Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
ggorenc
Novinec
 
Prispevkov: 429
Pridružen: So apr 23, 2005 7:41 pm

Napisal/-a ggorenc Ne feb 15, 2009 11:42 am

Je zastonj ja in nič ne komplicira, jaz sem naredil tako pred pol leta na bivšem avtomobilu.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne feb 15, 2009 11:47 am

ggorenc je napisal/-a:Je zastonj ja in nič ne komplicira, jaz sem naredil tako pred pol leta na bivšem avtomobilu.


koliko časa traja postopek? pol ure?
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Ne feb 15, 2009 1:56 pm

dragon22...jaz bi se vam pridružil, samo določi datum, pa še to, a je dražje če je avto 4x4, nekje sem bral da je....zato sprašujem
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne feb 15, 2009 4:22 pm

Mogoce je tole brca v temo ampak meni so ze parkrat razlagali, da je povrnitev v tovarnisko stanje racunalnika po tem, ko je remapiran, utopija....vsaj pri sodobnikih.
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Ne feb 15, 2009 4:42 pm

gofra je napisal/-a:Mogoce je tole brca v temo ampak meni so ze parkrat razlagali, da je povrnitev v tovarnisko stanje racunalnika po tem, ko je remapiran, utopija....vsaj pri sodobnikih.


sodobnik je po tvojem koliko star avto?


@ggorenc: kaj si ti imel čipano zadevo? kateri motor?


EDIT: kdor brska ta tudi najde :P

RSR_Tech je napisal/-a:Kar pa se tiče shranjevanja SW in možnosti povrnitve v originalno stanje pa to itak delamo vsi tunerji brez izjeme.


Lp,
Matjaž
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Napisal/-a gofra Ne feb 15, 2009 5:15 pm

...vozilo staro tam, max 3 - 5 let
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Ne feb 15, 2009 10:51 pm

gofra je napisal/-a:Mogoce je tole brca v temo ampak meni so ze parkrat razlagali, da je povrnitev v tovarnisko stanje racunalnika po tem, ko je remapiran, utopija....vsaj pri sodobnikih.

to sem tudi sam slišal prav te dni, samo mi ni jasno: ker če prvo shraniš original program na cd(ali bilo kam, na ključ recimo) zakaj ga potem ne bi mogel naložit nazaj.....

P.S največji problem je "razbijanje" tovarniškew zaščite, pred čipanjem, ali "updejtanjem".......

Lepo bi bilo, ko bi se kdo od DR. jev za te stvari oglasil...(nekdo od SKN.a ali pa Matjaž(RSR) - ker je tema RSR-ja...
 
Code-R
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Pe mar 09, 2007 11:59 am

Napisal/-a Code-R Ne feb 15, 2009 11:58 pm

Povrnitev v originalno stanje ni problem za nekoga, ki ima shranjene vse originale (oz. dostop do originalov) IN uporablja profesionalno opremo za chiptuning.

Povrnitev v originalno stanje traja okvirno 10 minut (za vozila, ki jih je mogoče prepisati preko diagnostičnega konektorja).
ECU remaping specialist for VAG & BMW group (EDC17 & MED17 ready)
 
Uporabniški avatar
LoCo
Uporabnik
 
Prispevkov: 960
Pridružen: Po jan 05, 2009 6:04 pm

Napisal/-a LoCo To feb 17, 2009 10:37 am

Povrnitev v prvotno stanje če imaš shranjene originalne nastavitve ...

Jaz svojega lahko spravim v tako stanje v približno 30 sekundah od takrat ko laptopa priklopim.
Edmunds.com je napisal/-a:Mitsubishi made a decision when developing its Evo X to go upscale. No longer was it good enough to kick Subaru's ass. Now it wanted to go after the big players in the sport sedan market.


Slika
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 To feb 17, 2009 3:32 pm

Že že, sam tema je o RSR chip tuning, kar bi znalo metati negativno luč na zadevo.
Katera turbina pa je bila no.2? Austausch, nova, origi, ...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe To feb 17, 2009 6:07 pm

avto je treba redno spihovat (voznja pod visokimi obrati) da se ne nabirajo saje kjer ni potrebno in da ne stekajo lopatice turbine.
@primozek je adis ze v prvem postu napisal da matjaz (rsr) nima nobene veze s tem da mu je sla turbina.....
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 To feb 17, 2009 6:54 pm

mene pa sm zanima če bi lahko čip oz cel računalnik s čipom prestavil v svoj voz ker kolega ma isti avto kot jaz sm da ma čipanega...

gre se pa za audija a4 (B6 8E) letnik 2001 1.8T motor...

tip motorja pa je AVJ, serijsko 110KW
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To feb 17, 2009 10:37 pm

Vasc0 je napisal/-a:mene pa sm zanima če bi lahko čip oz cel računalnik s čipom prestavil v svoj voz ker kolega ma isti avto kot jaz sm da ma čipanega...

gre se pa za audija a4 (B6 8E) letnik 2001 1.8T motor...

tip motorja pa je AVJ, serijsko 110KW

lahko (enako, kot da ti crkne rač. pa novega kupiš) - vendar je treba vse skupaj še "uskladit".....
P.S sicer pa to ni potrebno, ker ta avto se še ne čipa "s kablom" ampak z lotanjem...(se pravi, da se dejansko lahko zamenjata samo čipa)
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Sr feb 18, 2009 9:44 am

sašo5 je napisal/-a:
Vasc0 je napisal/-a:mene pa sm zanima če bi lahko čip oz cel računalnik s čipom prestavil v svoj voz ker kolega ma isti avto kot jaz sm da ma čipanega...

gre se pa za audija a4 (B6 8E) letnik 2001 1.8T motor...

tip motorja pa je AVJ, serijsko 110KW

lahko (enako, kot da ti crkne rač. pa novega kupiš) - vendar je treba vse skupaj še "uskladit".....
P.S sicer pa to ni potrebno, ker ta avto se še ne čipa "s kablom" ampak z lotanjem...(se pravi, da se dejansko lahko zamenjata samo čipa)


aha... ok :)

ko bomo zamenjali bom malo pokomentiral če bo šlo kaj narobe :)

kaj pa drgač, bi se dal ta motor s čipom dvignit na kakih 210ps brez kakršnekoli menjave šob, itd...
?
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr feb 18, 2009 10:17 am

@vasc0: ne bo šlo, obvezna je menjava šob pa še nekaterih malenkosti
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr feb 18, 2009 1:30 pm

Vasc0 je napisal/-a:kaj pa drgač, bi se dal ta motor s čipom dvignit na kakih 210ps brez kakršnekoli menjave šob, itd...
?

ni potrebna menjava šob, je pa potrebna "močnejša" turbina KKKS in nekje prav 210 končkov(1997 sem imel tako narejeno v B5) imaš na "default" odprto......

P.S če pa hočeš še več, potem pa tako kot so omenili; šobe, benc. pumpa itd..........ampak posledično s tem moraš razmišljat, da se bo tud ustavit treba "kdaj pa kdaj" _torej še zavore.....
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Sr feb 18, 2009 2:30 pm

Ubistvu moraš bit fan tega drugače je boljš da kupiš močnejšo različico in jo čipaš
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 18, 2009 2:49 pm

sašo5 je napisal/-a:
Vasc0 je napisal/-a:kaj pa drgač, bi se dal ta motor s čipom dvignit na kakih 210ps brez kakršnekoli menjave šob, itd...
?

ni potrebna menjava šob, je pa potrebna "močnejša" turbina KKKS in nekje prav 210 končkov(1997 sem imel tako narejeno v B5) imaš na "default" odprto......

P.S če pa hočeš še več, potem pa tako kot so omenili; šobe, benc. pumpa itd..........ampak posledično s tem moraš razmišljat, da se bo tud ustavit treba "kdaj pa kdaj" _torej še zavore.....


Oz za te konje pr K03 turbini treba obvezno izpuh porihtat (donpipe fi 70 oz 76). To je nuja, diverter valve še poštimat, močnejša benz pumpa ni nujna je pa priporočljiva.


Ker na 210 ps samo z čipanjem prideš samo z motorji ki imajo, kokr je že omenjeno KO3S turbino oz poenostavljeno serijsko 180ps..
 
Uporabniški avatar
Vasc0
Novinec
 
Prispevkov: 373
Pridružen: Če mar 29, 2007 6:34 pm
Kraj: ok. mb

Napisal/-a Vasc0 Sr feb 18, 2009 3:35 pm

aha...

torej če se že spuščam v take KW bi res blo najbolje kar močnejši turbo, benz pumpa, šobe, izpuh (recimo fi 70), sm pol bi se ga dalo dvignit tud na kakih 240PS :)

prej sem mel model B5 pa čipanega na cca. 180PS, fi 60 izpuh (direktna cev z izpušnim loncem), pa prevoženih 240k... turbo bi še zdržal več ps samo ni blo priporočljivo za take kilometre (:

kje se bi pa kake vredu šobe dobile za ta tip motorja? (AVJ)
No Engine, Like Turbo Engine ;)
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR Sr feb 18, 2009 5:49 pm

K. pol daš še mal zraven pa greš na K04 in 260-270ps.
Samo kokr so rekl +denar za podvozje, zavore itd, kar pa je fajn porihtat že če bi šel sedaj čez 200ps.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov