Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
SIMY001
Novinec
 
Prispevkov: 315
Pridružen: Po jan 30, 2006 9:55 pm
Kraj: Stajerska

Re: http://www.chip-tuning.name/ - Ima kdo izkušnje???

Napisal/-a SIMY001 Če jul 25, 2013 1:16 pm

Je že kdo čipiral pri njim motorno kolo ?Namreč yamaho xt660 naj bi čipiral za 10 konjev,kar se mi zdi kar dosti.
TDi power by VW Golf V sportline
Slika
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: http://www.chip-tuning.name/ - Ima kdo izkušnje???

Napisal/-a srcnik Če avg 08, 2013 10:30 am

je kdo za tuning naslednji teden? Se mi je malce zluštalo :D

Btw, ka lahko kdo spremeni naslov teme v: CSS Performance Tuning ali pa http://www.css-tuning.com/ ?

Da bomo malo bolj aktualni :P
 
Uporabniški avatar
srcnik
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1638
Pridružen: Po nov 22, 2010 10:51 am

Re: http://www.chip-tuning.name/ - Ima kdo izkušnje???

Napisal/-a srcnik Če avg 08, 2013 5:13 pm

bump
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am
 
Uporabniški avatar
barossa45
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: Če apr 16, 2009 3:17 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a barossa45 Po avg 12, 2013 8:16 pm

Imel bi vprašanje za CSS tuning... Pred letom pa pol sem pri vas čipal moj avto (1.9cdti) in od takrat naprej pri polnem pospeševanjem kar opazno kadi iz avspuha (bolj kot ostali nečipirani dizli). S tem se nisem nikoli kaj preveč ukvarjal, vendar me vseeno zanima, če je to normalno?
lp.
[img]http://www4.slikomat.com/11/0430/jln-astra.jpg[/img]
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a CSS Tuning To avg 13, 2013 6:55 am

Ne to ni normalno, avto ne sme kaditi.
Vzroki so vedno, preveč goriva-premalo zraka. Ker iste nastavitve map uporabljamo že leta, bi težko verjel, da je mapa.
Možni vzroki:
-Maf
-egr
-vbrizgalne šobe
-turbina
-nekje malo pušča zrak

To je nakaj najbolj pogostih vzrokov.Če je komponenta na motorju slaba, tuning zadevo samo poslabša.

Voziti se leto in pol, da vam avto kadi je skrajno čudno, še posebej, ker strankam nudimo support tudi po tuningu.
 
mike133
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 39
Pridružen: Pe jul 09, 2010 9:58 am
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a mike133 To avg 13, 2013 8:02 am

Tudi jaz imam vprašanje za vas. Bi bilo možno optimizirati (znižati porabo), na Audi A6 2.5 tdi q-tiptronik 180ps? Trenutno se moja poraba giblje v povprečju pri 9.5 (kar je malo nad tovarniškimi 8.9l/100km).

Hvala in lp
 
smusan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: To jul 10, 2012 9:50 am

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a smusan To avg 13, 2013 8:42 am

jaz tudi in sicer a imate mapo za 2.0 TDI CR mašino z DSG menjalnikom, ker ne sme prekoračiti 350NM?

Hvala za odgovor.
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a CSS Tuning To avg 13, 2013 10:06 am

Znižanje porabe je odvisno od načina vožnje ter relacij.
Tuning načeloma zmanjša porabo, vendar je precej stvari, ki tu lahko vplivajo.
Ker to ni samo odvisno od nas, porabo ne garantiramo.

2.0CR gre več kot 350Nm in nima težav z dsg.
Na željo ga pa lahko nastavimo kakor koli hočete.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _Dejan_ Če avg 15, 2013 9:26 am

Pred nekaj meseci(april 2013) sem peljal k CSS svojega TT-ja na optimizacijo DSG-ja. Fantje so se zadeve lotili profesionalno in korektno imel sem kar nekaj vprašanj in na vsa so mi odgovorili... Tam sem bil skoraj cel dan(od 9ih do 16h) predvsem zaradi optimizacije ECU-ja da smo še malo bolj izkoristili motor, kot je bil pred DSG remapom... moč je ves čas ostala v rangu 250-254KM(Za to je verjetno kriva premajhna turbina K03), navor pa smo postopoma dvigovali iz 360Nm na 400Nm. Serijsko naj bi imel ta motor 200KM in 280Nm navora. Poleg remapa ima vozili nadgrajeno visokotlačno bencinsko črpalko(HPFP), komplet izpuh z športnimi kartalizatorji. Po ECU remapu se mi občasno(na vsakih cca. 500km se izmenjuje) prižiga in ugaša lučka za motor(Napaka P0420 - Catalyst System Efficiency Below Threshold), kar se pri prejšnjem remapu ni ampak sem se s tem že sprijaznil in navadil. :) Hvala za vaš čas in trud ;)
Če koga zanima filmček DSG remapa:
http://www.youtube.com/watch?v=MgTH4Z09d5k
Meritve moči:
http://www.youtube.com/watch?v=_LrKWvxFwuQ
In pa nekaj slik:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.428864683872089.1073741854.413899585368599&type=3
Zadnjič spremenil _Dejan_, dne Če avg 15, 2013 10:01 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a Blinder Če avg 15, 2013 9:41 am

280 nm navora serijsko, popravi
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _Dejan_ Če avg 15, 2013 10:01 am

Blinder je napisal/-a:280 nm navora serijsko, popravi


Tako je :) Sem mislil pravilno a se zatipkal :)
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a CSS Tuning Če avg 15, 2013 10:17 am

Cat-check lahko ugasnemo, da ne bo nadležna tista lučka.
 
_Dejan_
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Po jul 12, 2004 9:12 pm
Kraj: Ljubljana

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a _Dejan_ Če avg 15, 2013 1:58 pm

CSS Tuning je napisal/-a:Cat-check lahko ugasnemo, da ne bo nadležna tista lučka.


Kljub temu, da je danes praznik sem pri CSS dobil popravek z izklopljenim cat checkom. Če bi se jaz prej spomnil napisati, bi mel zadevo lahko rešeno že veliko prej ne pa da sem vmes ratal že imun na to lučko :) :)
Hvala še enkrat ;)
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a ejsim Če avg 15, 2013 3:35 pm

Še jaz se javim v tej temi. Pred cca pol leta sem pri CSS čipal svoje vozilo - Volvo V40 in sem bil takrat, kot tudi sedaj še vedno (trkam) zadovoljen. Sicer sem prevozil od takrat samo kakih 15.000 km, ampak vseeno..zadeva špila kot mora.
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a vojkostar Če avg 15, 2013 10:34 pm

ejsim je napisal/-a:Še jaz se javim v tej temi. Pred cca pol leta sem pri CSS čipal svoje vozilo - Volvo V40 in sem bil takrat, kot tudi sedaj še vedno (trkam) zadovoljen. Sicer sem prevozil od takrat samo kakih 15.000 km, ampak vseeno..zadeva špila kot mora.

z mojim focusom jih imam 45k po tuningu (čipiral sem novega v garanciji) in me malce zanima, kako z leti pade moč, prav zanimivo bi bilo videti (iztrošenost...) sicer servise delam na 15k km namesto 20k kot se predvideva
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a CSS Tuning Pe avg 16, 2013 11:28 am

Mogoče malo za informacijo strankam. Dobro je vedeti:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... 599&type=1
 
tarzug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 15, 2013 10:07 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a tarzug Pe avg 16, 2013 12:44 pm

Samo vprašanje za CSS; Ste pri vas že gdaj kakšen FORD Ecoboost 1.0 100PS tunali? Se to da?
 
Uporabniški avatar
CSS Tuning
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: To apr 20, 2010 8:11 am
Kraj: Smarje pri Jelsah

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a CSS Tuning Pe avg 16, 2013 12:49 pm

Tuning je mogoč, imamo vse pripravljeno, rabimo samo testno vozilo.
Tuning prekine garancijo.

Lp,
Alen
 
tarzug
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 7
Pridružen: Če avg 15, 2013 10:07 pm

Re: CSS Performance Tuning

Napisal/-a tarzug Pe avg 16, 2013 12:53 pm

A če sem testni imam kakšen popust? ;)

Mimogrede, tole sem še prebral:

If you are using a tuner that changes your calid when you flash your vehicle, you are asking for trouble. The right way to do things is to read the stock tune out of the vehicle, apply the changes to that stock file, and write it back. This way, only calibration data has changed, and there is NOTHING a dealership can see that would prove it had been tuned. If the stock tune was not restored, they'd have to read the PCM out with some tool (that dealers do not have) then send that read off to Dearborn to be compared in HEX to a known stock file, to see if there are any changes present.
If the truck had been previously returned to stock, there is NO way for anyone to tell it had been tuned. Period.


Je to res tako kot zgoraj piše ?
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost