Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So nov 08, 2008 7:44 am

MRC je napisal/-a:Od takrat smo se že vsi kaj novega naučili. ;)
Pa fajn tunajte še naprej.

lp


Res je, ... lp 8)
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So nov 29, 2008 1:35 pm

Hude zadeve, ko tole berem mi je žal, dda nimam več znanja in pa denarja za takele zadeve.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 8:06 pm

Cez novoletne praznike nam je bilo nekoliko dolgcas zato smo sklenili spet vzeti Saxoja v roke. Vgrajen je bil vecji intercooler z cevmi vred, večje šobe in bolj pretocen izpuh.
Prva meritev je na 1.6 bar (max 1.8 bar nakar pade na 1.6 bar). 212KM.
Druga na 1.8 bar (max 2 bar pade na 1.8 bar). 254KM in 300Nm. Hkrati je za drugo
meritev se malce spremenjen predvzig in gorivo, ampak se zmeraj zelo varnih 11:1 (lambde).
S se malce bolj agresivnim tuningom bi prilezli na 270KM pri 1.8 bar. Vendar je avto delan za vsak dan in mora zdrzat vse napore, bati in ojnice so skoraj navadni, zato je bolje imeti vec rezerve. Turbino je tezko spravit preko 2 bar,
saj mora biti dodana zelo mocna vzmet da drzi wastegate zaprt pri tem pritisku ob Že podaljšanem vzvodu. Po odlomljenem wastegate vzvodu (loputo je izpljunilo skozi izpuh, in sem jo šel naslednji dan iskat, ter jo našel, heh ) smo sklenili da pustimo tlak do max 2 bar.
Na 2 bar (max 2.2 bar, padec na 2 bar) bi avto imel 290KM in 330Nm navora. Vse skupaj bi bilo seveda lazje z vecjo turbino. T3 ki je sedaj vgrajnena je pri 280-290KM v zadnjih vzdihljajih.
Sem pa naredil motor da bi izdržal do 3,0 Barov . No, kdor je vešč, si lahko izračuna koliko HP bi zatrjovel potemtakem :-) .

Avto se na 1.6 bar (212KM) brez trzav drzi 330HP VTI Turbo Honde by Erc.

No, toliko za sedaj, ko bo pa denar, pa morda naskočimo 300 + Hp pri 3,0 - 2,8 barih ( 0,2 za rezervo ;-) ) z večjo Turbino + šobami (šobe že čakajo).

Lp Hp ;-) + hvala Mitja B. + hvala Max N. + hvala Houseboy-Jure Z. + hvala vsem sodelujočim+ hvala vsemskupaj + Hvala Bogu, da je prek Angelov vzdrževal materijo skupaj ( bati + ojnice + tesnilo glave + wastegate + turbino + ... ) in krotil vse hude sile podivjanorazjarjenovzburjenorazdraženih duhov 8)

Smo se pa naučili marsikaj : na primer, da je ta Turbinka res premajhna za iznad 2,0 Bara , in da so od T3 bili delani 3 tipi velikosti/moči . Ta je "ta mala" ... :-(
(btw, na moji Alfi sem imel ta veliko :-) , za iznad 300 Hp, in je polnila precej čez 2,6 Bara, zato je pa tudi šlo tako hudo :-) )

No, menda bo avto šel v tujino , zatorej za1X smo skoraj končali ;-)

Lp
Zadnjič spremenil kopron, dne Po jan 05, 2009 9:41 pm, skupaj popravljeno 10 krat.
 
Uporabniški avatar
houseboy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: So jan 27, 2007 12:36 pm

Napisal/-a houseboy Po jan 05, 2009 8:07 pm

Evo:

Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 8:21 pm

Ja, dobro si tole prilimal sem gor, Jure :-) . ( jaz še vedno ne znam ;-) , žal )

Aja, še filmček, kako hitrost se da doseči z tem mlinčkom :

http://www.youtube.com/watch?v=m4Z6OdeRHTg .

Lp :-)

from Boštyxz + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Po jan 05, 2009 8:41 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Element88
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: So nov 08, 2008 9:00 pm

Napisal/-a Element88 Po jan 05, 2009 8:25 pm

adijo pamet... vsa cast... :-P
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 8:25 pm

No, pa še realna vožnja, ... ko težko krotiš podivjanega Saxota po cesti brez zapore diferenciala ;-) :

http://www.youtube.com/watch?v=lbuPSInP4M8

Hvala Stvarniku-Bogu, da sem sploh še živ po Sobotnem nooooorem testu iznad 250 Km/h !!! ( števec se ustavi na omejilcu za 230 Km/h , od tam naprej si pa sam z Bogom in Satanom ter z rdečim hudičkom , ;-) ... = 2:2 (- na meji) , heh )

Škoda le, da nisem zmogel posneti večje hitrosti, tam , iznad 230 Km/h, ko vrtljaji še živaaahno rastejo . (mission impossible tudi z "navigatorjem" , heh ;-) )

Itak pa je nemogoče krotiti ga ( ker je nekoliko premehko sprednje podvozje ), kaaaj šele da bi ga snemal iznad 250 Km/h ( da ne govorim o blagih ovinkih ki naenkrat postanejo ostri kot britev ;-) ) .

No, če bi ga Max dovolil še malo bolj spustiti(znižati)-samo spredaj, bi morda lahko dobili vrhunski vozen izstrelek z majhno kubikažo (= nizkim proračunom) na fwd ;-).

Lep pozdrav, čaw

by Boštyxz + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Po jan 05, 2009 8:54 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po jan 05, 2009 8:42 pm

Hehe, kva... a bo nasledn projekt moj :twisted:
Ta je biu testen :P

Zdele me itak denar zeza...

Drugače pa.. kot že parkrat v živo... Ti si care ;)
Pri vsem skupaj mi je najbolj všeč to, da je žrtev navaden, rdeč, 5 vratni, 1400 kubični saxo :D
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 8:44 pm

Nejo, sem že mislu, da te je štorklja nazaj odnesla , ko te ni bilo slišati ničkaj... ampak , je Hvala Bogu le v denarju vprašanje ;-) heh :-).

No, kot že znano ;-) ... :-)

Ja, tvoj bi bil dober, zaradi navora !;-) !

Zanimivo, da si se kmalu oglasil, ... a avto imaš še ? ( ready ? )

Lp .

Sooory, sem te zamešal z nekim drugim Nejcom iz Maribora.
Daj me prosim pokliči, ker sem tudi tvojo telefonsko nekje izgubil ...

Lp...

Boštyx + #
Zadnjič spremenil kopron, dne Po jan 05, 2009 8:56 pm, skupaj popravljeno 6 krat.
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Po jan 05, 2009 8:44 pm

lepa igra... nimaš kai :)

vsaka vam čast :-P :D
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po jan 05, 2009 8:59 pm

na pm maš cifro, ti si pa nedosegljiv :twisted:
PS: ne, avto še ni fertik.. je pa povarjen po vseh spojih, dodatno ojačan na določenih mestih, in pa na novo štrihan. čakajo me še seleni na podvozju... Potem pa ga samo še sestavim in je fertik.
Zadnjič spremenil Nejko87, dne Po jan 05, 2009 9:20 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 9:19 pm

Ja, sem videl, ti pa si me klical še na staro cifro ;-)

Sem ti poslal nazaj .

Btw, a avto že imaš pripravljen ( ready 2 go ) od zadnjič ?

Lp 8)
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Po jan 05, 2009 9:22 pm

vozen... Ja če bi bla sila je :D

Motor je notri, podvozje je gor... mogoče bi bilo malo težko sedeti na pručki (ker še nisem sestavil notranjosti)
:P
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
jetforce
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po sep 08, 2008 3:54 pm

Napisal/-a jetforce Po jan 05, 2009 9:23 pm

kopron je napisal/-a:Nejo, sem že mislu, da te je štorklja nazaj odnesla , ko te ni bilo slišati ničkaj... ampak , je Hvala Bogu le v denarju vprašanje ;-) heh :-).

No, kot že znano ;-) ... :-)

Ja, tvoj bi bil dober, zaradi navora !;-) !

Zanimivo, da si se kmalu oglasil, ... a avto imaš še ? ( ready ? )

Lp .

Sooory, sem te zamešal z nekim drugim Nejcom iz Maribora.
Daj me prosim pokliči, ker sem tudi tvojo telefonsko nekje izgubil ...

Lp...

Boštyx + #


Evo to sem jaz :D

No avto sem menjal :D Ni več onega 1.4 sedaj sem prešel na 2.0 :D tako da boma malo projekt prestavila da si finančno opomorem! :D

Mam pa še vedno željo in glede na to da si iz 1.4 motorja saxo iztisnil toliko se sploh bojim zamišljati kaj pride ven iz RCja 2.0 s 177 KM default :O
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj Po jan 05, 2009 9:26 pm

lepo!!!

škoda, ker ni graf bolj navpičen že v nižjih vrtljajih .... pa vseeno dobro ...pohvale za projekt!!

upam da se bom ŠE kdaj peljal v tem Saxo-ju
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 9:27 pm

Dobro, Nejo-Škl, bo že, ... daj hitro, sicer pa te oni Turbo-kit ( vijak na vijak) še čaka .
Navor bi dobil hud, le konjev nekoliko manj ;-) ker je majhna turbinka - od dizla . Torej bi blo kul po mojem mnenju za vsak dan .

Pa tudi izpuh že imam ki paše zraven :-)

Lp
Zadnjič spremenil kopron, dne Po jan 05, 2009 9:33 pm, skupaj popravljeno 3 krat.
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 9:31 pm

jetforce je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Nejo, sem že mislu, da te je štorklja nazaj odnesla , ko te ni bilo slišati ničkaj... ampak , je Hvala Bogu le v denarju vprašanje ;-) heh :-).

No, kot že znano ;-) ... :-)

Ja, tvoj bi bil dober, zaradi navora !;-) !

Zanimivo, da si se kmalu oglasil, ... a avto imaš še ? ( ready ? )

Lp .

Sooory, sem te zamešal z nekim drugim Nejcom iz Maribora.
Daj me prosim pokliči, ker sem tudi tvojo telefonsko nekje izgubil ...

Lp...

Boštyx + #


Evo to sem jaz :D

No avto sem menjal :D Ni več onega 1.4 sedaj sem prešel na 2.0 :D tako da boma malo projekt prestavila da si finančno opomorem! :D

Mam pa še vedno željo in glede na to da si iz 1.4 motorja saxo iztisnil toliko se sploh bojim zamišljati kaj pride ven iz RCja 2.0 s 177 KM default :O


Aaaa, jaaa, tako si se "skril/prelevil" , hehe, ... lep pozdrav .

No, iz Rc je standard 400 Hp,- pri majhni obremenitvi.

Glede na Saxota pa ti pod 500 Hp ne uide pri 2.0-16v :-) !!!

Lp 8)

by Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
solidx
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: So apr 21, 2007 9:42 am

Napisal/-a solidx Po jan 05, 2009 9:42 pm

bravo fantje kr tako naprej :)
Evo IX MR In Working Progress
 
Uporabniški avatar
ijuvan
Novinec
 
Prispevkov: 397
Pridružen: Pe okt 12, 2007 4:19 pm
Kraj: SG

Napisal/-a ijuvan Po jan 05, 2009 9:44 pm

Pa vi ste čist nori :twisted: (vzami to kot kompliment :D )
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Po jan 05, 2009 9:47 pm

ijuvan je napisal/-a:Pa vi ste čist nori :twisted: (vzami to kot kompliment :D )


Itak, ... samo še Bog nas zadržuje/varuje, da ne pristanemo v Lj-Polju, kot so že mnogi pred nami ;-) .

Ravno zato pa se naši projekti premikajo precej precej počasi ( iz modrih varnostnih razlogov) . No, itak pa imamo še nekaj časa ( skoraj četrt življenja ;-) )

Lep pozdrav, čawww

by Bošty + #
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov