Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Napisal/-a Patrik_A3 Če okt 15, 2009 11:02 am

kake pa tukaj berem :roll: :lol: oprosti ampak mislim da lahko m3 samo kolo v zrak da, pa ti pofčije hondo kadarkoli. oprosti ampak tak je :lol:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 11:31 am

Z LoCo tom ko sva dirkala, je bla turbina odprta na 0.95 bara ;) njegov je okoli 1.7 bara ....
Zato pa bova ponovila da vidiva razliko ko bo avto na 1.5 bara odprt.

Če ni kaj bol pametnega za povedat prosim ne pisart ker je brez veze da se neki posti nabijajo.Kaj več nimam tukaj za povedat učer sm delu ene stvari bom prpopu popoldne slike gor ker mam se danes neki za nardit in bom sliku in obesu tukaj.

LP
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če okt 15, 2009 11:36 am

rokbrumen: off:

Nisem ti zato odprl in dovolil, da v vsak post napises posebej obrazlago s potenciranjem,
pac pa zaradi dokazov, posnetkov itd... nikakor pa ne "povzdigovanje" ...lepo prosim.
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda Če okt 15, 2009 12:51 pm

Svaka ti čast, da si tole vse skup spravil, nimam nič proti tebi samo včasih imaš pa take da je har hudo. Lej že is čiste logike je vidno da LoCo-ta ne boš prehitel tudi z 1,5 bara, ker on ima 2.0 plus tega da mu turbo fila na 1,7 bara, za kakše m3-je je pa brezveze govort, ker tej avti so dobesedno nori, prehitel bi ga mogoče če bi dal še zadej eno mašino
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 1:16 pm

No danes se oblečem kolektor star v tist trak da ne oddaja tolko temperature. Drug kolektor ki je narjen sm dal postruzit in zravnat da bo tip top in ko menjam pumpo bom se koelktor. In danes se oblečem dowpipe in zmontiru sm nove xenonke 5000k in 4300k 4300 imam za dolge luči ini 5000k imam za kratke ker imam deljene luči kratke in dolge.Naštelu sm motorček za snob da ne bo previsoko svetlo in da ne bi nasproti prihajajoče slepilo. Tako da je neki dela še učeraj in do danes zju3 sm glih končal spredn konec (roke, ležaje in ostale malenkosti in gumice nove) tako da sm skor vse končal.

pskoda: Ja no lahko da vseeno ne grem mimo LoCota ma bo vsaj malo bolše. Sj se ne gre zato da grem mimo njega ampak me zanima da vidim kako gre proti razliki drugih avtov. Sm zadovoljen kar sm naredu da dela in da motor drži lepo da ni problemov, kar je najbol pomembno.

No trenutna dnevna poraba mestne noznje 100km/h imam dobih 8.5l do 9l .. avtocesta smm el 7.5 l voznja 120km/h v podtlaku brez boosta. Poraba mi je vsec Z boostom pa kr dost vec popije.
 
8000rpm
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 60
Pridružen: To avg 11, 2009 6:17 pm

Napisal/-a 8000rpm Če okt 15, 2009 1:20 pm

Ne da se mi brat cele teme, razbral sem da imaš crxa turbo..Zanima me prvo če je avto prirejen za drag race, ali je to čist vsakdanji predelan športak? Ker za drag race še ti dosti manjka...poglej si ojgna, pa vojkota,megliča... kolk denarja je bilo v avtu in kake čase dosegajo na drag raceih...Če pa delaš avto da bo hiter po ovinkih, pa ne rabiš imet turbine odprte na 1.5 bara, ker nima smisla, saj nimaš trakcije. Lahko pa povem da je Vojkov civic 1.6 turbo z lsdjem brez problema dohiteval evota 8ko na vseh ovinkih.
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 2:09 pm

Ne za vsak dan je avto.

No še slike karj sm učer in danes ustvarju učer sm mogu tut menjat stabilizator med roko in sprednim mostom, ker je bil moj zvit kako nevem samo vem da mi je volan vleklo na eno stran. Zdj ko sm to zamenju in ležaje je občutek z volanom veliko bolši in volana več ne vleče.

Danes pa sm še malo prej napelu trak na dowpipe in na kolektor.

Tukaj je bil navit kolektor:
Slika

Slika

Stabilizator (zvit):

Slika

Barva traka po delovanju in segretju:

Slika

Slika

Kadil se je pa kr pošten dokler se ni prijel prav gor in strdil.

Tukaj je še samo narisan na hitro kako je bil ta kolektor narjen da se plini lepo usmerijo k turbini ker na začetku je bil polom..in se je tega rezal in oblikoval tko da tut spodnja cev ko gre k turbini je speljava od kolektorja v vijugi kot je tobogan da se plini cim manj zaletavajo. Razlika je bila ocitna že samo pri sepljevanju in tut na odzivnosti.

Slika:

Slika
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Če okt 15, 2009 4:05 pm

pred casom pa sem v tej temi izpado gumpec, ko sem rekel, da bi moral biti narejen kolektorv tej smeri...

pa se nekaj, zakaj zavraga si dal gor tako sirok trak... ??, moral bi dati pol ozjega, oz skoraj 1/3 tega, dobil bi lepse prekrivanje, tako na ravnini, kot na zavojih...ta trak sja dobi v vseh sirinah...lahko naredil lepse...

kar se pa tice trakcije za tak avto,recimo za ghd, pa mu manjka dobro podvozje, nevem kaj imas noter, vendar ce se ti to dogaja, da imas vedno probleme z sprednjim delom podvozja, nekaj ni uredu...karoserija je kaj ojacana, vezna, spodaj zgoraj...kaksni mocnejsi stabilizatorji... ?? , ker avto ni lih delan v osnovi za 200km+, sile pri taksni 130ps razlicici ter pri eni 200ps razlicici so cisto druge, pospesevanje, zaviranje, tukaj v ovinkih delujejo vecje sile in ti lahko pride do zvijanja sasije...

tak avtek ni za drugega kot za NA tuning...to je prava stvar, drugace pa z dobrim podvozjem in kaksno b18xx masinco, mogoce posledicno k20xx (Z1 ali Z4), bi bil boljse peljan kot zdaj...prelahek, prevec navora...sauger je pa le sauger, pa honda je to, in to ji pase, pa se rada se vrti =)...

lp, dominic...

p.s. pa pamet v roke...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 6:27 pm

dominic: Morm priznat da si zelo dobr vse povedu v tem postu in po 1strani imas prav samo men na tuning ni tok usec.podvozje mam sicer popolnoma novo malo bolše kot serijsko ampak imas prav imam problem in to je se malo bol ojacat podvozje sj neki se ze dela počasi bojo tut slike samo zdj še ene zadeve okol izpuha delam.
Pocasi bo in daleč se tko pride :D. Trake sm pa sam take dobil danes ni se mi pa dal cakat na druge sj glavn j da zadrzi vrocino :D. In da se ne vidijo svinski vari :D.

Glede kolektorja si pa imel prav :D , sj sm reku marsikje se je izkazal da imate prav in vse to sm potem izbolsu :D. Tako da sj počasi se res daleč pride.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če okt 15, 2009 7:03 pm

rokbrumen: Malo pobrskaj pri osnovno šolski literaturi, saj si zgoraj napisal sledeče: "No danes se oblečem kolektor star v tist trak da ne oddaja tolko temperature." Temperatura se namreč ne more oddajat, domnevam da za toploto še nisi slišal. Razlika med tema dvema pojmoma je vesoljsko velika.

Tudi to je neumnost, da si za dolge luči pravtkao uporabil xenon žarnice, super bo to funkcioniralo ko boš komu moral poblendat.
 
Uporabniški avatar
Senad
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 703
Pridružen: Sr mar 28, 2007 4:49 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Senad Če okt 15, 2009 7:47 pm

rokbrumen je napisal/-a:
Tako da senat ucasih si lahko tudi ti tiho ker ocitno ne ves vsega tudi jst ne ampak marsi kaj sm naredu in sprobu.



res je nevem vsega, vem pa da te 545i pusti zadaj!

nerabiš mi odpisovat spet spisa, raje predstavljaj dalje svoj projekt in gotovo.
67,0420305 Vseh statistik ni natančnih.
 
Uporabniški avatar
error 90
Uporabnik
 
Prispevkov: 1043
Pridružen: Ne nov 23, 2008 1:29 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a error 90 Če okt 15, 2009 8:06 pm

Čemu služi potem ta trak? :oops:
 
Uporabniški avatar
dominic
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 655
Pridružen: Ne jul 04, 2004 5:23 pm

Napisal/-a dominic Če okt 15, 2009 8:14 pm

prehajamo v mrzlo obdobje in to je kot sal za vrat =)...
..::"Burn Ruber....Keiichi Tsuchiya.... Not Your Soul"::..
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 8:23 pm

dominic: Ja res je da ga ne bo zeblo pa še lešse zgleda :D. V bistvu bol pomembno je da mi je downpipe oblečen v tole da vročina tok ne udarja v hladilnik vode.Sicer se itak avto ne greje ampak kot je reku kolega 2 stopinji pa 2 stopinji.

Drugače glede Xenonk dolgih luči če dodaš en kondenzator ki skos drži napetost v njej ti pomaga da ima takoj svojo moč čeprav s tem ji skrajšaš življensko dobo ampak ta fora se uporablja tut za kratke ker stari avti ne smejo met teh žarnic se jih ne da homologirat in ko te policaji ustavijo ne morejo ugotovit da so xenon ;) ker se takoj normalno prižge. Torej je kondenzator rešitev ;). Samo za kratke ne uporabljam tega. Mam homologirane.
 
Uporabniški avatar
Pitu
Novinec
 
Prispevkov: 300
Pridružen: Po mar 03, 2008 3:32 pm

Napisal/-a Pitu Če okt 15, 2009 8:39 pm

Oprosti če sem narobe razumel tvoj zadnji stavek v prejšnjem postu,ampak ti imaš xenon-ke homologirane ali kaj si s tem mislil? :)
 
Uporabniški avatar
rs2
Novinec
 
Prispevkov: 191
Pridružen: Ne mar 25, 2007 6:40 pm

Napisal/-a rs2 Če okt 15, 2009 8:51 pm

error 90 je napisal/-a:Čemu služi potem ta trak? :oops:


Da lažje odpre izpušni kolektor kot piksno :D
Vse pod 2 bara je N/A
Audi power
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 8:55 pm

rs2: Ja to sm slišu mi je reku danes frend, da škodi kolektorju ?? Je res to?

Slike notranjosti:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

Sedeži in notranjost in tepihi so zelo lepo in kakovostno narjeni.Kot original.
 
Uporabniški avatar
nightmare
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 756
Pridružen: Sr maj 28, 2008 2:48 pm
Kraj: Cerknica

Napisal/-a nightmare Če okt 15, 2009 9:05 pm

Kot prvo,skozi si trdil kako boš dol poču Locota in vse ostale zdej pravš,da point dirke ni bil v tem ampak ,da vidiš kje si?

Kot drugo,kolektor si tako nemarno povil,da bi blo bolše če ga ne bi.Kolektor se povija z trakom katerega prej namočiš v vodo nato pa moraš tega zelo zelo zategnjeno povijat po ceveh in bog ne daj,da kak del ostane nepovit ker bo tam vročina udarila vn in kolektor ti bo počil.
Ok ne vem kak je tvoj kolektro vendar pri inox kolektrojih je tako.

Pa tud da počš dol M3ja drugič obdrži le v svojih mislih.Že da bi M3 e30 dol vrgu ne vrjamm kaj šele E92
 
Uporabniški avatar
rokbrumen
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 567
Pridružen: Če sep 10, 2009 9:43 am

Napisal/-a rokbrumen Če okt 15, 2009 9:08 pm

nightmare: Ko bo avto na 1.5 bara se bomo dalje pogovarjal kaj počimo in kaj ne in tudi posnel. Zaključimo zdj s tem sranjem. :roll:
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Če okt 15, 2009 9:08 pm

jst ce sm prou zastopu je pocu dol m3 ko je mel odprt na 1.5 bara.zj ma na 0.94 zato mu gre tok slabse.
ko bo cez 4 tedne odpru na 1.5 poj bo pa pocu dol locota.
Ni vse res kar napišem
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost