Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
rezekvr6black
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 62
Pridružen: Pe jan 04, 2008 5:59 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a rezekvr6black To jan 06, 2009 3:55 pm

kaj ti bodo ojnice in bati zdrzali te konje...kako se kaj obnese sprednji pogon....

drgac pa cestitke...
 
Uporabniški avatar
el_diablo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1784
Pridružen: Če maj 24, 2007 11:55 am
Kraj: Gottschee

Napisal/-a el_diablo To jan 06, 2009 4:00 pm

kopron je napisal/-a:No, če bi pa imeli večji puhalnik, bi pa letelo že blizu 300 ob prstavitvi blokade na 7999 RPM

Lp


:shock:

še krila pa rep zmontirate,pa boste po luftu leteli :P :bonk :woohoo :bow
obstaja točka,na kateri drzno postane neumno...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron To jan 06, 2009 9:42 pm

rezekvr6black je napisal/-a:kaj ti bodo ojnice in bati zdrzali te konje...kako se kaj obnese sprednji pogon....

drgac pa cestitke...

Ojnice garantirano držijo 300 Hp ( čeprav Italijani priplezajo samo do 230,00 HP), le za bate bi jaz garantiral samo do 280 HP, glede na trdoto, ker niso kovani.

Čeprav pa mojster Mitja ravno za te bate garantira tudi čez 300 Hp, "lahko že ju3", je rekel, samo turbino mu prinesemo večjo, da se ne obremenjuje toliko izpušnih plinov.

Malo me edino skrbi sklopka, vendar zaenkrat izgleda v redu, za naprej pa bo treba večlamelno, drugače bo čez 300 Hp ta težko izdržala.

Btw, morali bi posaditi še po enega človeka na blatnike, da nebi toliko kopalo na valjih v 4 prestavi , ker smo morali potem iti na 5. prestavo.

No, pa lep pozdrav iz duhovnih nižav, nekoč višav, čawww, ...

from Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
Nejko87
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1848
Pridružen: Ne maj 02, 2004 9:42 pm
Kraj: Loka

Napisal/-a Nejko87 Sr jan 07, 2009 11:30 am

čak.. Kako si zdj rešil problemček z aksami? Vse zdrži? Se obnese tista varianta?
Kaj pa dif? Se mu že kaj pozna?
s zastopm d štorkla prnese otroka... sam d pajk odnese avto... tega pa nam nkol zastopu....
 
Uporabniški avatar
mitja22
Novinec
 
Prispevkov: 233
Pridružen: So maj 05, 2007 1:25 pm
Kraj: celje

Napisal/-a mitja22 Sr jan 07, 2009 11:38 am

poštena zverina ratala tole. vsaka čast za projekt
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Sr jan 07, 2009 5:46 pm

Nejko87 je napisal/-a:čak.. Kako si zdj rešil problemček z aksami? Vse zdrži? Se obnese tista varianta?
Kaj pa dif? Se mu že kaj pozna?


Ja, ono "štukano2 axo sem moral ven vreči, zato ker na tehničnem ni bil zadovoljen z "videzom" .

Nooo, pol sem pa pri Jože-XX-racing iz Žalca ( Veselca) pri Celju dobil "ta podaljšano" , in sem jo samo "prav naštelal", in za1X dela kot je treba , in - kaže da bo tako tudi ostalo :-) .
Itak sem pri Jožetu z vsemi popusti dobil skoraj po avta za 70 Eur, tako, da sem kooomaj peljal z vsemskupaj domov , heh :-)
(sicer pa je še vedno ona "štukana" axa v rezervi, tko da sploh ni panike) .

Diferencial pa sploh ne ve, da se mu kaj dogaja, ker je od 1,6 , tko da je vse coool.

No, seveda vem, da ko razlagam o energijah/silah ki delujejo v motorju ( in okolici motorja ) na duhoven način, vseskupaj izgleda bolj kot ena pravljica, kot pa kaj resnega.

Vendar, jaz sem to preveril, sprobal, in jaz sedaj tunam samo še na tak način , ker vidim, da se obnese najbolje . Tako to pač res je .

No, morda bi sešwasal še en Križ za na pokrov ventilov, potem bi pa že skoraj poletel , ... če ne drugje pa čez kako ograjo, heh ;-).

No, pa naj še Max pove kaj, da ne bom samo jaz tu blebetal , ...
Max, a si ga že utegnil kaj sprobati ?
Mene zdaj že mika tistih 280-300 + Hp :-) .

Lp :D .

Boštyxz + #
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad So jan 10, 2009 12:15 am

... Scary movie ... nič drugega nimam za reči ... upam, da ga čimprej kdo odpelje - ker to je skregano z zdravo pametjo ... kot bi vozil gliser :lol:
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jan 10, 2009 10:42 am

:P :lol: :P ... :D

No, jaz bi rekel, malo antigliserskih nastavitev podvozja ( prednje nižanje ), pa bi moglo biti bolje :roll: ;)

Lp 8)
Zadnjič spremenil kopron, dne So jan 10, 2009 1:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
mitja12345
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To okt 12, 2004 5:11 pm

Napisal/-a mitja12345 So jan 10, 2009 12:31 pm

glej, svaka ti cast, sam tudi vozim citroena c2 in mi je tud to cilj enkrat narediti, upam da mi uspe, oz. bi se spoznal s teboj rajs da se pogovoriva in da vidim to zival!!!
drugač pa res, VSE POHVALE
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron So jan 10, 2009 1:24 pm

Boš mogu kar do Maxa skočiti na obalo , pa boš takoj videl zakaj se gre .

Lp 8)
 
Uporabniški avatar
LIBERTY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To jul 13, 2004 4:34 pm

Napisal/-a LIBERTY So jan 10, 2009 4:39 pm

hmmmmmm Turbo (16v) :twisted: , to be continued.....
Zadnjič spremenil LIBERTY, dne Ne jan 11, 2009 11:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Pimp my Truck
 
Uporabniški avatar
drsokodj
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Sr nov 30, 2005 9:56 pm

Napisal/-a drsokodj So jan 10, 2009 11:16 pm

LIBERTY je napisal/-a:hmmmmmm AX Turbo (16v) :twisted: , to be continued.....



????

kaj je blo mišljeno z tem?
Slika
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
mitja12345
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To okt 12, 2004 5:11 pm

Napisal/-a mitja12345 Ne jan 11, 2009 2:35 am

maxa? nimas nc prstov umes, cigav je pa pol saxo?
 
Uporabniški avatar
LIBERTY
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 98
Pridružen: To jul 13, 2004 4:34 pm

Napisal/-a LIBERTY Ne jan 11, 2009 8:51 am

drsokodj je napisal/-a:
LIBERTY je napisal/-a:hmmmmmm AX Turbo (16v) :twisted: , to be continued.....



????

kaj je blo mišljeno z tem?


sj ti pise, no olajsal sm se za en motor 1.6 16v, pol pa ves kaj sledi oz. kaj bodo spet delal
Pimp my Truck
 
Uporabniški avatar
kopron
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Sr apr 12, 2006 3:29 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a kopron Ne jan 11, 2009 9:49 am

mitja12345 je napisal/-a:maxa? nimas nc prstov umes, cigav je pa pol saxo?
Od Mada je Saxo.
 
Uporabniški avatar
Žiiga
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 643
Pridružen: Če feb 01, 2007 9:17 pm
Kraj: Ljubljana Bežigrad

Napisal/-a Žiiga Ne jan 11, 2009 10:05 am

Bravo za projekt. Neki bi pa vseen uprašu. Kako si pa rešu (to men nikol ni blo čist jasn) mazanje osovine turbine?
Slika
Koni Sport Adjustable Dumpers, Renault sport CV axles, Renault sport suspension arms with powerflex, Williams front subframe, Williams cams, Custom made hydraulic hoses, custom made exhaust system
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jan 11, 2009 10:20 am

Žiiga je napisal/-a:Bravo za projekt. Neki bi pa vseen uprašu. Kako si pa rešu (to men nikol ni blo čist jasn) mazanje osovine turbine?


... med oljno pumpo in potjo olja v glavo motorja se naredi en izhod za mazanje turbine (prevrta blok) pol iz turbine ga vrneš nazaj v karter še boljše je speljati ga skozi hladilnik olja ker dobi v turbini precej temperature ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
sharp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Sr apr 07, 2004 2:41 pm

Napisal/-a sharp Ne jan 11, 2009 11:12 am

Stikalo olja.
 
Uporabniški avatar
pocesnkII
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 705
Pridružen: Po maj 28, 2007 12:38 pm
Kraj: kamnik

Napisal/-a pocesnkII Ne jan 11, 2009 5:49 pm

Mad je napisal/-a:
Žiiga je napisal/-a:Bravo za projekt. Neki bi pa vseen uprašu. Kako si pa rešu (to men nikol ni blo čist jasn) mazanje osovine turbine?


... med oljno pumpo in potjo olja v glavo motorja se naredi en izhod za mazanje turbine (prevrta blok) pol iz turbine ga vrneš nazaj v karter še boljše je speljati ga skozi hladilnik olja ker dobi v turbini precej temperature ...


sam pozimo zna bit j..... smo mel na h furumu kr obsezno debato glede hladilnika za olje in zakljucek je bil da je treba obvezno dati termostat, ker ce ne se ti avto zaboga nesegreje.
Diagnostika in servis osebnih ter tovornih vozil ->PM
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Ne jan 11, 2009 7:17 pm

... Boštjan - danes sem si vzel čas in malo preizkušal stroj. Moram ti povedat, da sem z tvojim delom in Mitjinim delom zelo zadovoljen - vse deluje zelo v redu ... spremljal sem temperature in se drži na 80 - 90 kar je zelo v redu . A/F razmerje je vseskozi v redu in sklopi so dobro povezani . Nekaj malega je problemov zaradi hladnega vžiga - to si mi takoalitako napovedal ... da bo zaradi 520 ccm(predelanih) injektorjev ...in poraba je res :shock: ... nad pričakovanji - primerne temu pa so tudi sposobnosti vozila. Najslabše jo odnese moj del dela - verjetno je razlog to, da je zluftalo podvozje med poskusi (ker me nisi poslušal in takoj dal gor obe ojačitvi) in tudi nastavil bom jutri še optiko na novo, ker moram zapret malo spredaj stek - ker ga verjetno na full-pull-u odpre preveč pa posledično pač povleče kolo, ki ima slabšo aderenco tako zaprtega ga bo pač pod obremenitvijo kvečjemu zravnalo. Pohvale za vajin (Mitjin in tvoj ) del dela vloženega v projekt ostalo bom popravil pred predajo novemu lastniku . Najlepša hvala obema ...
kinkyllama & Yoni fun club ...
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost