Modifikacije motorja, izpuha, podvozje, turbine, N2O vbrizgovanje, menjalniki, itd...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 09, 2004 8:46 am

Na tejle sliki sta 2 štarterja vezana na eno zračno pumpo - podobno deluje motorček za filat gume v terencih, kateri uravnavajo pritisk v gumah kar iz kabine. Probaj dobit tisti motorček, pa ga veži gor - najbrž bo manj dela.

LP
Nebivedu
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Po feb 09, 2004 12:08 pm

Kolk pa me kej štarter obratov?
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Po feb 09, 2004 12:57 pm

Ja, močan je dovolj........samo mislim, da nima glih veliko obratov.......se bom pa pozanimal oz. če kdo morda ve....?

V glavnem turbino, ki mislim namontirat gor ima delovno območje med 18.000 in 24.000 obr., el. motor bi se moral vrtet tam okoli 20.000 do 22.000 obr.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po feb 09, 2004 2:11 pm

Za štarter nimam pojma kok ima obratov. Ima pa moči full.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po feb 09, 2004 2:27 pm

Sej ni treba, da se motor vrti s 20.000 rpm. Sej das lahko en prenos umes, pa mas iz 5k takoj 20k
 
Uporabniški avatar
AleX_79
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 45
Pridružen: To jul 15, 2003 5:56 pm
Kraj: Lucija

Napisal/-a AleX_79 Po feb 09, 2004 8:08 pm

nebivedu je napisal/-a:Za štarter nimam pojma kok ima obratov. Ima pa moči full.


moci ima tam 0.75 Kw... oz 1 Kw. ...
Ce laufa na prostem mislim da pride tam do ene 5.000 ob/min, pa se to nebi dosti casa zdrzal ker bi zaribal. Zaganjac ni narejen za take stvari.

Mate:
Jap, lahko das prenos, sam to ti pomeni tudi 5 x manj moci... oz. povedano po domace bi rabil 5 x mocnejsi motor ce hoces na tak nacin poganjat.

LP
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Po feb 09, 2004 9:44 pm

Sem že prej enkrat napisal da sem experimentiral z motorji 5V/ 24000rpm. Dokler je bil sam motor je bilo še vse vredu, potem pa sem pa dal gor propeler, so se začele težave. Obupno povečanje zagonskega toka.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 10, 2004 1:23 am

Oki zaj bo se še pa lisko pridružu temu experimentiranju :D :P Dobil sem ventilator ki piha zrak u kabino od pejčeka. Če kdo ve to ni navadn ventilator ampak zgleda kot turbina. Se pravi da bi znalo bit uporabno.Ampak problemi se začnejo kr na samem začetku ker motor za pogon tega ventilatorja ni dovolj močan.Suče pa se tud ne kaj extra presentljivo hitro......... Torej morm dobit 12V motor ki bo bo kok tok močan pa mel dost visoke vrtljaje. ZA zagonski tok me niti ne skrbi tok ker bi nardil eno vezje ki bi reguliralo vrtljaje elektro motrja glede na obrate motorja. Se pravi že pod prostim tekom bi motor se rahlo vrtel pol ko bi pa motor dobil max. moč pa bi se zavrtel elektromotor do konca.Sam kje dobit dost hitr pa močn motor? Kaj pa kaki modelarski elektromotor? obrate vem da majo... sam kaj pa moč?

P.S. pa ne me zdej napast da je vse skupi butast če že ne kaj drugega mam jajce da bom probu :P :P :D
joke :lol:
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 10, 2004 1:27 am

JAh ok lisko, jaz se nem smejal ker itak vem sa si extremist!
cloveku marsikaj rata :D :D :D
Ce ti rata pa ves ker avto bos mel po hitrem postopku u garazi! :wink:
LP
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 10, 2004 1:38 am

lucky je napisal/-a:Ja, močan je dovolj........samo mislim, da nima glih veliko obratov.......se bom pa pozanimal oz. če kdo morda ve....?

V glavnem turbino, ki mislim namontirat gor ima delovno območje med 18.000 in 24.000 obr., el. motor bi se moral vrtet tam okoli 20.000 do 22.000 obr.


Em sam a mislite da bojo taki mali obrati dovolj da se bo kaj poznalo pri moci???
Turbine se vrtijo tudi do 200.000obratov!
LP
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 10, 2004 1:39 am

Jah .. tnx monster da zaupaš vame :oops: :-P
Sam problem pri tvojem avtu se pojavi da deluje motor na krpeko višjih vrtljajih ko pa moj traktorček. Oki res da je moj 1.6 tvoj pa 1.1 sam ma tvoj krepko višje vrtljaje. Tko da za tvojga rabiš več lufta........ se prava nasljednji problem od mojga če sploh men rata to nardit:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
swiftrider
Novinec
 
Prispevkov: 446
Pridružen: Če dec 04, 2003 2:02 am
Kraj: črnuče

Napisal/-a swiftrider To feb 10, 2004 3:10 am

El. kompresor je dobra ideja, ker lahk skos enako šopa not, oz. tok kot je treba, ni odvisno od obratov mašine. V praksi se pa velik bolš obnese mehanski, zato ga ma tud več avtov.
Ampak za vse to rabš useen del energije motorja, turbina pa ne odžira moči motorju (al pa vsaj velik manj k komp.) in gre energija direkt iz izpušnih plinov, ki so vroči, zato je izkoristek večji, TDI ma enako(al pa rajš manjšo) porabo kot SDI, gre pa 2X bolš...
Drgač pa k ste napisal da nebi rabu intercoolerja, haloooo, sej intercooler ne hladi izpuha ampak zrak iz okolice, da je gostota še večja...
Turbo je turbo, kompresor je pa kompresor, vsak ma svoje prednosti.
Kompresor npr. je velik bolj vzdržljiv, se ne segreva tok...
Ampak ideja o elektro je useen huda...sam izvedba, to je pa vedno in povsod mal problemček...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To feb 10, 2004 3:49 am

swiftrider itak da tle ne rabp intercoolerja...... ker zraka ne segrevaš kje. Inetrcooler rabiš pri mehanksih turbinah........ ker se zrak v turbini ogreje in ga pol shladiš da dobiš većjo gostoto kot si že sam povedal.
Ni pa res da hladi zrak iz okolice...... ampak zrak ki se prek turbine ogreje.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To feb 10, 2004 6:17 am

lisko1 je napisal/-a:Oki zaj bo se še pa lisko pridružu temu experimentiranju :D :P Dobil sem ventilator ki piha zrak u kabino od pejčeka. Če kdo ve to ni navadn ventilator ampak zgleda kot turbina. Se pravi da bi znalo bit uporabno.


:wink:
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To feb 10, 2004 9:51 am

Mazda B2500 4WD ima zaganjač 2,2kW in se vrti na prostem z 3500 obrati lahko konstantno 1 uro - pa ni crknu - včeraj sprobano, tko da če kdo to misli delat, bo tut navaden zaganjač dost dober. Če nekateri z zaganjači delajo vitje, ki jih vlečejo iz lukenj, bi pa še ventilatorje lahko nardil - sej mal zraka lahko tut za hlajenje štarterja ponucaš, al ga pa spredaj v odbijač nekam montiraš, kjer se bo dobro hladil.

LP
Nebivedu
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To feb 10, 2004 10:15 am

Monster........preberi malo nazaj, moja turbina ima delovno območje med 18.000 in 24.000 obr......in pri tej zadnji vrednosti daje ven okoli 1,2 bara, jaz pa rabim max. 0,7 bara, ker ne mislim nižat kompresijo.

Lisko...poskusi dat filter svojega avta dol in med delovanjem tega zamaši vstop zraka z roko......nato naredi isto z tistim ventilatorjem........če bo vsaj pibližno isto bo motor deloval kot da nebi imel gor ničesar, nato pa je treba še tlak ustvarit.........če smo piha ni dovolj! Tako boš imel en približen občutek koliko rabiš močen motor, da bo zadeva delovala.
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To feb 10, 2004 2:48 pm

hehe lucky se opravicujem, res sem use na htiro skozi sel!
je pa zaminiva turbina to! :wink:
No probaj porihtat zadev pa porocaj me prav zanima kako bo ratalo!
LP
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To feb 10, 2004 2:59 pm

Ma tudi mene zanima..........turbina je od mašine 1.9 jtd GARRET in je za take zadeve najboljša ker zaradi manjšega masnega pretoka, ki ga proizvaja diesel proti bencincu mora dat iz seme toliko več tlaka pri nižjih obratih kar prevedeno pomeni malo vložene energije in velik učinek.......
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To feb 10, 2004 4:30 pm

Kje bi lahko videl koliko pretoka porabi bencinar in koliko dizel? Ker to da ma dizel manjši pretok kot bencinar, ne razumem. Bencinar ima loputo za zrak medtem ko jo dizel nima.
Če ima kdo še golfa 2 dizla, naj proba tisto cev za zrak z roko zamašit, potem pa naj da gas, enako pa naj proba na bencinarju.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To feb 10, 2004 4:41 pm

Pretok zraka se miri vedno absolutnega se pravi koliko zraka posesa motor pa ne glede na odprtje lopute;

Motor npr.2 litra prostornine bencinar oz diesel pri istih obratih pokurijo isto količino zraka, samo diesel se vrti tam do 4000-4500 obr. bencinar pa nekoliko več in tudi turbina pri dieslih je optimizirana za delovanje okoli 2000 do 3000 obratov motorja medtem ko pa pri bencinarju se turbina tuak začne šele vklapljat oz. začne ustvarjat neki pritiska in je optimizirana med 4000-6000 obr. odvisno on modela oz. avtomobila, nekatere tudi več.
Vrni se na Tuning

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov