Hier die Unterschiede zwischen ALH und AHF und AGR
ALH - AHF
- Rumpfmotor
- Kolben
- Zylinderkopf mit Kolben
- Schwungrad mit Kupplung
- Lagerschalen
- Kupplungsdruckplatte, sowie Kupplungsscheibe
- Einspritzdüsen
- Motorsteuergerät
- VEP (VerteilerEinspritzPumpe)
- Abgasrückführung
- Abgasanlage ? (Kann hierbei keine Unterschiede feststellen)
ALH - AGR
- Rumpfmotor
- Kolben
- Zylinderkopf mit Kolben
- Schwungrad mit Kupplung
- Kupplungsdruckplatte, sowie Kupplungsscheibe
- Einspritzdüsen
- Einspritpumpe
- Turbo
- VEP
- Motorsteuergerät
- Abgasrückführung
- Abgasanlage ? (Kann hierbei keine Unterschiede feststellen)
AGR - AHF
- Lagerschalen
- Einspritzdüsen
- Turbo
- Motorsteuergerät
- Abgasrückführung
- Abgasanlage ? (Kann hierbei keine Unterschiede feststellen)
Jerch_ je napisal/-a:Zanima me, ce si kdo lasti ali ima izkusnje z bmw-jevim 2.0d 177km, 2009. Kako komponente prenesejo cipanje?
Glede na to, da mi je 1.9tdi zdrzal vec kot 200.000 in se vedno ima prvo sklopko itd, nisem nek divjak, rad pa kdaj suvereno prehitim, za bmwjev motor verjetno ne bo problem par konjev vec..?
TomazK je napisal/-a:Pozdrav,
ker v nobeni izmed podobnih tem ne dobim odgovora, odpiram svojo. Dalj časa razmišljam o čipanju. V klance in kadar je avto naložen pogrešam malo dodatne moči. Ponudbe sem pogledal, vsi tunerji ponujajo cca 145 konjev, kar se mi zdi precejšnje povečanje. Vsi po vrsti zagotavljajo, da je poseg neškodljiv ob primernem načinu vožnje. Vseeno pa bi rad bi slišal kake izkušnje uporabnikov, ki so se odločili za poseg. Glede na to, da je teh avtov kar nekaj pri nas ne dvomim da se jih vozi precej s povečano konjenico... Ne bi rad potem stal na servisih, ker do sedaj nisem imel nobenih problemov.
Avto ima drugače prevoženih 185000, velika večina relacija, je letnik 2007, redno servisiran.
TomazK je napisal/-a:...........evilfury je napisal/-a:Katera znamka je avto?
TomazK je napisal/-a:Pozdrav,
ker v nobeni izmed podobnih tem ne dobim odgovora, odpiram svojo. Dalj časa razmišljam o čipanju. V klance in kadar je avto naložen pogrešam malo dodatne moči. Ponudbe sem pogledal, vsi tunerji ponujajo cca 145 konjev, kar se mi zdi precejšnje povečanje. Vsi po vrsti zagotavljajo, da je poseg neškodljiv ob primernem načinu vožnje. Vseeno pa bi rad bi slišal kake izkušnje uporabnikov, ki so se odločili za poseg. Glede na to, da je teh avtov kar nekaj pri nas ne dvomim da se jih vozi precej s povečano konjenico... Ne bi rad potem stal na servisih, ker do sedaj nisem imel nobenih problemov.
Avto ima drugače prevoženih 185000, velika večina relacija, je letnik 2007, redno servisiran.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost