgasanlage ? (Kann hierbei keine Unterschiede feststellen)

Prevajat se mi pa ne lubi ob tej uri :D
 
Uporabniški avatar
TomazK
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So avg 27, 2005 7:26 am
Kraj: Radomlje

čipiranje audi 1.9 tdi 115hp

Napisal/-a TomazK Če apr 04, 2013 8:06 am

Pozdrav,

ker v nobeni izmed podobnih tem ne dobim odgovora, odpiram svojo. Dalj časa razmišljam o čipanju. V klance in kadar je avto naložen pogrešam malo dodatne moči. Ponudbe sem pogledal, vsi tunerji ponujajo cca 145 konjev, kar se mi zdi precejšnje povečanje. Vsi po vrsti zagotavljajo, da je poseg neškodljiv ob primernem načinu vožnje. Vseeno pa bi rad bi slišal kake izkušnje uporabnikov, ki so se odločili za poseg. Glede na to, da je teh avtov kar nekaj pri nas ne dvomim da se jih vozi precej s povečano konjenico... Ne bi rad potem stal na servisih, ker do sedaj nisem imel nobenih problemov.

Avto ima drugače prevoženih 185000, velika večina relacija, je letnik 2007, redno servisiran.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: čipiranje audi 1.9 tdi 115hp

Napisal/-a vojkostar Pe apr 05, 2013 7:40 pm

kolikor imaš srečo, noben ti ne more garantirat :)
 
Uporabniški avatar
CyberMatrix
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: Ne okt 06, 2002 9:24 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a CyberMatrix So sep 07, 2013 1:31 am

Jerch_ je napisal/-a:Zanima me, ce si kdo lasti ali ima izkusnje z bmw-jevim 2.0d 177km, 2009. Kako komponente prenesejo cipanje?
Glede na to, da mi je 1.9tdi zdrzal vec kot 200.000 in se vedno ima prvo sklopko itd, nisem nek divjak, rad pa kdaj suvereno prehitim, za bmwjev motor verjetno ne bo problem par konjev vec..?


Do 210KM, videl sem tudi že "fabrški" performance na 220 KM s tem motorjem. Za tega in tudi vse novejše itak tudi bmw ukalkulira dovolj rezerv, saj tržijo njihov "performance" tuning in gredo na iste cifre. Pa kot opomba, DPF se ne menja ker če je ok narejeno itak ni problemov z njim.

Jaz imam mojega na 212KM, brez problemov, optimiziacija mcchip-dkr. Če te zanima mi piši zasebno. lp
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: čipiranje audi 1.9 tdi 115hp

Napisal/-a evilfury So sep 07, 2013 7:54 am

TomazK je napisal/-a:Pozdrav,

ker v nobeni izmed podobnih tem ne dobim odgovora, odpiram svojo. Dalj časa razmišljam o čipanju. V klance in kadar je avto naložen pogrešam malo dodatne moči. Ponudbe sem pogledal, vsi tunerji ponujajo cca 145 konjev, kar se mi zdi precejšnje povečanje. Vsi po vrsti zagotavljajo, da je poseg neškodljiv ob primernem načinu vožnje. Vseeno pa bi rad bi slišal kake izkušnje uporabnikov, ki so se odločili za poseg. Glede na to, da je teh avtov kar nekaj pri nas ne dvomim da se jih vozi precej s povečano konjenico... Ne bi rad potem stal na servisih, ker do sedaj nisem imel nobenih problemov.

Avto ima drugače prevoženih 185000, velika večina relacija, je letnik 2007, redno servisiran.


Katera znamka je avto?

Če čipaš moraš pač imeti v mislih, da bodo sklopi bolj obremenjeni in da boš verjetno kaj menjal, ker ne bo zdržalo takega navora. Spet odvisno kako boš avto vozil.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a dejvi Sr sep 11, 2013 1:46 pm

Audi A4, star 10 let, čipan pri RSR kakšnih 5-6 let nazaj pri 90.000 km. Sedaj jih ima 180.000. Čipan iz 130 na 160 HP. Nobenih težav, še vedno prva sklopka, je pa res da z njim ravnam bolje kot sam s seboj =P
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a hippo Sr sep 11, 2013 1:59 pm

Par dejstev:
- garancijo na tuning noben ne more dat, ker nobena zavarovalnica tega ne zavaruje
- starost avtomobila nima bistvenega pomena na tuning in število okvar
- kilometri so zelo relativna stvar
- imel sem passata 1.8T 150KM, letnik 10/98, čipan na cca 180KM leta 99 pri 4.000 km. Ob prodaji za božič 2012 je imel avto 250.000 km. Torej čipan je bil 246.000 km. Sklopko sem menjal na 220kkm, pa ni še šla do konca (bi sigurno zdržala še kakšnih 10-20kkm), turbina je bila gor prva, je pa res na koncu mal olja pil (cca liter na 6kkm). Ostalo je delovalo BP.
- večina strahov je čisto brezveze
- na okvare največ vpliva način vožnje: tiščanje hladnega motorja, furanje po več 10km do konca na AC, izvoz na bencinsko in takoj motor ugasnit -> smrt za turbino...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: čipiranje audi 1.9 tdi 115hp

Napisal/-a esem Sr sep 11, 2013 2:28 pm

TomazK je napisal/-a:...........
evilfury je napisal/-a:Katera znamka je avto?


Tisti post od TomazK-ja smo preselili iz nove teme v to, zato ni več naslova, piše pa vseeno zgoraj kot Re, kar ni težko spregledat.
Avto je audi 1.9 tdi 115hp
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: čipiranje audi 1.9 tdi 115hp

Napisal/-a ~toMmy~ Če sep 12, 2013 9:40 am

TomazK je napisal/-a:Pozdrav,

ker v nobeni izmed podobnih tem ne dobim odgovora, odpiram svojo. Dalj časa razmišljam o čipanju. V klance in kadar je avto naložen pogrešam malo dodatne moči. Ponudbe sem pogledal, vsi tunerji ponujajo cca 145 konjev, kar se mi zdi precejšnje povečanje. Vsi po vrsti zagotavljajo, da je poseg neškodljiv ob primernem načinu vožnje. Vseeno pa bi rad bi slišal kake izkušnje uporabnikov, ki so se odločili za poseg. Glede na to, da je teh avtov kar nekaj pri nas ne dvomim da se jih vozi precej s povečano konjenico... Ne bi rad potem stal na servisih, ker do sedaj nisem imel nobenih problemov.

Avto ima drugače prevoženih 185000, velika večina relacija, je letnik 2007, redno servisiran.


Jaz sem dal Passata 1.9 TDI 2003 dal cipat pri podobnih kilometrih in ti zadevo toplo priporocam. Sicer je zacela turbina pozneje zvizgat (obnova 250€), ampak ta avto se skoraj vsak dan v tednu hladen zapelje na kaksno zelo kratko relacijo, tako da ne obsojam cipanja za to. Drugace pa par deci nizja poraba, voznja z njim pa kot dan in noc. Mapo je v tem primeru pametno prilagodit tako, da se ne obremenjuje prevec vztrajnika (se pravi ne prevec navora v nizkih obratih). Pac ce imas dotrajano sklopko/vztrajnik, turbino, menjalnik, se bo zadeva potencirala. Ce je vse skupaj dobro, bo tudi dalje delalo brez tezav, ce se ne mislis it nekih agresivnih speljevanj ipd. Recimo pri prehitevanju tudi ne "butnes" v nizjo, pa takoj iz kuplunge gas do konca, ampak prej v "miru" presaltas in z obcutkom pritisnes do konca, pa lahko res minimaliziras obremenitev.

Golf V 1.9 TDI je pa cipan ze cca. 100k km (zdaj ima malo manj kot tvoj na stevcu) in ni nobenih tezav, pa so ti konji pridno izkorisceni. :D

To so hvalezni motorji, tako da po kvalitetnem cipanju ne bi smel imeti tezav (ki niso ze od prej bile samo vprasanje casa).
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Re: Chip tuning da ali ne ?

Napisal/-a abbe Če sep 12, 2013 2:54 pm

jst mam svojga tdi-ja cipanga pri 130 kkm na 160 ps pa potem pri 220 kkm na 185 ps pa ma zj avto 280 kkm pa dela vse super.
sklopko sem menjal pri 160 kkm pa sedaj se vedno dobro dela kljub 400 nm navora.
je pa res da max navor doseze pri 2500 ne pa pr 1900-2000 kot pri vecini ki imajo okvare vztrajnikov...
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost