Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Po sep 08, 2008 9:49 pm

Mad je napisal/-a:
gregaVW je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:... "našga ni blo zravn' " ... :P
... moram prvo pripravit vse, pol - ko bo zrelo, bo Boštjan naredu svoje ... in ta ni 1.4 z 8 v !



Nasmejali se bomo pa vseeno malo :lol: pa ne to narobe vzet, bo zanimivo... a bo diesel powaaa :?: he he
... Ne vem kaj bo ker imam dve možni varijanti ... - če se Aljoša B. izkaže bom šel verjetno v en SWAP iz 1.4 i na 3.0 i 24 v zase ... na Matejevo željo - zaenkrat je samo želja - pa smo začeli z pripravo 1.6 16v TU5JP4 na Puglna 106, ki je za hišo ... slednji bi moral postat 106 Maxi T ... Razen če me Matej ne vleče za j...a :D



TU5JP4 ali TU5JP4S v originalu ????

tuakj bi prav prišla predelava, ki je v dirkalnih različicah Citroena C2 ....
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po sep 08, 2008 10:45 pm

Mad je napisal/-a:
gregaVW je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:... "našga ni blo zravn' " ... :P
... moram prvo pripravit vse, pol - ko bo zrelo, bo Boštjan naredu svoje ... in ta ni 1.4 z 8 v !



Nasmejali se bomo pa vseeno malo :lol: pa ne to narobe vzet, bo zanimivo... a bo diesel powaaa :?: he he
... Ne vem kaj bo ker imam dve možni varijanti ... - če se Aljoša B. izkaže bom šel verjetno v en SWAP iz 1.4 i na 3.0 i 24 v zase ... na Matejevo željo - zaenkrat je samo želja - pa smo začeli z pripravo 1.6 16v TU5JP4 na Puglna 106, ki je za hišo ... slednji bi moral postat 106 Maxi T ... Razen če me Matej ne vleče za j...a :D


hehe, max raje preveri če je avto že kaj daljši kot je biu :P

moj je na sedmih mestih počen...
pa sploh še nisem dal motorja ven .. bomo vidl kaj se bo še pokazalo... :?
dela je še cel kup.
hvala za skice.... LP
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To sep 09, 2008 1:29 pm

drsokodj je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
gregaVW je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:... "našga ni blo zravn' " ... :P
... moram prvo pripravit vse, pol - ko bo zrelo, bo Boštjan naredu svoje ... in ta ni 1.4 z 8 v !



Nasmejali se bomo pa vseeno malo :lol: pa ne to narobe vzet, bo zanimivo... a bo diesel powaaa :?: he he
... Ne vem kaj bo ker imam dve možni varijanti ... - če se Aljoša B. izkaže bom šel verjetno v en SWAP iz 1.4 i na 3.0 i 24 v zase ... na Matejevo željo - zaenkrat je samo želja - pa smo začeli z pripravo 1.6 16v TU5JP4 na Puglna 106, ki je za hišo ... slednji bi moral postat 106 Maxi T ... Razen če me Matej ne vleče za j...a :D



TU5JP4 ali TU5JP4S v originalu ????


tuakj bi prav prišla predelava, ki je v dirkalnih različicah Citroena C2 ....


Kot sem napisal Blok od 1.6 8v glava od 1.6 16v ... ker blok imam glavo moram kupiti bate in ojnice pa se bo takoalitako menjalo ... tistih par lukenj pa že znam zvrtat in navoje narezat :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To sep 09, 2008 3:24 pm

zakaj NZF (8V) blok?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
drmocar
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 578
Pridružen: Če feb 26, 2004 6:06 pm

Napisal/-a drmocar To sep 09, 2008 5:55 pm

drsokodj je napisal/-a:zakaj NZF (8V) blok?
Verjetno zato ker so bati vdolbeni in je manjša kompresija. ;)

Pa še nekej. TU5jp4 je motor s 110konji, TU5J4 je pa iz 106 s16 in saxo vts in ima 118 konjev, C2 vts pa ima TU5JP4S motor z več kot 120konji. TU5JP4 verjetno ker je lažje dobiti motor. Glava ima sesalno stran drugačno, vendar se jo da hitro predelat da paše na TU5J4. Med zadnjima motorjema ni večje razlike.
 
Uporabniški avatar
Kovcek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 623
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:50 am
Kraj: Murska Sobota

Napisal/-a Kovcek Če okt 02, 2008 11:55 am

Kaj novega? :roll:
Lp

kovcek
 
B3NZ0
Novinec
 
Prispevkov: 255
Pridružen: Ne apr 18, 2004 1:49 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a B3NZ0 Če okt 02, 2008 12:28 pm

Ja Boštjan kaj je blo? Sem slišal ene čudne govorice, pa jih ne upam po forumu pisat, ker zna bit da so lažne informacije... :lol:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po okt 06, 2008 7:30 pm

Hja, saj, boljš da ne 8) .

Testiranja, probe, atesti, pregledi, predelave, vzpostave, nastavitve, poravnave, itd, itd, so bili na programu ;).

2 B continued 8)

( later on the show ;) )

Lp
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj To okt 14, 2008 6:10 pm

fajnu....pridi kaj do litije , da vidimo kako se v praksi obnese zadeva :shock:
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To okt 14, 2008 6:12 pm

drsokodj je napisal/-a:fajnu....pridi kaj do litije , da vidimo kako se v praksi obnese zadeva :shock:

vprasanje ce b zdrzal avto do ta. rudodo :D
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To okt 14, 2008 9:06 pm

abbe je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:fajnu....pridi kaj do litije , da vidimo kako se v praksi obnese zadeva :shock:

vprasanje ce b zdrzal avto do ta. rudodo :D
... avto je zopet v originalnem stanju ... in tak bo tudi ostal . Kar se tiče vzdržljivosti - vsak stroj, ki je kakorkoli predelan ima življenjsko dobo primerno temu tudi skrajšano ... če pa poznaš delovanje motorja lahko dolgo voziš z njim . Življenje motorja ... odvisno je predvsem od voznika in tega kar počne z njim ... P.s. Anže - zakaj naj ti ga vozi v Litijo saj itak ne verjameš da sploh deluje ... L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Jeaka
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 536
Pridružen: Sr maj 11, 2005 11:37 am
Kraj: lj

Napisal/-a Jeaka To okt 14, 2008 10:29 pm

lepo povedano max.se strinjam s tabo.
[url=http://www.enigma-motorsport.si][img]http://www.enigma-motorsport.si/images/enigma_uvodna.jpg[/img][/url] http://www.enigma-motorsport.si
 
jetforce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po sep 08, 2008 3:54 pm

Napisal/-a jetforce To okt 14, 2008 10:37 pm

Mad je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:fajnu....pridi kaj do litije , da vidimo kako se v praksi obnese zadeva :shock:

vprasanje ce b zdrzal avto do ta. rudodo :D
... avto je zopet v originalnem stanju ... in tak bo tudi ostal . Kar se tiče vzdržljivosti - vsak stroj, ki je kakorkoli predelan ima življenjsko dobo primerno temu tudi skrajšano ... če pa poznaš delovanje motorja lahko dolgo voziš z njim . Življenje motorja ... odvisno je predvsem od voznika in tega kar počne z njim ... P.s. Anže - zakaj naj ti ga vozi v Litijo saj itak ne verjameš da sploh deluje ... L.p. M.


Originial original ? Al Boštjan original ? :D
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Sr okt 15, 2008 6:46 pm

Mad je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:fajnu....pridi kaj do litije , da vidimo kako se v praksi obnese zadeva :shock:

vprasanje ce b zdrzal avto do ta. rudodo :D
... avto je zopet v originalnem stanju ... in tak bo tudi ostal . Kar se tiče vzdržljivosti - vsak stroj, ki je kakorkoli predelan ima življenjsko dobo primerno temu tudi skrajšano ... če pa poznaš delovanje motorja lahko dolgo voziš z njim . Življenje motorja ... odvisno je predvsem od voznika in tega kar počne z njim ... P.s. Anže - zakaj naj ti ga vozi v Litijo saj itak ne verjameš da sploh deluje ... L.p. M.


verjamem d adela, saj sem videl grafe, slikovno in filmsko gradivo .... sam zanima me pospešek pa to ...(ko turbo odpre pri 4000-5000rpm )
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr okt 15, 2008 11:32 pm

jetforce je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
drsokodj je napisal/-a:fajnu....pridi kaj do litije , da vidimo kako se v praksi obnese zadeva :shock:

vprasanje ce b zdrzal avto do ta. rudodo :D
... avto je zopet v originalnem stanju ... in tak bo tudi ostal . Kar se tiče vzdržljivosti - vsak stroj, ki je kakorkoli predelan ima življenjsko dobo primerno temu tudi skrajšano ... če pa poznaš delovanje motorja lahko dolgo voziš z njim . Življenje motorja ... odvisno je predvsem od voznika in tega kar počne z njim ... P.s. Anže - zakaj naj ti ga vozi v Litijo saj itak ne verjameš da sploh deluje ... L.p. M.


Originial original ? Al Boštjan original ? :D
... original z predelano glavo ko gredo dol distančne plošče in se vrne kompresija na 10.2 : 1 ... recimo da ima ene 95 km ... brez turbine in tako bo tudi ostalo - ker gre elektronika na drug avto in tak kot je Saxo bo čisto dovolj za Klemna ... novega lastnika ... L.p. M.
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
gregaVW
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Pe jul 06, 2007 9:53 am

Napisal/-a gregaVW Po okt 20, 2008 8:02 pm

@Bošty, zdaj nav pa nič več pokalo čez Kamnik, se bo sam še kadilo :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To okt 21, 2008 6:43 am

Ni nujno 8) . Imamo še nekaj "pump" za obudit' na zalogi, tako da ni panike, ... 8) ...
Tkole pa bo http://www.youtube.com/watch?v=CJg7Q1wO ... re=related
Lp do naslednjič, ... ko bo kaj novega ;) .
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC Sr okt 29, 2008 7:53 pm

Mal off topic.
Kopron a se spomniš kdaj si tole napisal?

Danes sem govoril z MRC, ali Fičo Turbo, ko smo se ravno srečali v Šoštanju. Tip se še kar neki poglablja , ampak nima prave smeri razvoja. To sem mu tud reku, ampak zgleda , da me ni dojel, nekaj cincal, potem pa odpeljal z tisto ogromno turbino na 1049 ccm Abarth motorju. Menda ima že 1 vagon elektronike notri, ampak rezultati pa so vsaj zame preslabi glede na težo in vrsto pogona .

Zanimivo, da uporabljaš zdaj vagon enake elektronike kot sem jo jaz že od takrat, pa sem bil na čisto napačni smeri razvoja.

Lp
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Če okt 30, 2008 8:54 am

Ja, res je, vendar je bil to pri nas le izhod v sili, ker se nam je že prej obnesel Bosch Motronic dosti bolje kot pa zdajšnji .

Tudi original Magneti Marelli je deloval dokaj v redu, problem je bil le v majhnem cukanju pri 1500-2000 rpm , in se avta enostavno ni dalo normalno peljati .

Sedaj se ga da vsaj približno peljati, čeprav se mi zdi, da kdaj pa kdaj še vedno izspusti kak takt ;) .

Če bi imeli notri BoschMotronic, ... recimo nekaj takega kot smo imeli pri P 206 T, katerega smo uspešno izpeljali, potem res nebi bilo potrebe iti na MS .

Toliko na hitro.

Itak pa bo šel projekt v drugo smer, in bodo rezultati že kmalu , če bo vse po planu 8) .

Lp 8)

Boštyxz + #

(p.s., da pa si na napačni poti, pa sem misli bolj na to, da si dal res malo preveliko turbino gor, ker je prostornina 1/3 manjša kot na Saxotu, turbina pa mi je izgledala večja kot T3 , .... in tudi tistih 160 HP bi se dalo izstisniti z karburatorjem od R5GTT ker jih je Alex dobil na Ax-u sorazmerno podobno (cca 150HP/L), razen če niso valji preveč lagali...lp )
 
Uporabniški avatar
MRC
Novinec
 
Prispevkov: 159
Pridružen: To nov 20, 2007 7:08 pm

Napisal/-a MRC Pe okt 31, 2008 12:24 am

Od takrat smo se že vsi kaj novega naučili. ;)
Pa fajn tunajte še naprej.

lp
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov